Jump to content

Recommended Posts

Pozdrav,

molio bih ako netko ima iskustva s uvozom automobila iz vana da ukratko opiše postupak ili ako ima savjet za neku dobru tvrtku koja se s time bavi.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Fishkal

    7

  • ivan.martinko

    7

  • twingokile

    5

  • lovretta

    5

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ako je netko zainteresiran imam covijeka koji uvozi aute i ima najbolje cijene i najjeftiniji je. Sve se zna o autima i zaista je sve prikazano od najsitnijeg detalja. Za vise info na pm.

jel tko čuo za ove i kako to funkcionira, nećak me napinje da su cijene odlične. A iz iskustva znam ako je nešto prejeftino da je sumnjivo   https://www.legalbrokers.eu/list/en/sea/0a2/3/Cars

.....

Pozdrav,

molio bih ako netko ima iskustva s uvozom automobila iz vana da ukratko opiše postupak ili ako ima savjet za neku dobru tvrtku koja se s time bavi.

Kad tražiš auto za uvoz moja preporuka ti je da kupuješ od dealera radi jednostavnije procedure vezano za izvoznu papirologiju, posebno ako je auto u sustavu PDV-a, tako da imaš pravo na netto cijenu prilikom izvoza iz matične zemlje što ti uz nižu osnovnu cijenu jamči i manja davanja pri uvozu u RH.

Prije kupnje, OBAVEZNO, po broju šasije kod uvoznika za RH, provjeri da li je model sukladan homologacijskim propisima, ako je sve OK odmah traži da ti izdaju potvrdu proizvođača koja ti je neophodna za homologaciju.

Nemoj slušati priče pametnjakovića o tome kako je bolje uzeti keš i otići po auto pa se sa prodavačem dogovoriti oko manjeg iznosa na koji će ići račun, takve smanjene fakture carina NE PUŠI. Ako je cijena sama po sebi dobro pozicionirana po tržišnim vrijednostima i ako imaš dokaz o provedenoj transakciji, prilikom plaćanja u inozemstvo, carina će ti priznati fakturu, u protivnom (čitaj keš) mogu ti nabiti osnovicu za obračun davanja po svojim katalozima pa možeš najeb... i platiti više nego da si prikazao stvarnu vrijednost po fakturi.

Kad je auto u RH prijaviš ga špediteru koji te vodi kroz postupak carinjenja, dobivaš privremenu carinsku deklaraciju dok ne odradiš homologaciju na stanici za teh. pregled. Kad je gotova homologacija auto se carini pa dobivaš JCD (jedinstvena carinska deklaracija) platiš davanja i možeš na tehnički i registraciju.

Davanja su ti, u grubo, oko 60% na fakturnu vrijednost a ostali zavisni troškovi (transport, potvrda proizvođača, homologacija, takse...) cca 1.200-1.500€. Ako je obujam motora do 1.600ccm računaj da će davanja biti za oko 5% manja od navedenog.

Ako ti nešto nije jasno pitaj!!!!

Edited by dani
Link to post
Share on other sites
Megane16v

Čekaj dani,to znači da će te auto od 10 000eura u Njemačkoj ispasti negdi 17-18 tisuća eura tu na cesti? Ako je tako,kako se onda isplati uvozit išta?

Link to post
Share on other sites

Isplati se, primjer bmw z4 35is, lista dodatne opreme gotovo sve zaokruženo, 0 km 82000 eura po toj računici. Kod nas bez dodatne opreme dođe 78000, jednako opremljen ko ovaj izvana kod nas 93000.

To je sad ekstreman primjer i tu je veća razlika, ali može se i na jefitinijim nać razlika, pogotovo kod vw-a.Ono što je bitnije imaš ogroman izbor i praktički si biraš auto s bojom, motorom i opremom koji ti najviše odgovara.

Znači moram dobit od handlera broj šasije i otic u rnh da mi daju potvrdu da se auto može registrirat? takav automobil se i kod nas prodaje, pretpostavljam da zbog naocigled sitnica mogu nastat veliki problemi s tim.

I ako odem sam po auto, kupim ga, jel ga smijem ja sam dopeljat ili kako to ide? Pretpostavljam da bi mi to možda bilo čak malo i jeftinije nego da plaćam da ga se doveze tu.

Edited by Martin
Link to post
Share on other sites

Čekaj dani,to znači da će te auto od 10 000eura u Njemačkoj ispasti negdi 17-18 tisuća eura tu na cesti? Ako je tako,kako se onda isplati uvozit išta?

