Jump to content

INFO Twingo RS


Blue_Fatal1ty

Recommended Posts

kad nadjes moju u oglasu molim te javi mi da znam ;-)

probaj sad sporije procitat kaj sam napisao :D 

Edited by rise
Link to comment
Share on other sites

Pa sta je s tim cijenama. Dobro da nije napisao da je unikat, cim neko ima auto sa znackom rs gt fr i sta ja znam cijene idu u nebo. Gledao sam nedavno ibizu 1.9tdi fr za drugi auto uzet i to nije normalno kolko ekipa trazi za te krampove.

Link to comment
Share on other sites

Svatko moze trazit, a koliko ce dobit na kraju je pitanje. Neko kaze sve ima svoga kupca ali budimo malo realni. Ako vecina auta izgubi pola cijene u 4god, ne znam kako auto od 10god moze vrijediti skoro polovicu od cijene novog automobila, nije to nikakav unikat, ni specijalan automobil. Moj sigurno nije, jer nije to nikakva limitirana serija. Vjerojatno ce se neki bunit na moj post ali ja tako mislim. Svoj clio mogu isto stavit u oglas i pitat par tisuca vise nego sta mislim da realno vrijedi, mozda neleti netko tko je spreman dat vise ali mislim da ja uopce nisam takve srece kao neki

Link to comment
Share on other sites

ajde ko je vozio twingo 133 cup, da čujem, jet to ima smisla jer meni to izgleda totalni promašaj od auta pokrja 197 ili 225, za iste pare, čak bi rađe onda c2 vts za duplo mnaje pare

Link to comment
Share on other sites

ajde ko je vozio twingo 133 cup, da čujem, jet to ima smisla jer meni to izgleda totalni promašaj od auta pokrja 197 ili 225, za iste pare, čak bi rađe onda c2 vts za duplo mnaje pare

Bio je na valjcima jedan u slo i izbacio je 122ks umjesto 133. Nakon remapa 127. Nikad mi nije bilo jasno zasto je tolko sporiji os svifta sport po ravnom, onda mi je sve jasno bilo. Nek mi sad neko kaze da su zavoji bitni, sa tak malo ks nema tako ostrih zwvoja ?

Link to comment
Share on other sites

Za onog ko zna vozit je to i vise nego dovoljno konja u twingu. Frend se bome fino znao zabavit po ucki ;) 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Za onog ko zna vozit je to i vise nego dovoljno konja u twingu. Frend se bome fino znao zabavit po ucki ;) 

Nije stvar u znanju uopce, neg auto ne ide, svakom svome, al nije mi to neki gust vozit, pogotovo ak za iste pare dobijes 197, koja sama po sebi nije neka jurilica po ravnom, ali bar ima ozbiljan ovjes i puno vise potencijala od twinga.

Link to comment
Share on other sites

ajde ko je vozio twingo 133 cup, da čujem, jet to ima smisla jer meni to izgleda totalni promašaj od auta pokrja 197 ili 225, za iste pare, čak bi rađe onda c2 vts za duplo mnaje pare

Potpis na ovo, po meni pored 197 nema sto trazit za istu ili cak i vecu cijenu. Kad sam ih ja gledao su bili oko 5 somica i tu vec izgleda primamljivo jer vjerujem da je ipak nesto bolji od c2 vts-a i da ce bolje drzati vrijednost u buducnosti.

Link to comment
Share on other sites

Ma ne govorim za ovog konkretno jer nema smisla komentirat twinga od osam tisuca nego opcenito o twingu kao autu. 

Bio je kratko kod frenda pa ga nisam nikad provozao osim lagano po gradu pa ne mogu rec kako ide ali bio sam iza ili ispred njega u kliu ?

Osjeti se taj manjak snage u brzim zavojima u brdo ali u ful zatvorenoj kombimaciji auto je ko karting, dakle fun zagarantiran. 

Sjecam se i prvog izleta na grobniku u frendovom 225 i twinga koji je jebacki isao po zavojima ali to tesko da je bio stock auto

Po ravnom apsolutno nemam blage jer me ne impresionira to pravocrtno gibanje tako da vjerovatno ni jedan auto ispod milijon konja nije brz

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Po meni sportski auto mora jurit poravnom. Inace mi je to polovicno rijesenje. Hebes ti to kad te svaki cipani dizel splahne na semaforu.

Link to comment
Share on other sites

malo ti je krivo razmisljanje... jer i Twingo RS i npr Golf R su sportski auti, pa se ne mogu nikako mjeriti medusobno ni klasom ni cijenom ni performansama.

