Jump to content

1.9 dci (120 ks) povećanje snage


hayamoto

Recommended Posts

nije krivi forum nego na svakom ima takvih koji popljuju sve sto nije serijala, a bez ikakvog pokrica/iskustva/znanja...

plus sto je tema vec prozvakana puno puta pa se ljudima neda vise objasnjavat, a onda nastupaju gore navedeni...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 98
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • newbie

    17

  • Hrc555

    11

  • Blue_Fatal1ty

    9

  • pere

    8

Hvala dečkima koji su normalno objasnili ili iznjeli svoja iskustva sa remap-om ili čipiranjem. PONAVLJAM, ne zanima me nikakvo ludovanje s autom i da mi 1.9 dci ima 190 ks i da troši 3.5 L.

Moja zamisao je bila da bi motor bio malo življi na nižim okretajima, a da mu ne šteti niti u jednom pogledu. Riskirao bi 200 eur da znam da bi to mogao dobiti na taj način jer ak netko može mjesećno dati za cigarete, alkohol, kocku, bla, bla neki poveći iznos, onda bih i ja riskirao 200-injak eur.

Inaće, znam što je google, ali zanimaju me iskustva onih koji su to probali ili vidjeli na Renault vozilima.

Mapiranje bi kostalo oko 300€ i ako to radis moja je preporuka da prvo izmjeris ubrzanja i medjuubrzanja da se vidi stvarni pomak. Nakon temapa jedino sto trebas pazit ganjanje na hladno i nakon zesce voznje ostavit auto da radi 2-3 min da se ohladi turbina. (To i inace treba pazit) te mjenjat ulje par t km ranije.

Link to comment
Share on other sites

ovo sta si napisao bi se moglo raditi i inace, a ne samo kad je auto remapiran...

 

savjet hayamotu: napravi cip+remap i dovidenja...nikakve varalice i boxevi...dobit ces za malo vise para puno vise rezultata i biti ces zadovoljniji :)

svaki malo bolji cip ima 2-3 mogucnosti mapa koje izaberes pri kupnji: eco, normal i power, a imas i neke cipove koji imaju switch sa kojim biras nacin rada

Link to comment
Share on other sites

najkvalitetnije je remap na valjcima, nikakve gotove mape sa vise nacina...
kolko znam, za prebacivanje izmedu mapa treba SA elektronika... a ona kosta i nepotrebno za svaki dan...

kvalitetan remap je dobar i za normalnu voznju i za ganjanje... onaj koji kaze da nije, ocito ne zna napravit dobru mapu...

(po rijecima svih tunera) ...

Link to comment
Share on other sites

zakaj auti iz tvornice ne dodu tak kakav je auto nakon remapa ak bolje ide i manje trosi?

Link to comment
Share on other sites

ko veli da manje trosi ak ga furis?

mozda ce manje trosit pri normalnoj voznji samo zato jer imas vise momenta na niskim okretajima i nemoras ga stiskat da dodes na neku putnu brzinu...

a mislim da odgovor znas i sam zakaj ne dodu tak iz tvornice... dizeli od 75ks nebi ni postojali onda... a osiguranje se placa po cemu ono?

Link to comment
Share on other sites

Kakve veze imaju proizvođači automobila s osiguranjem? Ako su u sprezi, zašto mi je na tom 1.9 DCI motoru deklarirano 88 KW kada bi prošao puno jeftinije s osiguranjem s 4 KW manje? Ili, prošli auto je imao 140 KW. Ako su osiguranja u sprezi s proizvođačima zašto nisu malo nabrijali auto pa bi imao 150 KW i plaćao osiguranje više novaca? Eto, dva dijametralno suprotna primjera. Kakva je veza osiguravatelja i proizvođača? Kakve sve teorije zavjere neću još čuti. Ovo je kao "na rubu znanosti". :kokice:

Nego, gdje je to trajnost auta deklarirana na 280 000 ili 300 000 km? Knjigovođe bi imali svašta za reći na tu konstataciju ;) Proizvođači nikako nebi bili zadovoljni s toliko dugom trajnosti auta i nikako ne vole one koji ih eksploatiraju tako dugo. 

