Jump to content

Originalni RENAULT OE rezervni dijelovi - Lageros d.o.o. - Anketa/Rasprava/Upiti


lageros-zg

Recommended Posts

disclaimer: nije cilj vrijedati i neznam sta

ali...mene zanima kako tvoja firma posluje, obzirom da javljas se rijetko tu i uvijek pises da imas vrlo velike guzve...tj zanima me koliko vas radi skupa, jer ako si sam, ili ako vas je 2-3 onda kuzim, ali ako imas tim od neznam 10tak ljudi, onda mi nije jasno kako nemas vremena obradivati sve to...

ponavljam, nije uvreda, samo si pokusavam svrstati tvoju firmu usporedno s firmom u kojoj ja radim, ne kazem da se ne stigne uvijek, bude gusto, ali obradi se i stigne se

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Lageros je opcenito ducan s lezajima vp i mp tipa lager commerce ili lezaj trade a "auto-moto" dio drzi Andjelko. Mislim da ima kolegu koji radi dostavu kad treba..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ma samo ti žeži, do pojave tebe sa konačno normalnim i prihvatljivim cijenama originalnih dijelova i slično derali su nas ko majmune u ovlaštenim servisima i ostalim danas 'velikim' distributerima...

Autokrešo npr. dan danas nema niti jednu deklaraciju zaljepljenu na ELF ulju a štampani natpis na plastici od proizvodnje se skida jednim potezom prsta dok kod tebe nikada ama baš nikada nisam dobio ulje a da nije bilo od uvoznika, distributera tj. sa valjanom deklaracijom i gle čuda tu se spomenuta slova ne skidaju a i automobili nekako drugačije rade, bolje i tiše...

Jasno je da si kao mali prodavač ne možeš dopustiti fail sa uljima te se to u konačnici cijeni... Dan danas razno razni 'veliki' distributeri prodaju još uvijek SXR kojeg je zamijenio FT ne znam više koje sada godine te si među prvima detektirao promjenu te objavio i objasnio svima...

Na žalost malo je ljudi poput tebe koji u razgovoru imaju strpljenja, sve lijepo objasne te se  potrude maksimalno oko kupca bez otkantavanja i žurbe... Jebga budući da smo u istim godinama možda prelazimo u oldschool no takvog pristupa danas fali  što u konačnici potvrđuje tvoj ovaj post gore...

Samo tako nastavi polako ali sigurno pa će doći i dodatni ljudi i proširiti se firma itd. te ti želim sav uspjeh u daljnjem radu!

E sad da ne ispadne da mene nešto ne smeta, ne ove stvari tipa mail u Junku, nema te, ne javljaš se itd.. Ja kada sam te htio dobiti uvijek sam te na telefon dobio ili sam dobio kolegu koji ti je prenio pa si mi se vrlo brzo povratno javio... Dakle može se do tebe no ljudi su danas navikli da se sve odmah riješava jer eto poslali su mail...  Tu ih nekako mogu shvatiti no kužim i tebe...

Ono što po meni jedino fali to je plaćanje karticama (bez nekih provizija) i plaćanje na rate također, e to kada bi mogao uvesti bio bi pun pogodak jer puno puta kada recimo imam neku veću narudžbu za koju nemam cash-a odem na Web Autokrešu i uzmem na rate bez kamata... A kad smo već kod Autokreše ajde probajte njih dobiti na telefon nema šanse pogledajte malo forume ljudi su ludi... 

