Jump to content

Originalni RENAULT OE rezervni dijelovi - Lageros d.o.o. - Anketa/Rasprava/Upiti


lageros-zg

Recommended Posts

Kod mene u Križevcima je cijena nekih žnj dijelova sa 40% popusta tu negdje u cijeni sa Anđelkovom.
Tak da osobno sve uzimam kod Anđelka.
Fer, korektno poslovanje, usluga i sve ostalo

Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Evo mene opet, nakon godišnjeg, što znači da sam sada dostupan (koliko stignem biti) [emoji846].
Pa evo nekako sam odlučio (čvrsto) da se pokušam malo više posvetiti Renaultima, jer vidim ih jako puno na cestama, a što znači i da ti auti trebaju svašta nešto.
Stoga sam već počeo (što u radno, a nešto i slobodno vrijeme doma) izvlačiti van modele kojima prodajem dijelove pa to onda i poslikam tako da sve bude dokumentirano.
Znam da mnogi trebate i tražite gdje najpovoljnije kupiti dijelove pa sad evo prilike da malo pomalo uočavate što sve možete kupiti kod dugogodišnjeg partnera vašeg kluba i po kojim cijenama.

I opet napominjem da za svaki upit obavezno trebam broj šasije auta.

Sve ponude najviše će se odnositi na originalne dijelove ili one dijelove proizvođača prvih ugradnji.
Biti će raznih stvari, a najviše mali i veliki servisi te kvačila i kočnice, ali i sve ostalo što dođe pod ruku.
U ovoj objavi će biti veliki i mali servis za Renault Megane III dynamique, 1.9 dci, 96kW, bez DPF-a, 2009 godina, kôd motora P9Q872.
Broj šasije VF1BZ0N0.......

***** MALI SERVIS

- Ulje motora, Renault norma RN0710:
ELF EVO900FT 5w40
5L = 194,00 Kn/5L
1L = 43,00 Kn/1L

- Brtva čepa kartera, OE broj 110265505R:
SASIC 1640540 = 3,00 Kn/1kom

- Filter ulja, OE broj 8201059775:
RENAULT Original 8201059775 = 70,00 Kn/1kom

- Filter zraka, OE broj 165467751R:
RENAULT Original 165467751R = 80,00 Kn/1kom

- Filter goriva, OE broj 164009384R:
RENAULT Original 164009384R = 250,00 Kn/1kom

- Filter kabine s aktivnim ugljenom, OE broj 272778970R:
RENAULT Original 272778970R = 80,00 Kn/1kom
---------------------------------------------------------
Ukupno = 720,00 Kn

***** VELIKI SERVIS

- Set zupčastog remena, OE broj 8201038625:
RENAULT Original 8201038625 = 540,00 Kn/set

- Pumpa vode, pojačana verzija, OE broj 7701478846:
RENAULT Original 7701478846 = 520,00 Kn/1kom

- Antifriz, NIJE KONCENTRAT, žuti, ide 6,3L:
Total Coolelf FR RD 1L = 30,00 x 7 = 210,00 Kn/7L

- Set kanalnog remena, OE broj 7701477515:
RENAULT Original 7701477515 = 440,00 Kn/set

- Simering bregaste, OE broj 7703087192:
CORTECO 12015425b = 20,00 Kn/1kom

- Simering radilice, prednji, OE broj 135109470R:
CORTECO 12018755b = 33,00 Kn/1kom
----------------------------------------------------------
Ukupno = 1.763,00 Kn

SVEUKUPNO = 2.483,00 Kn

Sve navedene cijene su već diskontne sa uračunatim PDV-om za gotovinsko ili internetsko plaćanje.

Za svaki upit je obavezan broj šasije.

U slučaju bilo kakvih dodatnih pitanja stojim na raspolaganju.