 

Ili, da okrenemo nož naopako. Zašto u tvornici ne "nabriju" neki motor i prodaju ga "nabrijanog" iliti zašto nemaju taj hvaljeni 1.9 DCI motor (ili bilo koji drugi) s, lupam napamet, 80 KW, 90 KW, 110 KW i 130 KW pa plati koliko imaš novaca? Ne mislite li da u tvornici ipak malo bolje znaju što su proizveli od nekakvih seljo čjunera? Meni je to ipak nekako logičnije da tvornica uzme tih parsto eura umjesto ovih koji im uzimaju te pare za naknadno "poboljšavanje" motora. 
 

Ako svi tjuneri navode sljedeće: "kvalitetan remap je dobar i za normalnu voznju i za ganjanje... onaj koji kaze da nije, ocito ne zna napravit dobru mapu..." ja bi ih pitao jesu li ikada vidjeli automobil. Opće je poznato da je isto voziti auto kada ga ganjaš tj. kada trebaš ganjati neko vrijeme i kada se voziš "normalno". Za one koji nemaju čime misliti... izmjerite si puls srca kada hodate i kada trčite pa ćete vidjeti kako je to isto, kako srce isto pumpa, protok krvi je isti, izmjena tvari potpuno identična... Iste rezultate usporedite s utreniranim sportašem i onda recite da je to isto. 

Link to comment
Share on other sites

Nitko mi nemoze dokazat da je bilo kakav remap bolji od onoga tvornicki podesenog. Pa zvao se on Paul Rs , Hic ili neznam tko. Smjesni ste zaista ako mislite da su chuneri pametniji od nekih inzenjera. Smjesni. Sa Hrc555 se slazem u potpunosti. Daljnji komentari za ostalo su mi smjesni pa tko ima love neka chipa no neka ima na umu i u novcaniku za nedaj Boze. Fascinantno kako neki zive jos u tom bajkovitom zivotu da je tuning koristan. Isto kao i pumpanje steroidima. Get ril ljudi. A jos vise me fasciniraju izjave ljudi koji kao nece tjerat auto s chipom nego samo kad zatreba. Pa za to se ni neisplati. Mozes obici i sa 120 konja jako fino. Taj auto vozi sa drugom mapom ganjali ga vi ili ne. Znaci ono sto je netko u tvornici proracunao nema vise veze.

Link to comment
Share on other sites

Kakve veze imaju proizvođači automobila s osiguranjem? . 

. Zašto u tvornici ne "nabriju" neki motor i prodaju ga "nabrijanog" iliti zašto nemaju taj hvaljeni 1.9 DCI motor (ili bilo koji drugi) s, lupam napamet, 80 KW, 90 KW, 110 KW i 130 KW pa plati koliko imaš novaca?

Twingo RS je izvorno napravljen sa 160KS i prije izlaska na tržište smanjen na 133KS zbog premije osiguranja u UK jer je to granica poslije koje cijena osiguranja debelo skače,a UK je jedno od jačih tržišta za RS gamu.

Link to comment
Share on other sites

zrmi,ti gledas uporno samo svoj primjer,a ja sam ti nes o tome reko bar 3 put i neda mi se ponavljat.

a svi auti koji cipani voze vec ohoho vremena vam je prakticni dokaz,a vi i dalje trabunjajte u prazno na temelju predrasuda

Link to comment
Share on other sites

Ma dobro samo ti zivi u svom uvjerenju. Nisi ti projektirao taj motor. Da mi inzenjer koji je radio racunice kaze mozes ga ladno dici na toliko i toliko ok. Ovako nevodim se samo mojim primjerom. Moj primjer je loseg posla vec spomenutih osoba ovdje.

Link to comment
Share on other sites

zrmi,ti gledas uporno samo svoj primjer,a ja sam ti nes o tome reko bar 3 put i neda mi se ponavljat.

a svi auti koji cipani voze vec ohoho vremena vam je prakticni dokaz,a vi i dalje trabunjajte u prazno na temelju predrasuda

 

Upravo to. Evo pere je mapirao svojeg pa je napravio blizu 200t km.

U britaniji su u 172-ku ubacili low presure turbo pa je napravio 188t milja!!!

 

Svi auti nisu nabrijani do svojih maksimuma jer su isšli s rezervom. Uzeli su mapu koja će radit kod nas, na sibiru i na mont everestu. Na različitim temperaturama i tlakovima.

Pravi remap je kad se radi za svaki auto drugačije. Jer se onda mapa prilagođava točno tom motoru i ako to bude dobro napravljeno nema razloga da auto ne odvrti pola milje.

Kad se radi c/p mapa na jednom auto može dobit 20 ks a na drugom 10 ks ispod deklariranog. Jer niti jedan motor nije isti.

Link to comment
Share on other sites

Tocnije 220k...

Inzenjeri ostavljaju dovoljno lufta da motor moze podnjeti vise nek u stock varijanti, svak onaj ko misli da.mu je motor navucen na max i da sve kaj se digne iznad je debelo opasno i preoptereceno... nije bas neka sreca izmedju usiju... evo i hans vam je reko za twileta, pa ak ni to ne vjerujete, vas problem...

Da, opterecenja su veca u mapiranoj varijanti, al za do nekoliko desetaka posto i samo recimo 2% vremena ukupne exploatacije automobila... osim ak se stalno ganja (al u tom slucaju i stock varijanta krace traje)... evo to bi bil primjer kod mene... auto se normalno vozi i svako malo se malo dok zatreba il iz gusta se pritisne... ukupno nije vise od 20km pod max opterecenjem po jednom tanku (1000km)... pa ak meni nekaj ode na 200 umjesto 220k km... il na 300 umjesto 330k, woooow, strasna stvar... al eto svak nek se povodi svojim iskustvima i mogucnostima...

Link to comment
Share on other sites

Ma dobro samo ti zivi u svom uvjerenju. Nisi ti projektirao taj motor. Da mi inzenjer koji je radio racunice kaze mozes ga ladno dici na toliko i toliko ok. Ovako nevodim se samo mojim primjerom. Moj primjer je loseg posla vec spomenutih osoba ovdje.

nisam ja projektirao taj motor, ali znam sto tocno unistava motor kod lose mape, a ti ne znas i govoris iz svog primjera koji nije niti priblizno slican ovom za koji se pita...

svi koji smatrate da to unistava motor, objasnite mi na koji nacin (znaci objasni mi tehnicki sto se desava) pa cemo raspravljat dalje... ovako mozemo unedogled, jer ja dajem prakticne primjere , a neki samo teoretiziraju i to krivo...

Link to comment
Share on other sites

Idemo uzeti sportaše i sport. U to se svi "razumiju" isto kao i u aute. Ako je svejedno kakva je mapa u autu i raditi će u Sibiru, Africi, Brazilu, zašto su zabranili igranje nogometa na nadmorskoj visini iznad 4 000 m? Pazite, vrhunski igrači, plaćeni prilično lijepe novce a ne smiju igrati najobičniji nogomet iznad 4 000 nmv. Zašto? Jelte, imaju istu "mapu", isti "motor". 

Steroidi nisu loši? Jeste ikada vidjeli učinke kortikosteroida kod oboljelih od artritisa ili drugih upalnih bolesti npr.? Uzmite upute nekog od kortikosteroida pa pogledajte divotu. 

 

Pričate kao da je skidanje snage motora pravilo na SERIJSKIM autima, onima koje svakodnevno viđamo po cestama a onda date primjer nekog, kako ga moji zovu - sepeta, twinga RS kojih na cestama ima toliko da ga nisam nikada vidio. Da, inače se radi spuštanje ali samo za par KW i to vrlo rijetko. Vi iz tog sepeta Twinga Rs izvodite PRAVILO. Onda bi podizali snagu karavanima. U autu s 140 KW i tri putnice sam mislio da mi nešto ne valja s motorom jer "nije htio vući" a vi se sprdate s bacanjem raznog smeća iz auta koje svi vozamo u autu. 

 

Kažete da proizvođači proizvode motore s rezervom. Dobro, jeste vi normalni? U vremenima kada se sve razvlači do krajnjih granica, smanjuju troškovi, vi se usuđujete govoriti da netko proizvodi auto, kompjuteri, bilo šta, predimenzionirano i dopušta prčkanje svakakvom selji belji tjuneru da uzima novce umjesto njih. Kako se proizvođači nisu sjetili (ako je tako kako vi kažete) prodavati isti taj Twingo sa "socijalnom" snagom i "pravom" pa neka plaćaju oni koji žele punu snagu motora? Zašto daju svoj dio kolača nekakvim seljo čjunerima? Nije baš problem sjetiti se toga. Ili možda jest nekima? 

 

Konačno, ako nekome treba 10 KS u autu od 120 KS da bi obišao auto i da mu je to od životne važnosti, mogu samo reći da mu želim da se zamota oko  prve bandere na praznoj cesti ali neka bude sam u autu da ne ubije još nekoga. Nije vas sram napisati tako nešto?

 

Svi se razumiju i u kompjutere. Zašto imate matične ploče koje se mogu "klokati" i koje su deklarirane kao takve? Koliko koštaju takve ploče u odnosu na obične? Šta sve treba promijeniti od komponenata ako se to radi? Kakve komponente staviti? Ustvari, ne znam ni zašto gubim vrijeme na ludorije. Samo me strah kakvih sve vozača ima po cestama.  

Auti se ne uništavaju ako se podiže snaga u nekakvim selskim garažama kod "super duper" čjunera, a proizvođači ne znaju uzeti svoj dio kolača nego ga rado prepuštaju drugima. ZAŠTO? 

Opterećenja su veća za "nekoliko desetaka posto" i to je kao zanemarivo?

Edited by Hrc555
Link to comment
Share on other sites

ti bas pises nebuloze, sorry al tako je...
nitko nije napisao da je isto vozio na 4000m nadmorske ili 1000m, vec je napisano da je tvornicki napravljen da ce ic u svim uvjetima (uz razlicito ulje ovisno o temp,) i na 1000 i na 4000m...
a kad se jedan auto mapira, mapira se za uvjete u kojem se vozi, a ne za sve moguce...

usporedujes sportase i ljudsko tijelo sa strojarstvom... ne zanimaju me takve usporedbe nego mi napisi negativne utjecaje na motor ako je mapiran (naravno, da je dobra mapa, a ne neka od ivice iz draganica).... sto tocno skrati vijek TD motoru koji je dignut za 20ks u odnosu na serijalu?
 

Link to comment
Share on other sites

@ hrc

 

E dobro da si spomenuo kompove!

Kod kompova se također ne mora kupovati NIŠTA da bi dignuo performanse za cca 25% Nego treba iskustva oko voltaže i frekvencija. To je cijela znanost!

Tu znam o čemu pričam iz prve ruke dok su drugi govorili da će se sve to spalit da neće redit.. Gle čuda radi dana danas!

 

To što ti nemaš neke hobije oko automobila ne znači da nemamo mi. Ljudi troše novce na što žele. Zašto sad netko nebi mogao dat 300 € da mu auto osjetno bolje ide! To je njegov gušt.

Ja kad sam imao posao bio sam spreman dat 1500 € u tuniranje auta da ga dignem sa 100 na 150 ks.

Link to comment
Share on other sites

Upravo to. Evo pere je mapirao svojeg pa je napravio blizu 200t km.

U britaniji su u 172-ku ubacili low presure turbo pa je napravio 188t milja!!!

 

Svi auti nisu nabrijani do svojih maksimuma jer su isšli s rezervom. Uzeli su mapu koja će radit kod nas, na sibiru i na mont everestu. Na različitim temperaturama i tlakovima.

Pravi remap je kad se radi za svaki auto drugačije. Jer se onda mapa prilagođava točno tom motoru i ako to bude dobro napravljeno nema razloga da auto ne odvrti pola milje.

Kad se radi c/p mapa na jednom auto može dobit 20 ks a na drugom 10 ks ispod deklariranog. Jer niti jedan motor nije isti.

 

 

ti bas pises nebuloze, sorry al tako je...

nitko nije napisao da je isto vozio na 4000m nadmorske ili 1000m, vec je napisano da je tvornicki napravljen da ce ic u svim uvjetima (uz razlicito ulje ovisno o temp,) i na 1000 i na 4000m...

a kad se jedan auto mapira, mapira se za uvjete u kojem se vozi, a ne za sve moguce...

usporedujes sportase i ljudsko tijelo sa strojarstvom... ne zanimaju me takve usporedbe nego mi napisi negativne utjecaje na motor ako je mapiran (naravno, da je dobra mapa, a ne neka od ivice iz draganica).... sto tocno skrati vijek TD motoru koji je dignut za 20ks u odnosu na serijalu?

 

 

Nego, ja sam to boldano napisao? Boli me neka stvar više za vaše laprdanje o tjuniranju. Objasnite mi zašto proizvođači ne uzimaju taj dio kolača a valjda su oni najkompetentniji za to i mogli bi ponuditi tu uslugu makar kao naknadno dizanje snage. Sportaše uspoređujem zato što je ljudsko tijelo fleksibilno za razliku od motora automobila.

 

@ hrc

 

E dobro da si spomenuo kompove!

Kod kompova se također ne mora kupovati NIŠTA da bi dignuo performanse za cca 25% Nego treba iskustva oko voltaže i frekvencija. To je cijela znanost!

Tu znam o čemu pričam iz prve ruke dok su drugi govorili da će se sve to spalit da neće redit.. Gle čuda radi dana danas!

 

To što ti nemaš neke hobije oko automobila ne znači da nemamo mi. Ljudi troše novce na što žele. Zašto sad netko nebi mogao dat 300 € da mu auto osjetno bolje ide! To je njegov gušt.

Ja kad sam imao posao bio sam spreman dat 1500 € u tuniranje auta da ga dignem sa 100 na 150 ks.

 

Ne mora se kupovati ništa za podizanje performansi kompa? Možeš uzeti najjeftinije, najobičnije komponente? :lol: Treba iskustva? Tako zoveš probavanje i pimplanje s dizanjem frekvencija i voltaže pa ako crkne, crkne. Kakvo hlađenje stavljaš na takav komp? Onaj običan hladnjak koji dolazi s procesorom? :lol:

 

Neka ljudi daju pare na takve ludorije ali volio bih da mi netko objasni zašto proizvođači koji propadaju, kojh je hrpa propala, ne daju/nisu dali tu uslugu koja je najbolji način za uzeti pare jer samo uštekaš komp, prebaciš podatke i ajd bok. Nema šarafanja, ulja, prljavštine. ZAŠTO TO NE RADE?????

Edited by Hrc555
Link to comment
Share on other sites

evo ti ukratko, kad vec ne zelis sam se raspitat i procitat i proucit tematiku vec samo na temelju svojih predrasuda pljujes po tome bez znanja o tome... naravno, opet nisi odgovorio na jedno pitanje koje sam ti postavio, sto dokazuje da neznas nista o tome....

When a manufacturer releases a car into the market, the vehicle has to be able to cope with pressure coming from many different environments, by many different users, and all elements must be "off the shelf" to respond to many demands whilst still being economical to produce. For example, the car has to cope with possible poor fuel quality, dusty environments, poor servicing and at the same time provide reliability and economy. This has meant that, historically, manufacturers may ‘detune’ the engines to cater for all this. As the market is relatively compact, engines compete within certain ranges: they perform in a similar way. When the vehicle is sold in a variety of countries, it will have to be engineered so that it is still respectful of emission regulations, as well as a variety of weather conditions (heat, altitude, humidity, etc..). If the engine is mapped to produce, say, 105bhp officially, it will need to be mapped to hit its official figure in all countries where the car is marketed. Engine performance is therefore optimised for the countries in which the vehicle is sold. It is capable of more than it is mapped to do.

Link to comment
Share on other sites

Pod 1 bi bilo u redu staviti link na nešto što postaš. Inače smatram da je to iz poznate "znanstvene emisije" "Na rubu znanosti" :)

 

Na stranu moje "predrasude" odgovori mi, ili bilo tko, objasni zašto proizvođači koji propadaju, kojh je hrpa propala, ne daju/nisu dali tu uslugu koja je najbolji način za uzeti pare jer samo uštekaš komp, prebaciš podatke i ajd bok. Nema šarafanja, ulja, prljavštine. ZAŠTO TO NE RADE?????

 

Na drugom topicu se sprdate čovjeku koji se žali zbog 180 kn za filter zraka a ne možete odgovoriti na jednostavno pitanje. Zašto se servisi cigane na varanju ljudi za 180 kn kada bi mogli uzeti 200-300-500€ ili koliko već za minutu posla koliko je potrebno da se prebaci software na komp auta? Zašto "zaborave" promijeniti ulje ili filter ulja a naplate ih da nešto ušičare kada mogu to odraditi puno elegantnije? ZAŠTO?????

 

U tvom članku baljezgaju o "the car has to cope with possible poor fuel quality". Kako to da je baš taj Renault ako se ne varam u RH odjebao ljude zbog loše kvalitete goriva kada je pocrkalo već nešto na hrpu auta? Mislim da mi i u knjižici auta piše (neda mi se ići do auta tražiti) da garancija ne vrijedi zbog loše kvalitete goriva a ti tu postavljaš takve baljezgarije od teksta.

U tom tvom članku se spominje i "the car has to cope with possible poor servicing". Nije li ti malo smiješan taj tvoj članak? 

Edited by Hrc555
Link to comment
Share on other sites

i opet nista s tehnicke strane nema u tvom postu...

ima razlike izmedu prljavog goriva koji zacepi dizne, filtere itd. , i kvalitete goriva o kojoj ovisi optimalno sagorijevanje unutar cilindra... i naravno, ne kuzis razliku i hvatas se za bedastoce u clanku... dok ne proucis tematiku s TEHNICKE strane, nemamo o cemu razgovarat...
jos uvijek nisi odg na jedno jedino pitanje koje sam te pitao, niti neces jer ne znas...
i btw. neki proizvodaci tipa VW daju mapirati aute u, pazi sad, ovlastenim servisima bez gubljenja garancije... (za VW znam, mozda i ostali ali nisam 100% ) , dakle, ustekaju, ubace drugu mapu i peri deri sa garancijom...
EOD s moje strane, a ti bez iskustva i dalje pruzaj lazne cinjenice ljudima koji se raspituju o dizanju snage... nadam se da su dovoljno pametni da shvate o cemu se tu radi i kolko ljudi voze i voze sa kvalitetnim mapama...

Edited by newbie
Link to comment
Share on other sites

Twingo RS je izvorno napravljen sa 160KS i prije izlaska na tržište smanjen na 133KS zbog premije osiguranja u UK jer je to granica poslije koje cijena osiguranja debelo skače,a UK je jedno od jačih tržišta za RS gamu.

oces rec da taj 1.6 sa malo prerada lako dode na 160?

Link to comment
Share on other sites

daj kaj si tolko frustriran covece? :D

i daj malo promisli... kad mi sve masine bile na maximumu, a ne na optimumu (tj. kompromisu), na osnovu cega bi proizvodjaci davali 3 ili 5 godina garancije i 100 ili 200 k km?! pa i dok se mapira s 15-20% vecom snagom, opet ima lufta za extra dorade!

 

naravno da proizvodjac moze u startu izbacit 1.9 sa 180ks, al onda bude garancija godinu dana ili 10k km... ko ce to kupovat?

 

i da se nadovezem na newbie-a.. opel takodjer nudi tuning novih 1.4 turbaka 120 i 140 ks, kod njih je 400€ mislim.

Edited by pere
Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.