Jump to content

Clio 2 - autolimarsko pitanje


filiplolic

Recommended Posts

Polovica automobila na cesti su bili zveknuti jače il slabije,a pola od tih pola su popravljani u fušu kod nekog meštra,tak da po takvom su svi ti auti neispravni,tj.opasni po vozača u putnike.

Link to comment
Share on other sites

za ovo napraviti ti netreba stol

tko nezna ovo napraviti bez stola nece znati niti na njemu.

o cemu da pricamo kad ima puno njih koji niti nemaju mjere za stol a o onima

koji ih znaju koristiti još i manje

svakim izlaskom novog auta treba dopuniti mjere za stol...

zna se šta treba mjeriti.

karamboli se sve manje rade

auti su jeftiniji i lakše dobavljivi

tako da u današnje vrjeme se karambolirani auti neisplati

cim on izađe van bitnih mjera kao takav je neisplativ za popravak.

danas sutra  veoma uskoro ce doci kategorizacija sudara

tako da niti neceš smjeti popravljati sta god hoceš

jaci sudar i auto ide pod prešu.

šta misliš zašto vani održavaju aute mažu farbaju, kobitiraju

nek ti vidi da je gnjil oceš ga klinac nikad više registrirati

Link to comment
Share on other sites

ne totalna šteta je sasvim druga stvar

na recimo cliu jedinici 90 god neko te lupi

razbijen far

žmigavac

branik

blatobran

eto ti totalke

a auto cak i u voznom stanju

i sta onda bi taj auto trebao pod prešu.

kategorizacija sudara je osmišljena sa tim

auto koji je jace oštecen u sudaru

kao takav da kad bi se vratio opet na cestu nakon

lošijeg popravka više nebi bio siguran u prometu.

ne govorimo o tome dali se može to popraviti ili ne

jer sve se može napraviti kvalitetno i da bude sigurno u to

netreba niti sumnjati.

recimo dođeš sa opel vectrom na tehnicki stražnje opruge

samo sta nisu završile u gepeku

znaš sta ti kod nas kažu popravi to pa dođi

e takav auto je za pod prešu i tako je u normalnom svjetu

nemaš ti sta razmišljati oceš ili neceš popravljati

nemože i gotovo.

kod nas je isti klinac dali ima bubuljice na rubnjaku

ili je cjeli trap trul, namaži zamaži bitno da

lijepo izgleda i sve pet

e to je problem.

Link to comment
Share on other sites

Mislio sam pod totalnu štetu kad se na autu deformiraju def. zone. Branici, vezni limovi, farovi, blatobrani - to se da urediti..

Link to comment
Share on other sites

nemora biti niti totalna šteta kad se deformiraju def zone

neke stvari su bitne a neke su nebitne

deformacijske zone se također mogu kupiti nove i promjeniti

Link to comment
Share on other sites

nemora biti niti totalna šteta kad se deformiraju def zone

neke stvari su bitne a neke su nebitne

deformacijske zone se također mogu kupiti nove i promjeniti

Vjerujem da se mogu promjeniti ali mislim da se tada proglašava totalka, nisam 100% ali može se provjeriti u osiguravajučoj kući.

Link to comment
Share on other sites

jeftini auti i u vecini slucajeva osnovni modeli

znaci bez puno opreme vrlo lako završe pod totalku

oni koji su u startu skuplji treba da bude velika šteta da bi bili totalka.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.