Lp

Anđelko
Lageros d.o.o.225dffc1517d4d8f9b5e54131bcf50e7.jpg817df784e5c4cd83f79357cea51c7c97.jpg3b10051887fddf2cd348b099cb7296e9.jpg889a668810865b15c97f723e6c7f01f0.jpgb0c933ce0bf566ed28c115761e68d06a.jpg74bdd6af99f2347a9f53f42c374fc329.jpgf92894df0926d4903aa2a5e8ecc79065.jpg5c847e2d5ccf177e1b77daf38dec42ab.jpg41d4940209ceffa0de20867690486c5e.jpg917e64b888fafcd5f7a8320dc37575a0.jpgdebb4fa61ee58982583cb3936ad9f139.jpg0a6a8568b953798c46bdc91c4b5c7e48.jpgfc1c97ea14af358f772955cc5ef48b67.jpg3a5f1ec5fff56fcdf8a65557f27bbe43.jpg2e2f7f2a73e99f647d415d8d00e97036.jpgd1678e1da39479910248fa715d16e76d.jpg978f8765f693b51aabcfe9fc9e99a2fc.jpg432fe6c61e0e88c3a51c5bf96fd623fb.jpg9d28e38ac4a5bf19ae2611b012aec4cf.jpgba8fff91c1fb936b6a618ce11fb1f5ea.jpg482d45d0696a3caea7984abb3991995e.jpgb518f1aab3b1943e2f95a6a80e43ada8.jpgfb2d789aebc94d521cc1e8b7171f8598.jpgef80be7eac35c3bb3bce56e7fd69f4c3.jpg31e2db809072dab762dbe9699212f705.jpg48afb195ef5e70156826fcbdd56ed2f3.jpg

Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Potaknut pitanjem da zašto meni treba uvijek broj šasije auta za detekciju dijelova, pogotovo za 1.5 dCi motore, jer su oni kao svi jednaki, dao sam si truda napraviti te razlike, ali i dati do znanja da izreka "sve je to isto", ne stoji i da mnogi griješe u tome, a najgore od svega što tako govore i neki mehaničari i trgovci.
Ja osobno volim imati sve podatke kada radim detekciju dijelova, jer neki dijelovi ovise baš o tom broju šasije (do i od) pa onda ovise o kôdu motora ili broju motora/mjenjača.
Mnogi vozači ne znaju sve te podatke, a ti isti podaci se ne navode u knjižici vozila.
Osobno koristim licencirane originalne programe u kojima mogu vidjeti gotovo sve podatke (na žalost Renault ne navodi datum proizvodnje, nego samo godinu, a onda napravi izmjenu dijelova npr 25.08.2014, a podatak kada je izašao sa trake ne navodi. To je veliki nedostatak). Postoje i drugi programi koje koristi velika većina trgovina i servisa, ali to je puno raznih informacija od kojih treba izabrati pravu i točnu kako stranka ne bi imala problema kod montaže, jer nešto nije točno izdano.

Neki od vas znaju za kôdove motora, čak neki i navedu, ali samo 3 znamenke (npr K9K), ali to nije dovoljno, nego treba još 3 iza, jer to sve skupa daje koji je motor u pitanju, a to ćete vidjeti niže dolje o čemu govorim.
Isto tako sam naveo i ostale brandove koji imaju različite navode pa je pitanje koji je u pravu. No, niti jedan ne navodi kada točno se dogodila izmjena remenja (Moja pretpostavka je da je to negdje u 2012. godini) te radi toga i općenito tih i takvih zavrzlama inzistiram na broju šasije (s time da Renault definitivno ima jedan od lošijih programa sa podacima i točnosti istog, ali i dalje je bolje nego izvan programa).

U nastavku slijedi prikaz koje su razlike u setovima zupčastog i kanalnog remena na modelima Megane 3, sa 81kW.
Nadam se da ćete skužiti sve detalje.

