Jump to content

Clio 2 1.5 dci problem


Fishkal

Recommended Posts

Ma malo mi se čini da tom pričom o programiranju si rade posao, al dobro ja sam bio sretan da nije kaj ozbiljnije neka čiste dečki.

Realno, kad sam očistio sam pred koji mjesec vidio sam poboljšanje i nije bilo problema. Mislio sam da još imam vremena do novog čišćenja ali eto, kriva procjena

a kaj su rekli za struganje?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Fishkal

    28

  • Victor

    11

  • vlovrec

    6

  • Alen

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Rekli su da je to vjerojatno bio egr koji pokušava raditi a ne može. Jutros sam upalio auto i onako hladan u leru mi se čini da još nešto malo struže. Ne znam, navratit ću opet do Zaka u petak kad budem išao doma, do tada ne vozim previše. Možda sam samo paranoičan al bolje provjeriti nego kasnije platiti havariju. Inače nakon servisa jučer ide auto ko promaja. Pošto sam bio sam ubrzavao sam par puta baš jako i sve je bilo ok, nikakvi zvukovi ni ništa Planirao sam provjeriti i počistili dizne, ima netko iskustva s čišćenjem i provjerom turbine po servisima? Kako se kreću cijene?

Edited by Fishkal
Link to comment
Share on other sites

moj savjet ti je da das na ciscenje turbinu, struganja su sigurno iz nje, a i prevencije radi. sumnjam da egr moze radit tako bucne probleme?

Link to comment
Share on other sites

Slažem se. Prijedlozi gdje to mogu obaviti u Zagrebu ili Karlovcu kvalitetno? Najprije planiram opet zvati u Zak, ali zanimaju me i alternative.

Edited by Fishkal
Link to comment
Share on other sites

Evo mali update situacije. Uglavnom problem je bio s egr ventilom i takozvanim saksofonom. (Ona smotana cijev pored egr ventila).

Egr sam čistio sam pred nekih dva mjeseca, saksofon nismo čistili. Nakon toga auto je vožen dosta konzervativno jer je lagano lamela počela proklizavati a nikako uhvatiti vremena i novaca da se to riješi. Uz to, posao mi je 2 km od stana i taj režim nikako nije odgovarao autu.

Isto tako egr treba svaki put programirati nakon skidanja. Navodno je to sve utjecalo na zaštopanost i dimljenje auta. Za sad sve radi normalno.

Za dečke iz Zaka svaka pohvala, ljubazni, sve odgovorili što sam pitao, preporučili još što pogledati na autu i to pogledali. Svaka čast.

Nije mi jasno zašto EGR treba programirati nakon čišćenja? ECU ima zadane parametre za rad EGR-a. Ja u Clipu nisam naišao na meni za programiranje EGR-a na mom autu, a EGR je dosta sličan. To je vjerojatno "patka" servisa koji prodaju priču kako bi ljudi dolazili kod njih čistiti EGR, a ne da to rade u kućnoj radinosti. EGR zapinje jer mu smeta nataložena čađa i kad se ona očisti isti bi trebao uredno funkcionirati. Jedini problem može nastati ako garež prođe kroz piksnu ventila i uđe u elektromagnetni dio te blokira povratnu oprugu. EGR se tada ne može u potpunosti zatvoriti što pak uzrokuje probleme u radu motora.,EGR zato treba rastaviti i očistiti povratnu oprugu. Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Nije mi jasno zašto EGR treba programirati nakon čišćenja? ECU ima zadane parametre za rad EGR-a. Ja u Clipu nisam naišao na meni za programiranje EGR-a na mom autu, a EGR je dosta sličan. To je vjerojatno "patka" servisa koji prodaju priču kako bi ljudi dolazili kod njih čistiti EGR, a ne da to rade u kućnoj radinosti. EGR zapinje jer mu smeta nataložena čađa i kad se ona očisti isti bi trebao uredno funkcionirati. Jedini problem može nastati ako garež prođe kroz piksnu ventila i uđe u elektromagnetni dio te blokira povratnu oprugu. EGR se tada ne može u potpunosti zatvoriti što pak uzrokuje probleme u radu motora.,EGR zato treba rastaviti i očistiti povratnu oprugu.

Naravno da ne treba ništa "programirati",EGR je obični ON/OFF elektromagnetski ventil bez senzora položaja pa ECU ne zna u kojem je položaju EGR.

Čisto navlačenje da EGR očistite u servisu.

Link to comment
Share on other sites

Ma vlovrec ne sekiraj se za EGR ništa, kod tebe je kao i kod mene ovaj noviji tip koji gotovo da se i ne prlja a i da ga ideš prat slobodno ga možeš skinut i vratit bez ikakve rekalibracije. Ja sam svog skidao i "čistio" par puta i sve 5.

kad smo kod toga, vidim da se kužiš, jel znaš kako se ponaša egr? Konkretnije:

Kad se otvara i kad se zatvara?

U biti čujem neko zujanje/brujanje (malo dublji,jači zvuk) dok ugasim auto, u trajanju cca 1 sekunde pa me zanima što je to?

Jel se to EGR zatvara ili što?

Link to comment
Share on other sites

Otvara se na leru i na nižim okretajima da ohladi cilindre a zatvara na većim kad trebaš snagu.

On je nečujan, nema nikakvog brujanja, to je nešto drugo kod tebe.Ili kad ugasiš auto, ili je dovoljno gurnit i izvadit karticu za kontakt onda čuješ kako par puta škljoca, to je samotest a i pretpostavljam samočišćenje da se očisti dosjed.

Kod mene niš ne bruji, al mislim da tvoj je 66kw i da ima klapnu za meko gašenje a moj od 63kw to nema pa i to može bit.

Edited by Victor
Link to comment
Share on other sites

Otvara se na leru i na nižim okretajima da ohladi cilindre a zatvara na većim kad trebaš snagu.

On je nečujan, nema nikakvog brujanja, to je nešto drugo kod tebe.Ili kad ugasiš auto, ili je dovoljno gurnit i izvadit karticu za kontakt onda čuješ kako par puta škljoca, to je samotest a i pretpostavljam samočišćenje da se očisti dosjed.

Kod mene niš ne bruji, al mislim da tvoj je 66kw i da ima klapnu za meko gašenje a moj od 63kw to nema pa i to može bit.

 

I moj je 63kw, to bruji dok je već auto ugašen, tj dok se ugasi

Link to comment
Share on other sites

Neznam šta bruji kod tebe, možda vakum pumpa, al ona se čuje malo na početku al kasnije ne. Snimi mobitelom pa stavi na youtube.

Link to comment
Share on other sites

Rekli su da je to vjerojatno bio egr koji pokušava raditi a ne može. Jutros sam upalio auto i onako hladan u leru mi se čini da još nešto malo struže. Ne znam, navratit ću opet do Zaka u petak kad budem išao doma, do tada ne vozim previše. Možda sam samo paranoičan al bolje provjeriti nego kasnije platiti havariju.Inače nakon servisa jučer ide auto ko promaja. Pošto sam bio sam ubrzavao sam par puta baš jako i sve je bilo ok, nikakvi zvukovi ni ništaPlanirao sam provjeriti i počistili dizne, ima netko iskustva s čišćenjem i provjerom turbine po servisima? Kako se kreću cijene?

Jutros sam malo otvorio haubu da vidim kakvi su to zvukovi u leru. Najprije sam nšao da nešto lupka u desnom dijelu motora. Skužio sam da se malo promaklo ono crijevo usisa zraka pa je stvaralo neku buku. Kad sam ga namjestio buka je nestala.

S druge strane, nešto je i dalje zapinjalo/cvililio. Snimio sam to mobitelom i stavio na YouTube, ovo je moj video:

Brljao sam malo po YouTubu i našao sličan zvuk, problem s remenom alternatora. Pošto navedeni remen nisam mijenjao na velikom servisu u kolovozu ( zaboravio kupiti, a radili smo nedjeljom), moguće da je to isti zvuk.

I usput, sad kad gledam ta dva videa, uz taj slični zvuk koji je vjerojatno remen alternatora čini mi se da moj nekako nemirnije radi. Jel to normalno ili upućuje na nešto.

Link to comment
Share on other sites

Da nešto melje, kao veš mašina kad radi škrobljenje što god to značilo :D

Il je povezano s alternatorom il  je čak i vodena pumpa. Fascinantno mi je da ovi u servisu nisu čuli da tu nešto melje.

Link to comment
Share on other sites

I pumpa i alternator su mjenjani u kolovozu, istina alternator sam stavio polovan. Jedino remen nije mjenjan, a rekao mi mehaničar da ga promijenim al sam zaboravio.

A ova razlika u radu? Ovaj s drugog videa nekako konstantno radi, moj nekako na valove, ne znam kako bi objasnio.

Link to comment
Share on other sites

ako ti cvili kanalni remen, pošpricaj ga wd-om ili namaži sapunom. Ja sam imao nov kanalni niti godinu dana i procvilio. Malo wd-a po njemu i problem rješen.

Link to comment
Share on other sites

Sa wd sam utvrdio da cvili, tj nakon špricanja. Moram ga promijeniti jer je star, do tada špricam s ws.

Link to comment
Share on other sites

Danas sam malo raskapao Clia pa evo mali report. Cilj posla: čišćenje EGR ventila i saksofona (cijev ispuha, ovaj izraz sam pokupio od jednog kolege pa se njime koristim.) Nakon problema s dimljenje, koje sam imao i čišćenja EGR-a u servisu, danas sam odlučio sve sam temeljito pogledati. Pošto mi je cijelo vrijeme i turbina sumnjiva htio sam i to pogledati. Našao sam po netu dosta komentara da bi egr treba biti suh kad se izvadi, te ako ima masti na njemu to pokazuje problem s turbinom. Moj je bio suh ko barut. Saksofon također. Samo raskapanje je jednostavno, saksofon drži samo jedan vijak. Na slici sam označio koji. Da ne miješam, u drugom postu ću pitati savjete o potencijalnom problemu. Evo slika egr-a i saksofona

post-14521-13878410603087_thumb.jpg

post-14521-138784108759_thumb.jpg

post-14521-13878411123318_thumb.jpg

Edited by Fishkal
Link to comment
Share on other sites

Drugi post se tiče eventualnog problema.

Čišćenje kućišta egr ventila i saksofona mi je dalo malo brige. Kod egra je sve suho, ali kod saksofona, malo dublje prema cijevi intercoolera ( cijev koja od turbine vodi na motor, na netu sam pokupio taj naziv više tipičan za jaču verziju od 82 konja) sam našao "mokru čađu", neku katranastu čađu u polutekućem obliku. Na slici ću označiti crveno gdje sam to našao. Jel to normalno?

Isto tako, s druge strane te iste cijevi intercoolera, gdje se spaja na turbinu sam našao masnoće. Bio je susjed koji ima Clia s istim motorom i njegova turbina je suha. Koji bi mogao biti problem s navedenim? Jel ta masnoća može biti indikator problema s turbinom ili je problem u toj cijevi intercoolera?

post-14521-13878421929752_thumb.jpg

post-14521-13878422136613_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.