Sve ti zavisi od prilike, ako naletiš na neki dobar auto pa onda ideš u realizaciju. Pod dobrom prilikom podrazumjevam ili dobru cjenu ili neki model koji bi stvarno želio imati a ne možeš ga naći kod nas.

Link to post
Share on other sites

Isplati se, primjer bmw z4 35is, lista dodatne opreme gotovo sve zaokruženo, 0 km 82000 eura po toj računici. Kod nas bez dodatne opreme dođe 78000, jednako opremljen ko ovaj izvana kod nas 93000.

To je sad ekstreman primjer i tu je veća razlika, ali može se i na jefitinijim nać razlika, pogotovo kod vw-a.Ono što je bitnije imaš ogroman izbor i praktički si biraš auto s bojom, motorom i opremom koji ti najviše odgovara.

Znači moram dobit od handlera broj šasije i otic u rnh da mi daju potvrdu da se auto može registrirat? takav automobil se i kod nas prodaje, pretpostavljam da zbog naocigled sitnica mogu nastat veliki problemi s tim.

I ako odem sam po auto, kupim ga, jel ga smijem ja sam dopeljat ili kako to ide? Pretpostavljam da bi mi to možda bilo čak malo i jeftinije nego da plaćam da ga se doveze tu.

Da, treba ti broj šasije i onda traži potvrdu proizvođača (za renault u RNH). Zaboravio sam napomenuti da kod kupnje vozila OBAVEZNO tražiš obrazac E1 sa kojim dokazuješ EU porijeklo vozila, ako ga nemaš na sve navedeno ide još i carina.

Auto možeš sam dovesti ali ti prodavač mora obezbjediti tzv. zoll (carinske) tablice da ga možeš voziti.

Link to post
Share on other sites

Kod kupnje vozila moras imati zoll tablice kako bi se mogao voziti po cest inače moraš vozilo vuči na prikolici ili šlepi!

A kod svakoga vozila koje prelazi vrijednost na računu 6.000,00eur moraš tražiti EUR1-obrzac koj ti dokazuje porijeklo vozila iz EU!

A izvoznu carinsku deklaraciju najbolje kopiraj radi dokaza o plaćanju vozila(ako imaš swift da si platio preko banke još bolje) jer to ti dokazuje da si toliko platio! A cijena od kataloga može odskakati zavisi gdje i tko carini vozilo!!!!

A potraži u arhivi gdje sam točno sve napisao troškove cca od odlaska po vozila do rege u Hr! Ima pun ku**c skrivenih troškova!!!!

Ako imaš pitanja slobodno se javi!Jer ekipa sad uvozi vozila samo extra skupa ili vozila dobivena vani na aukcijama po smješnoj cijeni!

Sretno..

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
hrvojexyz

ima netko s foruma da uvozi aute po narudzbi iz DE ? il znate nekog od povjerenja iz ZagrebA?

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Primjer troškova uvoza iz Slovenije:    Megane III grandtour DCI 110, 2010.g.

 

Tablice i osiguranje SLO      570 kn      75 €
 
potvrda proizvođaća HR       400 kn
homologacija HR                  695 kn
 
Carina procjena               62.000 kn
Poseban porez HR                620 kn        1%
Trošarina CO2 HR             4.340 kn        7%    CO2=126g/km
 
Cijena vozila SLO             55.480 kn     7.300 €
 
Ukupna cijena sa uvozom 62.105 kn     8.172 €
 
Ukupno troškovi              6.625 kn       872 €
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
filipbabok

A onih 5% od kataloške vrijednosti vozila koji se plaća u Poreznoj?

Link to post
Share on other sites

A onih 5% od kataloške vrijednosti vozila koji se plaća u Poreznoj?

to se placa ukoliko je vozilo kupljeno od privatne osobe

Link to post
Share on other sites
  • 2 years later...
El.komandante

Primjer troškova uvoza iz Slovenije:    Megane III grandtour DCI 110, 2010.g.

 

Tablice i osiguranje SLO      570 kn      75 €
 
potvrda proizvođaća HR       400 kn
homologacija HR                  695 kn
 
Carina procjena               62.000 kn
Poseban porez HR                620 kn        1%
Trošarina CO2 HR             4.340 kn        7%    CO2=126g/km
 
Cijena vozila SLO             55.480 kn     7.300 €
 
Ukupna cijena sa uvozom 62.105 kn     8.172 €
 
Ukupno troškovi              6.625 kn       872 €

-da li su prve tri stavke fiksne neovisno o modelu vozila?

-kako bi mogao saznati iznos carinske procjene, konkretno radi se o starijem Fiat Cinquecentu ('97 godiste)?

-osim posebnog poreza (1%) i CO2 trosarine da li treba racunat i na 5% poreza na vrijednost auta?