RENAULT MEGANE III – od 02.2009. do 08/09.2015.
* motor: 1.5 dCi
* snaga motora: 81kW
* mogući kôdovi motora: K9K 636; 836; 837; 846
* ostali 1.5 dCi motori su:
- 63kW od 11.2008.--> (K9K 830)
- 66kW od 11.2008.--> (K9K 834)
- 70kW od 11.2013.--> (K9K 846)
- 78kW od 02.2009.--> (K9K 832)

--- Set zupčastog remena (1)
** Broj zuba: 123
** Širina: 27mm
** Dužina: 1172mm
** Težina seta: 1.030g
Oznake:
RENAULT Original 7701477028 = 420,00 Kn/set (ima za odmah)
GATES K025578XS (K9K 836; 837; 846)
DAYCO KTB532 (K9K 836; 837; 846)
SKF VKMA06134 (K9K 836; 837)
SNR KD455.58 (nema ništa navedeno)
HUTCHINSON KH101 (K9K 836; 837; 846)
INA 530019710 (nema ništa navedeno)
CONTITECH CT1035K2 (K9K 836; 837; 846)

--- Set zupčastog remena (2)
** Broj zuba: 119
** Širina: 27mm
** Dužina: 1133mm
** Težina seta: 890g
Oznake:
RENAULT Original 130C11508R = 500,00 Kn/set (ima za odmah)
DAYCO KTB886 (K9K 636; 836; 846)
GATES K015675XS (K9K 636)
SKF VKMA06136 (K9K 636; 656; 657)
SNR KD455.64 (nema ništa navedeno)
HUTCHINSON KH504 (K9K 636)
INA 530060710 (K9K 636)
CONTITECH CT1184K1 (K9K636)

--- Set kanalnog remena (1)
** 6PK1199 – kanalni remen
Oznake:
RENAULT Original 117203694R = 380,00 Kn/set (ima za odmah)
SKF VKMA36055 (6PK1199 remen)
DAYCO KVP149 (6PK1200 remen)
SNR KA855.10 (6PK1200 remen)
GATES K026PK1203 (6PK1203 remen)
INA 529000910 (6PK1203 remen)
CONTITECH 6PK1200K1 (6PK1200 remen)

--- Set kanalnog remena (2)
** 6PK1197 – kanalni remen
Oznake:
RENAULT Original 117202495R
NISSAN Original 1172001Q0L = 505,00 Kn/set (ima za odmah)
DAYCO KPV224 (6PK1195 remen)
GATES K066PK1195 (6PK1195 remen)
INA 529011710 (6PK1195 remen)

Ima još puno toga za reći i pisati na ovu temu, ali nadam se da je ovo bilo donekle čitljivo i razumljivo te da razumijete sada nešto više zbog čega tražim i trebam broj šasije auta.

Hvala na razumijevanju.

Lp

Anđelko Nizek
Lageros d.o.o.
lageros1@lageros.hr
+385 1 6221-223

966381a2c2cf707e10f69c2fa0684d91.jpg848e669a63094ef201c6cdea5cd4743c.jpg91c77dd1ec322a8a018588032b966f55.jpg2aed910ffea14d550ce5a7bde49f4f36.jpg197e871fc60d6a361d9fd0d58590c3ac.jpgc45be6763774bc54dddb5800479afe38.jpg

Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk
 

Edited by lageros-zg
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

A gdje spada onda moj megane 3 1.5 dci proizveden pičetkom 2016?

Nisam siguran da li je moj auto k9k 636 ili 836

Link to comment
Share on other sites

A gdje spada onda moj megane 3 1.5 dci proizveden pičetkom 2016?
Nisam siguran da li je moj auto k9k 636 ili 836
Po broju šasije vidim koji je taj kôd motora pa onda to mogu javiti.
Ali na 2015/2016 godini ide ovaj drugi.
Ovo je bio samo info tekst kako bi se razumijelo zašto ja inzistiram na broju šasije auta za detekciju dijelova.
Jer onda imam ovakve preglede, kao u ovlaštenim servisima.
074b55a907e2e0366399f0d9bbe1203d.jpg4d97075767394b2b6ba3793314406b05.jpg5cb7ac94279f44fdc114dfed65c46ad6.jpg

Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Anđeko pozdrav, ja sam Hrvoje ,uzimam od tebe materijal za servis najcesce, ove godine sam uzeo i zadnje štop svjetlo za Megana 2 mog , i sa brojem sasije smo isli i krivo svjetlo je ispalo tj od starog modela ak se sjecas ..

