Jump to content

Zimske gume za Clio 2


sax

Recommended Posts

Moze preporuke za zimulje. Troumim se izmedju save s3+, hp i bridgestone blizzak... koje? Nisam pametan. Citao da su save katastrofa na mokrome dok blizzakice su vrlo preporucljive pa adac-u.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 148
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • borny

    13

  • lucky77

    12

  • scenicRXE

    11

  • dalibor s

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dunlop winter response 2. Ova guma ide na Yarisa (185 60 15) u najskorije vrijeme, a mislim da bi i za Clija bila odlična.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

hahahah ma nije toliko skupa.. Alpine A4 u Hercegovini imam za 500, 600 kuna + mi odbiju PDV :D

i da popeo bi se, al u mene u autu ;)

 

 

Kako mogu ostvariti povrat PDV-a prilikom kupnje guma u BiH?

Znam da je limit 2200 kn po osobi, a mogu li gume biti montirane na auto ili moram ih u gepeku prenijeti?

Link to comment
Share on other sites

Sava je ok za normalnu voznju. Losa po suhom, uzasna po mokrom, ali fenomenalna po snijegu!

A snjega najmanje.....a najviše mokroga i suhoga kod nas......

 

Navodno novi Nokian nije loše prošao na ADAC-u al bila je zimska u 15 cola, 185-60-15, on je nešto jeftiniji od Michelin i ekipe.

 

Uvijek se isplati u SLO po gume pogotovo ak živite u ZG. Nedat našim lihvarima ni kune.

Link to comment
Share on other sites

da ne otvaram novu temu

 

dobio sam danas ponudu za TOYO zimske gume

dimenzija je 185/65 R15

cijena je 397 kn po gumi

 

rekao mi je vulkanizer da je bolja od save eskimo

 

zanima me jel neko ima kakva iskustva s tom gumom

 hvala

Previše je to za gumu donjeg razreda. Za cca 50kn više po gumi imaš u SLO premium zimsku gumu u 15 veličini.

Link to comment
Share on other sites

Nije ti dobro voziti zimske ljeti. Vrućina im.svojstva mijenja pa postanu plasticne a uslijed iste povećano ti je.trošenje. Sad love se nema i ja kemijsko pa uz dobre ljetne uzmem dvije zimske. Po iskustvu mi je to dovoljno dobro. Nije idealno.

Krivo. Bolje je ako se nema novaca, zimske voziti cijelu godinu nego ljetne, ovo vrijedi za krajeve na kontinentu.

 

Mnogo je opasnije zimi biti s ljetnom gumom na cesti nego ljeti na suhom sa zimskom. Mnogi to neznaju.

Link to comment
Share on other sites

Zašto bi bila za otpad ako nije potrošena? Naravno, nije preporuka s njom brzo po autoputu al po lokalnim cestama cca 80km/h niš joj nebu.....samo će tebi manje novčanik šuplji biti.....

 

Recimo zimski Nokian je baš dobio dobre ocijene po suhom. Navodno dobra guma.

 

Nokian WR D3

 

http://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/winterreifen/2013_winterreifen_test_185_60_R16_details.aspx?testId=145&recordId=2980

 

Treba vidjeti koliko je povoljniji od Contija i ekipe iz gornjeg doma.

No jedna mi stvar nije jasna.....zašto ekipa toliko razmišlja o Savi kad se traži guma. To je brend koji treba izbjegavat isto ko i one kineze, kormorane i ostale ptice....

Link to comment
Share on other sites

Meni nije jasno kako ti ne vidiš ovu ikonicu "MultiQuote"... Jer da je vidiš, ne bi imao 3 posta zaredom.

Link to comment
Share on other sites

Meni nije jasno kako ti ne vidiš ovu ikonicu "MultiQuote"... Jer da je vidiš, ne bi imao 3 posta zaredom.

Isprika svima, imaš pravo nisam skužio jbg u godinama sam:)

Link to comment
Share on other sites

Kako mogu ostvariti povrat PDV-a prilikom kupnje guma u BiH?

