Jump to content

Clio 1.9d problem sa diznama i bosch pumpom goriva


gogo1816

Recommended Posts

Pozdrav svima...

evo treba mi pomoć oko problema koji već 2 mjeseca nemogu riješiti...

 

radi se o cliu 1, 1.9 diesel, 1996 godina. Na motoru je napravljena generalka prije pola godine, nakon toga sam napravio 5000km bez ikakvih problema,motor je bio fenomenalan do jednog dana kada auto nije htjeo primati gas iz čista mira...nakon pregleda auta shvatio sam da je bosch pumpa povukla smeće iz nepoznatog izvora pošto je rezervoar opran kad je rađena generalka. Radi se o sitnim komadićima gume,kao da je netko gumu od auta naribao u rezervoar,ali opet mi nije jasno kako je to prošlo kroz novi filter nafte no nema veze...napomenuti ću samo da sam toćio gorivo na ini taj dan,a to je ujedno bio i zadnji dan da ina u ogulinu radi jer su kretali sa preuređenjem pa predpostavljam da sam natočio svo smeče sa dna njihovih spremnika...

 

rastavio sam bosch pumpu,zaribala je i nema joj spasa ni reparacijom...

kupujem drugu polovnu bosch pumpu,stavljam na auto,jedva ga upalim i auto otisao u visoke okretaje i neda se ugasiti,ne reagira na ključ niti na šta drugo,jedva ga ugasimo tako da smo rukom zatvorili dovod zraka...ispostavilo se da je pumpa zablokirala jer je dugo stajala suha...vratim pumpu čovjeku,on meni novce i ok...

 

tada odlučim kupiti pumpu sa auta koji vozi,nađem jednog u krapini (ja sam u ogulinu),zovem čovjeka,kaže pumpa reparirana prije godinu i pol dana,ja sam napravio oko 10 000km ali sada mi je motor loš,ne isplati mu se radit generalku jer mu je uletio neki drugi jeftiniji auto pa prodaje sa tog clia ono što valja ali auto pali i vozi tako da mogu doći i sam skinuti pumpu...idem za krapinu,dođem i upalim auto,auto lijepo upali i radi ko urica...skinem pumpu,platim i idem doma.Uz pumpu sam dobio i dizne. Stavljam tu pumpu na auto,sve super.Palim auto, dimi bijelo ko lud,nemirno radi i sl.,reko idem staviti njegove dizne pošto je tamo auto radio ko urica sa tom pumpom i sa tim diznama...i tu si napravim još jedan problem,proklizao mi je navoj na 4 dizni,mojom greškom jer sam imao sam veliku polugu kada sam stezao...

 

navoj u 4. cilindru mi je tokar probušio većim svrdlom i urezao veći navoj a diznu je povario uokolo po orginalnom navoju i također urezao veći navoj.Palim auto,opet dimi bijelo,negdje vuće zrak,kad se ugrije nakon 5 min vožnje puno manje dimi ali opet dimi i nije kako treba...onda sam opet gledao šta napraviti i stavio sam nova crijeva za dovod i povrat goriva tako da više ne vuče zrak i kupio sam nove uloške za dizne.

kod vađenja dizni prokliže mi navoj na 2.dizni jer sam vadio vruče...napravim isto kao i sa 4 diznom...znači sada imam 1. i 3. diznu orginal a 2. i 4. su varene izvana radi veće rupe u glavi.Dizne mi je bošista preštelao,stavim u auto i opet dimi ali sada radi na 2 cilindra,radi 1. i 3. cilindar. Više majstora je gledalo auto,neki kažu da je do bosch pumpe,neki da je do dizni,uglavnom nitko nezna...

auto je u fazi 100%,pali na zub kao benzinac ali trenutno radi samo 1. i 3. cilindar. bosch pumpa baca gorivo i na 2. i 4. cilindar ali neznam pritisak...

 

zanima me ako netko zna,dali bosch pumpa u mom slučaju radi jedan pritisak pa daje gorivo na 1.,2.,3., i 4. cilindar (uvijek isti pritisak na sva 4 cilindra) ili stvara posebno pritisak za svaki cilindar pa je možda slab pritisak na 2. i 4. cilindru pa zato auto ne radi!?ako je netko imao isti ili sličan problem puno bi pomogao ali i svaki drugi savjet i razmišljanje je dobro došlo...predložite mi nekog provjerenog bošistu za preštelati dizne i provjeriti bosch pumpu i za reparirati je ako bude potrebno...

Link to comment
Share on other sites

trenutno imam samo jedan set dizni sa novim ulošcima a zamjeniti ih ne mogu jer 2. i 4. su veće...mogu zamjeniti 1. sa 3. koje rade ili 2. sa 4. koje ne rade ali time ništa ne saznam...

Edited by gogo1816
Link to comment
Share on other sites

Mozda ti se ljusti bosch pumpa. Meni je tako bilo na sluzbenom fordu 1.8 d. Nije dugo vozio. Iza komadica gume pocela je špena izlaziti. Tocno iz nje. Neki rotirajuci dio unutra se poceo raspadati. Cukao je tako jedno kratko vrijeme i stao je skroz. Dosao mehanicar i s njome u smece. Nije bilo isplativo popravljati ju. Uzeli u auto sjeni drugu u osijeku i to je bilo to.

Link to comment
Share on other sites

ma ovu pumpu u kojoj je bilo smeća i komadića gume sam rastavio,zaribala je i može samo u smeće.na autu je druga pumpa koja je navodno bila kod bošiste,u njoj nema smeća,ništa se ne ljušti ni sl.,daje gorivo na sva 4 izvoda ali auto radi na 2 cilindra...nemam drugog rješenja pa sam skinuo i pumpu i dizne dolje sa auta i dati ću sve provjeriti nekom dobrom bošisti...

 

molim vas neku preporuku,

kome se obratiti u karlovcu?zagrebu?rijeci? koja bi bila neka normalna cijena pregleda pumpe i dizni?cijena za podešavanje dizni?cijena za reparaciju bosch pumpe?

Link to comment
Share on other sites

Jesi li probao skinuti dizne iz glave, spojiti ih na visokotlačna crijeva i zavrtiti motor? Sve dizne bi morale bacati jednako i praviti maglu, a ne štrcati.

Link to comment
Share on other sites

jesam i ispostavilo se da na sva 4 izvoda iz pumpe baca jednako...probao sam staviti drugu bosch pumpu i auto radi...do zaključka da je pumpa neispravna bez obzira što sam je vlastoručno  skinuo sa auta koji je palio i vozio je došao jedan majstor sa objašnjenjem da je ta pumpa funkcionirala na autu gdje je bio vrlo loš motor sa slabom kompresijom pa nije bilo nikakvog otpora pumpi a kada je ta ista pumpa došla na moj motor gdje je generalka napravljena prije 5000km stvara se veliki otpor na pumpu i to gorivo koja ona daje van nije dovoljno...uglavnom, BOGU HVALA-PROBLEM RJEŠEN,,

 

hvala svima na odgovorima!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.