Jump to content

grijači za megane 2


renault2

Recommended Posts

bok ekipa , evo auto mi slabo pali , a i bio sam na pregledu u starkelju i rekli su da treba mjenjati grijače . grijači sa popustom dodu 570 kn, sta je malo previše dali netko zna di uzeti da neuzmem neku srot robu koju cu za godinu dana opet morat mjenjati Hvala !

Edited by renault2
Link to comment
Share on other sites

Pozdrav!

 

Ako će ti što značiti, meni su stigli grijači od LUCAS-a (Premium Diesel Glow Plug) i cijena im je 46,00 Kn/1komad x 4 = 184,00 Kn/4komada

I možeš ih 3 puta mijenjati za ove od 570,00 Kn ;) (šalim se)

 

Uglavnom eto, ako ti bude trebalo, ima ih za odmah

 

Pozdrav!

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav!

 

Ako će ti što značiti, meni su stigli grijači od LUCAS-a (Premium Diesel Glow Plug) i cijena im je 46,00 Kn/1komad x 4 = 184,00 Kn/4komada

I možeš ih 3 puta mijenjati za ove od 570,00 Kn ;) (šalim se)

 

Uglavnom eto, ako ti bude trebalo, ima ih za odmah

 

Pozdrav!

ma meni nije problem da uzmem one po 60 kn , nego bih htjeo da cujem malo o tim grijačima dali se isplati uzeti te po 60 npr ili po 80kn u tokicu sta lik kaze  htjeo bih vaša misljenja ? Hvala 

Link to comment
Share on other sites

Nema boljih grijača od Beru. Sjećam se još iz doba golfa 2 da su trajali tri puta duže od Bosch-a. U laguni (2002 godina, 211000 km) još niti jedan nije mijenjan.

Nije mi jasno kako ti loše pali radi grijača? Kod mene se grijači i ne pale ako temperatura ne padne ispod 5 stupnjeva, a ovih dana je bilo relativno toplo. Ipak se radi o direktnom ubrizgavanju.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Nema boljih grijača od Beru. Sjećam se još iz doba golfa 2 da su trajali tri puta duže od Bosch-a. U laguni (2002 godina, 211000 km) još niti jedan nije mijenjan.

Nije mi jasno kako ti loše pali radi grijača? Kod mene se grijači i ne pale ako temperatura ne padne ispod 5 stupnjeva, a ovih dana je bilo relativno toplo. Ipak se radi o direktnom ubrizgavanju.

dali se moze vidjeti kad se izvadi van grijač dali je on u kvaru ?

Link to comment
Share on other sites

Zašto bi ga vadio van kad se lijepo multimetrom može izmjerit otpor i vidjet dal valjaju il ne. Grijač il radi il ne radi, nema između. Može zbog starosti oslabiti al to nije uzrok da auto ne upali.

Inače btw na rođakovu Golfu IV iz 98' još su original grijači i svi rade. Pali bez beda.

Link to comment
Share on other sites

ne zanam kako je na 1.5 motoru, na 1.9 svaki grijač ima svoj konektor koji se jednostavo odspoji i izmjeri se otpor grijača koji kad je ispravan treba biti 0.6 Ω

Link to comment
Share on other sites

Ako nećeš preko otpora onda izvadi grijač i direktno ga spoji na aku. Ako je ispravan mora mu se nakon par sekunda užariti vrh.

Link to comment
Share on other sites

Nema boljih grijača od Beru. Sjećam se još iz doba golfa 2 da su trajali tri puta duže od Bosch-a. U laguni (2002 godina, 211000 km) još niti jedan nije mijenjan.

Nije mi jasno kako ti loše pali radi grijača? Kod mene se grijači i ne pale ako temperatura ne padne ispod 5 stupnjeva, a ovih dana je bilo relativno toplo. Ipak se radi o direktnom ubrizgavanju.

 

Na žalost i BERU je u zadnje vrijeme imao problema, tako da može biti svega.

Uglavnom, ako gledam kroz svoje prodajne vrijednosti tu se vrte:

NGK, DENSO, BERU, LUCAS, BOSCH, CHAMPION i još poneki.

 

Sa niti jednim od navedenih ne bi trebalo biti problema i to su brandovi koji se vole, samo kako kod koga.

Uglavnom, nekome su totalno loši, nekome totalno odlični, tako da.... 100 ljudi, 100 čudi

Link to comment
Share on other sites

Ako nećeš preko otpora onda izvadi grijač i direktno ga spoji na aku. Ako je ispravan mora mu se nakon par sekunda užariti vrh.

Na tim starijim to još prolazi jer su na 12v, ali na ovim novijim autima (>2008) su grijači na 4,4v koji spadaju pod euro5 normu pa bi pregorio ako ga spojiš na aku. Paradoksalno na mome su recimo grijači novijeg tipa a motor je euro4.

Edited by Victor
Link to comment
Share on other sites

ne zanam kako je na 1.5 motoru, na 1.9 svaki grijač ima svoj konektor koji se jednostavo odspoji i izmjeri se otpor grijača koji kad je ispravan treba biti 0.6 Ω

Kako na kojem autu. Kod mene su recimo 1.2 ohma sva 4 grijača tako da valjda ovisi o tipu grijača koliko koji ima ohma. Koliko vidim po netu 1-3ohm se kreću intervali za grijače. Sve iznad toga je krepan grijač.

Link to comment
Share on other sites

Na tim starijim to još prolazi jer su na 12v, ali na ovim novijim autima (>2008) su grijači na 4,4v koji spadaju pod euro5 normu pa bi pregorio ako ga spojiš na aku. Paradoksalno na mome su recimo grijači novijeg tipa a motor je euro4.

Eto opet bi najbolje rješenje bilo spojit na Clip.

