Jump to content

Molim pomoć za GTT


fface

Recommended Posts

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • fface

    21

  • Mladen

    12

  • f7p

    10

  • živac

    5

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Pa daj malo predstavi auto,otvori u projektima,podijeli koju sliku...   Ako zapnes,najmanji je problem da ti se pomogne sa uploadom slika ili kakvim objasnjenjem.   Jesu sjedala stigla u ZG vec?

1.01 da je moj zadnji, 

Da se upisem .  

javi se mladenu ovdje na forumu on bi trebao imati dihtung iz Kteca za prodati... taj dihtung je best buy

 

sa sicevima sretno

 

jel ti pregorio dihtung ili to preventivno pitaš??

 

jel to za srebrnu 5icu??

Link to post
Share on other sites

Imam ti zadnja sjedala original od GTT ph.2 u solidnom stanju.

 

Sto se tice pregaranja brtve glave...nauka covjece! :D

 

Pregledas visine kosuljica cilindara,moraju biti iznad razine bloka jer ako to nisu mozes glavu ravnati koliko hoces.

Debljina glave ti je isto bitna.

Uzme se od Ktec-a brtva glave,12.9 sarafi za stezanje glave,na stezanju dodas............ma znas kaj ti je najbolje?

 

Uzmes auto na slep sluzbu i dovuces do gospode Belinica tu u ZG,oni ti raskopaju i sloze motor i onda se vozis!

 

Ako ti to nije opcija,onda prvo zoves enciklopediju Jureta u ST,pa Zivca za prakticni dio posla vadenja i stavljanja motora u karoseriju,Dadoxa da ti poslozi struju,Hansa da ti nabavi dijelove,itd.

 

Uglavnom nemoj samo krpati,jer se ne isplati,a GTT je dobar auto kad je ispravan samo cijeli!

Link to post
Share on other sites

ma... imam svoju radionu i najvise renult-a radim, ubiti kupio auto izdrzao je jednu voznju i oso dihtung, blok mi je na strojnoj obradi skupa sa glavom problem mi je naci dihtung kvlitetan.... uglavnom da skratim... auto je kad sam ga kupio bio slagan za prodaju ocito ili decki nisu znali, ugl, šepao je na jedan cilindar, iso mjeriti kompresiju 3 cilindra 8bara sa  naknap ventilima i jedan na 4bara. prestelam ja to i na probu i izbije gov.. naravno jer je kompresija sam osla na 11bara  i sad sam dao skinuti klipove da mu smanjim kompresiju da mi se opet ne doogdi to...dihtung U POMOC???? bez uvrede dečki nov sam na forumu, ne poznam nikog sam sam u time "tko je mladen," 

 

molim te za siceve cuvaj neka budala je kod mene bila gladna pa je mislio da je sicevi jedu... baš tak izgleda....

 

hvala Vam na svemu

BTW ima li tko frgazer od renaulta 18 radi dizni navodno je sirja, auto mi premalo goriva dobiva na vecim okreatjima

Link to post
Share on other sites

Ajmo ovako...

 

Brtva glave je ova http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=19&appid=16

 

Znaci ja sam narucio jednu vec prije pa nije nikako dolazila pa su mi BB izasli u susret i narucili preko sebe jednu.

Na kraju ova koju sam narucio je dosla,a za ovu drugu brtvu moram otici kod BB i vidjeti jel stigla pa ti ju mogu prodati.

 

Uglavnom imam ti i klipova,klipnjaca,blokova,glava motora...

 

Kako to da skidas celo klipa? ne kazem da se nesmije,nego me zanima jel si odredio vec visinu GMT klipa pa znas za koliko skidas?

 

Imam i jedan frgic koji je raskopan,pa mozes si uzeti ako ti treba nesto dijelova.

 

Koji turbo imas? Na koliko bara puse?

