Jump to content

Koji akumulator preporučujete - za 1.5 dci 106ks?


stanislav

Recommended Posts

Mislim da je sadašnji - originalni akumulator 75 ah polako na izdisaju pa sam primoran kupiti novi akumulator. 

 

Koji je best buy, naj jednostvanije ali i naj teže mi je kupiti Bosch s4. Ima li šta Ok, ali povoljnije?

 

Link to comment
Share on other sites

ja preporučujem onaj s najduljom garancijom, jer garancija je usko vezana s trajnošću. dokazano na višegodišnjem iskustvu...

Link to comment
Share on other sites

Bosch Silver S4 74Ah

 

Imao sam ga u starom autu R19 1.8 16V kojeg sam prodao s njim nakon nekoliko godina. Napon je bio toliko stabilan da se pri verglanju auto radio ne bi ugasio. Kad bi išli na izlet, cijeli dan od jutra do mraka je puštao muziku na 4 zvučnika bez da bi mu pao napon a kamoli da bi se ispraznio.

 

Čak kad mi je alternator crknuo uspio sam odvoziti preko cijelog Zagreba do svog električara u Dubravi napajajući sve u autu samo na akumulator bez alternatora.

 

Malo je akumulatora koji su u stanju tako dobro zaveglat a istovremeno dugo davati konstantno struju. Meni se on dokazao tako da sam i u ovog Clia 1.2 kojeg sad vozim stavio Bosch Silver S4, ali 60Ah. Više mu je nego dovoljno :)

Link to comment
Share on other sites

Ja sam uzeo originalni u renault servisu sa 30% popusta. Mislim da je došao 520kn. Jeftinije nisam našao. Mislim da je 3 god garancije.

Link to comment
Share on other sites

Bosch Silver S4 74Ah

 

Imao sam ga u starom autu R19 1.8 16V kojeg sam prodao s njim nakon nekoliko godina. Napon je bio toliko stabilan da se pri verglanju auto radio ne bi ugasio. Kad bi išli na izlet, cijeli dan od jutra do mraka je puštao muziku na 4 zvučnika bez da bi mu pao napon a kamoli da bi se ispraznio.

 

Čak kad mi je alternator crknuo uspio sam odvoziti preko cijelog Zagreba do svog električara u Dubravi napajajući sve u autu samo na akumulator bez alternatora.

 

Malo je akumulatora koji su u stanju tako dobro zaveglat a istovremeno dugo davati konstantno struju. Meni se on dokazao tako da sam i u ovog Clia 1.2 kojeg sad vozim stavio Bosch Silver S4, ali 60Ah. Više mu je nego dovoljno :)

 

E za ovo što ti navodiš, bitna je udarna snaga a ne kapacitet...

 

znači fali ti treća brojka npr. 620A  to je ono o čemu ti pričaš

Link to comment
Share on other sites

Ja sam uzeo originalni u renault servisu sa 30% popusta. Mislim da je došao 520kn. Jeftinije nisam našao. Mislim da je 3 god garancije.

Ako je tako, uzimam orignalni! A kakav je to 30 % popust?

 

Kod mene je 7 godinu, da dobro ste čuli - i on radi ali sekundu dvije duže vergla. Bojim se zime, a svako jutro idem na duži puta... Pa mi se nije za igrati.

Link to comment
Share on other sites

odi u ovlašteni servis. ugovori 5+ asistenciju za 77kn i na konto tog ugovora imaš popust na većinu rezervnih dijelova (konkretno akumulator ide na popust 5+)!

 

LP

Link to comment
Share on other sites

Iako je kolega pisao o Boschu,nikako ne Bosch to su jedni od najgorih akumulatora koji postoje na tržištu...
Ja sam ih podosta promijenio i najbolji mi je bio Baren.
Od srednje cijenovnih je Topla naj a od samog vrha svijeta akumulatora samo Fiamm al su i skupi ko sam vrag.

EDIT: Meni su najdulje trajali Baren i Topla dok sam se opekao na Boschu.

Edited by Bajica
Link to comment
Share on other sites

E za ovo što ti navodiš, bitna je udarna snaga a ne kapacitet...

