Jump to content

Clio unfall :(


filiplolic

Recommended Posts

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dalibor s

    15

  • filiplolic

    13

  • marek VZ

    6

  • dario radić

    5

Sretno stari :dobroje:

Svaka cast na strpljenju i skuliranosti (bar ovako preko foruma što se dobije dojam),mislim da bi ja dobio tri sloma živaca

Link to comment
Share on other sites

Puno si iz ovoga naucio to ces tek kasnije skuziti, svaka cast! aj sad jedno pitanje za sve, kako ovo ide covjeku na ruku buduci je popio kuku u Europi?

Link to comment
Share on other sites

Puno si iz ovoga naucio to ces tek kasnije skuziti, svaka cast! aj sad jedno pitanje za sve, kako ovo ide covjeku na ruku buduci je popio kuku u Europi?

kuka nebi smjela biti na autu a sad jbg

Link to comment
Share on other sites

Jučer sam krenuo oko 13 sati nakon što sam se cijelo jutro zezao s namještanjem branika i svjetala. Srećom nije pukao skroz, pa sam ga mogao pričvrstiti s ona dva vijka na krajevima, što se hvataju gore ispod blatobrana. Zavidao sam i ona tri vijka na dnu, što se hvataju u subframe. Kako su se sve plastične ispune u braniku skršile i ispale morao sam ga izbušiti na nekoliko mjesta i vezati vezicama gdje sam stigao... :D  Sve u svemu, drži se poprilično dobro.

Svjetla su me ispi*dila jer su popucali svi nosači, a ionako ih ne bi imao gdje zavidati kad se lim izgužvao. Pa sam probio par rupa i u njima, vezao ih vezicama i ispod njih podmetnuo krpe da ih drži otprilike kako bi trebalo.

Sve u svemu, nisam htio ništa testirati po kvartu već sam odlučio krenuti pa što bude. Za motor sam bio siguran da neće praviti probleme, bojao sam se jedino da negdje ne propiša vodu. U vožnji nisam primjetio nikakvu nepravilnost, auto je išao ravno, kočnice su radile, ništa nije treslo ni klapalo, temperatura je bila na sredini makar nisam stavio ventilator.

Krenuo sam sa 80, 90 pa sam lagano došao na 120 bez problema. Stao sam na pumpi nakon cca 40km pogledati je li se što rasklapalo i gubi li vodu. Sve je stalo na mjestu, a nivo vode nije pao. Nakon toga sam prešao Austriju i Sloveniju bez ikakvog problema, brzinom 120 do 140km/h.

Stao sam opet u Hrvatskoj, dvadesetak kilometara nakon granice i skužio da se unutrašnja obloga desnog kotača otkačila i derala po gumi toliko da se do pola potrošila. Dvije vezice i metar duct tapea su riješile i to :D  Stao sam još jednom iza Karlovca i pokušao malo podignuti svjetla jer su tukla u pod. Očito se unutra nešto slomilo ili se otkačio motor ili nešto tako. Uspio sam podići lijevo svjetlo skoro koliko treba, a do desnog nisam mogao doći jer sam uvalio veliku 75Ah bateriju pa nisam mogao zavući ruku. Enivej, nakon te intervencije se puno ugodnije vozilo i čak sam nešto vidio :)

Ostatak puta do Splita je protekao bez ijednog problema, osim što sam jutros skužio da mi se otkačio nekakav konektor i vukao po podu tko zna od kada. Tako da ga pola fali koliko se izderao :D  Mislim da je od desne maglenke.

 

 

Evo da završim s ovom temom. Ukratko, doživjeti nesreću je u svakom slučaju grozno iskustvo, a kad ti se to dogodi 750km od doma, u stranoj zemlji, još je 100 puta gore. Imao sam ovdje i puno sreće, najprije da nitko nije stradao, a onda da sam uspio pokrpati auto da se s njim vratim doma.

 

Zahvaljujem svima na podršci, savjetima i pomoći, olakšali ste mi puno i dali neke ideje bez kojih bi sve ovo bilo puno teže, ako ne i nemoguće...

 

Sad mi ostaje potrošiti još koju tisućicu za nabaviti nove dijelove i složiti ovo kako spada. Financijski cijela ova priča vjerojatno nema puno smisla jer je auto star i realno ne vrijedi sve ove zaje*ancije, al' što ću kad mi je prirastao srcu  :blush:

 

 

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.