Jump to content

Ima goriva ima struje vergla ne pali-pumpa goriva ili?


hrvojexyz

Recommended Posts

Malo me zajeee Megane :sp:

danas dodem s posla, idem se vozit nece zapalit dubre??prvo mislim da je benga,ne radi mi plovak pa nikad ne znam kolko je ima

idem ko idiot tri puta na bengu sa kanisterom, i dalje ne pali

Uopce se ne cuje ono "ciiiiii" kad se okrene kljuc do kraja , pumpa goriva jel...pa pretpostavljam da je to, kaj drugo moze biti?

auto normalno vergla, kazem struje ima ..

 

kolko ca kosta pumpa goriva , di se nalazi (iza kod rezervoara ili ? ) i dal ima slucajno ko s foruma, znam da se prodaju neki megani tu u dijelove..

Edited by hrvojexyz
Link to comment
Share on other sites

Pumpa goriva ti se nalazi u rezervoaru,,skineš zadnje sjedalo i ispod ti se nalazi poklopac rezervoara,,odvojiš konektor i odvrneš poklopac,i dođeš do sitke sa plovkom to sve zajedno izvadiš van i u sredini ti je pumpa koju moraš odvojiti od sitke i to je to.

usput si možeš provjeriti zašto ti je plovak u kvaru.

 

pumpa košta 500-900 kn kako na kojeg trgovca naletiš..da ti kažem kako sam ja prošao.....

 

(kad sam sa svojom pumpom otišao u dučan i tražio pumpu goriva za Renault megane coupe lik mi je lupio cijenu 950kn,,valjda zato jer je to Francuz a zna se da čim tražiš dio za francuza operu te sa cifrom,,..

pa nebudi lijen vratim se u drugu smjenu u isti dučan i tražim Walbro pumpu goriva broj NN, praveči se tupav da  neznam za koji je to auto kupujem jer  ju kao kupujem za kolegu,,..

i trgovac otvori katalog i između desetak auta ima nekih i starjih modela i ja kažem da kolega ima neki stariji auto nemam pojma točno,, trgovac ode u skladište i donese istu onakvu pumpu od jutros (original kakva je u autu) i naplati mi pumpu 470kn  )

 

Sad ova moja priča bi bila za neku drugu temu ,,npr kak nas varaju po dučanima al evo nadam se da ti je ovo pomoglo.

Link to comment
Share on other sites

prepusti zamjenu majstoru jer ćeš imati problema sa vraćanjem poklopca pumpe goriva, nema mjesta za ruke a jako je napeto za vratiti jer treba i zadržati brtvu i istovremeno držati pritisnutu pumpu prema dolje jer po defaultu pumpa se diže prema gore...uglavnom poštedi se izgrebanih prstiju i pokidanih živaca, nije vrijedno...

Link to comment
Share on other sites

Prije nego šta kreneš u nabavu nove pumpe provjeri je li stvarno ona nevalja.

Pumpom upravlja UPC jedinica (na njoj su osigurači i i releji). Problem može biti i na njoj. Nadalje ako imaš filter goriva jesi njega provjerio.

Ispod stražnjeg sjedala ćeš vidit crni okrugli plastični poklopac kojega kad skineš ćeš ugledati ovo:

post-14075-0-58551200-1365070492_thumb.j

Na konektor ti dolaze 4 žice. Dvije bijele na 1 i 2 su od plovka, a crna (masa) i žuta (+12V) na 3 i 4 su od pumpe.

Elektro shema bi kod tebe trebala izgledati ovako:

0081.pdf

Pozicija 833 je pumpa sa plovkom, 247 je instrument tabla, a 1337 je UPC jedinica (nalazi se u prostoru motora pored akumulatora).

Odspoji konektor i dovedi 12V direktno sa baterije i spoji "+" na pin 3 a "-" na pin 4. Ako je pumpa u redu trebala bi zavrtiti a ako ne onda je u njoj problem.

Ako zavrti onda imaš problem u UPC-u. Spoji voltmetar na konektor (pinovi 3 i 4). Zavrti motor i trebao bi očitati 12V ako je UPC OK, a ako nemaš nikakv napon onda je problem ipak sa UPC-om (relej).

Pošti kažeš da nemaš na intrument tabli indikaciju goriva iskoristi ovu sitaciju pa provjeri i plovak.

Spoji Ohm-metar na pinove plovka 1 i 2 i očitaj otpor. Ako ti pokazuje neki otpor onda nije problem u plovku nego u instrument tabli.

