Jump to content

Clio 2 1.5 dci problem


Fishkal

Recommended Posts

Pozdrav ekipa. Upravo sam se vratio s puta od stotinjak kilometara. Pri vožnji u zadnjoj trećini puta mi se događalo da motor "prokliže". Naime, kod jačeg dodavanja gasa, na 2000 okretaja motor naglo podigne okretaje na 2500 bez da auto "povuče", te onda počne " vući" i okretaji se vrate naglo na 2000. Dakle kao da "u prazno" zavrti do 2500 i onda povuče. Navedeno se dogodi bez obzira na stupanj prijenosa. Kaj mi je činiti? Edit: Clio je 2003. Godina, 185000 km. Pred 2000 km sam imao veliki servis (remenje, pumpa, svi filteri)

Edited by Fishkal
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Fishkal

    28

  • Victor

    11

  • vlovrec

    6

  • Alen

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Znači novi set kvačila trebam? Neke preporuke gdje kupiti dijelove i obaviti servis na potezu Zagreb/Ogulin? U procesu sam selidbe, kaj povoljnije mi trenutno visoko na listi prioriteta.

Link to comment
Share on other sites

Kvačilo je svoje odradilo. Trebaš promijeniti cjeli set kako bi sve radilo OK (lamela, korpa, potisni ležaj).

Pitaj Lageros & Pro Parts

 

Link to comment
Share on other sites

100% lamela

tak je i meni prije 2 mjeseca samo odjednom

kao da vozim automatika hehe

na slicnoj kilometrazi

188k

ja sam platio valeov set 1100 kn

al mislim da je za clia jeftinije

Link to comment
Share on other sites

Vidim da je oko 800 kuna. Koliko otprilike košta promjena navedenog kod mehe?

ja sam isao kod mehe kaj starom servisira auto  i uzeo mi je 450 kn

Link to comment
Share on other sites

Da, baš u četvrtak idem u ka pa ću navratiti kod njih. Zvao sam ih nedavno oko jednog problema i objasnili mi sve i rekli da nema potrebe dolaziti, čine mi se pošteni.

Link to comment
Share on other sites

Gledam cijene setova kvačila, valeo i luk su tu negdje, sasch je 250-300 kuna skuplji. Odlučio bi se za valeo ili luk koji preporučate? Dal je sasch toliko bolji da se isplati dati više love za njega?

Link to comment
Share on other sites

Zvao danas Zak i Majstora Branka kod Arene u Zg.

Pošto moram zamjeniti i prednje diskove i pločice (koje su u dobrom stanju ali svi mi savjetuju promjenu u paru), set kvačila i mikrokanalni remen (remen alternatora), tražio sam ponudu za sve navedeno uz posao.

Zak:

Orginalni djelovi uz popust 25% (renault 5+) - 4300 kuna

Zamjenski djelovi- 3000 kuna

Majstor branko Arena:

Zamjena seta mjenjača 900

Diskovi i pločice 250

Sam donosim djelove

Preko pro partsa valeo set mjenjač je 900, diskovi i pločice oko 700, remen oko 100.

Mislim da ću odvesti Zaku, stavit zamjenske djelove i to je to. Samo moram vidjeti koje djelove stavljaju.

Link to comment
Share on other sites

meni je slična stvar, samo što nije toliko jako, znači na nekih 2000 obrtaja odjednom priskoci na 2100 recimo i tada se turbina ne čuje, iza tog sve ok. sad je li do kvačila ne znam, očistio sam erg ventil i sad je puno bolje...   :conf:

Link to comment
Share on other sites

Erg sam čistio taj dan prije nego sam ovo primjetio. Sad već 3 dana vozim i nemam problema. Kad sam primjetio "proklizavanje" sam imao pun auto ljudi i prtljage, dok je prazan nema problema. Pošto mi treba auti narednih 15 dana ne mislim još mijenjati, ali svakako hoću da ne ostanem na cesti. Kad smo već kod erg-a, malo offtopic. Kako bi mogao očistiti onu cijev pored erg-a, koja se na njega nastavlja? Ne znam kako bi najbolje objasnio nego da je to ona smotana cijev. Erg mi nije bio previše čađav, al primjetih da u njoj ima nešto gareži i taloga (probao prstima koliko mogu kroz otvor gdje ide erg).

