Jump to content

Clio I puknuo zupčasti remen


pata
 Share

Recommended Posts

Pozdrav ekipa, 

 

daklem, puknuo mi je zupčasti na Cliu I 1.4 8V i sada sam u dilemi raditi reparaturu glave tj. popravljati ili kupiti polovni motor i ubaciti.

Moje pitanje je da li itko ima iskustva s reparatrurom i okvirno koliko bi to koštalo (zadnji puta sam to radio prije 10ak god. i sjećam se da je bilo jednostavnije ugurat novi motor nego popravljati ali tada sam vozio Daihatsu Applause za kojeg je servis bio nevjerojatno skup).

 

A kad smo već na toj temi, koji motori osim 1.4 8V (Energy serija) odgovara Cliu I bez previše modifikacija.

 

Hvala na pomoći.

Link to comment
Share on other sites

Strojna obrada glave ti u ovom slucaju ustvari i najmanje kosta.Stvar je u tome da ces najvise potrositi na dijelove,znaci novi ventili,ovisno o tome u kakvom su stanju i vodilice,brtve,remenje,antifriz,ulje...na kraju i mehanicar koliko ce traziti za ruke.

Sama obrada glave ne prelazi cijenu od 350-400kn (prevedeno u eure 50 eura) tako da je odluka opet i dalje samo na tebi.

A opet,kupiti drugi polovni motor...probaj pa vidi,ali danas rijeko tko prodaje dobro,pa mozes naletiti na svasta.

U slucaju da ides odraditi na gore prije navedeni nacin,znas sto imas i sto si ugradio u svoj motor a samim time i neku garanciju.

 

Link to comment
Share on other sites

hvala na odgovoru Mladene

 

malo računao u glavi, malo se raspitao, ispod 2500 Kn za dijelove neće ići pa još tisućica minimalno za ruke...generalno sam uvijek za popravak iz razloga koje si naveo, najgore od svega - sam sam si kriv, kad sam kupio Clia kao svojevrsni "project car" napravio sam popis...sve s popisa sam složio OSIM zupčastog...klasika, budem, budem i eto mi sad :/

Link to comment
Share on other sites

hvala na odgovoru Mladene

 

malo računao u glavi, malo se raspitao, ispod 2500 Kn za dijelove neće ići pa još tisućica minimalno za ruke...generalno sam uvijek za popravak iz razloga koje si naveo, najgore od svega - sam sam si kriv, kad sam kupio Clia kao svojevrsni "project car" napravio sam popis...sve s popisa sam složio OSIM zupčastog...klasika, budem, budem i eto mi sad :/

ma kakvih 2500kn za dijelove???   nemoj da te žene bezveze.....

slaži taj svoj motor jer taj drugi kaj budeš kupio sigurno nema zamijenjen remen...pa onda recimo niti nemaš pojma kakav je ostatak motora bla bla bla

 

Link to comment
Share on other sites

hvala na odgovoru Mladene

 

malo računao u glavi, malo se raspitao, ispod 2500 Kn za dijelove neće ići pa još tisućica minimalno za ruke...generalno sam uvijek za popravak iz razloga koje si naveo, najgore od svega - sam sam si kriv, kad sam kupio Clia kao svojevrsni "project car" napravio sam popis...sve s popisa sam složio OSIM zupčastog...klasika, budem, budem i eto mi sad :/

Reci kolko km ti ima auto? I kakav je ostatak auta.

Prvo to vidi, onda raskopaj svoj pa vidi kolka je šteta,  a onda gledaj ovaj oglas:

http://www.njuskalo.hr/motor-pogonski-dijelovi/renault-clio-1-motor-mjenjac-oglas-8880727

Ostatak nije teško izračunati :)

Link to comment
Share on other sites

Hvala svima na pomoći,

 

update: odlučio sam slagati motor, nije toliko strašno, samo jedan ventil je dobio po kapi ali kad je vec raskopano, mijenjam svih 8, 200njak kn oba seta, sve u svemu, remen je bio u očajnom stanju, našao lika od kojeg sam prije godinu dana kupio nove TRW stražnje amortizere za malu lovu pa ga nazvao da pitam jel može nabaviti dijelove...ne da može nego je i jedno 20% jeftiniji od svih koje sam zvao i svih računica koje sam radio...sveukupno za dijelove cca 1400 kn (svi dihtunzi, set remenja, pumpa vode, setovi ventila, vijci glave, itd..) i 500 kn!? za ruke. 

