Jump to content

1.9 dci (120 ks) povećanje snage


hayamoto

Recommended Posts

  • Replies 98
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • newbie

    17

  • Hrc555

    11

  • Blue_Fatal1ty

    9

  • pere

    8

Hrc sereš li ga, ali sereš na najjace! Pojma nemas o ovoj temi, al bitno da sereš!

Jednostavno si ograničen. Eto! Neznam kako da to drugačije opišem jer jednostavno ne želiš prihvatit neke stvari koje ti se objašnjavaju.

Link to comment
Share on other sites

Neko je pomenuo zivotni vek motora... Deklarisani.

Kada se pojavio 2000 i neke 1.3 MJT Fiatov sa 75 ks, predstavljen je kao motor koji mora da predje minimalno 250.000 km do prvog veceg kvara, sto se u praksi pokazalo kao istinito.

I fabrike se igraju sa mapama. Recimo, M9R 802 ide u dva nivoa snage, 96 i 110 kW, pri cemu ima identicne delove (isti kataloski brojevi turbine, glave i dizni), i identicnu fabricku oznaku.

Kvotam kolegu brainminda zato što je on dao najbolji odgovor... Tako da pojedinci mogu i sami pročitat.

Pojedine motori imaju istu glavu, iste dizne, istu turbinu uglavnom sve isto a razlika je u snazi. Samo dokazuje da se i tvornički igraju s mapama...

Link to comment
Share on other sites

isto ko i stari clio II 1.5 dci... verzije od 60ks i 82ks su gotovo iste, tek ona sa 100 ks ima varijabilnu turbirnu, veci untercooler i sl.

mislim da je kod opela isto taj 1.4t 120 i 140 konjska verzija gotovo identicna, razlika je samo u cijeni :D

Link to comment
Share on other sites

Rijec gotovo iste i misliti je drek znati. Sumnjam da su identicni u svemu i da je samo promjena mape razlika

Link to comment
Share on other sites

a ovo od braindminda nisi naravno vidio...

dao ti je cisti primjer 2 identicna motora s razlicitim mapama...

Link to comment
Share on other sites

a ovo od braindminda nisi naravno vidio...

dao ti je cisti primjer 2 identicna motora s razlicitim mapama...

 

Polo 1.6 TDI potpuno identičan motor jedino najjača verzija ima veći IC.

Link to comment
Share on other sites

Poštovani kolege. Svako veće povećanje snage motora "remapom", ili bilo čim drugim ostatak auta (kočnice, ovjes, gume) bi isto tako trebao pratiti. Ukratko, ako se povećava snaga motora isto tako bi trebalo srediti i npr. kočnice koje bi "obuzdavale" tako "nabildan" auto. Osobno sam protivnik povećanja snage motora "remapom", ali bože moj. Tko voli neka izvoli.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

i tak u krug... jedni oce dokaz iz prakse, drugi oce interview s inzenjerima... to je isto ko i na prvim razgovorima za poso, ak te nece zaposlit ce te jebat zakaj nemas iskustva, a diploma ga ne zanima... a ak imas iskustvo, hebe te zakaj nemas faks...

 

hebate zrmi ti sam tu nazalost onaj dio statistike koja se odbacuje kod izracuna realne srednje vrijednosti... onih par posto najgorih i najboljih se ne gleda... e hebat ga svi znamo da je tu, al sansa da ce ti se desit je isto ko da ces na lotu kresnut zivotne pare...

 

kolko primjera znas da se razletil motor samo zbog chipanja (sto u tvom slucaju nije utvrdjeno 100%, da se razumijemo)?

s druge strane kolko ih znas da su chipali i da su zadovoljni?

 

usrmatre, sad si uveo nov pojam u raspravu "svako vece povecanje"... to je jako relativan pojam... po meni 20tak ks nije neko vece povecanje, a upravo o tome ovdje pricamo.. pa sad, da bi ja ulazil u investicije od 10tak tisuca kn za 20ks, e to bi vec bila glupost (govorim u prvom licu).

Link to comment
Share on other sites

To "veće povećanje snage" bi već bio ozbiljan "tuning". Tj. Sve preko 50 KS.

Link to comment
Share on other sites

Jos jedan fabricki tuner.. Moze i u ovlascenom servisu... "All this without increasing the fuel consumption or affecting your Volvo's Original Warranty."

 

http://www.polestar.com/en-int/start/

 

http://www.polestar.com/en-int/performance/

 

Za M9Ra802 je provereno da su identicni delovi. Jedino ga spajanje na Dialogys moze prepoznati da li je 96 ili 110 kW.

Edited by Brainmind
Link to comment
Share on other sites

 

Neko je pomenuo zivotni vek motora... Deklarisani.

Kada se pojavio 2000 i neke 1.3 MJT Fiatov sa 75 ks, predstavljen je kao motor koji mora da predje minimalno 250.000 km do prvog veceg kvara, sto se u praksi pokazalo kao istinito.