 

imas mozda blendicu prednjeg branika za Clia 3, mislim da je kataloski broj 8200682285 

redni broj 9 na slici

sasija

VF1BR1G0H36930142

 

i znam da radis i za focus kad ga vozis :) mozes nabaviti takve blendice za focusa, doduse kod njega su u boji u braniku isto, okrugle takve za focusa 2 ?

 

Capture.PNG

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ma kako te ne bi znao Hrvoje [emoji106][emoji846]
Da, Renualt je vrlo loš sa programom, najlošiji od svih, ali uspijevam se nekako boriti uz one koji mi znaju pojasniti neke razlike pa onda po tome dalje nađem(o) ono što treba.

Ovo pogledam drugi tjedan [emoji106]

Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk
 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, fabi said:

A gdje spada onda moj megane 3 1.5 dci proizveden pičetkom 2016?

Nisam siguran da li je moj auto k9k 636 ili 836

piše na poklopcu remena ili na naljepnici negdje kod getribe ili bloka ili spoja između toga dvojega.. npr:

 

 

ezgif-2-541333005ca3.jpg

2018_07_23_13_34_26_177.jpg

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, lageros-zg said:

DAYCO KTB532 (K9K 836; 837; 846)

 

6 hours ago, lageros-zg said:

DAYCO KTB886 (K9K 636; 836; 846)

Ne može se 100% vjerovati podacima iz bilo kojeg kataloga, ali u principu, renault katalozi su jako dobri. Treba naravno i nešto znanja da bi se podatke moglo interpretirati ispravno. Primjerice, K9K 656 i K9K 657 su identični motori. Razlika počinje kod zamašnjaka, K9K 657 je s automatskim mjenjačem. Posljednja brojka je neparna kod automatskog mjenjača. 

Nisu samo razlike u broju zuba na remenu, na nekim motorima je i pumpa različita kod motora proizvedenih iste godine, razlika je u evoluciji vezanoj za depolucijski standard, npr. Euro 4 i euro 5 motori. Itd. Ali se sve to uglavnom vidi u katalogu, pa i mjesec proizvodnje vozila. 😉

5 hours ago, fabi said:

A gdje spada onda moj megane 3 1.5 dci proizveden pičetkom 2016?

Nisam siguran da li je moj auto k9k 636 ili 836

Zavisi i od tržišta za koje je auto proizveden. Vidi se po onom kodu na vratima, odnosno u broju šasije. 😉

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

S obzirom da radim sa katalozima svih proizvođača vozila, moram konstatirati da je Renault program najlošiji, sa najviše grešaka, a onda Opel za njim pa Fiat.

Naravno, puno mi pomogne, ali ja još uvijek nisam našao u tom programu gdje piše datum proizvodnje vozila, a ukoliko imaš taj podatak, gdje se to nalazi u programu, molim te uputi me [emoji846] bio bih ti zahvalan.

Vezano za još one detalje, razlike kod tih 1.5 dCi motora, da ima, ali ovo je bilo ono što je najviše bunilo ljude, jer eto, mnogi misle da je sve to isto pa kako ja stalno kao neka baba stalno ponavljam i tražim broj šasije auta, neki su bili revoltirani time, jer ih u nekim drugim trgovinama to ne traže, ali činjenica je da isto tako ne žele reći da se dogodi i krivo prodani dio češće nego li se to čini.


Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nije mi jasno zasto je ljudima problem dati broj šasije [emoji54]

Stvarno pohvale za Anđelka, vise sam znao ispitivati kolegu nego sto sam kupovao ali uvijek je bila odlicna komunikacija..samo nek nastavi tako!