 

Sve u svemu motor je u dobrom satnju, svi agregati rade dobro pa zato odlucio slagati a ne mijenjati motor.

 

Sve bi trebalo biti gotovo do slijedeceg tjedna pa javim rezultate.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Kako je ovo prošlo? Mijenjao bi dihtung glave, razmišljam koliko bi me dijelovi došli

Link to comment
Share on other sites

Kako je ovo prošlo? Mijenjao bi dihtung glave, razmišljam koliko bi me dijelovi došli

 

Samo reci što bi sve mijenjao, pošalji mi broj šasije i biti će neka ponudica :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Sve oko zupčastog, dihtunzi usisa, ispuha, dihtung glave...

Link to comment
Share on other sites

Sve oko zupčastog, dihtunzi usisa, ispuha, dihtung glave...

 

Molim te još samo broj šasije

Link to comment
Share on other sites

Ako već sve rastavljaš promijeni i semeringe radilice i bregaste te gumice ventila. S obzirom na kilometražu ispušni ventili su vjerojatno dosta stradali pa bi bilo pametno i njih promijeniti, ako nema mesa za pobrusiti ih.

Link to comment
Share on other sites

Meni je na 1.6 16v prošle godine pukao zupčasti (zapravo pukao je kanalni, od alternatora i podletio pod zupčasti), polupalo svih 16 :(, uglavnom svi ventili, šlajfanje siceva, novi dihtung glave, oba remena, ležaj kanalnog (koji je zapravo i razlog pucanja, dugo je zujao ali imao sam sindrom "bum sutra"), novo ulje, antifriz - sve 3800 kuna. Tak da se definitivno isplati raditi svoj motor, bar znaš što imaš.

Link to comment
Share on other sites

Molim te još samo broj šasije

VF1LA0VM520614275

 

Bio kod 2 meštra. Jedan kaže 3,5-4 tkn, a drugi do 3tkn. Moje je ulje i antifriz te ispušna grana. Svi dihtunzi, strojna obrada glave (400kn) i garnitura remenja je njihovo. Uh, puno.

oba meštra rade samo renaulte

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Ako već sve rastavljaš promijeni i semeringe radilice i bregaste te gumice ventila. S obzirom na kilometražu ispušni ventili su vjerojatno dosta stradali pa bi bilo pametno i njih promijeniti, ako nema mesa za pobrusiti

a baš me zanima kakvi će biti ventili...navodno idu i novi šarafi za glavu koji su samozatežući..

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Da, trebali bi se mijenjati i vijci. Mogu se koristiti i stari ako se nisu izdužili preko granice, imam negdje tablicu...
Ja sam ih zamijenio kad sam radio svoj motor jer nisu bili skupi.

Link to comment
Share on other sites

ja sam svoje isto mjenjao,ali stari su bili potpuno iste mjere kao i ovi novi...

svi dihtunzi,gumice ventila,obrada glave,novi zupcasti,kanalni,pumpa vode,serafi i antifriz me kostalo oko 1100kn,ruke nista jer sam sam sa frendom radio...

 

filipe jesi se neki dan vozio od poteza gorice prema zagrebu,ako jesi,vozio si se iza mene...?

Link to comment
Share on other sites

Evo našao u Haynesu da proizvođač ne preporuča strojnu obradu glave, već ako mjerenje pokaže deformacije zamjenu novom???

Link to comment
Share on other sites

Sve oko zupčastog, dihtunzi usisa, ispuha, dihtung glave...

 

Evo ja konačno sve to nekako izvukao van, ali namučio me i Renault katalog koji prema svojim podacima za neke stvari daje jednu opciju nekih dijelova, dok aftermarket TecDoc za te iste stvari daje pak nešto drugo.

