Jump to content

INFO Clio Sport 197/200


_vts_

Recommended Posts

Ovakvog kao sto je drugi ja nikad ne bi isao niti gledari. Kad vlasnik stavi auto u oglas, a na slikama je tako zaprljani vjerujem da se tako i odnosio prema autu.

Tko nema osjecaj za to, taj nema niti za urednost auta.

Link to comment
Share on other sites

Znam da. Auto je i ovako mozda iznad svake cijene.

Link to comment
Share on other sites

Znam da. Auto je i ovako mozda iznad svake cijene.

 

Imaš puno boljih primjeraka, s odrađenim velikim servisima, novim gumama, i manje kilometara.

 

http://www.njuskalo.hr/auti/renault-clio-2.0-16v-sport-oglas-5837683

 

Bio sam siguran da ću upiknuti ovoga dok od kaska nisam dobio dovoljno novaca i odlučio se za CS200. Već sam sve i provjerio no auto nisam vidio jer je dečko u Našicama. Javio mi se da je u Zagrebu ako hoću pogledati a ja se već vraćao doma s CS200. 

Link to comment
Share on other sites

Ja stvarno da u oglasniju vidim ovako šporko i neuredno auto bi zaobiša kilometrima, ako ovakve slike stavi kad auto zeli prodat mogu mislit sta je sa odrzavanjem i everyday odnosom prema njemu.

 

Sorry na OT al jesi siguran da zelis sporta za everyday car? Mislim pun ih je oglasnik za ispod svake cijene, mozda postoji razlog zasto se ti ljudi zele rijesit tih auta.

Ako se rastezes financijski za kupit jednoga mozda bolje da dvaput razmislis.

Cesto se ljudi zalete pa kupe onda nakon pocetnie euforije, (pre)cesti odlazak na benzinsku pa cijene odrzavanja ta euforija lagamo splasne, i mi se pitamo zasto su ih puni oglasnici.

Ne gledam ti u novcanik niti mi je to cilj, smo dobronamjerni savjet.

Link to comment
Share on other sites

Jesu li samo to sto si naveo razlozi sto ga ih tako puno ili auti stvaraju probleme, kvare se i slicno? Nevjerojatno kolko ga ih. Dobrog vw-a gti nema 2 dana u oglasu.

Link to comment
Share on other sites

Razlozi prodaje ovog auta su sljedeci:

1. Velika potrosnja goriva u gradu gdje se vecina potencijalnih i onih koji ga imaju i voze. Taj problem nije bio toliko izrazen dok je gorivo bilo ispod 8,00kn litra ali sada bome je.

2. Registracija i kasko

3. Godisnji porez

4. Rezervni dijelovi koji u velikoj vecini moraju ici original, malo je zamjenskih. Originalni su skupi, a ove kilometraze u oglasniku taman govore da se npr. mjenjaju diskovi. Usput komad 1800kn. Samo banalni primjer. Ja znam gdje i sto mogu nabavit, ali vecina nezna.

5. Servisi skupi

6. Jedno od najvaznijih: auto se kvari, ne u toj mjeri da ce nekoga ostavit na cesti, ali stvari koje rikavaju zivciraju i kostaju skupo. Primjer handsfre kvake, nosaci motora i kugle koje idu u kompletu koji kosta 2800kn.

7. Visoka cijena sigurnosti: nove gume jer auto doslovno zdere prednje.

Ovo su samo neki od razloga prodaje. Inace auto je za desetku hahahahah

Link to comment
Share on other sites

Previše motaš volan ako ti ždere prednje gume... :zubo:

Link to comment
Share on other sites

Razlozi prodaje ovog auta su sljedeci:

1. Velika potrosnja goriva u gradu gdje se vecina potencijalnih i onih koji ga imaju i voze. Taj problem nije bio toliko izrazen dok je gorivo bilo ispod 8,00kn litra ali sada bome je.

2. Registracija i kasko

3. Godisnji porez

4. Rezervni dijelovi koji u velikoj vecini moraju ici original, malo je zamjenskih. Originalni su skupi, a ove kilometraze u oglasniku taman govore da se npr. mjenjaju diskovi. Usput komad 1800kn. Samo banalni primjer. Ja znam gdje i sto mogu nabavit, ali vecina nezna.

5. Servisi skupi

6. Jedno od najvaznijih: auto se kvari, ne u toj mjeri da ce nekoga ostavit na cesti, ali stvari koje rikavaju zivciraju i kostaju skupo. Primjer handsfre kvake, nosaci motora i kugle koje idu u kompletu koji kosta 2800kn.

7. Visoka cijena sigurnosti: nove gume jer auto doslovno zdere prednje.

Ovo su samo neki od razloga prodaje. Inace auto je za desetku hahahahah

 

 

http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=2855&appid=3

 

A ja eto našo oba diska za zanje od 1400 kn s dostavom :)

Tako se može snać i za druge stvari.

Link to comment
Share on other sites

A sjecam se kad je Vedran imao zuti Megane R26 pa je pisao da mu je odrzavanje jeftino naspram e39.

Onda su si vlasnici sami krivi kaj se zalete i kupe prije nek razmisle. Ja sam mislio da je auto kvarljiv u smislu da te ostavi na cesti, itd.

Link to comment
Share on other sites

A gle ja sam se snasao i nasao na njuskalu original diskove i dobio ih za 300kn. Nisu novi ali su presli 10000km i bez zuba. Ja uzeo plocice,, malo potokarili disk i eno ih na autu koce ko ludi. Moze se naci ali treba trazit. Vecini se to neda. Leptir gasa je meni crknio dva puta, sva sreca ne na cesti. Bez njega mozes plakat gdje god bio a nije jeftin. Uglavnom treba dobro izvagat prije kupnje tog auta. Ja znam da ja nebi narocito polovan.

Link to comment
Share on other sites

Ja uzimam u obzir jednu stvar. Ili uzimam rs-a ili cipiram svog na 140-150 ks. Jedno od toga ce bit. Iako opcija cipanja nije jeftinija u startu, mogla bi se dugorocno isplatit.

Link to comment
Share on other sites

Uzmi ti sebi R26 ili obični 225/230, mislim da će trošiti manje od 197, a ovdje nije bilo toliko riječi o problemima kao što je bilo za 197...

Link to comment
Share on other sites

U kojem pogledu se chipanje, dugoročno ili bilo kako, isplati?

Oš vozit RS? Onda to i plati. Da troši i održava se ko 1.2 8v, vozili bi ga svi, a ne se rejsali (rejs i 1.2 u istoj recenici :D ) sa 1.2 tce.

Link to comment
Share on other sites

Potrošnja je meni oke

kočnice su skupe, diskovi, pločice 900kn prednje , pinovi 700-800 kn (zadnje se 2x brže troše od prednjih 400kn) (platio sve skupa s tokarenjem 2500kn bez diskova jel)

gume se uvjek da nac na akcijama

servis redovni filter i ulje 6 lit 350 kn (ovlašteni 1250)

nosači odlaze

kangaroo hebe mater, al sta sad ugrije se

sinhroni oce srat dok je hladan, uzet bolje ulje 300 kn 2L

veliki servis dijelovi zamjenski 1800-2000 kn + ruke

porez 1000-1200 kn

Link to comment
Share on other sites

Evo ti ponuda jednog ovlastenog servisa za veliki servis i jos par sitnica s ovom akcijom "ostvarite popust u visini PDV-a", kojeg ovih dana planiram:

Garnitura remena;       959 kn

Pumpa vode:               667 kn

Termostat:                   216 kn

Remen alternatora:     186 kn

Svijećice:                     112 kn (kom)

Spona volana:             338 kn

Ulje u mjenjaću:           66kn (litra)

Antifriz:                        25kn litra

Radnih sati 6:              200kn/h

 

Cijene pločica/diskova, ulja/filtera su kolege napisale, gume racunaj cca 1000kn komad (na nekoj akciji),

Auto jede nosace, na gornji vezni racunaj bar jednom godisnje: cca 350kn sam ga promjenis: prvi put malo duze ti treba, a poslje za pola sata kad znas sta treba odvidat i dignut.

