Jump to content

Lampica ručne kočnice u vožnji


borny

Recommended Posts

Sinoć sam primijetio da se u vožnji palila lampica ručne kočnice i sad me to malo ždere.

U jednoj od vožnji na svadbi cca 7km lampca se palila nekoliko puta, ali ne onako jako kao inače, nego zagasito. U vožnji sam digao ručnu 1-2cm i lampica bi se upalila skroz, a prilikom spuštanja ugasila.

Nakon nekog vremena opet... I tako jedno desetak puta. Neki put je bilo dovoljno da malo zveknem ručicu ručne kočnice i ugasi se.

U povratku doma nije se uopće palila.

 

Jel to do nekog senzora kod ručne, možda u stražnjim kotačima ili jednostavno zbog vode u kombinaciji sa makadamom i rupetinama?

Ulja za kočnice ne fali.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Došao sam do prekidača, ali nisam uočio ništa nepravilno. To je komadić plastike sa oprugom i spojenom žicom.

Malo sam ga cimao sa spuštenom ručnom i ništa, nije se lampica upalila. Konektor je čvrsto sjedio na prekidaču, tako da nije ni do toga.

Vidjet ću ovih dana u vožnji, možda se više neće pojavljivati. Mislim da ću očistiti doboše, možda se nakupilo vlage, ne znam...

Link to comment
Share on other sites

razina kocione tekucine u posudi ;)

bar je tak na cliu 1 bilo :D

 

Pa iznad pola je. Možda malo manje od 2/3.

Link to comment
Share on other sites

Kad bih znao koja je unutra i smiju li se različita ulja miješati...... Imam doma INA UKA 5.1.

 

INA UKA 5.1

"sintetička tekućina na bazi poliglikolnih etera i poliglikola za hidrauličke kočničke sustave najmodernijih vozila. Odlikuje se visokim ravnotežnim vlažnim vrelištem i malom viskoznošću pri niskim temperaturama te je stoga posebno namijenjena kočničkim sustavima s kombiniranjem ABS, AS C i ESP/DSC uređaja za regulaciju kočenja. Ovaj tip tekućine posjeduje izvanredna radna svojstva na povišenim temperaturama, dobru zaštitu od korozije i dobra svojstva mazivosti."

Link to comment
Share on other sites

E sad.Može se,vjerojatno niš ne bude,al po meni bolje kompletno promijenit,investicija od 60-ak kuna,i nemoraš razmišljat dal je dobro miješanje ulja il ne.

Link to comment
Share on other sites

sad za prvu ruku neka natoci do max da vidi dali je do toga

a onda naknadno neka mjenja

to ulje sta ima vjerojatno je vec za zamjeniti

Link to comment
Share on other sites

Ulje već imam i promjena je definitivno u planu. Vidjet ću ovih dana hoće li se lampica opet paliti. Čudno mi je da se palila u samo jednoj vožnji jučer.

Link to comment
Share on other sites

Ne nadolijevalj ulje!

Razina ulja je najbolji indikator potrošenosti pločica. Ako sada naliješ do max, kad budeš mijenjao pločice i potisnuo klipove iz čeljusti natrag prelit će ti se tekućina iz posude ili u najboljem slučaju doći do čepa i morat ćeš ju vadit nekom špricom i sl.

I meni se to znalo javiti ponekad, pgotovu kod vlažnog vremena. Po danu ne bih ni primjetio, tek u potpunom mraku. Nekakvu lažnu masu hvata kabel od ručne do table, ne zamaram se

Link to comment
Share on other sites

Ulje već imam i promjena je definitivno u planu. Vidjet ću ovih dana hoće li se lampica opet paliti. Čudno mi je da se palila u samo jednoj vožnji jučer.

da li se mozes sjetit da li se lampica upalila prilikom (ubrzavanja, kocenja ili skretanja) ili prilikom kontinuirane voznje na ravnom?

Link to comment
Share on other sites

Ma mogu...  Bilo je svega u tih par km, a kad sam je jednom skužio, sav fokus mi je bio na tome. Vidjeti ću ovih dana hoće li se pojaviti, pa pripaziti na uvjete u vožnji.

Zašto to pitaš? Sumnjaš na nešto?

Link to comment
Share on other sites

pa probaj naglo krenut, ili zakocit.. ili izvest naglu promjena smjera, jer tada tekucina ode u jednu stranu posude pa senzor dobiva informaciju da fali ulja. onda kad se tekucina u posudi smiri senzor javlja da je sve u redu.. tak je meni sve pocelo.. ako se dobro sjecam.. :)

Link to comment
Share on other sites

Lampica bi se sama upalila i ostala zagasito upaljena ili treperila dok ja ne bih udario ručnu ili je malo podigao pa spustio.