 

znači fali ti treća brojka npr. 620A  to je ono o čemu ti pričaš

 

Ta brojka znači da može davati toliku struju u trajanju 30sec pri 0 stupnjeva, a da mu napon ne padne ispod 7.5V.

 

Velim da akumulatori nemaju lineranu krivulju pražnjenja ovisno o priključenom trošilu. 74Ah bi značilo da akumulator može davati 74A struje 1h ili 74h davati struju od 1A ili 740h davati struju od 0.1A, ali to nikad nije tako pogotovo ne na različitim temperaturama ;)

 

Slažem se u potpunost da uzme accu sa što većom garancijom. Originalni accu u Cliu 1.5 dCi od frendice je izdurao 9 godina! Ne sjećam se tko ga je proizveo, ali moj tvornički Tudor je izdržao lijepih 6god.

 

BTW akumulatore ubija visoka temperatura, a ne niska. Na niskim temperaturama im samo padne kapacitet i to se polako osjeti kako je sve slabiji i slabiji, a čim temperature narastu on opet bolje pali.

Link to comment
Share on other sites

bosch silver 680A crni model S3 ako se nevaram  izdržao je  6 godina bez ikakvih problema    uz minimalno 3 puta kaj je kompletno bio ispražnjen i napunjen( svjetla )+ prebolio kvar alternatora i vožnje na drugi kraj grada

....ovih dana stisla  valjda zimulja  pa je počeo se buniti te uzet  S4 74Ah 750A  750 kn ,malo jače i riješio se napokon onog lupanja pri gašenju kod lagune. :)

 

Gazda kupio Tokičev neki akumulator  i još je imao neke jeftine modele  kupljene i svi su se pokazali da je trebao pri kupnji pitati besplatni punjač  tako da  KOLKO PARA TOLIKO MUZIKE

Edited by dankobananko
Link to comment
Share on other sites

Ako je tako, uzimam orignalni! A kakav je to 30 % popust?

 

Kod mene je 7 godinu, da dobro ste čuli - i on radi ali sekundu dvije duže vergla. Bojim se zime, a svako jutro idem na duži puta... Pa mi se nije za igrati.

 

Išao sam na onaj preventivni pregled Renaulta pa sam ostvario 30% popusta na originalne dijelove.

Link to comment
Share on other sites

bosch silver 680A crni model S3 ako se nevaram  izdržao je  6 godina bez ikakvih problema    uz minimalno 3 puta kaj je kompletno bio ispražnjen i napunjen( svjetla )+ prebolio kvar alternatora i vožnje na drugi kraj grada

....ovih dana stisla  valjda zimulja  pa je počeo se buniti te uzet  S4 74Ah 750A  750 kn ,malo jače i riješio se napokon onog lupanja pri gašenju kod lagune. :)

 

Gazda kupio Tokičev neki akumulator  i još je imao neke jeftine modele  kupljene i svi su se pokazali da je trebao pri kupnji pitati besplatni punjač  tako da  KOLKO PARA TOLIKO MUZIKE

Svjetski poznati TQ akumulatori...haha... :D

Starom izdržao godinu dana na thaliji...

Link to comment
Share on other sites

ja nekužim zašto bezveze mjenjate akomulatore

bolje otici kod nekoga da ga ispita pod opterecenjem.

sa akomulatorom koji je bio napola snage

sam se vozio još godinu dana.

ove godine sam stavio drugi

Link to comment
Share on other sites

Srećom imam loš akumulator već 6 godina. Radi se o boschu s4 od 52Ah. A jako male kilometraže radim...

Link to comment
Share on other sites

Je, istina je...

Kod dizla nikada akumulator nije prejak, pogotovo ako su kratke relacije i puno pali/gasi nacin voznje auta...

Kod mene se Varta Silver 74Ah u godinu dana pokazala besprijekorna...

Ovaj Crown mi se cini zanimljiv. Pogotovo s obzirom na cijenu...

Jel probao tko to?!

Posljednje sto sam imao od Crowna je bilo pojacalo tamo negdje devedesetih...he he...

Link to comment
Share on other sites

Iz iskustva mogu potvrdit da je Crown nepoderiv. Taj akumulator što je sve preživio (na drugom autu ne na ovom) to nije za vjerovat, nekoliko pražnjenja, nema dosta kiseline unutra, stalno kratke relacije svaki dan po 1-2km pa je imao i po 10 paljenja u danu, punio se poluispravnim punjačem na 20v bez vremenske kontrole! Vrag je izdržao 5 god! Nikad nije niti crkao nego je oslabio (kapacitet mu bio na 25%) i nije mogao ni anlaser pokrenut. A cijena je bila sitniš.

Link to comment
Share on other sites

bosch silver 680A crni model S3 ako se nevaram  izdržao je  6 godina bez ikakvih problema    uz minimalno 3 puta kaj je kompletno bio ispražnjen i napunjen( svjetla )+ prebolio kvar alternatora i vožnje na drugi kraj grada

....ovih dana stisla  valjda zimulja  pa je počeo se buniti te uzet  S4 74Ah 750A  750 kn ,malo jače i riješio se napokon onog lupanja pri gašenju kod lagune. :)

 

Gazda kupio Tokičev neki akumulator  i još je imao neke jeftine modele  kupljene i svi su se pokazali da je trebao pri kupnji pitati besplatni punjač  tako da  KOLKO PARA TOLIKO MUZIKE

 

To što si se riješio lupanja pri gašenju je kratkog vijeka, tako je i meni bilo kad sam kupio novi Titanium akumulator iz Konzuma. Nakon 15-ak dana počelo opet lupati, ali je sada učestalost puno manja. Izgleda da je to lupanje jedno od najpoznatijih svojstava 2.2 dCi motora.

Ako želite dobar akumulator uzmite Varta (Johnson Controls) Silver dynamic. Ovakav akumulator tvornički se ugrađivao u moju lagunu i izdržao 8 godina i 6 mjeseci.

 

http://www.varta-automotive.com/en-gb/search-batteries?ids=5701440643122,5724090683132,5744020753162&application=pc&year=2002&manufacturerNo=93&modellineNo=4723&modeltype=15772

Link to comment
Share on other sites

EXIDE PREMIUM -36 MJESECI JAMSTVO

akumulatori_m_1220435073_6672.jpg

Akumulator visoko koncentrirane energije (startnog toka), velikog rezervnog kapaciteta (snage); sve objedinjeno u jednom akumulatoru.

Prednosti najmodernijih proizvodnih procesa, najkvalitetnijih materijala, omogućili su razvoj EXIDE PREMIUM akumulatora slijedećih karakteristika:

- 2 X produljen životni vijek u odnosu na klasičan akumulator

- Izrazita otpornost na duboka pražnjenja zahvaljujući aktivnom premazu olovnih ploča unutar akumulatora.

- Povećan rezervni kapacitet uslijed debljih olovnih ploča

- Otpornost na koroziju zahvaljujući uporabi EXMET ploča unutar samog

akumulatora i poboljšanih metalnih spojeva.

Link to comment
Share on other sites

U laguni je do prije 3 tjedna bio exide 640A 62Ah, i tako posljednjih 6 godina. Kako nisam bio dovoljo informiran, tražio sam akumulator što većeg kapaciteta, a da stane u onih 276 širine, pa sam tako uzeo bosch s3 640A 70Ah. Naravno da sam kasnije saznao da je s3 serija boscha za manje automobile (to oni same navode), kao i da je EXIDE jedna od najboljih firmi što se tiče akumulatora. Saznao sam također da se i svaki akumulator mora održavati u smislu nadopunjavanja ispravljačem/punjačem svakih mjesec-dva po nekoliko sati punjenja. Vidjet ćemo što će biti s ovim boschom, nadam se makar 3 godine. Dakle, exide, bären (ne beren), fiamm, i naravno - optima. Za te se marke, neovisno o modelu ili seriji, svi slažu da su dobri. Osobito za ove posljednje :D

Link to comment
Share on other sites

Ne vidim zašto bi akumulator trebalo puniti svakih par mjeseci punjačem. Samo će se s vremenom potrgati kleme i terminali, a punjenje dok je akumulator priključen nije nimalo pametno.

Link to comment
Share on other sites

Ako je instalacija u autu ispravna, akumulator ne treba puniti vanjskim punjačem nikad jer za tim jednostavno nema potrebe (osim ako ti ne ostanu svjetla ili se auto ne vozi godinu dana...).

Kod punjenja ne treba skidati kleme.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.