Jump to content

INFO Clio Sport 197/200


_vts_

Recommended Posts

danas sam opet išel pogledat plavog malo detaljnije i isprobat... ima nekih sitnica za riješit ali ništ strašno... od ozbiljnijih nedostataka sam primjetil da gornji nosač motora ima lufta, s rukom se može micat i onaj veliki ispod nejga kad motor mičeš ima mrvicu mrvicu lufta kolko sam skužil, možda i nije luft ak tolko nosač radi... i nekaj se događa oko volana, neznam dal je to tak normalno ali ovaj je dosta tvrd u vožnji, ful je direktni i to mi se baš dopada, i na mjestu kad su kotači izravnani i kad volan brzo pomičeš cca 1cm lijedo-desno čuje se neko lupkanje i osjeti se na volanu ko neki luft... mislil sam da je možda neki krajnik ili sl ali to lupkanje se samo čuje u kabini, vani sam slušal kraj svakog kotača i ništ... to mi je malo čudno... je imal tko sličnih simptoma??? ostalo sve super, osim kliasičnih boljki, izlizan volan, ručica mjenjača, strgane one gume kraj stražnjih prozora, pokoja ogrebotina ali više manje sve kak treba biti =) motor radi odlično, getriba se odlično šalta itd itd... ovo oko volana me najviše zabrinjava, da nije letva???

Link to comment
Share on other sites

Nedavno sam sjedao u jedan 197 i ima isti slucaj sa volanom kao sto si opisao, ne znam sta moze biti.

 

Odluci se ili kupi ili trazi drugi auto, tesko da ces naici na savrsen primjerak..

Link to comment
Share on other sites

Najvjerojatnije donji kriz volana kod nogu. MOze se otpustit i malo prodrmat te opet stegnit. MOze rijesit problem. A i nemora. Prvo napravit to i pogledat ovjes. Ako nijedno nije uzrok bojim se da cijeli stup volana sa elektronikom treba mjenjat. Najskuplji kvar. Kad su meni mjenjali kostao je oko 5000kn. Ali iskreno mislim da nije.

Link to comment
Share on other sites

volan sam po sebi nema lufta gore/dolje - lijevo/desno nego kad se okreče onak skroz malo, da se niti kotači nepomakneju i kad se brzo "okreče" volan za tih cca 1cm onda se događa taj luft... to se recimo događa kad je volan na sredini ili kad je zaokrenut pol kruga na lijevu ili desnu stranu pa onda kad ga cimaš se to zna osjetit.... ali recimo kad smotaš volan za puni krug onda nisam primjetil...

 

ma netražim ja savršen primjerak, samo me strah da nenaletim na krivog :p nije mi hiča kupit auto do prolječa tak da nebrzam s kupnjom, najgore se zaletit u nekaj nepromišljeno pa posle imat jako veliki problem....

Link to comment
Share on other sites

e da jel ko kupoval naknadno onaj spoler iza na korvu?? onaj veliki?? ovaj ga nema i užasno mu fali, to je prva stvar koju bi stavil na njega... kolko vidim rabljenih nema, ima ovaj jedan luđak na ebay-u kaj prodaje nove tak da da se kupit.... kolka je cijena toga kod nas?? ili bolje ne pitat to :p

 

i nebi bilo loše utrpat na njega neku malu turbinu, tek tolko da ga digne iz malih okretaja jer kolko je trom auto pa to je čudo, troši a nejde :p ali kad se razvrti onda je jebenica =)

Link to comment
Share on other sites

sport u 6. brzini 60-100kmh uradi za desetak sekundi. isto toliko treba i recimo golfu 5 2.0tdi 140ks, za kojeg verujem da oni koji ga voze misle da leti u svakoj brzini...slicna prica je i sa meganom 1.9dci recimo... cisto da vidis koliko je taj subjektivan utisak relativan pojam...

Edited by dragan197
Link to comment
Share on other sites

 

 

i nebi bilo loše utrpat na njega neku malu turbinu, tek tolko da ga digne iz malih okretaja jer kolko je trom auto pa to je čudo, troši a nejde :p ali kad se razvrti onda je jebenica =)

 

Stavi motor od megana 225 ;)

Link to comment
Share on other sites

sport u 6. brzini 60-100kmh uradi za desetak sekundi. isto toliko treba i recimo golfu 5 2.0tdi 140ks, za kojeg verujem da oni koji ga voze misle da leti u svakoj brzini...slicna prica je i sa meganom 1.9dci recimo... cisto da vidis koliko je taj subjektivan utisak relativan pojam...