Za orjentaciju (pošto neznam za megana) oko otpora evo kako se kod Clia odnose otpor i količina goriva:

Pun rezevar 15+/-5 Ohma 51+/-5 lit.

3/4 rezervara 87,5+/-10 Ohma 39,75+/-5 lit.

Pola rezervara 155+/-10 Ohma 28,5+/-5 lit.

1/4 rezervara 222,5+/-10 Ohma 17,25+/-5 lit.

Prazan rezervar (rezerva) 290+/-10 Ohma 6+/-5 lit.

Znači kod Clia ako je plovak OK uvijek će pokazati otpor između 15 i 290 Ohma.

Ako tebi slučajno pokaže instrument beskonačan otpor onda je u prekidu žica na samom plovku.

Evo, malo sam se raspisao, ali nadam se da će ti biti od pomoći.

Link to comment
Share on other sites

Ufff, to je bio koristan post svaka cast :cool:

 

proucavao sam sve to, zaposlio hrpu ljudi oko Megana danas, svi su prtljali po pumpi..ovak sa slike mi se cini slicna ovoj koju si ti stavio, ali nije SKROZ ista,malo je drugacija.

Covjek koji mi je to rastavio  je probao staviti svoju pumpu sa 1.4e motora, i ne pase!

neznam sad kaj cu dalje, navodno moze biti samo stvar u ulosku onom, tj u njemu je valjda motoric taj nekakav? da nemoram cijelu pumpu kupovat..

 

plovak me isto zajebava da, a tu je i pitanje filtera goriva.Jos uvijek mi nije jasno, di se nalazi taj filter, na pumpi dole ?

Edited by hrvojexyz
Link to comment
Share on other sites

izvadi pumpu iz kucišta i spoji ju na akomulator pa ceš vidjeti dali radi ili ne znaci taj motoric kako si nazvao na njemu imaš + i - pol to spoji i vidi dali zuji

jedan filter sito bi trebao biti na samoj pumpi goriva da nevuce smece iz rezervoara

a drugi ti je negdje na crjevu dovoda goriva prema motoru izgleda kao valjak sa jedne strane je ulaz a sa druge izlaz

možda je u motornom prostoru, možda kod rezervoara... neznam tocno gdje je a neki auti ga niti nemaju

Link to comment
Share on other sites

da ti pojasnim malo

ova plastika okolo ti je kucište pumpe benzina

a na tom kucištu imaš  pod 1. uređaj sa plovkom za mjerenje kolicine goriva

2.pumpa goriva

može se kupiti i samo pumpa nju izvadiš ima na njoj broj i uzme se ista takva i montira u staro kucište

kad ju spajaš na akomulator možeš ju i uroniti u vodu da vidiš dali baca "gorivo"

neke pute zna zujati a da nema pritiska

donju stranu gdje je sito uroniš u kantu a na gornju rupu treba da šprica baca vodu

Link to comment
Share on other sites

Da javim rezultat..kao sto smo svi ovdje i pisali, bio je problem u tom ko ulosku pumpe..ja pretpostavljam da je to ko neki motoric koji baca gorivo..

pronasli smo drugi takav ulozak, isprobali ga na licu mjesta , dopeljali doma, stavili u auto- RADI! jeej

 

cak je i plovak proradio,..punac je dobro ocistio pumpo, rekao ej da je bila puna vode?kondenzata?neceg takvog..

 

ja sam dobrim dijelom kriv jer vozim na malo benzina, a to je zato sto kad sam i natocio ubrzo bi se spustila kazaljka dole, jer velim plovak nije radio..

Link to comment
Share on other sites

ajde super da si rješio )

plovak vjerojatno nije radio jer je bio prljav.

ako imaš u autu plin povremeno ga vozi na benzin nemoj da benzin u rezervoaru bude stariji od 3-4 mjeseca

i uvijek imaj najmanje 1 cetvrtinu rezervoara goriva

Link to comment
Share on other sites

isti problem se meni desio danas

 

ima goriva , ima struje al se ne cuje pumpica da zazuji dok dam kontakt

osigurac sam provjerio (na oznaci pise memo inject)

pa sad me zanima jel zna itko di se to nalazi na scenicu 1 Ph2

 

ima neki poklopac ispod rezervnog kotaca al je zaljepljen tvornicki

sad ne znam jel se to tu nalazi ili negdje drugdje

Link to comment
Share on other sites

nasao sam di se nalazi pumpa

 

samo imam problem

 

pumpa radi kad ju spojim direktno na akumulator

 

ali nema struje na konektoru koji ide u pumpu

ni prvih 5 sekundi a ni kasnije

 

provjerio sam osigurac u kabini i u motornom prostoru

oba dva su dobri

 

a zakaj nema struje ne znam

Link to comment
Share on other sites

hmmmm...pumpa radi kad ju spojis direktno, a ne radi kad spojis prek konektora..si probo malo propuhat konektor, jel izgleda zlohano, unisteno?

nema bas logike..