 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

@Žac

Hvala ti na lijepim i ohrabrujućim riječima!
Odmah ću napomenuti da imamo kartice, može se provući svaka kartica, ali samo na kartice zagrebačke banke ide na rate, imamo takav ugovor, a po pitanju web shopa i takvog načina plaćanja na rate, to tek slijedi u nekim budućim vremenima, jer smo ove godine uložili u novi program (nakon 25 godina) oko 100tkn i to nam je bio veliki zalogaj. Program je super, jer sada imamo raznih opcija u njemu i može se razvijati pa će s vremenom možda kroz njega doći i to da se može kupiti i preko weba i platiti tako, s time da generalno web shop, vrlo je teško, jer imam preko 20 vanjskih dobavljača od kojih recimo 10 ima iste brandove, ali ne i iste cijene za isti proizvod, a ja uvijek gledam da ponudim omu najpovoljniju cijenu, kako bih ponudio najbolju cijenu. Zato kada radim ponude, za ono što ne držim na stanju, prolazim sve te dobavljače i gledam ponudu, raspoloživost i cijene. Evo jučer me čovjek traži pumpu goriva za Volvo i nađem jednu kod vanjskog dobavljača i cijena je 1.100,00 Kn, na što kaže čovjek da je mislio da je to duplo skuplje. I vidim ja da kod domaćih tu firmi nitko nema tu pumpu, a i tko ima, mene sa rabatom košta par sto KN skuplje nego li sam ja to čovjeku ponudio. I na kraju se dogodi to da taj jedan komad nema i morao sam tražiti dalje i jedva našao još jednu istu, ali za 400,00 Kn skuplje. I na kraju kaže čovjek da će ipak pričekati da ovi možda dobiju ponovno ovu jeftiniju cijenu.
Slažem se za to što kažeš po tom pitanju, samo eto, kao mala firma nemamo baš neke uvjete za te pos aparate, no kako smo sestra i ja sada u igri oko tih novotarija u firmi, svakako ćemo ići i u tom smjeru, a ja osobno uvijek slušam što stranke govore i one minuse koje imamo, da ih pokušamo pretvoriti u pluseve i prednost, zato hvala na toj kritici. 
Inače da, sada na ovom novom programu imamo onaj 2D kôd na ponudi/računu po kojem se može platiti mobitelom npr, a kako sam čuo (ja to nemam niti me još to ne zanima), banke imaju opciju da kod tih nekih plaćanja stranka može sama kod plaćanja odabrati plaćanje na rate, samo valjda treba to ugovoriti sa bankom.

Jbt, kad počnem pisati, ne znam stati, isto kao i kada pričam ... :D , vidiš, tu ode vremena, ali osobno ništa od toga ne smatram izgubljenim vremenom, jer sam mišljenja da kroz razgovor uvijek dajem dobre i kvalitetne informacije, kao i povratne informacije od stranke/sugovornika i to onda upijam te skupljam neko novo znanje ili saznanja.

Inače, Renault forum mi je bio prvi forum sa kojim sam potpisao partnerski ugovor i eto, to traje i dan danas i ponosan sam na to, ali i ponosan sam na ovaj forum koji se i dan danas drži, jer mnogi su "pobjegli" na facebook, a koji je nepregledniji i vrlo neuredan, ali činjenica je, svi su na mobitelima i lakše im je na fejs nego na forum, ali svaka čast ovdje forumu i grupi i nadam se i vjerujem da će i dalje odolijevati "napretku", bez obzira što postoji nekoliko Renault fejs grupa.

I Žac, ako bude još koja kritika/ideja, spreman sam ju poslušati :) 
Hvala još jednom 🍻

E da... i ono meni najvažnije....
Sa mnogima od vas ovdje (kao i na drugim grupama), postao sam prijatelj i to mi je ono nešto, jer nisam od onih što nose odijela i kravate te da smo različiti zato jer sam ja s druge strane pulta i da sam u prednosti.... A isto tako mi je drago i veseli me to što sam dobrodošao u svaki kutak Hrvatske, ali i šire :) 

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Ok nije bas sve tak crno i bijelo. SXR se i dalje proizvodi za istocnu europu, Hr je istocna europa ima rn norme i prodaje se i auti idu i nebu nist krepalo, kompletna rumunjska koja ima 25000000 stanovnika vozi 10000000 daciji od kojih pola ide na SXR ili STI, tak da to sto je Andjelko uspio dobaviti za nas 25 na forumu FT je druga prica, to je osobni trud ali im njega sad i drugdje, kupio sam ga prije pola godine u ducanu na ribnjaku Top Start po sitnoj cijeni jer mi je bilo usput a sano mi je ulje falilo.

http://www.topstart.hr/katalog/86/osobni-program/proizvod/0302009/ulje-elf-evolution-900-ft-5w-40-51

Ima ga i Ciak.

Ovo da padaju slova nebi štel komentirati jer padaju i sa shella i castrola.

Uglavnom zivio Andjelko i njegov ducan, isao sam kod njega kad je bio kod cibone jos mislim 2002. za skuter jer je imao dobre lezaje i semeringe za radilicu te kompletan loctite program po ok cijenama..