 

zasto bi ga kvragu, vozi/mjerio u 6. od 60-100? :blink:

Link to comment
Share on other sites

^ Zato što svi stalno palamude da taj auto nije elastičan i pričaju se priče kako se jedva pokreće ispod 5000 okretaja. Kad sam paralelno imao 200tku i Meganea dci130 usporedili smo ih u svim režimima i praktički u nijednom međuubrzanju Megane nije bio brži.

Link to comment
Share on other sites

Pa ja neznam koji benzinac osim turba je elastican kao dizel. Ljudi malo previse ocekuju. Ako je u pravom stupnju prijenosa nema toga sto taj auto neodradi kako se od njega i ocekuje. Mjenjac mu je kratak i tako je napravljen te jedinu zamjerku mu dajem na potrosnju. Pored glupavih kvarova

Link to comment
Share on other sites

^ Zato što svi stalno palamude da taj auto nije elastičan i pričaju se priče kako se jedva pokreće ispod 5000 okretaja. Kad sam paralelno imao 200tku i Meganea dci130 usporedili smo ih u svim režimima i praktički u nijednom međuubrzanju Megane nije bio brži.

drago mi je da je neko mogao nepristrasan da napise ovo  :)

 

@x3m - zato sto je u toj situaciji u najnepovoljnijem radnom rezimu. u svakom drugom stepenu prenosa ce biti u boljem polozaju, kao i pri svakom merenju na visim brzinama.

Link to comment
Share on other sites

Cekaj koja je to sema usporedjivat dizel od 130/140ks i naturpijanog benzinca od 200ks?

Da ne spominjem ubrzjnja u 6.brzini od 60kmh.

Cemu to?

Link to comment
Share on other sites

a kad ti je dosadno svašta isprobavaš hahahah

 

ma takav je auto, ni neočekuje se od njega da leti od nule, a stavljanje motora od megana nema smisla, u tome je i najviše fora kaj se taj auto tak vrti i to je baš gušt :00009019:

Link to comment
Share on other sites

pa da, nema smisla mjeriti najnepovoljniji radni rezim. Mislim cemu?

 

zasto nema smisla. pa ako su ta dva automobila u najnepovoljnijem rezimu za sporta priblizni, onda u svakom drugom rezimu sport ima prednost. a sve ovo pricam zbog ovoga sto je goran napisao, a velikoj vecini je u glavi -

 

"Cekaj koja je to sema usporedjivat dizel od 130/140ks i naturpijanog benzinca od 200ks?"

 

posto to skoro svi rade, bar 9 od 10 ljudi koji sednu u c3rs reci ce kako je on mrtav ispod 4, 5 ili 6 hiljada obrtaja, a kako neki dvolitarski ( ili u ovom slucaju 1,9 litarski ) dizel ide ko mecava i pre 2000rpm. ali kad se pogleda na koliko je rpm taj dizel na 60kmh u 6. brzini i koliko mu treba da dohvati 100kmh, cela prica pada u vodu. poenta je u subjektivnom osecaju...

clio 3 rs, koji je "mrtav ispod 5000rpm" ce u identicnom stepenu prenosa manje-vise pratiti ogromnu vecinu, da ne kazem sve ( cast nekim bmw-ovim dizelima i ponekim drugim sa 380-400nm na ispod 2000rpm ) dizele od 2l... ali ce za taj isti c3rs reci da je mrtav jer moze da pruzi mnogo vise u nekom drugom stepenu prenosa...