Link to comment
Share on other sites

ako je pumpa i osiguraci ok onda ti je do releja pumpe

kad okreneš kljuc se mora negdje cuti kljk da je ukopcao

gdje se nalazi rele neznam

Link to comment
Share on other sites

konektor je ko novi

nikad nije to skidano bilo

moguce je da je i relej jel se nista ne cuje

nikakav klik

nisam ni znao da ga ima

ak neko zna di se nalazi bio bi zahvalan

Link to comment
Share on other sites

ako je kao na cliu onda je s lijeve strane (dakle s vozačeve ) u crnoj kutiji pored akumulatora, imaš tri jednaka crna releja i jedan crveni, jedan od tri je od pumpe goriva, prvi s kraja. trebao bi kliknuti prilikom davanja kontakta.

Link to comment
Share on other sites

ok

probat cu

a jel se moze to nabavit u trgovinama sa autodijelovima

Link to comment
Share on other sites

Da javim rezultat..kao sto smo svi ovdje i pisali, bio je problem u tom ko ulosku pumpe..ja pretpostavljam da je to ko neki motoric koji baca gorivo..

pronasli smo drugi takav ulozak, isprobali ga na licu mjesta , dopeljali doma, stavili u auto- RADI! jeej

 

cak je i plovak proradio,..punac je dobro ocistio pumpo, rekao ej da je bila puna vode?kondenzata?neceg takvog..

 

ja sam dobrim dijelom kriv jer vozim na malo benzina, a to je zato sto kad sam i natocio ubrzo bi se spustila kazaljka dole, jer velim plovak nije radio..

 

ovo što pišeš da ti kazaljka padne jer plovak ne radi,....

imao sam clia 1,4 16v na plin, voziš se na plin i komp oduzima kilometre i smanjuje razinu goriva, bez obzira kaj ga ne troši, ali poslije se nekad vrati kad ga ugasiš upališ,....

možda je i tebi to tak.

i vozi bar pola rezervoara benzina da se pumpa hladi.

Link to comment
Share on other sites

ok

probat cu

a jel se moze to nabavit u trgovinama sa autodijelovima

 

može, ima toga za kupiti,

a možeš i jedan od drugih probat stavit na to mjesto di je za pumpu, ili ga raskopaj i malo pošpricaj WDom ili nekim kontakt sprejem

Link to comment
Share on other sites

može, ima toga za kupiti,

a možeš i jedan od drugih probat stavit na to mjesto di je za pumpu, ili ga raskopaj i malo pošpricaj WDom ili nekim kontakt sprejem

budem kasnije kad dodje zena s posla da ukljuci kontakt a ja da vidim koji je

 

 

iako je danas upalio iz prve i radi normalno

pumpica zuji ko i i nace

a jucer cijeli dan ni da bi z pustila

 

i je*** ga francuz koji ga je napravil i kud je smjesto pumpicu

pola auta moram rastavit da bi dosao do nje  :angry:

Link to comment
Share on other sites

ma najvjerojatnije ti je relej, probaj s njim....raskopaj ga, pošpricaj, ili zamijeni.

pa prati razvoj događaja :)

Link to comment
Share on other sites

ma najvjerojatnije ti je relej, probaj s njim....raskopaj ga, pošpricaj, ili zamijeni.

pa prati razvoj događaja :)

a jel se moze u voznji ugasit pumpica pa da auto krepa

Link to comment
Share on other sites

pa mislim da ne, jedino ako negjde gubi spoj pa ili je prekid napona, inače relej zeza ak se voziš, pa staneš, pa oćeš upalit pa neće.

tak je bilo meni i susjedu.

Link to comment
Share on other sites

ok

 

hvala vam na pomoci

 

a ovo cu vidjet pa ga ocistit

Link to comment
Share on other sites

je*** mu mater francusku

opet isto

samo kaj je prvo upalio, radio minutu i ugasio se

i vise nece

a niti se cuje zujanje pumpe

Link to comment
Share on other sites

Odi majstoru..kod tebe nije da nesto egzaktno ne radi pa da mozes eliminacijom shvatit sto je ..mozda je pump,a mozda relej mozda osigurac neki, mozda crijevo ..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.