Vidjet ću ujutro kada ću ići na posao.

Link to comment
Share on other sites

Nikad se nisam susreo s ovim problemom a niti čuo da se sama lampica ručne pali za vrijeme vožnje. Kod mene je zaista mali pomak ručne i on već pali lampicu. Mislim na samu ruku jel. Tamo ti je taj šteker i nekakva žičica barem kod mene. Treba to dobro pregledat. Menisu nedavno baš na tom mjestu ju i dotegli.

 

Nagla kretanja i stajanja koja uzrokuju paljenje iste bi rezultiralo stvarno jako velikim nedostatkom tekućine što mi je manje vjerojatno no neisključujem ni to ;)

 

Ako je udariš i to prestane mogu biti samo dva uzroka ili je taj kontakt kod nje ili trebaš malo očistiti sajlu tj kod tebe rastavit doboše. MOja se vidi iz aviona i na njoj se i na samom mehanizmu nakupi govana pa to ponekad očistim kad je auto na dizalici ;)

Edited by Zrmi RS
Link to comment
Share on other sites

moguce da je konektor, naravno da to ne iskljucujem, ali govorim iz vlastitog iskustva, kad mi je falilo kocione tekucine treperila mi je lampica rucne, ona s upitnikom k vragu :D

ne bih pisao nesto napamet.....

Link to comment
Share on other sites

moguce da je konektor, naravno da to ne iskljucujem, ali govorim iz vlastitog iskustva, kad mi je falilo kocione tekucine treperila mi je lampica rucne, ona s upitnikom k vragu :D

ne bih pisao nesto napamet.....

 

 

Onda ti je jako puno falilo? Inace se ona nedira jer se trosenjem plocica ona smanjuje. Ja sam je mjenjao prije cca 1g kad je auto bio u starosti cca 4g i nikad nisam imao problema s tim.

Link to comment
Share on other sites

kao sto rekoh, rijec je o cliu 1, i ne mora znacit da je isto tu. ne znam jesi svaki post procitao, a bome ubi me ne sjecam se kolko ga je bilo, cak mozda mislim da je od starosti procurilo negdje na crijevu od kucista.. a sve to skup je bilo pred 10 godina :D 

 

 

mozda koja godina manje :fucka:

Link to comment
Share on other sites

kao sto rekoh, rijec je o cliu 1, i ne mora znacit da je isto tu. ne znam jesi svaki post procitao, a bome ubi me ne sjecam se kolko ga je bilo, cak mozda mislim da je od starosti procurilo negdje na crijevu od kucista.. a sve to skup je bilo pred 10 godina :D

 

 

mozda koja godina manje :fucka:

 

 

Ako si gubio ulje onda i je. A čuj neka mu pregledaju i tu kanticu :D

Link to comment
Share on other sites

Ako si gubio ulje onda i je. A čuj neka mu pregledaju i tu kanticu :D

ma dovoljno mu je da ju i sam skini i malo strese a druga osoba kontorlira instrument tablu.. to je ono najefitniji test pa sam zato to prvo spomenuo.. a kasnije nek spaja auto na komp ak negdje struja oko poluge rucna zeza.. mislim ovo prvo moze napravit doma sam za 10-15 minuta i provjerit, nista ga ne kosta, na to apeliram..

nastavak price citam sutra ;)

 

Link to comment
Share on other sites

Neki sam dan mjenjao na twingu diskove,pločice,zadnje pakne,cilindre,tokario tromble i mjenjao ulje. Nakon zamjene svega, stalno svijetli lampica ručne. Uspio sam dobit da se ugasi na 1sek. kad se naglo koči, tako što sam popustio maticu sa nekom debelom oprugom na zadnjem mostu u sredini. okasti 10 ključ. Kad vratim kako je bilo, stalno svijetli neovisno o ponašanju vozila. Da se razumijemo, provjerio sam i sklopkicu kod ručne, popušao sajlu ručne,dotezao sajlu. Spekao se na ispuh...itd... I na kraju sam skinuo lampicu,auto je od bratića tako da sam mogao napravit tu ružnu stvar. I kasnije koja mi je stvar pala na pamet...uzeo sam ulje DOT od TRW-a, ulje je stvarno dobro malo skuplje, ugrađivao sam na puno vozila. Dali možda neki senzor prepozna "krivo" ulje. ??????

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.