I fabrike se igraju sa mapama. Recimo, M9R 802 ide u dva nivoa snage, 96 i 110 kW, pri cemu ima identicne delove (isti kataloski brojevi turbine, glave i dizni), i identicnu fabricku oznaku.

 

Ovdje se radi o "detuningu", kod ovog konkretnog 2.0 dCi motora (slicno kao kod 1.5 dCi K9K 772 detuniranog na 85 KS). Razlog je uglavnom uvijek isti, porezne i druge olaksice za vozila s nizom snagom i nizim nivoom CO2. Tuning se naravno moze uraditi relativno bezbjedno, ali takav tjuning i kosta relativno dosta novaca, primjer je Volvo i njegov fabricki tuner, ili AMG i ostale ozbiljne firme koje ne rade samo SW tuning, vec rade i promjene i optimizaciju drugih dijelova motora, pa i citavog vozila.

Link to comment
Share on other sites

Iduće vrijeđanje ili provokacija na navedeno i letite u 3PM koliko vas ima. Možete nastaviti, konstruktivno i bez "podizanja tona". Ovaj post je "read only", i ne želim raspravu o njemu. Hvala.

Edited by Smuchac
Link to comment
Share on other sites

Treba priznati kako se dosta toga mora razmatrati od slučaja do slučaja i mislim da ne treba generalizirati nego baš pogledati auto koji se ima, njegovo stanje, iskustva o dotičnom motoru, potrebe i odlučiti. Recimo navodno se Passat kakvog imam bez problema čipa sa 160 na preko 200 ks, ali mi na tom autu stvarno to ne treba jer fino ide, malo troši i uvijek djeluje da ima rezerve snage. Laguna je već zbog automatika ograničena tj spuštena sa 380 na 360 nm i snaga je zadržana na 175 (nije recimo inačica od 180 koja ide s ručnim mjenjačem) - vjerojatno bi rastepao getribu brzo da je čipnem. Treći auto u kući, Punto JTD 130 ima (za današnje pojmove) veliku turbo rupu i nelinearno razvijanje momenta i snage i nadam ga se čipnuti na proljeće pa ćemo vidjeti. Da bi rezultat bio bolji tada ću umjesto ultrateških serijskih 17" staviti ultraleggere, možda i 16" pa će letjeti :) Svakako bi to napravio negdje gdje su valjci i sve izmjerio prije i poslije pa ćemo i ovdje usporediti rezultate. U odluci za čipanje mi pomaže što su "za" uglavnom oni koji su čipali, a "protiv" uglavnom oni koji nisu.

Link to comment
Share on other sites

Nisam još odlučio. Dobio sam dobre preporuke za SM, a i cijenom su konkurentni. Većinom se za Punta govori da se radi o nekih 30 ks i 60 nm više. Bitno mi je više od toga da ga popeglaju koliko bude moguće. Obzirom da auto ima 42000 km i godišnje neće prelaziti više od 10tkm nadam se da neće biti problema.

Link to comment
Share on other sites

Ak se meni isplati staviti Akrapovic za 1.000 € na motor i dobiti zvuk i 3 ks koje nikad necu osjetiti, mora da je i ovaj chip tuning dobar i isplativ.. Hehe

Edited by njambrosic
Link to comment
Share on other sites

Polo 1.6 TDI potpuno identičan motor jedino najjača verzija ima veći IC.

Koja najjača verzija samo su dvije, dakle različiti dijelovi na motoru

Edited by Martin
Link to comment
Share on other sites

75,90 i 105 ks su verzije 1.6tdi-a,navodno su potpuno identicni,za veci intercooler do sada nisam cuo.

 

volkswagenov 1.9 tdi 101 i 105 ks ima koji su cipani na 160-ak ks na potpuno serijske dijelove,pa jos voze,ali po meni je to pretjerivanje!

 

edit :da vozim diesela definitivno bi ga cipirao na koliko god ide ks,samo bi to napravio kod nekoga tko zna posao.ovako na slabasnom benzincu bi mi to bilo bacanje novaca,pa sam te novce ulozio na usis i ispuh. 

Edited by dario radić
Link to comment
Share on other sites

 

Nisam još odlučio. Dobio sam dobre preporuke za SM, a i cijenom su konkurentni. Većinom se za Punta govori da se radi o nekih 30 ks i 60 nm više. Bitno mi je više od toga da ga popeglaju koliko bude moguće. Obzirom da auto ima 42000 km i godišnje neće prelaziti više od 10tkm nadam se da neće biti problema.

 

Navozal sam se jtd-a raznih i to su motori ko stvoreni za jedan kvalitetni remap... :D

Ko da uvijek imaju prostora za rezervu. Nikad neću zaboravit kad sam vozil 159 SW 2.4 podignut na 250 konja,ufff milina...

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.