niko to nije izmislio, stvar je jednostavna - pored sajta zeperfs.com koji sam linkovao, evo jos jedan koristan za ove stvari - sajt svedskog rototest instituta - rri.se. evo linka za dva pomenuta automobila c3rs i meg3 dci -

http://rototest-research.eu/popup/performancegraphs.php?ChartsID=653

http://rototest-research.eu/popup/performancegraphs.php?ChartsID=870

pogledajte koliko nm-a na tocku imaju ova dva automobila kroz broj obrtaja tocka. posto su dimenzije tockova kompatibilne, moze se uzeti da se kod istih broja obrtaja tockova radi o istim brzinama kretanja. iako c3rs ima deklarisanih 215nm pri 5550/5400rpm a megan 300nm pri 1750rpm, kroz obrtaje je razlika u nm na tocku svega nekoliko procenata ( zbog mnogo kraceg prenosa kod klija, zbog cega i mnogo vise trosi ), sto se anulira vecom tezinom dizel megana. i zato najcesce nekome u kafanskoj raspravi tipa "koliko ti imas nm" ( misleci na motor ) neke stvari nikako ne budu jasne...

istini za volju, posto imam iskustva sa oba auta, voznja u dizelu jeste subjektivno ubedljivija, ali realno isti taj dizel nije brzi od c3rs/civic type r/toyota 1.8ts i slicnih automobila... uostalom, pogledajte malo sajt koji sam pomenuo, ima jako zanimljivih stvari da se procita...

Link to comment
Share on other sites

Dojam je da je dizel brzi zato jer je navala momenta odjednom, a u benzincu se to dogadja puno linearnije pa izgleda da neide.

Ali opet, uzmi dizela koji do 100kmh ide ispod 7s pa ce situacija biti malo drugacija.

Uostalom sve ovisi koji su omjeri u mjenjacu. Npr materin Polo 1.6tdi ima dosta dug mjenjac i u 5.na 60kmh je tocno na 1000okr, tako da bi mu do 100kmh trebalo pola minute.

Link to comment
Share on other sites

Kad sam početkom 2010. kupio 200tku na forumu je još živio mit da Clio III RS ne giba i da se po cesti, kad je vozač nespreman (vozi lagano u višem stupnju prijenosa, a pojavi se šansa za preticanje ili slično, što je često na magistralnim cestama) iznenadi i/ili namuči s bilo kojim dvolitreni dizelom sa 300+nm koji će samo stisnuti gas i otići. Onda smo Špex (rijetko viđeni moderator) i ja uzeli Meganea i Clia, nazvali se mythbusters i od Grude do Dubrovnika u 40 kilometara jadranske magistrale isprobali sve žive režime (s povoljnih i nepovoljnih okretaja) od ubrzavanja sa 60 do ovih sa 150 i svaki put je Clio odlazio, nekad malo, nekad puno naravno. To je bio smisao toga, ništa posebno mudro, samo višak vremena i prilika da se nešto takvo dokaže u praksi brojnim nevjernicima koji su urlali da N/A motor nema što tražiti 2010. u hot hatchu :)

Link to comment
Share on other sites

ja jos uvijek ne razumijem kakve su to bedastoce da 197 neide na niskim? ne ide naprama visokim naravno, al rec da NE IDE u niskim okretajima je glupost... pa ne moze ic ko i 4500-7000

eto vam lijepo graf pa citajte... jel ikome ovo cudno za 2.0 N/a auto od 197 ks? ako je, onda u kuki...
Clio-197---Miltek--V6-airbox--lightweigh

Link to comment
Share on other sites

Ti i ja znamo čitati grafove, ali jako puno ljudi ne zna, i to visoko obrazovanih ljudi, zato objasni ljudima u šta gledaju ;-)

Link to comment
Share on other sites

e hebi ga sad, grafovi se uce u srednjoj skoli :zubo:

donja krivulja je krivulja snage, lijevo su KW , dole su okretaji... tocno vidis kolko snage ima na kojim okretajima... recimo na 3000 rpm imas vec 80ks, nesto sto osrednji auto u toj klasi ima na max rpm i to mu je max raspolozivo...

uporno se govori da auto NE IDE na niskim, halo, kako bi trebao ici N/a nadrukan na 200ks koji se vrti skoro do 8000 na 2000-3000 rpm nego tako kako je?
previse se ocekuje od tog motora u pogledu elasticnosti i potrosnje... kaj, trebo bi ic ko dizlo od 200ks na niskim i na visokim ko n/a iste konjaze? e da, kak da ne...
 

Edited by newbie
Link to comment
Share on other sites

Grafovi se uče u srednjoj školi, što ne znači da ih svi znaju kad izađu iz srednje :-P

Posto je snaga ovdje u kW, KS dobijete da kW množite s 1.36 ;-)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.