Jump to content

Clio II - par pitanja


borny

Recommended Posts

1. Jučer i danas sam primijetio da ne pali baš kao inače. Ne znam to točno objasniti, ali nije baš na "prvi zub". I to samo ako stoji par sati, nakon prvog paljenja upali svaki put bez greške. Može li to biti dos vjećica? Akumulator je novi, stavljen ljetos. Munja 55Ah, 480A.

2. Koji antifriz ide u njega? Taman je malo iznad minimuma i još važem da li da nadolijem ili mijenjam. Auto ima 32tkm i pretpostavljam da mu je ovo prvi antifriz.

3. Na idućem servisu planiram mijenjati i svjećice, pa trebam preporuku što i gdje uzeti.

Link to comment
Share on other sites

1) ak upali na "2.zub" , bezbrige, normalno...

2) mjenjaj, znat ce u servisu koji ide...

3) najobicnije svjecice za tvoj motor... mjenjaj ih svakih 40 000km i sve 5...

Link to comment
Share on other sites

natoči na ini eurosuper 98 plus pa će palit i radit bolje.

stavi NGK

antifriz možeš dolijat, takve boje kakva je unutra

Link to comment
Share on other sites

ovisi kolko je star auto (kaze da je 1. anti unutra) ... bolje promjenit, nije velik trosak, a nije na odmet...

Link to comment
Share on other sites

1. simptomsi su ko mene bili takvi dok niisam očistio senzor radilice

Link to comment
Share on other sites

Antifriz ima odličan u Lagerosa koncentrat baš je odličan i nije skup...neki Njemački je...

Svjećice isto u Lagerosa imaš svih vrsta

@Brzi: Di se nalazi taj senzor bregaste moš li opisat ili sliku stavit...?? I kakvi su simptomi kad je prljav? Moga bi ga očistit mada nemam problema al bolje da je čist :D

Link to comment
Share on other sites

1. Ne sviđa mi se to baš. Nije ni zahladilo pošteno, a već zeza. Lani je na -10 palio odmah. Mislim da ću otić braći da to pogledaju.

2. Auto je kraj 2009.god. Kolko antifriza ide uopće unutra i kad kupujem tražim samo žuti i to je to?

3. NGK su dobro svjećice?

Edited by borny
Link to comment
Share on other sites

ak se ne varam, ide nes manje od 5L ukupno, ja kupim 3L antifriza i 2L dest. vode (ne garantiram, mislim da je tak)

svjecica ko svjecica...

jel usporeno pali ili vergla vise puta dok ne upali?

Link to comment
Share on other sites

ak se ne varam, ide nes manje od 5L ukupno, ja kupim 3L antifriza i 2L dest. vode (ne garantiram, mislim da je tak)

svjecica ko svjecica...

jel usporeno pali ili vergla vise puta dok ne upali?

A kolko košta antifriz uopće? 1icon_nixweissA.gif

Ponudio mi Lageros Eyquem 35kn/kom. To je u redu?

Ne znam kak da objasnim. Ne kresne odmah, nego pola sekunde kasnije. Možda je to ovo usporeno što ti kažeš. 1icon_nixweissA.gif

Edited by borny
Link to comment
Share on other sites

Litra antifriz (koncentrata) ti je 40-tak kn, ako misiš samo doljevati onda ti je najbolje da svratiš do servisa i tamo ga kupiš.

Link to comment
Share on other sites

A kolko košta antifriz uopće? 1icon_nixweissA.gif

Ponudio mi Lageros Eyquem 35kn/kom. To je u redu?

Ne znam kak da objasnim. Ne kresne odmah, nego pola sekunde kasnije. Možda je to ovo usporeno što ti kažeš. 1icon_nixweissA.gif

Ja sam imao na svom Polu te Equiem, nikakvi problema, motor je radio mirno i uglađeno kao s originalnim, odradile 60 tisuća.

A ovo sa sporim verglanjem sam isto imao na Polu, karakteristično je kad odstoji, tj. kad se motor ohladi onda kao sporije okrene. Ja sam se dugo zezao s tim, mjenja akumulator, pa možda prljave dizne, pa svjećice, pa onaj prekidač na bravi za paljenje, pa sam čak išao i mjerit kompresiju i na kraju je bio problem u anlaseru. Odvezao majstoru i za 100kn mi promjenio piksne i podmazao ga s nekom mašću, nakon toga palio ko mina.

Rješavaj to jer stanje neće bit bolje, meni je jednom na -10 jedva okrenuo, i to slučajno auto ostao vani a inače ga garažiram pa sam vidio "razmjere" problema.

Edited by Victor
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Može li mi netko konkretno reći koji antifriz i gdje kupiti? U Baotiću mi nude neki zeleni koji je kakti zamjena za žuti po cijeni 80kn/litra.