 

 

Ja kad sam dosao na forum isto nisam imao pojma o relacijama oko clanova tko je i sto je tko,tako da cu ti rado pomoci oko tvog GT turba.

 

Uglanom neki slijed ide ovako:

 

BB=braca Belinic,jako susretljivi majstori za GT turbo,rijesavaju sve.

Jure=enciklopedija GT turba,zna sve iz rukava i telefonski rijesava 99 posto problema

Hans=znaci prvak HR sa GT turbo,nabavlja sve originalne dijelove i vecinu toga ima doma u garazi ili dvoristu

Zivac=export import svasta,prakticar koji dolazi 0-24 ako treba slagati nesto na GT turbo

Dadox=znaci ima struju od GT turba u malom prstu,preslozio svoju petardu od a do ž

 

Ja ti mogu pomoci evo sad sa tako nekim dijelovima koji su mi ostali od generalke koju sam ovo ljeto radio,uputiti gdje sto potraziti i to je to,a svi ovi gore navedeni decki su meni pomogli i tako da se evo ja se vozim bez vecih problema!

Edited by Mladen
Link to post
Share on other sites

Evo da se ubacim, nema veze sa temom oko GTT... Buduci da sam i ja novi na forumu, pa ne znam tko se cime bavi itd, ali cisto inforamtivno, je li gore navedena gospoda mogu pomoci oko dijelova za clio ph1- sta novih, sta polovnih, takodjer i nekih radova na njemu?

Hvala.

I sretna nova godina! ;-)

Link to post
Share on other sites

skidam celo klipa da mu  smanjim kompresiju, da se ne grije, da ne izbija dihtung a to sam tao na strojnoj obradi da izmjere koliko je glava u standardu, vide hod klipa i da po potrebi skinu koliko treba s tim da sam ih stopirao dok ne nabavim dihtung jel ih ima raznih debljina, uglavnom gore sad imam T20 na cca 0.8 bara ali ideja je T3 ali to zahtijeva kovane klipnjace i klipovea se raspitujem okolo jer se bojim da ovo nece izdrzrati,

ajd molim te razmisli o cijeni za dihtung koji mi je prioritet i siceve.... e da trebao kao i kaj sam napisao ranije frgić od r18 jer navodno ima vecu diznu da dobije vise goriva jer ako ima premalo goriva stvara se prevelika temp u cilindru i opet onda ode izgorit dihtung

 

bojim se samo dihtunga, ti se vozis sa takvim??? i dali je limeni????

 

pitanje gore je bilo dali je moj gt sivi, da je...

 

hvala na pomoci

moze koji konatk br. moba od svih tih ljudi

 

:::::::::kaj se tice clia, jako tesko, mozda ako cu ici u italiju mogu pogledat iako cisto sumljam....

 

SVE NAJBOLJE... 

 

i jos jednom hvala na pomoci

Link to post
Share on other sites

mislis??? citao da se dosta ljudi na to vozi osim toga neka e vrti na 50 posto dulje ce ici, jer T20 pise da moze plafon do 150ks, kaj ja znam... to iz iskustva pises ili si

 

cuo... vremena imam za slaganje u miru i polako kad ce autic biti na cesti svejedno mi je.... uglavnom definiitvno bi isao na T3 osim ako ne postoji dobar dobar razlog...

Link to post
Share on other sites

Ja nemam T3, a mislim da iskustvo s tom turbinom na 1.4 nema nitko ovdje na forumu.

To je turbo za 1.8 ili 2.0 motore.

Osim ako hoćeš da spoola od 4000 rpm pa do blokade

Link to post
Share on other sites

Turbina t2 je dovoljna,mislim i t25 se zašarafi i super je ali t3 ce imati veliku turbo rupu...

 

Serijski klipovi drze snagu stvarno veliku,pa Hans juri na njima na PH i evo sezonu odvozio bez problema.

