Jump to content

1.9 dci (120 ks) povećanje snage


hayamoto

Recommended Posts

Dal je netko imao iskustva sa onim "box" chipovima koji se uštekaju samo na konektor. Malo mi se Megane čini trom, pa sam mislio ako  se može dići snaga za nekih 10-20 ks, da bi bilo bolje. Koliko gubim, a koliko bi mogao dobiti?

 

Ponavljam, ne zanima me snaga za utrke i gas do poda, čisto da bi bio auto malo življi i čak sam čitao da bi se malo smanjila i potrošnja.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 98
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • newbie

    17

  • Hrc555

    11

  • Blue_Fatal1ty

    9

  • pere

    8

Kako ne, više snage manje goriva, to obično ide zajedno, jedno 2-3 litre bi mogla past potrošnja

 

Ti si sarkastičan, ali činjenica je da potrošnja kod pravilnog mapiranja pada.

Box je smeće i ne treba ga uzimat u obzir.

Kod pravog mapiranja se motor najbolje izbalansira. Kod dobre mape auto dobije više momenta kod iste potrošnje i zato potrošnja pada. Naravno kad se auto ganja onda više i troši, ali kad se vozi jednoliko pravocrtno logično je d je potrošnja manja.

Ukratko. Zaboravi box te napravi pravo mapiranje. Razlike u cijeni ima jako malo, a mapiranje je prava stvar. Box-evi samo računalu šalju krive parametre. Doslovno ga "varaju" te ne mogu sve izmejniti i najbolje funkcionirati.

Znači box funkcionira kao naša država pa ti sad vidi jel to dobro! :D

Link to comment
Share on other sites

Kako ne, više snage manje goriva, to obično ide zajedno, jedno 2-3 litre bi mogla past potrošnja

Evo ga, takvih ima svagdje, nešto te zanima, a on nezna šta reči pametno i onda bljuv... :tup:

Link to comment
Share on other sites

Pametno možeš zaključit iz onoga što sam napisao,a to je da to ne radiš. Radije te novce uloži u servis motora ili nečeg drugog na autu što je potrebno budući da ti auto više nije najnoviji.

Da može bit bolje za motor ako se dobro optimizira, što znači da ti ne stavi mapu za model auta s određenim motorom, već vrši sva moguća mjerenja na tvom motoru i onda prilagođava mapu za točno tvoj auto. Ako nađeš nekoga u hrv tko će ti to radit i kvalitetno napravit, svaka čast. 

kod tibora koji je tobože bog u tom poslu u hrv je rađen passat 2.0 tdi,  i nije napravio ništa dobro, auto je išao po štoperici manje od pol sekunde brže do stotke, dimio je više, trošio je više, svaki za koji znam da je čipiran dimi. Dakle za kvalitetno to napravit treba prilično love, motor treba bit u super stanju.. nadam se da je sad pametnije napisano

Edited by Martin
Link to comment
Share on other sites

e vidiš moj savjet je da slobodno čipira i preporuka je da izmjeri ubrzanja i međuubrzanja.

Link to comment
Share on other sites

Ne znam više tko je lud ali s nekima stvarno nešto nije u redu. Izvadi iz gepeka rezervnu gumu, lance, hrpu sranja koja je po sjedalima, negdje u bunkeru, skini blato s blatobrana i najvažnije, odi na dijetu, pa ćeš dobiti bolje ubrzanje, veću snagu, šta već želiš. ;) Ono, imam karavan tenk i hoću biti baja na cesti, trkati se s deranima od semafora do semafora a ustvari je auto uvijek na rezervi, na benzinskoj ulijeva 50 kn...
Svaka sličnost sa stvarnim osobama je slučajna :)

Možda da stavi Remus auspuh pa će imati 20 konja više. :) 

Link to comment
Share on other sites

Ja neznam koji je vama ljudi ku**c! Čovjek oće čipiranje i savjetovanje. Koji ste vi njemu ku**c da mu idete pametovat?

Svi jebeni svečenici u pičku ma*****u pa je**m ti ovaj forum više u ku**c!

Link to comment
Share on other sites

gle stvarno, i martin i hrc555, kakva su vam ovo izdrkavanja na coveka koji normalno postavlja pitanje?! ok, mogo je malo prosearchat... al oba ste u neku ruku newbies (sorry origigi newbie kaj koristim tvoj nick :zubo:) na forumu i umjesto da ucite od iskusnijih članova ekipe pa sutite i dok nesto naucite pomazete drugima, terate neke sarkasticne preseratorske spike... ocito nemate iskustva, il vam je zao, il patite komplexa malog pimpeka... ajd malo oladite, do nedavno ste i vi imali pitanje koja su drugima bila zabavno provokatorska.... chill

 

hayamoto... ko sto su ti rekli (neki), nemoj uzimat box... radje odi kod provjerenog tunera po mapu s garancijom, al ocekuj ceh od 200-400€ i neki lagani dobitak, nista revolucionarno, al osjetno... promjenu u potrosnji ne bas osjetil... moj je upravo chipan kod tibora... i gle cuda, vec 200k km nakon chipanja jos ide, prolazi ekotest, trosi malo ko i prije i na njemu je sve orginal... i turbina i dizne i kuplung... al to ne znaci da bude i tebi tak... svaki remap tuning je u neku ruku riskantan... no, ak ti ne pase, vrati se stara mapa i lova...