Link to comment
Share on other sites

evo meni danas promjenili senzor protoka na pumpi u ovlaštenom, s rukama i popustom cca 1300 kn.

uz to radi samo jedan od četiri grijača pa je red i to promjenit. e sad, u ovlaštenom set grijača je 1000kn, s nekim popustom me grijači s ugradnjom koštaju oko 850 kn. nažalost kune su jako brze i teško ih nahvatat pa idem na opciju "zamjenskih" i odem kod tokića gdje mi kaže da je set grijača za dci 400 kn. pošaljem kolegu po njih jer ima popust u tokiću i vrati mi se s boshovim grijačima koji koštaju 78 kn po komadu i uz to još 30% popusta. sutra ću ih zamjenit pa ću znati na čemu sam

u svakom slučaju za dečke iz Vidakovića pohvala na napravljenom poslu, koštalo je kao u svakom ovlaštenom ali su se potrudili otkrit kvar a ne kao prošli majstor koji je odmah htio mjenjat dizne i pumpu

Link to comment
Share on other sites

Misliš da su ti mijenjali regulator tlaka na pumpi? Nisam siguran da tako nešto (senzor) postoji na pumpi u mom vozilu, ali kod tebe je 1.5 dCi.

Link to comment
Share on other sites

Eto opet bi najbolje rješenje bilo spojit na Clip.

Nisam dugo kopao po clipu pa me zanima na koji način se to da testirat? Čak mislim da ovi novijim autima mogu prijavit i grešku za grijače, samo to treba netko da potvrdi jer na mome nikak da crknu :D :D

 

evo meni danas promjenili senzor protoka na pumpi u ovlaštenom, s rukama i popustom cca 1300 kn.

uz to radi samo jedan od četiri grijača pa je red i to promjenit. e sad, u ovlaštenom set grijača je 1000kn, s nekim popustom me grijači s ugradnjom koštaju oko 850 kn. nažalost kune su jako brze i teško ih nahvatat pa idem na opciju "zamjenskih" i odem kod tokića gdje mi kaže da je set grijača za dci 400 kn. pošaljem kolegu po njih jer ima popust u tokiću i vrati mi se s boshovim grijačima koji koštaju 78 kn po komadu i uz to još 30% popusta. sutra ću ih zamjenit pa ću znati na čemu sam

u svakom slučaju za dečke iz Vidakovića pohvala na napravljenom poslu, koštalo je kao u svakom ovlaštenom ali su se potrudili otkrit kvar a ne kao prošli majstor koji je odmah htio mjenjat dizne i pumpu

Koji su ti bili simptomi i kako su došli do toga? Jesi to bio baš u Sl. Brodu? Imao sam istu stvar pa ovi u PŽ nisu to uspjeli detektirat što mi nikako ne ide po kapu jer rade s tim istim motorima godinama koji su dosta jednostavni i već imaju greške koje se ponavljaju.

 

Misliš da su ti mijenjali regulator tlaka na pumpi? Nisam siguran da tako nešto (senzor) postoji na pumpi u mom vozilu, ali kod tebe je 1.5 dCi.

Ma da to su mu mjenjali, ima senzor tlaka al on je na railu a ne na pumpi.

Edited by Victor
Link to comment
Share on other sites

Ne možeš testirati grijače clip-om već ti clip prijavi grešku kad ti isti ne radi. Dakle, ako ti recimo ne radi grijač na trećem cilindru onda ti se upali greška ubrizgavanja. Ulaskom u meni za ubrizgavanjem možeš očitati točno koji grijač ne radi (tako je barem kod mene, a auto je 2002 godište). Šta misliš kako ovlašteni servisi detektiraju kvar grijača, naravno da koriste clip.

Što se tiče regulatora znao sam da je isti u pitanju zato što ne postoji senzor koji je Tome spomenuo, malo sam se šalio. Inače na CR motorima na pumpi se nalazi regulator dok na tlačnom vodu postoji senzor tlaka/temperature goriva.

Link to comment
Share on other sites

ok, regulator tlaka, upravo to. bitno da ste shvatili, nisam bio potpuno siguran kako se zove. hebiga prvi diesel u zivotu pa se još upoznajemo nas dva  :buck:

za grijače svi znamo koji su simptomi, prvo paljenje je otežano i kad upali slijedi oblak dima, a što se tiče regulatora, ispitali su dizne, one su ok pa su krenuli dalje, s obzirom na to da su uočili variranje tlaka, krenuli su od regulatora. to je moje laičko objašnjenje, kako su točno došli do toga prepuštam njima. da znam nebih trebao njih.

uglavnom što se tiče simptoma u radu motora i nije bilo previše osim malo bučnijeg rada. na displayu se pojavila poruka check injection i upalilo se upozorenje service. sam rad motora, isporuka snage i sve ostalo je bilo normalno. nije bilo gubitka snage pri opterećenju niti ičega drugog.

ali moram priznat da me uplašio jer znam da kad nešto nije dobro s pumpom i diznama da to nije jeftin popravak.

Link to comment
Share on other sites

Nemoj precjenjivati ljude iz ovlaštenog. Oni ti funkcioniraju na način da auto prikopčaju na clip, a isti im ispiše što nije u redu. Dakle ako je u pitanju bio regulator tlaka goriva njima lijepo na zaslonu računala piše DF...DEF....fuel pressure... Ne očitavaju oni tlak voda pa ga onda uspoređuju s vrijednosti koja bi trebala biti u trenutnom režimu rada motora. Isto tako ako je recimo grijač u kvaru onda lijepo poše glow plug on cylinder 3 circuit, ili coherence,. Ne mjere ono otpor, sve clip odrađuje. Znam zato što posjedujem tu stvarčicu.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.