No, ja ću se držati Renault kataloga i evo malo opširnije ponude

 

- Set zupčastog remena (natezač + zupčasti rmen):

RENAULT OE = 425,00 Kn/set

GATES = 366,00 Kn/set

HUTCHINSON = 365,00 Kn/set

INA = 356,00 Kn/set

SNR = 320,00 Kn/set

______________________________________________________

* pojedinačno elemetni iz seta zupčastog remena:

 

- natezač zupčastog remena:

HUTCHINSON = 195,00 Kn/1kom

SNR = 186,00 Kn/1kom

 

- zupčasti remen:

HUTCHINSON = 91,00 Kn/1kom

GATES = 78,00 Kn/1kom

DAYCO = 69,00 Kn/1kom

______________________________________________________

 

- Pumpa vode:

HEPU = 270,00 Kn/1kom

VALEO = 257,00 Kn/1kom

DOLZ = 195,00 Kn/1kom

MAGNETI MARELLI = 195,00 Kn/1kom

 

- Simering bregate osovine:

CORTECO = 22,00 Kn/1kom

 

- Simering radilice, ulaz:

CORTECO = 38,00 Kn/1kom

 

- Brtva poklopca ventila (prema Renault katalogu):

ELRING = 65,00 Kn/1kom

 

- Brtva, ispušni sklop:

ELRING = 68,00 Kn/1kom

REINZ = 58,00 Kn/1kom

 

- Brtve usisa:

ELRING = 27,00 Kn/1kom x 4 = 108,00 Kn/4komada

REINZ = 95,00 Kkn/set 4 komada

 

- Brtva glave motora, debljina 1,43mm, 2 rupe:

ELRING = 90,00 Kn/1kom

 

- Set vijaka glave motora:

ELRING = 67,00 Kn/set

 

- Gumice ventila:

ELRING = 3,00 Kn x 8 = 24,00 Kn/8komada

CORTECO = 2,50 Kn x 8 = 20,00 Kn/8komada

 

I sad ona čitaba vezano za uvijete ponude :)

 

 

Sve navedene cijene (koje inače nudim) su već snižene i sa uračunatim PDV-om.

Roba, prema odabranim artiklima po želji, naručuje se direktno iz uvoza i

plaća se predračunski unaprijed prije slanja narudžbe prema van.

Platiti se može gotovinski u trgovini ili putem interneta odnosno općom uplatnicom.

Ukoliko bi plaćali na druga 2 načina, potrebno je poslati sve osobne podatke

(ime i prezime, adresu s kućnim brojem i mjestom, te kontakt telefon i email).

Nakon toga dobivate službeni predračun sa svim podacima firme za uplatu.

Sljedeća narudžba se šalje oko 05.06.2014. i do tada sve mora biti podmireno kako bi proslijedili novce dobavljaču

te da se naručeno ubaci u našu paletu.

Roba u Hr dolazi kroz 4 +/- radna dana od dana narudžbe prema vanjskom dobavljaču.

Za sada toliko i u slučaju bilo kakvih dodatnih pitanja stojim na raspolaganju.

Lijep pozdrav!

Anđelko Nizek

 

 

LAGEROS d.o.o.

 

A.K. Miošića 52

10410 Velika Gorica

Hrvatska - Croatia

T: +385 1 622 1 223

F: +385 1 626 0 010

E: lageros1@lageros.hr

w. http://lageros-auto-moto.webs.com

 

Link to comment
Share on other sites

Hvala Anđelko, zbilja si se potrudio. Cijene su pristojne, marke kvalitetne. Postoji samo jedan problem. Ne mogu toliko čekati... Auto ide kod majstora u utorak, najkasnije srijedu. Ulje već previše curi i strah me dalje odgađati. Moja greška, definitivno, i to ću morati platiti višom cijenom kako mi se čini.

Link to comment
Share on other sites

:dobroje:

 

Nemaš problema, ja sam čak mislio da to nećeš raditi skoro jer nisam nigdje naletio na to da imaš takvih problema, već više sam imao dojam da ćeš to raditi u neko skorije vrijeme.

U svakom slučaju vidjet ćeš što i kako bude išlo, a ono svakako vrijedi do srijede ako se zalomi da ćeš ipak moći pričekati.

 

:wavey:

Link to comment
Share on other sites

filipe jesi se neki dan vozio od poteza gorice prema zagrebu,ako jesi,vozio si se iza mene...?

 

Ako je to neka Gorica oko Splita, onda možda :D

Inaće nisam :)

Link to comment
Share on other sites

Evo ja konačno sve to nekako izvukao van, ali namučio me i Renault katalog koji prema svojim podacima za neke stvari daje jednu opciju nekih dijelova, dok aftermarket TecDoc za te iste stvari daje pak nešto drugo.