Ja sam bio trgovac skupom robom i bolje je da se previse ne siri posao jer nosi veliki rizik a vremena pogotovo sad nepredvidiva.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ma kolegi lageros svaka čast..nesto malo sam kupovao, vise sam ga ispitivao ali opet tko god me pita za dijelove, bilo servis bilo rez.dio, ja ga uputim na njega.

@lageros-zg: Anđelko, u ovim našim godinama zdravlje je najvažnije, samo polako i biće sve OK

Poslano sa mog LG-M700 koristeći Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

anđelko, svaka cast na postu, cisto me zanimalo...znam dobro sta znaci raditi tvoj posao jer sam i ja radio u kamionskom programu isto to, sad sam u ciak autu...malo si mi vise objasnio kako je kod tebe u firmi i sto se tice lagera od 250tkn, jako fina cifra, kad se sjetim nasa poslovnica u rijeci imala je 300-350tkn lagera za kamione i buseve, a firma je mnogo veca od tvoje...tako da vjerujem da ti obim posla ogroman...

a ako se ikad vidimo u zivo, stisnut cu ti ruku jer si mozda jedina osoba koja kaze pravilno SIMERING, a ne semering...ja sam svojevrsno pred X godina inzistirao sa svojim kolegama da se tako govori, ali nitko nije htio/znao/sjetio se, pa sam poceo i ja govoriti semering cisto da ne ispadnem jedini debil koji kaze ispravno haha...

a sto se tice 

18 hours ago, lageros-zg said:

Hvala na pitanju!
 

nemogu izdrzat a da ne stavim ovo:

https://scontent.fzag2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/93780339_2892299634185511_4498468283913076736_o.jpg?_nc_cat=106&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=R_8n717bJUgAX_9pOGr&_nc_ht=scontent.fzag2-1.fna&oh=31bd6a6f4161127bd4d9858c16ce3a1f&oe=5ECF510A

xD

ugodno poslovanje zelim i sretno!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

hahah ja od djetinjstva kažem semering.. njemački jest točno simering po izumitelju te vrste brtvi W. Simmera..

makar ni njemci ne kažu to tako nego Öldichtung, na neg: oil seal, za razliku od obične brtve oil gasket.

semering je po purgerski, zagorski oduvijek, krivo ili pravo, simering u slavoniji možda ili istri no kako god sve je krivo, to se zove hrvatski "radijalna brtva vratila"

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Ruske said:

anđelko, svaka cast na postu, cisto me zanimalo...znam dobro sta znaci raditi tvoj posao jer sam i ja radio u kamionskom programu isto to, sad sam u ciak autu...malo si mi vise objasnio kako je kod tebe u firmi i sto se tice lagera od 250tkn, jako fina cifra, kad se sjetim nasa poslovnica u rijeci imala je 300-350tkn lagera za kamione i buseve, a firma je mnogo veca od tvoje...tako da vjerujem da ti obim posla ogroman...

a ako se ikad vidimo u zivo, stisnut cu ti ruku jer si mozda jedina osoba koja kaze pravilno SIMERING, a ne semering...ja sam svojevrsno pred X godina inzistirao sa svojim kolegama da se tako govori, ali nitko nije htio/znao/sjetio se, pa sam poceo i ja govoriti semering cisto da ne ispadnem jedini debil koji kaze ispravno haha...

a sto se tice 

nemogu izdrzat a da ne stavim ovo:

https://scontent.fzag2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/93780339_2892299634185511_4498468283913076736_o.jpg?_nc_cat=106&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=R_8n717bJUgAX_9pOGr&_nc_ht=scontent.fzag2-1.fna&oh=31bd6a6f4161127bd4d9858c16ce3a1f&oe=5ECF510A

xD

ugodno poslovanje zelim i sretno!

Hvala puno na lijepim i ohrabrujućim riječima i biti će mi drago da se upoznamo i odemo negdje nešto popiti :D 🍻
Inače, onih 250tkn je samo mojega asortimana, a moji imaju još malo više od toga, ali to je ono nužno i osnovno, a svaki dan radimo narudžbe ili na tjednoj ili dvotjednoj bazi.

