Jump to content

Clio I puknuo zupčasti remen


pata

Recommended Posts

U ovlaštenom radilica 2000 kn? Mislim da neće biti

330Evra je za 1.9 dCi a 130Evra je za 1.5 dCi...

Link to comment
Share on other sites

Anđelko još nisam dobio ponudu od mehaničara za dijelove ''odmah''. Ako bude premasno ipak ćemo trgovati...

Nego, trebao bih još i vijke ispušne grane i njihove matice, to nisi stavio u ponudu, kao i čep-vijak koji se uvrće u ispušnu granu gdje ide lambda sonda u nekim verzijama. Kod mene je lambda niže na cijevi, tako da treba tu rupu zatvoriti. 

 

Na žalost, koliko god je to za ne povjerovati, ali nemam mogućnost pojedinačno ponuditi te vijke i matice ispušne grane, ali mogu ponuditi ovo

 

K90-079_max.png

 

Cijena, prava sitnica od 1.480,00 Kn/set brand FISHER AUTOMOTIVE

I to je sve ovdje na ovom dijelu

 

ATYyQlu.jpg

 

E sad, onaj vijak za lambda sondu bi trebao biti ovaj s desne strane što se vidi, sa onom brtvom, to ne vidim da li je na ovoj grani gore začepljeno već, ali na žalost taj vijak mi nije dostupan, dok ona brtva, je jednaka kao i ona bakrena brtva kartera koju inače imam i košta par kuna.

 

Na žalost ovo zadnje što si pitao nemam nikako osim kao ovaj cijeli komplet, što naravno nikako nije isplativo i uvjeren sam da nije uopće u nekoj opciji za kupovinu.

Link to comment
Share on other sites

Hvala na trudu, ali granu već imam, nabavio ju od Dacie1,4 i to u Srbiji. Nova 500 kn. Vijke i dihtung nisam dobio, ali snaći ćemo se nekako. Na nekim granama je začepljeno, na nekim ne, ali riješiti ćemo i to

Link to comment
Share on other sites

Ma pretpostavio sam to sve, no eto, i sam sam se iznenadio da imam ovako što za ponuditi i kad sve to skupa zbrojim, čak nije ni tako preskupo,

a dobije se kao sve na jednom mjestu.

 

Sve u svemu, idemo dalje, za iste pare :D

Link to comment
Share on other sites

Imaš li išta od toga odmah? Recimo komplet za zupčasti?

Link to comment
Share on other sites

Imao sam do prošlog četvrtka i onda se prodalo, pa sad i sam čekam ovaj sljedeći uvoz :(

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Preuzeo makinju, 3 kkn. Ventili u super stanju, glava prilično bila kriva, jedan vijak pukao od izglodanosti

Link to comment
Share on other sites

Koji je to vijak pukao, od ispušne grane?
Kakva je brtva glave, je li se raspala kod kanala za vodu?

Link to comment
Share on other sites

osim ta dva vijka na ispušnoj, pukao je vijak od glave baš kad ga je odvijao. Nekako ga pojela hrđa kao da je oko njega voda cirkulirala. Kaže majstor da mu se to nikad nije dogodilo na ovom tipu motora. Stavit ću slike kad dođem doma. Lik koji je radio glavu kaže da je bila prilično kriva i da misli da je već jednom ravnana. Malo mi je to sumnjiva izjava, s obzirom da sam auto kupio staro 1 godinu i 40kkm, a ja nisam glavu ni pipnuo slijedećih 14 godina. 

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Kako se grana od K7J snašla na E7J? Znam da bi trebalo pasat ko orginal, ali moram pitat...

 

Sada si opet miran jako dugo vremena.

 

Sreća da majstor zna kako se postupa sa puknutim vijcima.

Link to comment
Share on other sites

Grana paše bez problema, jednino je trebalo staviti čep na rupu od lambde i kupiti metalnu brtvu (koja se vidi na slici) prema grani te onu donju prema cijevi. Baš ću ga pitati kako je izvadio ovaj vijak, možda je virio iz bloka...ili ne, ne znam.

Moram priznati da je imao pravo oko malih variranja ler gasa nakon obrade glave. Nije to nešto, ali primjetim tu i tamo šetnju kazaljke od 650 do 750 i poneki drhtaj, mada je uglavnom na 750. 

Moram promijeniti i natezač mikro remena, zuji opasno, a bio sam kratak 270 kn koliko je tražio za isti + izmjena, cca 300kn.

Koji natezač je OK, vidim da ovaj ima plastičnu rolicu, valjda su svi takvi, ali eto dali postoji neki koji su otporniji na ''prozujavanje?''

Link to comment
Share on other sites

Očekivao sam takvu sliku brtve glave, ali ipak ne da je toliko gnjila :blink:

Ja sam je mijenjao dva puta jer bi motor počeo lagano piti vodu. Ta brtva je očito loša karika jer s vremenom propadne oko vodenih kanala i košuljica.

Kod tebe to izgleda poprilično ekstremno, čudi me da je izdržalo toliko godina. A i taj vijak je istrunio jer je stalno bio u doticaju s antifrizom.

 

Ta nova grana, može se lako nabaviti ili trebaju kemije??

Link to comment
Share on other sites

ti bar nisi morao ravnati glavu...

Granu sam nabavio slučajno preko prijatelja koji je išao u Beograd te ju je tamo kupio i donio u St.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.