Jump to content

Stručan savjet za Megane 1.6 16V


Robert90
 Share

Recommended Posts

Znaci kupio sam megane grandtour 1.6 16v od susjede auto ima stvarnih 36000 km zadnji servis je napravljen na 23000 km e sada mene zanim jer bi se trebalo remenje mjenjati ? Auto ima malu kilometrazu ali je 7 god star inace znam da servis se radi svakih 20000 km ili jednom godisnje bar su nas tako ucili u skoli, ne bi htjeo servisu dati novac ako ne treba a opet ne zelim da profuckam megana radi koje tisucinke kuna :-)

Edited by Smuchac
Link to comment
Share on other sites

Mijenjaj. :dobroje:

Remenja,klizači,pumpa vode,antismrz,ulje,filter. Šteta je ujebat auto mlado u duši. To nije ni voženo pa ga treba detaljnije pogledat. Imaš potencijalan "dragulj" pa ne bih htio da ga ukakiš. :)

Link to comment
Share on other sites

Pa to i ja kontam jer zena je samo s njim isla na posao i jednom na more. I pitanje za osjecane jel valja sta auto kreso ili da u fornix tjeram auto ?

Link to comment
Share on other sites

Ja sam se razočarao (loše urađen rad, naplaćen ne napravljeni rad, i slično) sa Osječkim privatnim servisima. Ako si u mogućnosti, odvezi u Fornix, ako nisi, želim ti puno strpljenja jer ćeš vjerojatno barem 2 puta morat ići na isto mjesto da bi netko " sa diplomom" napravio ono što je trebao napraviti prvi put.

 

Neznam da li još vrijedi ona fora Renault 5+, to si provjeri, pa usput ako ćeš raditi veliki servis u Fornixu, čak i uštediš koju kunu.

Link to comment
Share on other sites

Ja mislim da vrijedi još 5+ program u ovlaštenom i dobiš garanciju na dijelove i rad..renault je u uputstvu propisao za zupčasti 5 godina ili 120 tkm. ali u servisu preporučuju 5 g. ili 90 tkm.Tako su bar meni rekli....ja bi smanjio izmjenu ulja maksimalno na 15 tkm.Čuvaš takoreč nov motor i varijator faze ako ga imaš...a koji je malo osjetljiviji....ja osobno mijenjam max. na 12 tkm.

Link to comment
Share on other sites

Hvala na savijetima,tako ce i biti u fornix pa neka sve detaljno pregledaju i naprave. Hvala jos jednom. :-)

Link to comment
Share on other sites

I jos me nesto zanima na autu je rađen redovni servis u 11 mj prosle godine znavi auto je bio šest godina svi servisi su rađeni u lozicu pa kasnije u fornixu pa kako onda da nisu remnje i sve sto uz to ide mjenjali? To me malo zbunjuje :s i kolika bi mogla biti cjena velikog servisa

Link to comment
Share on other sites

Zbog svoje sigurnosti, mijenjaj!

Ja sam na svom također mijenjao set remenja na 33000 tkm., a abio je 5 god. starosti!

Link to comment
Share on other sites

Da je dizel u pitanju onda bi ga mjenjao ali pošto je benzinac onda nema straha od nekakve štete jer klipovi se neće sudarit sa ventilima. Samo vizualna kontrola remena i teraj dalje. Ja na svome benzincu nisam nikad mjenjao zupčasti, skidan 5 (pet) puta, iako se po pravilu smije samo jednom stavit zbog rastezanja, nije mu ništa bilo, sve je izdržao. Natezači su izdržali kao i vodena 10 godina. Da opet vozim benzinca nebih to ništa dirao, samo vizualno kontrolirao remen.

Edited by Victor
Link to comment
Share on other sites

Da je dizel u pitanju onda bi ga mjenjao ali pošto je benzinac onda nema straha od nekakve štete jer klipovi se neće sudarit sa ventilima. Samo vizualna kontrola remena i teraj dalje. Ja na svome benzincu nisam nikad mjenjao zupčasti, skidan 5 (pet) puta, iako se po pravilu smije samo jednom stavit zbog rastezanja, nije mu ništa bilo, sve je izdržao. Natezači su izdržali kao i vodena 10 godina. Da opet vozim benzinca nebih to ništa dirao, samo vizualno kontrolirao remen.

 

Čitam ovo i ne vjerujem...

 

Nedaj Bože kupiti automobil od tebe... Nikada ne bi mijenjao remen, a skidao ga i ponovno navlačio 5 puta, bože moj kakvih sve stručnjaka ovdje ima...

 

I odakle ti ovo da se klipovi neće sudariti s ventilima???

Link to comment
Share on other sites

Da je dizel u pitanju onda bi ga mjenjao ali pošto je benzinac onda nema straha od nekakve štete jer klipovi se neće sudarit sa ventilima. Samo vizualna kontrola remena i teraj dalje. Ja na svome benzincu nisam nikad mjenjao zupčasti, skidan 5 (pet) puta, iako se po pravilu smije samo jednom stavit zbog rastezanja, nije mu ništa bilo, sve je izdržao. Natezači su izdržali kao i vodena 10 godina. Da opet vozim benzinca nebih to ništa dirao, samo vizualno kontrolirao remen.

 

 

Strašno! :D

 

Neznam jel da pišam od smijeha ili da plačem! :zubo:

 

Car si čovječe! Kužim da se netko ne razumije u mehaniku i to, ali ti si car! :D

 

@Robert:

 

Mjenjaj remenje. Nakon 5 godina se mora mjenjat baš da je auto napravio 10k km.

Ulje mjenjaj nakoj 15k km.

Servise radi nakon 20k km.

 

 

A za victora sam se pomolio.. :)

Link to comment
Share on other sites

Ako si uzeo od njega auto,kad budeš mijenjao remenje, usput promijeni i auto. :zubo:

Link to comment
Share on other sites

Dobro Victor se je zeznuo svakom se moze desit, mozda se krivo izjasnio, nemoramo sad covjeka ubit zbog izjave...o ovo stoji za izmjenu sto si reko za pumpu vode i spanere iako i to nije bas pametna ideja jer moze napravit stetu, to govorim zato jer sam imao megana iz 2001 godine i na njemu je na 98 000km napravljen veliki servis (i sad pazite promjenjen samo zupčasti i kanalni remen)....a onda sam ja prosle godine tj kad je auto bio star znači 11 godina mjenjao zupčasti na 142 000km...i naravno unutra je jos bila orginalna pumpa i spaneri ....

 

 

obicno ljudi kazu ako uzimas auto za krace vrijeme, vozi i prodaj...ali ako ostavljas sebi onda moras napravit servis da si miran...

 

izaci ce servis cca 3-4000kn trebao mi promjenit i vari..remenicu ako se ne varam? iskusniji ce vise reci o tome

Link to comment
Share on other sites

Onda sam ja već trebao na yarisu mijenjati varijabilnu remenicu, a dotična i dalje funkcionira odlično. Ako je ulje mijenjao redovito i ako je korišteno sintetičko ulje problema ne bi trebalo biti. Mislim da varijabilnu remenicu ne bi trebalo mijenjati sve dok se ne počne čuti pri paljenju.

Link to comment
Share on other sites

Ajde barem je malo živnulo na forumu, akcije nikad na odmet :00009019:

Da moj zajeb, u brzopletost nisam vidio da ima 16v tako da je definitivno "interference" motor i tu nema zajebancije, sve sve mjenja po propisu. No da nije sve bilo uzalud pametniji sam za infomaciju da su svi Renault motori interference, znači sudaraju se klipovi sa ventilima, što nije slučaj kod drugih firmi, tipa VW i Opel. Motori koje sam vozio dosad i koje sam u praksi imao prilike rastavljat su svi bili "non interference" tako da s Renaultom nisam imao iskustva.

 

@blue_fatality

Nema potrebe za razbacivanjem molitvama, uputi ih svojim bližnjim, možda su im potrebnije.

 

@moril

Ne srljaj pred rudo i ne izmišljat zaključke koji nema. Za odgovor na tvoje pitanje čitaj gore.

 

@Smuchac

Nema šta komedijaš prve klase! Ajd barem si i mene nasmijao :happy:

Edited by Victor
Link to comment
Share on other sites

Mijenjajte varijabilnu kad prošuška. Meni šuška sad skoro dvije godine i nisam je mijenjao jer sam zaglibio malo financijski,al kad zahladi,mijenjam. Također ću morat opet zupčasti i čepove bregastih jer to ide usput. Čepove se uglavnom mora slomit kod tih slučajeva jer se jako teško mogu neoštećeni skinut. Remen treba skidat zbog remenice a nije preporučljivo isti remen vraćati nazad. Novi je niti 300kn tako da... Čepovi su 50-60kn,pumpa 500-tinjak kuna... 

To također neka vam napravi netko tko zna šta radi jer treba blokirati bregaste osovine da ne bude veselo kasnije. Za to postoji i specijalan alat. Mi smo ga napravili jednom a sad imamo originalan i oba rade što trebaju raditi. Sretno. :)

 

@ Victor: NHF, zajebavamo se malo. :dobroje: Nemoj samo da ti nos bude blizu guzice pa da se desi šta i neki dan,nitko nije ništa loše mislio kao ni ti. :D

Edited by Smuchac
Link to comment
Share on other sites

U svakom slucaju hvala na savjetima u pon. Auto ide u ovlasteni servis i neka ga detaljno pogledaju i sve po potrebi neka mjenjaju. Ipak si auto ostavljam na duzi period a sa druge strane volim kad mi je auto siguran da u pola noci mogu sjesti u njega i odvest se 1000 km bez zabrinutosti. Imam ja i opel astru f 2000 godina mi prvi vlasnici 106000 km ali zivotom garantiram da sa autom mozes kad god hoces i gdje god hoces bez imalo brige. Ipak je sve do odrzavanja :) profesor iz mehanike je znao reci 2 ista auta ali 2 razlicita vozaca nakon 3 god jedan auto u uzasnom mehanickom stanju a drugi kao da je iz tvornic ;)

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.