A što se tiče riječi SIMERING, eeeeeeeeee da... da..... sve znam, pokušavao sam ja to pojasniti, čak počeo i pisati priču kako je došlo do te riječi, ali na kraju odustao, jer nije bilo smisla, ali zato ostajem vjeran izgovoru i pisanju :D
Nego.... razumiješ se u auto dijelove... ima jedan Rino iz Novog što radi u Inter Carsu pa je razmišljao otvoriti nešto svoje pa smo čak i imali neke kombinacije, ali na kraju je ipak bio problem u investiranju novca, ali eto, možda jednog dana dođe i to na red, jer meni je tamo ljetna baza (Grižane iznad Crikvenice) pa tako da imam gdje i biti :D 

Zato kad budem dolje, biti ću slobodan se javiti :) 

A ovaj link :D :D :D :D :D :D :D :D :D

34 minutes ago, ivan.martinko said:

hahah ja od djetinjstva kažem semering.. njemački jest točno simering po izumitelju te vrste brtvi W. Simmera..

makar ni njemci ne kažu to tako nego Öldichtung, na neg: oil seal, za razliku od obične brtve oil gasket.

semering je po purgerski, zagorski oduvijek, krivo ili pravo, simering u slavoniji možda ili istri no kako god sve je krivo, to se zove hrvatski "radijalna brtva vratila"

Da, ima svega, a isto tako se u Hr jeziku čak nazivalo "uljno osovinsko brtvilo" pa se groz vrijeme mijenjalo.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

od 2014. kad sam kupio svoj prvi auto (clio) samo jednom nisam naručio od anđelka dijelove i to za mali servis. nije mogao tada, ali nema šanse da prvo ne pitam njega i naravno: uvijek na kraju uzmem od njega. 

živio sto let ;)

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Najvj taj Rino je iz poslovnice Crikvenica, tamo ne poznam nikoga
Javi se, svakako!!!

Sent from my SM-A505F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, tizhu said:

od 2014. kad sam kupio svoj prvi auto (clio) samo jednom nisam naručio od anđelka dijelove i to za mali servis. nije mogao tada, ali nema šanse da prvo ne pitam njega i naravno: uvijek na kraju uzmem od njega. 

živio sto let ;)

I da delam 100 let :D 
Hvala na ukazanom povjerenju, to mi je onaj najveći gušt u svemu tome, kada ta suradnja traje godinama i kada nije samo odnos kupac-prodavač, nego i prijateljski.
I ti mi živo 100 let i stalno dolazio kad što treba :D 

40 minutes ago, Ruske said:

Najvj taj Rino je iz poslovnice Crikvenica, tamo ne poznam nikoga
Javi se, svakako!!!

Sent from my SM-A505F using Tapatalk
 

Da, on je tamo potez Novi-Crikva.
Svakako se javim 👍

Link to comment
Share on other sites

Evo da malo napravim i posla ovdje :D kad već stalno pričamo o poslu, a od posla ni P :) 

Evo jedna friška ponuda za mali i veliki servis za sljedeće vozilo: VF1KZ140.........
RENAULT MEGANE III, karavan
1.5 dCi, 81kW
Kôd motora K9K 636
Mjenjač TL4 056 - 6 brzina
10/2014
DPF

**** MALI SERVIS

--- Ulje motora, za DPF, Renault norma RN0720, ide 4,50L:
ELF EVO FULL-TECH FE 5W30 5L = 245,00 Kn/5L (ima za odmah)
SHELL HELIX ULTRA Professional AR-L 5W30 1L = 65,50 x 5 = 327,50 Kn/5L (ima za odmah)
LIQUI MOLY TOP TEC 4400 5W30 5L = 290,00 Kn/5L (rok: 1-2 radna dana)
MOTUL SPECIFIC 0720 5W30 5L = 425,00 Kn/5L (rok: 1-2 radna dana)
CASTROL GTX 5W30 C4 5L = 285,00 Kn/5L (rok: 1-2 radna dana)

--- Čep kartera s brtvom, OE brojevi 7703075348/110265505R:
FIS 518.471.021 = 8,00 Kn/1kom (ima za odmah)
(od nedavno nudim ovaj čep kartera u kojem se nalaze obje brtve:
i ona bakrena i ona aluminijska s gumom, jer bude svega na tim čepovima
pa kako nije previše skup, odlučio sam da je ovo idealna opcija, jer tako
ne mogu nikome krivo pordati brtvu, a i preporučljivo je promijeniti čep
kako stari ne bi oštetio navoj
)