Da nije tako skup, promijenio bih ga, ali malo mi je previše 240kn za 3 litre.

Link to comment
Share on other sites

Kod Štarkelja je antifriz duplo povoljnije, baš gledam njihovu ponudu od travnja za veliki servis povodom Dana otvorenih vrata u kojoj piše: Antifriz Clasic 1l = 49kn, 3 litre ukupno 147kn tj. 118kn sa akcijskim popustom. Nazovi njih i pitaj da li imaju žuti..

Ja sam tvornički zeleni zamjenio sa Total Glacelf Auto Supra, litra je oko 40-50kn, zavisi o trgovini. Kako je bilo u planu da isti bude unutra max 3 zime tj do velikog servisa, uzeo sam samo 2 litre koncentrata i pomiješao ga sa cca 2.5l vode. Prema specifikacijama 2l tog koncentrata i 3l vode drži do -26C, do sada nije bilo problema.

E sad, tebi je auto star tek 3g, tako da u biti niti nemaš potrebe još mijenjati cijeli antifriz. Meni su u servisu rekli da se isti ne mijenja 5g tj do velikog servisa nego samo po potrebi dopunjuje. Ako ne nađeš odgovarajući za nadopuniti, onda dodaj destilirane vode, mislim da je između oznake min i max oko 3 dcl što nije puno. Sljedeći dan izvadi par dcl antifriza i stavi u plastičnu bočicu te bubni u zamrzivač preko noći. Ako ne smrzne, nemaš potrebe mijenjati ga ako ne misliš baš do Like i Gorskog kotara na zimovanje. Samo bilo bi zgodno da sa termometrom provjeriš temperaturu u zamrzivaču radi sigurnosti, kod mene je pokazalo -21C.

Imaš za kupiti i one ručne mjerače po 10-tak kuna ali nisu baš pouzdani, ja sam sigurniji sa metodom iz zamrzivača, baš sam jučer preventivno mjerio kod sebe. :)

Edited by Ico_Zg
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Ajd da ponovimo gradivo konkretno za moj primjer:

 

1. Auto je dosao sa zutim antifrizom bar je tako izgledao.

2. Kad ga je usfalilo kupio u baoticu kakti onaj koji oni sipaju, te je on zelene boje.

3. Sad radim veliki servis i uzeo kod Andjelka Total Glacelf Classic koji je plavi.

 

Pitanje:

1.Znaci zuti, zeleni, plavi bi trebali biti G11, a crveni G12 ?

2. Po tome bi ovaj koji sam uzeo trbao biti G 11?

3. Da ga sipam?

4. Od kojeg materijala je blok i glava motora clio 2, 1.2 8V ce netko zna?

Link to comment
Share on other sites

Trebao si uzeti Glacelf Auto Supra antifriz jer je takav gotovo sigurno sad u motoru. On je žuto-narančasto-zelen, ovisno o starosti i koncentraciji i sadrži organske inhibitore korozije. Taj Classic je plavi i makar bi trebao biti na istoj bazi ja to ne bi nikako miješao jer sam vidio kakvo sr*nje može nastati...

 

Glava je aluminijska,a blok je giza (sivi lijev, gus)

Link to comment
Share on other sites

Sljedeci tjedan ce ici na veliki servis pa se jos stigne zamjeniti za supru, ako je ona te nedefinirane boje koja vuce na ovo u autu, velim ne bi se mjesalo sa plavim, vec bi sve islo van pa ispiranje te s plavim unutra, no ako je supra zuta onda ne bumo toliko ispirali.

Jos trazim odgovor za G oznake i mogucnost da se sipa crveni ili crveni nije za ove materijale.

Link to comment
Share on other sites

Evo zvao Andjelka da mi pogleda za Glacelf Auto Supra i veli da je crvene (ajmo reci roze) znaci G12, tako da ostajem na plavom koji je po njegovim rijecima zamjenio zeleni bar kod ovog proizvodjaca.

Link to comment
Share on other sites

A da uzmeš ovo iz Renaulta? Razlika u cijeni može biti kolko, 10kn po litri? Ako je u Štarkelju i jeftinije, mogu ti to pokupiti jer sam ionako stalno u Utrinama.

Link to comment
Share on other sites

Glaceol rx type D je tekućina za Renaulte. "Surfajući" internetom našao sam dosta podataka da se ta tekućina ne razlikuje bitno od G12, odnosno crvenih antifriza za koje BASF proizvodi aditive.

Link to comment
Share on other sites

U Baotiću su mi rekli da više nema tog žutog s kojim je auto došao i da je taj zeleni Glaceol RX Type D zamjena.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.