Znam da je limit 2200 kn po osobi, a mogu li gume biti montirane na auto ili moram ih u gepeku prenijeti?

 po pravilu gume u gepeku 

Link to comment
Share on other sites

Kako mogu ostvariti povrat PDV-a prilikom kupnje guma u BiH?

Znam da je limit 2200 kn po osobi, a mogu li gume biti montirane na auto ili moram ih u gepeku prenijeti?

 

e to ti ne znam točno.. ja mislim da moraju biti u gepeku :)

Link to comment
Share on other sites

No jedna mi stvar nije jasna.....zašto ekipa toliko razmišlja o Savi kad se traži guma. To je brend koji treba izbjegavat isto ko i one kineze, kormorane i ostale ptice....

Mozda jednostavno zato sto im treba guma koja ce ih odvest do posla i nazad i jer im se neda puno filozofirat oko toga?

A mozda i jer ne zele gume placat godinu dana na rate samo da bi na njima posalo Michelin ili Good year umjesto Sava.

Link to comment
Share on other sites

Razlika je malo veća osim samog natpisa.

Razvikanije gume možda ne vrijede novce za koje se prodaju, ali ja ću uvijek dati više love za sigurniju gumu nego se ciganiti za 200-300-400kn za cijeli set i svjesno uzeti lošiju gumu.

Ipak se radi o mojoj i sigurnosti ljudi koji se voze sa mnom, a bome i sigurnosti svih sudionika u prometu oko mene.

Link to comment
Share on other sites

Mozda jednostavno zato sto im treba guma koja ce ih odvest do posla i nazad i jer im se neda puno filozofirat oko toga?

A mozda i jer ne zele gume placat godinu dana na rate samo da bi na njima posalo Michelin ili Good year umjesto Sava.

Hm nije ti nešto pametan komentar.......na gumama se ne štedi. To neki shvate kad završe kod limara.

Link to comment
Share on other sites

Ni tvoj prethodni komentar nije bas argumentiran.

Onome ko je glup ne pomazu ni neznam kakve gume, bile celeston, trajal ili GY. Sve se opet svodi na samokontrolu vozaca i njegovo postovanje prema cesti.

Link to comment
Share on other sites

 po pravilu gume u gepeku 

 

S obzirom da imam besplatnu ugradnju, mogu li gume s felgama prevesti u gepeku u BiH i kad mi montiraju nove gume na isti način ih prevesti natrag i ostvariti povrat poreza?

 

Razlika je malo veća osim samog natpisa.

Razvikanije gume možda ne vrijede novce za koje se prodaju, ali ja ću uvijek dati više love za sigurniju gumu nego se ciganiti za 200-300-400kn za cijeli set i svjesno uzeti lošiju gumu.

Ipak se radi o mojoj i sigurnosti ljudi koji se voze sa mnom, a bome i sigurnosti svih sudionika u prometu oko mene.

 

Ja sam prošle dvije godine vozio zimsku sezonu na Savi Eskimo S3+ i guma je više nego zadovoljavala. Dakako da držanje nije na razini jedne Bridgestone Potenze, ali i ta guma omogućava vožnju brzinama daleko iznad ograničenja na našim cestama. Za niže klase automobila je i dalje "Best Value for Money" zimska guma.

Link to comment
Share on other sites

Ni tvoj prethodni komentar nije bas argumentiran.

Onome ko je glup ne pomazu ni neznam kakve gume, bile celeston, trajal ili GY. Sve se opet svodi na samokontrolu vozaca i njegovo postovanje prema cesti.

Al opet ne kužiš...nije stvar samokontrole vozača nego iznenadnih situacija na koje nemožeš utjecat. Sava je ostala u glavama naših šofera još iz doba YU kad ju je imao skoro svaki auto. Za malo više novaca cca 400 kn po setu može se uzet pristojna guma, ako je to puno onda bolje koristit javni prijevoz nego auto. Naš mentalitet će npr. rađe uzet kineski xenon koji lošije svjetli (al selo vidi da ima faca ultraljubičaste xenone) nego poštenu gumu.