Sto zelim reci - Twingo RS je jebeno brz auto kad ga usporedis s Twingom 1.2. Jednako kako je Golf R jebeno brz auto kad ga usporedis s 1.6 TDI. I po ravnom i po zavojima.

To sto nekakav 2.0 TDI sa mapom preskoci Twinga RS nema bas nikakve veze. Kao sto ni geodetska mjerenja nemaju veze sa sportskom voznjom :p 

Link to comment
Share on other sites

Ma sve ja to kuzim, ali twingo rs izgleda ko da juri dok stoji, sa bodi kitom i svime. A ono kifla, ne ide nikam. Svak ima svoje meni to nije fora neka.

Link to comment
Share on other sites

Ni vozaču Trophy V6 il R.S. 01 il GT3 RS tvoj auto ne ide nikam. Ne ide s mjesta. Ovjes ima za klince u parku, kocnice za Burago autic koje pregrije za 3 kruga, itd...

Od svakog ku... ima veći i koji bolje jeb...

Zabrijao si malo previse sa svime. Trkac u familiji mi je nakon 106 cupa na Grobniku odustao od Focus cupa koji je bio prije R-Type cupa jer mu Focus nije isao s mjesta nakon 106.

Tak da ono, pricamo samo o nekoj granici snage za koju si ti odlucio da je negdje gdje je i da ispod toga auto nemre bit sportski.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daj ti auto od 200 konja pravom mestru pa da vidis akcije...Ravno ne racunam

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ni vozaču Trophy V6 il R.S. 01 il GT3 RS tvoj auto ne ide nikam. Ne ide s mjesta. Ovjes ima za klince u parku, kocnice za Burago autic koje pregrije za 3 kruga, itd...

 

Od svakog ku... ima veći i koji bolje jeb...

 

Zabrijao si malo previse sa svime. Trkac u familiji mi je nakon 106 cupa na Grobniku odustao od Focus cupa koji je bio prije R-Type cupa jer mu Focus nije isao s mjesta nakon 106.

Tak da ono, pricamo samo o nekoj granici snage za koju si ti odlucio da je negdje gdje je i da ispod toga auto nemre bit sportski.

 

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

 

 

Nije bas tako. Twingo rs nije nista puno jaci od prosijecnog auta. Megane rs je. I ako silnim novinarima koji su vozili aute od 500 plus konja nije spor onda ne znam. Vozio sam je i ja u jacim autima i znam kak idu al to ne mijenja cinjenicu da je twingo jednostavno spor, megane nije, ni megane nije nesto extra brz, ali nije spor. 

Daj ti auto od 200 konja pravom mestru pa da vidis akcije...Ravno ne racunam

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Slazem se. Samo sto twingo u praksi nema ni 130.

Link to comment
Share on other sites

Ne znam na kojem portalu sam čitao, ne mogu naći sada, ali ugl. uspoređivali su twile 133 i cs 197... Na međuubrzanju (tako nešto) 80 - 150 km/h, twingo je bio sporiji za 0.8s.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je rene probao sa stock cliom protiv twinga i bio je masakr. Sad se ne sijecam jel on vozio il neko drugi.

Link to comment
Share on other sites

Minimalno 60 konja razlike i sasija twinga koja bas nije puno laksa od klia. Bas se cudim da je podojio

Link to comment
Share on other sites

Ja nisam točno skužio o čemu se zapravo diskutira? [emoji3]

Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Mažu putera po vrućem kruhu. ?

Ogladnio sam sad

Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Po meni, poanta Twinga RS pa ni C2VTR(S) nije bit najbrzi u selu ili kidat kicme od neke jurnjave i međuubrzanja.

Maleni zvrk sa solidno nakopanom masinom, solidnim trapom i kocnicama.

Sminkercic sposoban izvrsit sve zahtjeve u gradskim guzvama  ali isto tako i izmamiti vlasniku osmjeh kroz par spojenih zavoja ili promjena smjera.

Teen hooligan :bat:

 

A usporedba 133ojke sa 197icom je u najmanju ruku apsurdna, nazalost kao i omjer cijena.

Link to comment
Share on other sites

Ne znam na kojem portalu sam čitao, ne mogu naći sada, ali ugl. uspoređivali su twile 133 i cs 197... Na međuubrzanju (tako nešto) 80 - 150 km/h, twingo je bio sporiji za 0.8s.

Ne vjerovati svemu što pročitaš. Treba i probati. ;)

Twingo RS kraj Clia RS je totalni nonsens. Nit je auto puno manji, nit okretniji, a da o "brzini" (namjerno u navodnicima jer oba stock ionako ne jure po ravnom, nit im je to prvotna namjera) ne pričam.

Iskreno, radije bih si pokušao naći neki očuvani 182 nego Twingo RS.

IMHO, naravno.

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.