Lp, Saša

Poslano sa mog LG-M700 koristeći Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Zakomplicirali su odrzavanje auta sa raznim podvarijantama dijelova a zapravo bi mogao biti manji broj razlika i vise istih dijelova.. ponajvise to ide 1.5 dci. Cemu razlika u debljini nosaca spanera kanalnog remena. Napravi ih iste sve. Mislim da od mog benzinca isti ko na dci 90 i slicno.
Deru nas na autima i deru nas na dijelovima. Cim ima vise raznih podvrsta dijelova, on je skuplji jer je manja serija za proizvodjace..

Link to comment
Share on other sites

On 19. 10. 2019. at 22:40, nansale said:

Nije mi jasno zasto je ljudima problem dati broj šasije emoji54.png

Stvarno pohvale za Anđelka, vise sam znao ispitivati kolegu nego sto sam kupovao ali uvijek je bila odlicna komunikacija..samo nek nastavi tako!

Lp, Saša

Poslano sa mog LG-M700 koristeći Tapatalk
 

Da, to jesu problemi, jer misle da bi se nešto moglo sa tim brojem šasije.
No, nakon razumnog razgovora (ako se stranka želi dalje razgovarati) onda uvidi koliko ima tih stvari i koliko je broj šasije bitan pa to sve usporede sa OIB-om kada ga moraju dati radi isto tako podataka koji su vezani samo za tu jednu osobu.

Sve u svemu, ja se i dalje držim tok svog kôda rada i ne mislim odustati :)
I hvala na pohvali :)

 

On 19. 10. 2019. at 23:51, ivan.martinko said:

Zakomplicirali su odrzavanje auta sa raznim podvarijantama dijelova a zapravo bi mogao biti manji broj razlika i vise istih dijelova.. ponajvise to ide 1.5 dci. Cemu razlika u debljini nosaca spanera kanalnog remena. Napravi ih iste sve. Mislim da od mog benzinca isti ko na dci 90 i slicno.
Deru nas na autima i deru nas na dijelovima. Cim ima vise raznih podvrsta dijelova, on je skuplji jer je manja serija za proizvodjace..

Da, svima njima je najveća zarada na dijelovima, ne na prodanim autima, tako da gledaju gdje i kako što više nadomjestiti novce na svim tim raznim ulaganjima u razvoj novih automobila, a što ispada da se to radi sve brže i brže, kao da svakih godinu dana izlazi novi model ili redizajn, a kako si i rekao, samim tim i manje serije nekih dijelova što se onda automatski odražava i na cijenu dijelova pa se ponekad čini da na nekim malim autima ili onim jeftinijim održavanje čini kao da je za Mercedesa.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jel zna netko gdje je Anđelko nestao. Nešto me stiže u zadnje vrijeme ni PM-ove gledati.. 

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, fabi said:

Jel zna netko gdje je Anđelko nestao. Nešto me stiže u zadnje vrijeme ni PM-ove gledati.. 

imam isti problem pa sam i ja zabrinut :)

Link to comment
Share on other sites

Najbolje ga je nazvat telefonom,tako cete ga odmah dobit..ili ako ste u blizini zaletit se do gorice do ducana...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Ekipa!

Kako su već rekli ovdje, da, vrlo je velika gužva i ne stignem više pratiti sve strane pa čak niti telefone, ali malo pomalo se dolazi u neku normalu, ali i dalje vrlo visok pritok upita na svim mogućim platformama.
Za bilo što hitno, zovite me na 01/6221-223 ili na ovaj navedeni mobitel sa strane.

Puno se radi na svim frontovima, svih tipova automobila i želja mi je što više ulagati u kvalitetu, kako dijelove, tako i znanje pa uz to pokušavam što više poslikati proizvoda kako bih to sve nekako objedinio u što bolje izdanje i dostupnost.

Pa evo, da se malo javim i pokažem kako sve to napreduje :) 
Ovo sam na brzinu našao neki server za upload, jer ne mogu ovdje direktno sa kompa uploadati video, a u planu je i youtube kanal gdje ću i osobno pričati i govoriti o dijelovima, moguće i imati goste (inženjere i sl.), ići u posjetu majstorima itd.... (uglavnom, plan se kuha) :) 


https://gofile.io/?c=iOu74T

 

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.