--- Filter ulja, OE broj 152085488R (ili 152089599R)(NISSAN OE 1520800Q1D):
RENAULT Original 152085488R = 60,00 Kn/1kom (ima za odmah)
RENAULT Original 152089599R = 60,00 Kn/1kom (ima za odmah)
NISSAN Original 1520800Q1D = 50,00 Kn/1kom (ima za odmah)

--- Filter zraka, OE broj 165467751R:
RENAULT Original 165467751R = 80,00 Kn/1kom (ima za odmah)

--- Filter goriva, OE broj 164006435R:
Renault Original 164006435R = 370,00 Kn/1kom (ima za odmah)
MAHLE/KNECHT KL752/2D = 387,00 Kn/1kom (ima za odmah)
** kada nema original, preporuka je ovaj MAHLE/KNECHT, jer je to u originalu
te je najbolja opcija za ugradnju, jer se često događaju problemi sa drugim
proizvođačima filtera, barem kako tvrde neki kupci i majstori


--- Filter kabine s aktivnim ugljenom, OE broj 272778970R:
RENAULT Original 2727789870R = 80,00 Kn/1kom (ima za odmah)

(SVEUKUPNO Mali Servis sa ELF uljem i skupljim filterom goriva = 860,00 Kn, kao najčešća prodajna kombinacija)


**** VELIKI SERVIS

--- Set zupčastog remena SA pumpom vode, OE broj 119A07049R:
RENAULT Original 119A07049R = 960,00 Kn/set (ima za odmah)

--- Set zupčastog remena BEZ pumpe vode, OE broj 130C11508R:
RENAULT Original 130C11508R = 500,00 Kn/set (ima za odmah)

--- Pumpa vode, pojačana verzija, OE broj 210107477R:
RENAULT Original 210107477R = 450,00 Kn/set (ima za odmah)

--- Antifriz, NIJE KONCENTRAT, žuti, Glaceol RX Type D, ide 6,50L:
TOTAL COOLELF FR RD 1L = 30,00 x 7 = 210,00 Kn/7L (ima za odmah)

--- Set kanalnog remena, OE broj, OE broj 117202495R (= NISSAN OE 1172001Q0L):
NISSAN Original 1172001Q0L = 505,00 Kn/set (ima za odmah)

(SVEUKUPNO Veliki Servis = 1.675,00 Kn - skuplja opcija od ponuđenog)

(SVEUKUPNO Mali + Veliki servis (izdvojenih) = 2.535,00 Kn) (za originalne dijelove)

Ostale tekućine:

--- Kočiona tekućina, Class6, za sve elektorničke elemente, ide 1L:
ATE (SL.6) 03.9901-6402.2 = 66,00 Kn/1L (ima za odmah)

--- Ulje mjenjača, za mjenjač TL4, ide 2,00L:
ELF TRANSELF NFJ 75W80 1L = 63,00 x 2 = 126,00 Kn/2L (ima za odmah)

Slike sada nisam stavljao, jer ih nemam slikane, to možda stignem idući tjedan.

Sve navedene cijene su već diskontne sa uračunatim PDV-om za sve vrste plaćanja.
Trošak transporta se zaračunava ovisno o količini i težini paketa.

Za bilo kakva dodatna pitanja stojim na raspolaganju,
a za svaki upit je potrebno navesti broj šasije vozila.

LP

Anđelko Nizek


 

LAGEROS d.o.o.

A.K. Miošića 52
10410 Velika Gorica
Hrvatska - Croatia

Tel: +385 1 6221-223
Fax: +385 1 626-0010
E-mail. lageros1@lageros.hr
Web: http://lageros-auto-moto.webs.com

Radno vrijeme / Working hours:
Pon-Pet / Monday-Friday -- 08:00 - 16:00 h
Subota / Saturday -- 08:00 - 13:00 h

OIB: 02625513723
VAT ID No.: HR02625513723
EORI No.: HR02625513723




 