No, ja ću se držati Renault kataloga i evo malo opširnije ponude

 

- Set zupčastog remena (natezač + zupčasti rmen):

RENAULT OE = 425,00 Kn/set

GATES = 366,00 Kn/set

HUTCHINSON = 365,00 Kn/set

INA = 356,00 Kn/set

SNR = 320,00 Kn/set

______________________________________________________

* pojedinačno elemetni iz seta zupčastog remena:

 

- natezač zupčastog remena:

HUTCHINSON = 195,00 Kn/1kom

SNR = 186,00 Kn/1kom

 

- zupčasti remen:

HUTCHINSON = 91,00 Kn/1kom

GATES = 78,00 Kn/1kom

DAYCO = 69,00 Kn/1kom

______________________________________________________

 

- Pumpa vode:

HEPU = 270,00 Kn/1kom

VALEO = 257,00 Kn/1kom

DOLZ = 195,00 Kn/1kom

MAGNETI MARELLI = 195,00 Kn/1kom

 

- Simering bregate osovine:

CORTECO = 22,00 Kn/1kom

 

- Simering radilice, ulaz:

CORTECO = 38,00 Kn/1kom

 

- Brtva poklopca ventila (prema Renault katalogu):

ELRING = 65,00 Kn/1kom

 

- Brtva, ispušni sklop:

ELRING = 68,00 Kn/1kom

REINZ = 58,00 Kn/1kom

 

- Brtve usisa:

ELRING = 27,00 Kn/1kom x 4 = 108,00 Kn/4komada

REINZ = 95,00 Kkn/set 4 komada

 

- Brtva glave motora, debljina 1,43mm, 2 rupe:

ELRING = 90,00 Kn/1kom

 

- Set vijaka glave motora:

ELRING = 67,00 Kn/set

 

- Gumice ventila:

ELRING = 3,00 Kn x 8 = 24,00 Kn/8komada

CORTECO = 2,50 Kn x 8 = 20,00 Kn/8komada

 

I sad ona čitaba vezano za uvijete ponude :)

 

 

Sve navedene cijene (koje inače nudim) su već snižene i sa uračunatim PDV-om.

Roba, prema odabranim artiklima po želji, naručuje se direktno iz uvoza i

plaća se predračunski unaprijed prije slanja narudžbe prema van.

Platiti se može gotovinski u trgovini ili putem interneta odnosno općom uplatnicom.

Ukoliko bi plaćali na druga 2 načina, potrebno je poslati sve osobne podatke

(ime i prezime, adresu s kućnim brojem i mjestom, te kontakt telefon i email).

Nakon toga dobivate službeni predračun sa svim podacima firme za uplatu.

Sljedeća narudžba se šalje oko 05.06.2014. i do tada sve mora biti podmireno kako bi proslijedili novce dobavljaču

te da se naručeno ubaci u našu paletu.

Roba u Hr dolazi kroz 4 +/- radna dana od dana narudžbe prema vanjskom dobavljaču.

Za sada toliko i u slučaju bilo kakvih dodatnih pitanja stojim na raspolaganju.

Lijep pozdrav!

Anđelko Nizek

 

 

LAGEROS d.o.o.

 

A.K. Miošića 52

10410 Velika Gorica

Hrvatska - Croatia

T: +385 1 622 1 223

F: +385 1 626 0 010

E: lageros1@lageros.hr

w. http://lageros-auto-moto.webs.com

 

Anđelko još nisam dobio ponudu od mehaničara za dijelove ''odmah''. Ako bude premasno ipak ćemo trgovati...

Nego, trebao bih još i vijke ispušne grane i njihove matice, to nisi stavio u ponudu, kao i čep-vijak koji se uvrće u ispušnu granu gdje ide lambda sonda u nekim verzijama. Kod mene je lambda niže na cijevi, tako da treba tu rupu zatvoriti. 

Link to comment
Share on other sites

Anđelko još nisam dobio ponudu od mehaničara za dijelove ''odmah''. Ako bude premasno ipak ćemo trgovati...

Nego, trebao bih još i vijke ispušne grane i njihove matice, to nisi stavio u ponudu, kao i čep-vijak koji se uvrće u ispušnu granu gdje ide lambda sonda u nekim verzijama. Kod mene je lambda niže na cijevi, tako da treba tu rupu zatvoriti. 

 

Evo još provjerim i to pa navedem ovdje :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.