Auto trosi i to masu, grad ne zelim uopce rec koliko, otvorene ceste ako se vozi kako ovome autu dolikuje 10tak litara, ako se vozi kao baba onda potrosnja se moze navuc cca 7 litara.

Volan se ljusti u bozju mater, recaro bocnice, skoro na svima pojedene pogotovo suvozac jer ljudi neznaju kako izac iz auta bez da struzu po bocnicama (vozaceve redovito netaknute jer nakon par dana konstntnog ulazenja (covik se nauci kako izlazit).

Pretinac ispred suvizacevih nogu zijeva i klapa.

Getriba suska na pustanje gasai.

Kriticni sinhroni getribe 3i 4 brzine: govo pola vlasnika na britankom forumu imala je s njima problema (mijenjane getribe u garanciji a neki i van), a odlaze neovisno o broju kilometara.

Auto skace dok je halad (moj doduse ne u tolikoj mjeri kao ostali al isto skace)

Tesko se salta na hladno pogotovo na prvo jutarnje paljenje, nekad nece upada u prvu ili rikverc.

 

Imam u Obitelji Clio 2 1.2 8V i vozit njega i Sporta je NEUSPOREDIVO jeftinije, al zato svaki put kad sijednem iz sporta u 1.2 kazem sebu: Ovo nevalja NIŠTA!!!! ne ide s mjesta, zeli se preokrenut naopako u zavoju, volan uzasno bezosjecajan, sjedala katastrofa ma uzas zivi... a dok nisam ima sporta 1.2 mi je bija skroz simpa za vozit. Tako da :)

 

Razmisli dobro jel ti Sport stvarno treba, nije jeftin, jer da je svi bi ga vozili.

Link to comment
Share on other sites

Potrošnja je meni oke

kočnice su skupe, diskovi, pločice 900kn prednje , pinovi 700-800 kn (zadnje se 2x brže troše od prednjih 400kn) (platio sve skupa s tokarenjem 2500kn bez diskova jel)

gume se uvjek da nac na akcijama

servis redovni filter i ulje 6 lit 350 kn (ovlašteni 1250)

nosači odlaze

kangaroo hebe mater, al sta sad ugrije se

sinhroni oce srat dok je hladan, uzet bolje ulje 300 kn 2L

veliki servis dijelovi zamjenski 1800-2000 kn + ruke

porez 1000-1200 kn

 

 

Pa ti vozi sport, nije to auto za svaki dan, i stojim pri tome!

Link to comment
Share on other sites

Sve je to super. A ja cu vam sad usporedit zasto ga uopce gledam.

Diskovi i plocice za moj 1400 kn. (After market)

Gume jednako skupe ko za rs-a (205 40 17)

Gewinde 4000 kn

Skidanje katalizatora 700 kn

Injektori od rs-a 1600 kn

Custom mapa 2500 kn.

Lamela korpa i potisni lezaj od rs-a (ako ova ne izdrzi) pitaj boga kolko para.

To su dvije opcije koje mislim radit. Dugorocno jeftinije je tuniranje mojeg jer ce porez, rega, servisi i potrosnja bit redovno manji, ali to i dalje nije auto za ganjat kao 197.

225 je van budjeta jer moram si ostavit neku lovu sastrane za odrzavanje.

Link to comment
Share on other sites

Oprosti ali tvoja racunica je s**nje i bolje si uzmi sporta nego sto tu riskiras da ti se neato raspadne pa cea vidjet troska. Pa ti tuniraj koliko hoces

Link to comment
Share on other sites

Pa to cijelo vrijeme govorim. Zato i hocu radije rs-a.

Link to comment
Share on other sites

Ako je tako zašto uopće pitaš, postaviš potrebe, vožnju računicu i svakako ne ovo šta si planirao, bolje vozilo kojemu su tvoje želje i potrebe primarna svrha!

Link to comment
Share on other sites

Ovi nabrojani troškovi su ko za ferrari ili veyrona :)

 

ocito nemas pojma koji su troskovi za ferrari ili veyron :p

Link to comment
Share on other sites

Daj Rain stavi bas me zanima?:-)

Usput jel netko mjenjao zadnje diskove na 197-ici i jel zna kako proci tu jeftinije?:-)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.