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Ako je netko zainteresiran imam covijeka koji uvozi aute i ima najbolje cijene i najjeftiniji je. Sve se zna o autima i zaista je sve prikazano od najsitnijeg detalja. Za vise info na pm.

  • Upvote 1
  • Downvote 3
Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...
El.komandante

Da li je netko upucen sto se mijenja po pitanju uvoza od 1.1? Obracun trosarina ostaje isti pretpostavljam? Interesirao sam se za vozilo od 250 gCO2 i to je bila nakraju neka bolesna cifra (cca 70 k kuna)  ukljucujuci tadasnjih pet posto od kataloske vrijednosti s obzirom da je u vlasnistvu privatne osobe

Link to post
Share on other sites
mario #8

Nije uvoz neg unos. Iako znam da znas. :)

Znat ce se sve polovicom sijecnja kad ce se krenuti primjenjivati novine. Al za kategoriju polovnih bi trebalo ostati isto sve. PPMV na polovne ce ici nesto dole...

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

  • Confused 1
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
twingokile

pišem ovdje da ne otvaram novi topic bezveze...

dečki molim vas pomoć....

trebam informaciju da li ja smijem iz zagreba sjesti u auto koji je na talijanskim tablicama, od frenda, te ga otfurati u italiju i tamo mu ga ostaviti?
znači auto je na privat osobu, samo na talijanskim tablama, vjerujem da mogu uz punomoć?

molim vas odgovor tko zna, malo mi je hitno... HVALA unaprijed

Link to post
Share on other sites

Ne može, kod nas je to carinski prekršaj. Punomoć ne može pomoći. Ne znam za SLO i ITA. 

Realno, pitanje je samo SLO -HR granice, iako sam ja išao preko grane sa autom kojeg još nisam prepisao na sebe i nitko nije niš pitao.  Za ostalo valjda ne bude peha da ga zaustave na kontrolu. 

Link to post
Share on other sites
ivan.martinko

znači odeš van, nešto ti se dogodi i nitko drugi ne može tvoj auto vratiti uhr i obrnuto, pa kakva je to otvorena granica, ak je auto regan možeš ga valjda voziti, ak moeš od rentacara onda valjda možeš i od nekog drugog.. ak ima papire i regan je.. kakva carina..

Link to post
Share on other sites

Ukratko. Ako imas prijavljenu adresu u Hrvatskoj ne smijes voziti druge tablice osim Hrvatskih ako je auto na privatnu osobu, illi ako ta osoba nije u autu. Recimo ja sam prijavljen u Njemackoj a zena u Hrvatskoj i onda ne smije Njemacke tablice voziti u HR. Nema punomoci nema nista, carinski (ili mozda porezni) i to je to. Ali recimo van granica HR smije voziti taj auto, ako je auto osiguran i sve ostalo ok, ali u HR ne.

Isto vrijedi i za mene u DE. Ne smijem voziti auto koji je na mene registiran na HR tabliciama. TJ smijem 6 mjeseci i onda ili ga prebaciti na DE tablice ili ne voziti po DE, ali zato voziti u HR i svugdje drugdje smijem, samo ne u DE... Isto nije placen porez a ja zivim i radim u DE, dakle nista od toga... Isto je za bilo koju zemlju EU.

Samo nisam siguran carinski prekrsaj ili porezni ako je u auto regan u EU.

Link to post
Share on other sites

Kako kava carina? Jel auto registriran u HR? Ne. Jesu plaćena davanja državi? Ne. Eto ti carinskog prekršaja. Ne plaća se carina, nego druga davanja koja su u domeni nadzora carine.

Pa Rent-a-car na stranim tablicama ne smiješ voziti kod nas duže od , mislim 15 dana (nemoj me uzeti za riječ). Pa da toga nema svi bi rentali u Crnoj Gori jer je jeftinije. (Karikiram) Ili regali auto u Poljskoj i vozili ovdje.

 

Uglavnom, da ne dužimo. Kod nas ne smiješ voziti auto na stranim regama ako s tobom nije vlasnik auta. Slično je u većini zemalja vani. Jel to fer - možemo diskutirati, al je tako.

 

Link to post
Share on other sites

Ne bu, nema to veze sa Šengenom. Kažem ti, ograničenja slične naravi postoje u većini zemalja EU.

Edited by Fishkal
Link to post
Share on other sites
twingokile

s**nje....fakat banana država...znači frend je otišao avionom u italiju, i sad idem gore, i ja mu ne mogu odfurati njegov auto.....da nije smješno, bilo bi žalosno..ili obrnuto

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites



×
×
  • Create New...

Important Information

Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja..