Jump to content

Clio II: zadnji desni bubanj slabije koči


Med0

Recommended Posts

Već godinama me muči zadnji desni bubanj. Slabije koči, bar u početku. Tehnički prolazim tako da se vozim 2-3 kilometra s dignutom ručnom na prvom zubu da se bubanj ugrije ili očisti... štogod i razlika u kočionoj sili bude 5-8%. Ako to ne napravim, auto pada tehnički zbog razlike u kočionoj sili cca. 20-30%.

 

Jednom kada tako "zagrijem" kočnice onda cijeli dan koče super. Kad auto prespava noć, opet ujutro desni bubanj slabije koči. Bar je tako po zimi.

 

Bubnjeve čistim svakih 30,000km iako u početku nisam jer nisam znao da treba (stari auto je imao diskove iza). Prošlo ljeto sam promijenio cilindre i pakne u bubnjevima. Original su Lucas TRW, ja stavio ATE. Zadnje kočnice se i dalje ponašaju jednako kao i prije promjene.

 

Onako laički čini mi se da se vlaga zadržava u zadnjem desnom bubnju, nekad se znao i smrznuti po zimi. Ne znam da li bi se bubanj trebao nekako sam odvlaživati ili ima neku brtvu koja spriječava prodor vlage :ne zna:

Link to comment
Share on other sites

Tak sam i ja pao tehnički, ali sa razlikom 80+. Nakon čišćenja je sve bilo ok.

Jel može biti do ulja? Nekakav dovod ulja do cilindra?

Link to comment
Share on other sites

Ja sad ne znam, imam i ja Clia, ali ne znam da li ima peti cilindar? Moja stara 18-ica je imala taj problem dok ga nisam promenio, stavio novi i promenio celu zadnju kocionu instalaciju (stavio sa Espacea)..

Sadasnji Clio nema taj problem na tehnickom..

Link to comment
Share on other sites

Mene je copr korektor kocenja, koji nije bio dobro podesen ako me pamcenje sluzi bilo je to prije 80k km od tad sve u redu, kocnice se redovno servisiraju al kod mog mehe ovo je bilo dok je auto bio u garanciji.

Link to comment
Share on other sites

Tak sam i ja pao tehnički, ali sa razlikom 80+. Nakon čišćenja je sve bilo ok.

Jel može biti do ulja? Nekakav dovod ulja do cilindra?

 

Prije par godina sam i ja tako pao, preko 80% razlike. Desna kočnica je jedva registrirala neki otpor na valjcima. Odem do BB garaže, a oni u čudu jer sve kočnice rade savršeno. Vratim se na tehnički i prođem sa 5%. Ekipa na tehničkom, Domagoj, Hrvoje, ja.... svi u čudu. Od onda se dovezem na tehnički na prvom zubu ručne.

 

Desni cilindar je pustio kap ulja, ali toliko malo da je jedva zamastio mjesto gdje je pustio i nigdje drugdje. Nigdje nije curilo. Otvarali smo bubnjene nekoliko puta na servisu i nije bilo ulja po paknama. Osim hrđave prašine ničega drugoga nije bilo unutra. Imam feeling da od vlage pakna zahrđa preko noći i onda se ta hrđa guli idući dan dok se ne oguli do kraja i onda koči kako treba. Lijevi bubanj prolazi blizu auspuha koji je topli pa ga možda on odvlaži??

 

Mene je copr korektor kocenja, koji nije bio dobro podesen ako me pamcenje sluzi bilo je to prije 80k km od tad sve u redu, kocnice se redovno servisiraju al kod mog mehe ovo je bilo dok je auto bio u garanciji.

 

Gdje je taj korektor kočenja? Da to nije onaj vijak kad skineš jedan šaraf na kotaču pa dođeš do njega i podešavaš ga?

Link to comment
Share on other sites

kod mene je bio problem isto sa zadnjim desnim kotačem koji je nadam se riješen s promjenom cilindara i pakni...

 

Nego , jel mi može dati netko broj i lokaciju te BB garaže ? svi nešto o njoj pričaju a nigdje nisam našao info gdje je to ?

 

Hvala

Link to comment
Share on other sites

  • 8 years later...

Evo da iskoristim temu da ne otvaramo novu..

Imam problema sa stražnjim desnim kotačem, po rezultatima tehničkog pregleda desni kotač slabije koči od lijevog, na radnom kočenju je razlika 14% (1696/1467) dok je na ručnoj 21% (1522/1200) ali to je samo jedan od problema.

U vožnji mi se javlja čudan zvuk sa desne stražnje strane, najčešće pri desnim skretanjima na malim brzinama, zvuk je kao da je nešto prenapeto i da se šasija uvija. Ne bih rekao da je problem u stražnjim selenima, zvuk izgleda da dolazi iz bubnja, na ležećima ga ne čujem.

Samo napomena da su ljetos na Clijač stavljene nove pakne i cilindri jer su me srušili na tehničkom, nakon izmjene opet su me srušili jer je rezultat bio isti tj. desni kotač je i dalje bio problematičan. Vratio sam se natrag do majstora i dodatno je zategnuo ručnu na desnom kotaču nakon čega sam prošao sa gore navedenim rezultatima.

Ovo na linkovima su zvukovi iz desnog kotača koji se javljaju prilikom ljuljanja ili ulaska/izlaska iz auta  kad je parkiran i ručna podignuta,

Što je problem i zašto mi se vrlo sličano škripanje javlja i u vožnji?  Ručna prezategnuta?

https://youtu.be/zUXj0DQwzNM
https://youtu.be/JLnnME8ScB4

https://youtu.be/IxrNG2cTJec
https://youtu.be/Zi5vEm6db7g


 

Link to comment
Share on other sites

Ovo što krcka može biti opruga.

Koja kočnica slabije koči ručna ili nožna?
Ako je ručna onda treba vidjeti sajle i podesiti.
Ako je nožna onda kočioni cilindar.

Link to comment
Share on other sites

Obje, sa novim paknama i cilindrima na nožnoj je razlika 14% (1696/1467) dok je na ručnoj 21% (1522/1200), to je mjereno prije 3 mjeseca odmah nakon zamjene, za tjedan dana su oni preventivno tehnički pregledi pa ću ići ponovno izmjeriti da vidim sada stanje..

Što se tiče zvuka odozada, snimka malo krive prenese taj zvuk, više je to naprezanja nego kuckanja, čuje se na zadnje 2-3 sekunde videa.
https://www.youtube.com/watch?v=zUXj0DQwzNM

Dignem ručnu, izađem iz auta, i zaljujam ga lagano i zaškripi 3-4 puta i prestane. Sjednem u auto spustim i dignem ručnu, izađem, zaljuljam ga i opet zaškripi 3-4 puta i prestane.  Slušao sam stetoskopom i rekao bih da zvuk definitivno dolazi iz bubnja..

U vožnji kod skretanja u zavojima pod 90 stupnjeva čuje mi se to isto naprezanje, jel moguće da federi u bubnju ili sajle od ručne proizvode taj zvuk?

Ako se na kraju pokaže da su možda ipak zadnji seleni, koliko je komplicirana zamjena na Cliu 2, jel mora most ići dolje?
 

Edited by Ico_Zg
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.