 
Link to comment
Share on other sites

Uz dužno poštovanje prema svakome, nemojte mi vrijeđati zdravu pamet. Što ja to trebam učiti od "iskusnijih" a to bi izgleda bili oni sa hrpom postova ili ranijim datumom registracije? Trebam biti kuš zato što se netko prije registrirao? Sjeverna Koreja? Lijepo sam napisao da će više dobiti ako skine koju kg, izvadi rezervni točak i hrpu "govana" koju svi imamo po bunkeru, sjedalima, pretincima itd. Uštedi pare, vrijeme i živce. Moja tolerancija na takve stvari je uvijek bila na razini :) Baš bih volio vidjeti te dijagrame i izračune pa da vidimo kakvi su to dobici.

Edited by Hrc555
Link to comment
Share on other sites

Uz dužno poštovanje prema svakome, nemojte mi vrijeđati zdravu pamet. Što ja to trebam učiti od "iskusnijih" a to bi izgleda bili oni sa hrpom postova ili ranijim datumom registracije? Lijepo sam napisao da će više dobiti ako skine koju kg, izvadi rezervni točak i hrpu "govana" koju svi imamo po bunkeru, sjedalima, pretincima itd. Uštedi pare, vrijeme i živce. Moja tolerancija na takve stvari je uvijek bila na razini :) Baš bih volio vidjeti te dijagrame i izračune pa da vidimo kakvi su to dobici.

 

 

Eto vidiš. Po tvojem ovom postu se vidi da neznaš! na 1.9 dci se itekako dobije. Dobit će 20 ks i 50 Nm što je i više nego osjetno. Pretjecanja će bit lakša i dostizanje na putnu brzinu. Čak bi i motor mogao uglađenije raditi.

A to sad kad bi išao vadit stvari iz bunkera i sve to uštedio bi 25 kila. Dobio bi drek!

Link to comment
Share on other sites

gle hrc, covjek je trazil savjet o mapiranju, a ne olakšavanju auta... to je prvo... nadalje, imas iskustva s mapiranjem? jesi aktivno pratil topice vezane za tu temu? jesi istrazival po tom pitanju drugdje po netu ili osobno prical s ljudima koji se s time bave? i zadnje, da, mislim da ekipa koja je tu vec godinama aktivna sigurno zna vise od nekog ko nije, nije ti to logicno?

 

ti mimo njegovog pitanja pricas o vadjenju rezervnog kotaca (fail), ciscenja blata pod blatobranima (omg covece pa o cem mi pricamo?!), vadjenju sitnica iz pretinaca... pa osim kotaca nemos skinut vise od 20 kil po autu... cudno da mu nisi predlozil da se vozi na rezervi jer time je uvijek 45 kila laksi heheh... ajd daj se koncentriaj majstore... no, necemo ovo okretat opet u neke bespredmetne rasprave i prepirke... svako je dal prijedlog i misljenje i ajmo dalje... al ono, nemoj odma špical loptu, polako! :dobroje:

Edited by pere
Link to comment
Share on other sites

jesiosobno prical s ljudima koji se s time bave? i zadnje, da, mislim da ekipa koja je tu vec godinama aktivna sigurno zna vise od nekog ko nije, nije ti to logicno?

Završit ću s ovime. 

Popovi se bave jednom djelatnošću, recimo to tako. Imaju puno iskustva, aktivni su... Samo, svako malo razumnije dijete, jelte... Nije li to logično?

Link to comment
Share on other sites

Što je vama?

Jel južina udarila u tintaru?

Ponašajte se prema pravilima, ako nemate koju pametnu i dobar savjet, zaobiđite !

Link to comment
Share on other sites

Ja sam protiv svakog mapiranja ak se radi o starom i vec pomalo potrosenom motoru. Ak je motor zdrav i generalno u dobrom stanju da ali samo provijerene solucije..

Ja bi na takavom motoru pokusao dobit bolji odaziv na gas, ak je to moguce i vise momenta na niskim okretajima kaj je moguce ak se napravi dobar posao.