Edited by Fishkal
Link to comment
Share on other sites

Erg sam čistio taj dan prije nego sam ovo primjetio. Sad već 3 dana vozim i nemam problema. Kad sam primjetio "proklizavanje" sam imao pun auto ljudi i prtljage, dok je prazan nema problema. Pošto mi treba auti narednih 15 dana ne mislim još mijenjati, ali svakako hoću da ne ostanem na cesti. Kad smo već kod erg-a, malo offtopic. Kako bi mogao očistiti onu cijev pored erg-a, koja se na njega nastavlja? Ne znam kako bi najbolje objasnio nego da je to ona smotana cijev. Erg mi nije bio previše čađav, al primjetih da u njoj ima nešto gareži i taloga (probao prstima koliko mogu kroz otvor gdje ide erg).

žicom nekom, ili šarafcigerom, najbolje je "iskrivljenim" šarafcigerom, i dobro pročačkat, poslije toga sve obavezno usisat običnim usisavačem

Link to comment
Share on other sites

Tzv. saksofon, natoči benzina i iz kuhinje ukradi onu okruglu četku za pranje boca.

Sija se ko pesja j...a.

Naravno četku poslije vrati u kuhinju!

Link to comment
Share on other sites

Tzv. saksofon, natoči benzina i iz kuhinje ukradi onu okruglu četku za pranje boca.

Sija se ko pesja j...a.

Naravno četku poslije vrati u kuhinju!

 

Kad smo prvi put kum i ja čistili, nismo imali tu četku pa je bila vojnička metoda - špaga i krpica. Drnč nismo našli :-)

Link to comment
Share on other sites

Malo gledam cijene i sad stvarno shvaćam da mehaničari "deru" gdje god stignu.

 

Za pločice ima doslovce 45minuta posla samo da ih skinite počistite dosjede provjerite gumice i stavite nove pločice i za set kvačila izmjena je isto lagana jer je auto manji pa je sve manje i treba doslovce 3 sata posla.

 

Iskreno, imamo svojeg majstora tj par njih koji su nam od povjerenja pa stoga ukoliko ne znate cijenu i strah Vas je pitajte mene jer vidim da je dosta Vas izigrano i ajmo reć "oderano po novčaniku".

 

Na naše mehaničare ćemo Vam davati jamstvo na ugradnju i garancija će Vam vrijediti i nastojat ćemo biti korektni tako da Vas popravci ne izađu ko da ste popravljali auto u Švicarskoj.

 

Lp
Tomislav

Link to comment
Share on other sites

Samo da Vas sve obavjestim :)

Izmjena seta kvačila, kanalnog remena i kočionih pločica 600kn :)

 

Uz to imate i jamstvo da će to sve trajati te da neće biti problema i dodataka na cijenu ;)

Lp

Tomislav

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Da ne otvaram novu temu, stavit ću tu.

Clio dCi.

2003., 192000 km 65 konja.

Danas sam putovao od Zagreba za Ogulin. Odmah čim sam krenuo sam primijetio da kad vozim konstantno na nekih 1800 okretaja auto počne dimiti i malo gubiti snagu. Dodavanjem gasa naglo je zadimilo i počelo vući, taman negdje kad se turbina uključi. Situacija je bila sve gora, od Jaske je počeo konstantno dimiti, a kod jačeg dodavanja gasa se čulo neko "struganje" iz motora.

Planirao sam stati kod Zaka u Karlovcu da pogledam o čemu je riječ. Dakle do Karlovca sam došao lagano vozeći ispod 2000 okretaja bez naglog dodavanja gasa da izbjegnemo navedeno struganje kod ubrzavanja. Cijelo vrijeme je auto dimio.

Naravno, Zak servis radi do 16 tako da mi je to propalo. Nakon ponovnog paljenja auta situacija mi se činila bolja i krenuo sam dalje. Do Ogulina nisam imao više ni dima, niti je strugalo u motoru. Međutim kad stanem u leru, čujem neko dodatno zujanje/struganje iz lijevog dijela motora. Tamo su blizu jedna drugoj turbina i Delhi visokotlačna pumpa, nisam siguran koji dio daje taj zvuk a oba su potencijalno problematična.

Sutra planiram mehaničara, ali volio bi saznati kaj me očekuje unaprijed. Osobno mi se čini da se radi o turbini jer kod dodavanja gasa kad ona treba uključiti počne struganje.

Mišljenja?

Link to comment
Share on other sites

kad je mijenjani zupčasti? 

Nekako si mislim da je do turbine, da bi se već nešto raspalo ako je strugalo...

Link to comment
Share on other sites

U kolovozu sam mijenjao zupčasti, pumpu vode, sve filtere i ulje. Od tada sam napravio nekih 7000 km. Čistio sam erg ventil pred 2000 km, bilo je čađe, nisam očistio usisanu cijev (saksofon) jer nisam imao čime.

Edited by Fishkal
Link to comment
Share on other sites

Nebi dimio od toga. Dakle ne dimi mi direktno iz motora nego iz auspuha, ako nisam bio jasan.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.