Link to post
Share on other sites

ako ideš na veće tlakove onda t25 max,   t3 nikako jer dobro ti je gore napisao Tomo boost budeš imao nakon 4000 o/min....  a ne znam možda to želiš :D

 

samo nemoj  puno kemijati sa slaganjem, pitaj ovdje sve kaj te zanima... jer sve vezano uz slaganje je isprobano (zna se kaj kako treba složiti a da to traje) :)

 

tu na forumu imaš dvije 5ice GTT koje voze trke na tlakovima na kojima se vjerujem ti ne budeš vozio svaki dan, i njihovi motori traju i idu prebolesno

Link to post
Share on other sites

hvala na informacijama u svakom slučaju u tom slucaju mislim da ipak ne bi isao na T3, istina imate pravo biti ce velika turbo rupa, jel se moze dati nekakav podatak koliko daje T25, 

 

istina fakat sam planirao uzeti T3.... nee onda, hvala...

Link to post
Share on other sites
Ajmo ovako...

 

Brtva glave je ova http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=19&appid=16

 

Znaci ja sam narucio jednu vec prije pa nije nikako dolazila pa su mi BB izasli u susret i narucili preko sebe jednu.

Na kraju ova koju sam narucio je dosla,a za ovu drugu brtvu moram otici kod BB i vidjeti jel stigla pa ti ju mogu prodati.

 

Uglavnom imam ti i klipova,klipnjaca,blokova,glava motora...

 

Kako to da skidas celo klipa? ne kazem da se nesmije,nego me zanima jel si odredio vec visinu GMT klipa pa znas za koliko skidas?

 

Imam i jedan frgic koji je raskopan,pa mozes si uzeti ako ti treba nesto dijelova.

 

Koji turbo imas? Na koliko bara puse?

 

 

Ja kad sam dosao na forum isto nisam imao pojma o relacijama oko clanova tko je i sto je tko,tako da cu ti rado pomoci oko tvog GT turba.

 

Uglanom neki slijed ide ovako:

 

BB=braca Belinic,jako susretljivi majstori za GT turbo,rijesavaju sve.

Jure=enciklopedija GT turba,zna sve iz rukava i telefonski rijesava 99 posto problema

Hans=znaci prvak HR sa GT turbo,nabavlja sve originalne dijelove i vecinu toga ima doma u garazi ili dvoristu

Zivac=export import svasta,prakticar koji dolazi 0-24 ako treba slagati nesto na GT turbo

Dadox=znaci ima struju od GT turba u malom prstu,preslozio svoju petardu od a do ž

 

Ja ti mogu pomoci evo sad sa tako nekim dijelovima koji su mi ostali od generalke koju sam ovo ljeto radio,uputiti gdje sto potraziti i to je to,a svi ovi gore navedeni decki su meni pomogli i tako da se evo ja se vozim bez vecih problema!

 

 

jesi mozda razmislio za dihtung i siceve???sorry kaj gnjavim al htio bi to s dnevnog reda skinut cim prije

Link to post
Share on other sites

Prvo probaj voziti za 150-160 ks, možda ti više neće ni trebati.

A za to je t2 dovoljna

Link to post
Share on other sites
Prvo probaj voziti za 150-160 ks, možda ti više neće ni trebati.

A za to je t2 dovoljna

sa kojim tlakom izvlaci otprlilile

150 ks

Link to post
Share on other sites

Složiti ćemo neku dobru cijenu samo moram otići ovih dana do BB i pitati jel brtva glave došla!

Link to post
Share on other sites
jel te mozda zanimaju prednja sjedala od williamsa

gle htio bi original i formu i dezen sica jel naso na ebayu novu tkaninu za tapeciranje osim ako ne naletim na dobre siceve zadnje rade bi to kupio i pretapecirao, tak da u pricipu prioritet mi je vozacev sic jer meni je zaserafljen od 205gti i to bi bacio onda van....

Link to post
Share on other sites



×
×
  • Create New...

Important Information

Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja..