Jump to content

Clio 2 1.5 dci problem


Fishkal

Recommended Posts

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Fishkal

    28

  • Victor

    11

  • vlovrec

    6

  • Alen

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Onda je definitivno turbina ak je plavi u igri. Crni baca kad je smjesa izvan balansa a on je poslijedica da turbina dobro ne puni. Još pogotovo kad si čuo struganje.

Čudim se da si uopće nastavio vozit i nisi odmah stao i zvao vučnu jer ovako samo možeš napravit totalnu štetu na motoru ak su krilca na turbini derala kučište i dobar dio te špene poslala u motor, a po tvom opisu sve mi vuče baš na tu situaciju.

Link to comment
Share on other sites

Derala su samo u situaciji kad jako dodam gas, konzervativnom vožnjom sam planirao do Zaka doći.

Link to comment
Share on other sites

Evo potvrdio mehaničar kvar, turbina je pred umorom. Koja mi jr najbolja opcija, reparacija, polovna ili da naručin s britanskog e-baya novu, vidim da idu po 180 funti?

Link to comment
Share on other sites

Polovnu zaboravi jer neznaš u kakvom je stanju. Reparacija je najjeftinija opcija ali i tu se da sfušat ak su u servisu loše odradili posao. To s ebay-a je najbolja opcija jer je turbina nova, vidim da šalju iz UK, znači u roku tjedan dana je kod tebe.

Link to comment
Share on other sites

Najprije sam bio siguran uzeti tu novu, ali sad čitam neka iskustva da su to kineske turbine i da znaju riknuti nakon 20 000 km. Kad bi bio siguran u dobru reparaciju radije bi možda ovu orginalnu popravio

Link to comment
Share on other sites

Onda idi na reparaciju, imaš izbor Pinjušić ili Kirschner u ZG-u ili Turboservis Darda u Slavoniji. Zovi ih sve po redu i traži ponude, iako se cijene kreću oko 2-3 tisuće.

BTW sve turbine su kineske samo se sklapaju u EU tipa Mađarska, Poljska itd. BorgWarner (bivši KKK) koji je glavni snabdjevač za Renaulta je odavno prebacio proizvodnju u Kinu.

Link to comment
Share on other sites

Onda idi na reparaciju, imaš izbor Pinjušić ili Kirschner u ZG-u ili Turboservis Darda u Slavoniji. Zovi ih sve po redu i traži ponude, iako se cijene kreću oko 2-3 tisuće.

BTW sve turbine su kineske samo se sklapaju u EU tipa Mađarska, Poljska itd. BorgWarner (bivši KKK) koji je glavni snabdjevač za Renaulta je odavno prebacio proizvodnju u Kinu.

I Garrett je je dan od glavnih dobavljača za Renault, kod mene je Garrett turbina. Mislim da svaki proizvođač ima više dobavljača s kojima radi.

Link to comment
Share on other sites

Evo update situacije. Dakle jutros upalim auto i sve normalno. Odem majstoru i on veli da po opisu mu sve vuče na turbinu, ali da po ovome što sad vidi ne vjeruje da je turbina problem.

Uđe on u auto, malo ga provoza i daje gasa i na kraju veli je auto bio zagušen i da se nakupilo pizdrija po turbini. Veli da je dimio dok to nije zgorilo i da je sad sve ok. Kaže da bi i dalje dimilo i trošilo ulje da je problem s turbinom. Otišao sam do još 2 majstora i svi isto pričaju. Ne znam više kaj da mislim.

Link to comment
Share on other sites

Budi sretan ak je tak,nek ti očiste sve začađeno,na otvorenu cestu i raspuši ga,gaas.

Link to comment
Share on other sites

Evo update situacije. Dakle jutros upalim auto i sve normalno. Odem majstoru i on veli da po opisu mu sve vuče na turbinu, ali da po ovome što sad vidi ne vjeruje da je turbina problem.

Uđe on u auto, malo ga provoza i daje gasa i na kraju veli je auto bio zagušen i da se nakupilo pizdrija po turbini. Veli da je dimio dok to nije zgorilo i da je sad sve ok. Kaže da bi i dalje dimilo i trošilo ulje da je problem s turbinom. Otišao sam do još 2 majstora i svi isto pričaju. Ne znam više kaj da mislim.

Pa dal je uopće gledao dal turbina ima lufta i šta je s krilcima? Dal je sve pregledao odakle zvuk struganja? Nisu oni ništa tu gledali koliko se meni čini, oni sam samo digli haubu, bacili pogled i rekli motor radi sinko teraj dalje.

Može se nakupit pizdarija u intercooleru i katalizatoru ali ne i na samoj turbini.

Link to comment
Share on other sites

Ništa nisu pregledali kako treba. Krenem iz Ogulina prema Karlovcu i opet ista situacija na pola puta. Sad sam u Zaku i čekam da oni završe dijagnostike.

Link to comment
Share on other sites

isti motor, isto godiste. tako je meni bilo crnilo na skoro istoj kilometrazi kao i tebi, samo je meni osjetno gubio snagu kada bi dimio crno. zamjenio turbinu i problem nestao. prije 3 godine, tako da ti se ne sjecam vise detalja

Edited by Iveky
Link to comment
Share on other sites

Evo mali update situacije. Uglavnom problem je bio s egr ventilom i takozvanim saksofonom. (Ona smotana cijev pored egr ventila).

Egr sam čistio sam pred nekih dva mjeseca, saksofon nismo čistili. Nakon toga auto je vožen dosta konzervativno jer je lagano lamela počela proklizavati a nikako uhvatiti vremena i novaca da se to riješi. Uz to, posao mi je 2 km od stana i taj režim nikako nije odgovarao autu.

Isto tako egr treba svaki put programirati nakon skidanja. Navodno je to sve utjecalo na zaštopanost i dimljenje auta. Za sad sve radi normalno.

Za dečke iz Zaka svaka pohvala, ljubazni, sve odgovorili što sam pitao, preporučili još što pogledati na autu i to pogledali. Svaka čast.

Link to comment
Share on other sites

Istina, iako u dalje me malo muči situacija da je u leru auto glasniji nego prije, kao da nešto negdje malo zapinje. Ne znam

Link to comment
Share on other sites

Evo mali update situacije. Uglavnom problem je bio s egr ventilom i takozvanim saksofonom. (Ona smotana cijev pored egr ventila).

Egr sam čistio sam pred nekih dva mjeseca, saksofon nismo čistili. Nakon toga auto je vožen dosta konzervativno jer je lagano lamela počela proklizavati a nikako uhvatiti vremena i novaca da se to riješi. Uz to, posao mi je 2 km od stana i taj režim nikako nije odgovarao autu.

Isto tako egr treba svaki put programirati nakon skidanja. Navodno je to sve utjecalo na zaštopanost i dimljenje auta. Za sad sve radi normalno.

Za dečke iz Zaka svaka pohvala, ljubazni, sve odgovorili što sam pitao, preporučili još što pogledati na autu i to pogledali. Svaka čast.

znaci onda otpada ciscenje egr-a u kucnoj radinosti?

Edited by vlovrec
Link to comment
Share on other sites

Isto tako egr treba svaki put programirati nakon skidanja. Navodno je to sve utjecalo na zaštopanost i dimljenje auta. Za sad sve radi normalno.

 

 

Jesu ti rekli nešto više detalja oko ovoga, što tu konkretno rade?

Link to comment
Share on other sites

znaci onda otpada ciscenje egr-a u kucnoj radinosti?

Ma vlovrec ne sekiraj se za EGR ništa, kod tebe je kao i kod mene ovaj noviji tip koji gotovo da se i ne prlja a i da ga ideš prat slobodno ga možeš skinut i vratit bez ikakve rekalibracije. Ja sam svog skidao i "čistio" par puta i sve 5.

Link to comment
Share on other sites

Jesu ti rekli nešto više detalja oko ovoga, što tu konkretno rade?

Ma u CLIP-u ga resetiraju da se on sam namjesti kak treba. To se može napravit jer komp u biti uči gdje su mu granice ventila i ak se nakupi gareži on se jednostavno prilagodi, i sad dođeš ti i skineš sve to, naravno da mu treba izvjesno vrijeme da on to skuži. Ali da se i ne dira preko komp on će to s vremenom sam naučit.

Ma isti kuki kao i ona klapna kod benzinca.

Edited by Victor
Link to comment
Share on other sites

Ma u CLIP-u ga resetiraju da se on sam namjesti kak treba. To se može napravit jer komp u biti uči gdje su mu granice ventila i ak se nakupi gareži on se jednostavno prilagodi, i sad dođeš ti i skineš sve to, naravno da mu treba izvjesno vrijeme da on to skuži. Ali da se i ne dira preko komp on će to s vremenom sam naučit.

Ma isti kuki kao i ona klapna kod benzinca.

Kako kod kojeg benzinca, na starom D7F (gdje je odvojen regulator lera od leptira) se to nauči na ruke. Skineš klemu s akua da ecu zaboravi, uštekaš natag, daš kontakt i ecu sam prošeta regulator od jedne do druge granice i zapamti gdje su.

Zašto onda to ne bi znao napraviti moderniji ecu na EGR-u koji je u biti isti klinac kao i opisani regulator?

Edited by Alen
Link to comment
Share on other sites

Ma malo mi se čini da tom pričom o programiranju si rade posao, al dobro ja sam bio sretan da nije kaj ozbiljnije neka čiste dečki.

Realno, kad sam očistio sam pred koji mjesec vidio sam poboljšanje i nije bilo problema. Mislio sam da još imam vremena do novog čišćenja ali eto, kriva procjena

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.