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

e anđelko, da vidim sta ti preporucas za 2.0 tfsi motore, koji filter goriva, osim originala...zelim cut malo i tvoje misljenje...netko preporuca mahle, netko ufi, a nitko bosch...caka je da mora imat deklarirani tlak regulacije od 6.6 bara...cak 6.4 kazu da nije ok, a postoje varijante i sa 4 bara za slabije tfsi-je 170 i 185ks...moj je BWJ 240ks (u serijali jel xD)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

e anđelko, da vidim sta ti preporucas za 2.0 tfsi motore, koji filter goriva, osim originala...zelim cut malo i tvoje misljenje...netko preporuca mahle, netko ufi, a nitko bosch...caka je da mora imat deklarirani tlak regulacije od 6.6 bara...cak 6.4 kazu da nije ok, a postoje varijante i sa 4 bara za slabije tfsi-je 170 i 185ks...moj je BWJ 240ks (u serijali jel xD)
Ja ti najprije uzmem broj šasije i po tome uđem u etku i to dotično vozilo.
Onda uzmem originalni broj i vidim ima li i koliko košta original pa onda što je u tom originalu.
Držim se najprije toga, a onda nakon toga ide hijerarhija :
MANN
MAHLE/Knecht
HENGST
UFI
PURFLUX
MECAFILTER

Bosch mi nije uopće u nekom razmatranju i ne smatram ga paritetom, premda u nekim varijantama se njihovi filteri rade isto gdje i MANN, npr oni za Hyundai/Kia modele (filteri ulja).

Bosch jedino Metlice brisača, dizne, elektronika, a filteri, remenje, kočnice i to sve oko mehanike, jednostavno ne prolazi kod mene, što zbog cijene, što zbog toga što su i sami ljudi nezadovoljni kvalitetom.
Ista stvar kao i Conti remenje, nije dobro za sve, a svi ga forsiraju zbog rabata ili nabavne cijene. Da, može za VAG koncern ili BMW i Mercedes, ali na Renault nije preporuka, kao niti PSA, FORD, Opel, Fiat i azijate. Kod njih igra Gates i Dayco te Hutchinson (uglavnom za kanalno remenje).

Za tvoj model pogledam, ali trebam broj šasije auta.

Poslano sa mog SM-N970F koristeći Tapatalk

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

VSSZZZ1PZ7R060642
Ajde bas vidi sta tebi izlazi sa 6.6 bara

Sent from my SM-A505F using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja imam od Contia set remenja na svom. Prije 1000km stavili. Nznm zasto nebi bio dobar. Vec sam ga imao. Oem je set kanalnog.

Link to comment
Share on other sites

VSSZZZ1PZ7R060642
Ajde bas vidi sta tebi izlazi sa 6.6 bara

Sent from my SM-A505F using Tapatalk


Budem sad koji dan to pogledao [emoji106]

Poslano sa mog SM-N970F koristeći Tapatalk

Ja imam od Contia set remenja na svom. Prije 1000km stavili. Nznm zasto nebi bio dobar. Vec sam ga imao. Oem je set kanalnog.
CONTI je rijedak u Renaultu, ja ga nisam vidio u originalu, doduše, nisam imao RS modele u predaji toga.
Ali hoće često puta puknuti prije od onih koji su u originalu.
Isto tako je i obratno, kod VAG koncerna je Conti i tamo ne dajem Gates ili Dayco.
Meni su krajnji ljudi i njihovo zadovoljstvo orijentir pa ako od 10 različitih ljudi i automobila navode da im Conti nije bio dobar (kao i mehaničari isto tako), onda se toga držim, a i Conti je često puta skuplji.
Od onih gore originala što sam naveo, Conti je skuplji i nema potrebe ga kupovati uopće ili pak na Megane III 1.5 Dci 81kW, set kvačila je nešto iznad 4.000,00 Kn za dvomasenim zamašnjakom, a npr kod Tokića je samo zamašnjak skoro 7.000,00 Kn od LUK-a, a koji i je u originalu.

Moja poanta je što se kupuje i za koje novce i što se u praksi na širem broju ljudi pokazuje kao dobro i sa čime su zadovoljni. To je moja definicija poslovanja.
[emoji846]

Poslano sa mog SM-N970F koristeći Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Anđelko, za koji dan ti se javim na pm, treba mi Set svega za mali servis za M3 dci (mislim da si postao gore)..  Naravno sa brojem šasije..

poz

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Anđelko, za koji dan ti se javim na pm, treba mi Set svega za mali servis za M3 dci (mislim da si postao gore)..  Naravno sa brojem šasije..
poz
Može, nema problema [emoji106]

Poslano sa mog SM-N970F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.