Poanta - na gumama se ne štedi.

Link to comment
Share on other sites

S obzirom da imam besplatnu ugradnju, mogu li gume s felgama prevesti u gepeku u BiH i kad mi montiraju nove gume na isti način ih prevesti natrag i ostvariti povrat poreza?

 

 

Ja sam prošle dvije godine vozio zimsku sezonu na Savi Eskimo S3+ i guma je više nego zadovoljavala. Dakako da držanje nije na razini jedne Bridgestone Potenze, ali i ta guma omogućava vožnju brzinama daleko iznad ograničenja na našim cestama. Za niže klase automobila je i dalje "Best Value for Money" zimska guma.

Sava Eskimo S3+ drži bolje nego Potenza ali naravno zimi jer je zimska guma

Link to comment
Share on other sites

Što smatraš zimom? Na temperaturama iznad nule je Bridgestone u debeloj prednosti, bilo da se radi o kiši ili suhom vremenu.

 

Al opet ne kužiš...nije stvar samokontrole vozača nego iznenadnih situacija na koje nemožeš utjecat. Sava je ostala u glavama naših šofera još iz doba YU kad ju je imao skoro svaki auto. Za malo više novaca cca 400 kn po setu može se uzet pristojna guma, ako je to puno onda bolje koristit javni prijevoz nego auto. Naš mentalitet će npr. rađe uzet kineski xenon koji lošije svjetli (al selo vidi da ima faca ultraljubičaste xenone) nego poštenu gumu.

Poanta - na gumama se ne štedi.

 

Sava je i više nego pristojna guma za prosječnog vozača. Tko ne misli obarati brzinske rekorde, biti će mu odlična uz uvjet da se pravilno skladišti i ne vozi po visokim temperaturama. Za manje od pedeset eura koliko nova košta u popularnoj dimenziji 175/65-14, mislim da se ne može ništa bolje kupiti na tržištu.

Ja sam je koristio većinom za snježne izlete na Biokovo i bio sam oduševljen sa ponašanjem na snijegu.

IMG_2393.jpg

Link to comment
Share on other sites

Vozio sam dugo Savu S3+ na Astri od starog i nikad s njom problema. Po snijegu je odlična, ovaj video sam snimio vozeći tu gumu.

www.youtube.com/watch?v=OMJX5f6kL9o&feature=youtu.be

Po mokrome ne treba s njom pretjerivati i to je to. Za prosječnog hr vozača sasvim dovoljna.

I kad sam Clio kupio na njemu su došle s3+. Gume su skuhne po vrućini i bile su za baciti. To vrijedi za većinu zimskih, ako se po ljetu skuhaju na autoputu opada im značajno grip zimi.

Link to comment
Share on other sites

Sava S3+ je odlična zimska guma s jednom velikom manom. Po suhom i po snijegu s njom nema nikakvih problema, drži odlično. Ja sam po Lici i GK-u prolazio i tamo gdje sam mislio da nema šanse da prođem... Ali po mokrom je dosta loša, uz katastrofalno bočno držanje.

Međutim kad joj skužiš limite na njoj se sasvim fino i jeftino vozi.

Link to comment
Share on other sites

Što smatraš zimom? Na temperaturama iznad nule je Bridgestone u debeloj prednosti, bilo da se radi o kiši ili suhom vremenu.

 

 

Sava je i više nego pristojna guma za prosječnog vozača. Tko ne misli obarati brzinske rekorde, biti će mu odlična uz uvjet da se pravilno skladišti i ne vozi po visokim temperaturama. Za manje od pedeset eura koliko nova košta u popularnoj dimenziji 175/65-14, mislim da se ne može ništa bolje kupiti na tržištu.

Ja sam je koristio većinom za snježne izlete na Biokovo i bio sam oduševljen sa ponašanjem na snijegu.

IMG_2393.jpg

ma zna se sta je prava zima

ako su temperature stalno iznad nule netreba niti zimska guma

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.