Link to comment
Share on other sites

chip se malo usteka u auto, dobijes cca 20-25ks. prijatelj je stavio na skodu 1.9tdi i bas se osjetio na autu. jucer je stavio varalicu (prvi put cuo za to) i opet dobio 10ks

Link to comment
Share on other sites

Hayamoto odi na remap i bit će sve ok. Dobit češ više konja veći okretni moment i bil buš zadovoljan. Za svaki slučaj sipaj malo kvalitetnije ulje i malo ranije mijenjaj ulje i bit će sve ok...
Inaće kažu kad se radi remap/čipiranje da treba mijenjat usis i ispuh da bi auto lakše prodisao i bolje iskoristio povećanu snagu...

@Roki e a vidiš ja nikad nebi čipiral novi motor, ja sam uvijek za čipiranje već korištenog motora...

Link to comment
Share on other sites

 

gle stvarno, i martin i hrc555, kakva su vam ovo izdrkavanja na coveka koji normalno postavlja pitanje?! ok, mogo je malo prosearchat... al oba ste u neku ruku newbies (sorry origigi newbie kaj koristim tvoj nick :zubo:) na forumu i umjesto da ucite od iskusnijih članova ekipe pa sutite i dok nesto naucite pomazete drugima, terate neke sarkasticne preseratorske spike... ocito nemate iskustva, il vam je zao, il patite komplexa malog pimpeka... ajd malo oladite, do nedavno ste i vi imali pitanje koja su drugima bila zabavno provokatorska.... chill

 

hayamoto... ko sto su ti rekli (neki), nemoj uzimat box... radje odi kod provjerenog tunera po mapu s garancijom, al ocekuj ceh od 200-400€ i neki lagani dobitak, nista revolucionarno, al osjetno... promjenu u potrosnji ne bas osjetil... moj je upravo chipan kod tibora... i gle cuda, vec 200k km nakon chipanja jos ide, prolazi ekotest, trosi malo ko i prije i na njemu je sve orginal... i turbina i dizne i kuplung... al to ne znaci da bude i tebi tak... svaki remap tuning je u neku ruku riskantan... no, ak ti ne pase, vrati se stara mapa i lova...

 

 

ok na prvu sam bio sarkastičan ali nisam ništa rekao što nije istina već sam rekao sve kako je, da ne stavlja i bolje da te novce uloži ili sačuva za servis, onda kad na autu od 10ak godina nešto ode, nitko neće bit kriv nego tip sta je stavljao mapu, ili taj tuning box. Ja sam imao iskustvo s tim i nikad više. Daleko od toga da se ne može napravit kvalitetno, ali tada treba iskeširat dosta i pripremit auto za to ( zbog godišta i vjerojatno veće kilometraže)

Link to comment
Share on other sites

Bude ovo zavrsilo kao i sa Niko33....Napravljeno, a rezultata nigdje zahvaljujuci nekima...

Link to comment
Share on other sites

Ne znam više tko je lud ali s nekima stvarno nešto nije u redu. Izvadi iz gepeka rezervnu gumu, lance, hrpu sranja koja je po sjedalima, negdje u bunkeru, skini blato s blatobrana i najvažnije, odi na dijetu, pa ćeš dobiti bolje ubrzanje, veću snagu, šta već želiš. ;) Ono, imam karavan tenk i hoću biti baja na cesti, trkati se s deranima od semafora do semafora a ustvari je auto uvijek na rezervi, na benzinskoj ulijeva 50 kn...

Svaka sličnost sa stvarnim osobama je slučajna :)

Možda da stavi Remus auspuh pa će imati 20 konja više. :)

Čitaj još jednom što sam napisao i koji je razlog. Nadam se da znaš svaku riječ pročitat...

Link to comment
Share on other sites

o da ziher, skini 50-60kg sa auta i to je isto ko i 20ak ks i 40ak Nm... dajte ljudi malo ukljucite mozak...

masa auta je bitna od starta do neke brzine, olaksavanje mu je zanemarivo ako oce bolje ubrzanja od 100-150kmh recimo....

jos ajde da je pitao za neki N/a motor pa da nema nekog pomaka, al na ovom motoru se dobije 20 ks ko iz p... , a sto je najbitnije, brzi spool, veci moment i sve ostalo sto bitno olaksava svakodnevnu voznju...

ali ne uz varalicu jer je to govno, kad se dobra mapa napravi, nema nikakve stete za motor...

Link to comment
Share on other sites

Hvala dečkima koji su normalno objasnili ili iznjeli svoja iskustva sa remap-om ili čipiranjem. PONAVLJAM, ne zanima me nikakvo ludovanje s autom i da mi 1.9 dci ima 190 ks i da troši 3.5 L.

Moja zamisao je bila da bi motor bio malo življi na nižim okretajima, a da mu ne šteti niti u jednom pogledu. Riskirao bi 200 eur da znam da bi to mogao dobiti na taj način jer ak netko može mjesećno dati za cigarete, alkohol, kocku, bla, bla neki poveći iznos, onda bih i ja riskirao 200-injak eur.

Inaće, znam što je google, ali zanimaju me iskustva onih koji su to probali ili vidjeli na Renault vozilima.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.