Jump to content

Lamela pri kraju?


prkys
 Share

Recommended Posts

Pozdrav svima, Laguna Coupe 2.0t 205ks, kada vozim u trećoj brzini na cca 3000rpm i dodam gas do kraja okretaji znaju skočiti na cca 3700 dok auto realno još nije ni ubrzao dovoljno za te okretaje.. Ne osjećam da nešto slabije ubrzava ali okretaji pobjegnu i auto normalno ubrza.. Nisam probao isto u višim brzinama posto nisam još imao priliku.. Da li se tu radi o Lameli koja proklizuje? Inače u nizim brzinama je ok, kad u drugoj dobro stisnem gas on ubrzava bez ikakvih problema.. Auto ima 63 tis km..

Edited by prkys
Link to comment
Share on other sites

stisni u 2. brzini gas i kocnicu u isto vrijeme, ako okretaji skoce a ne ubrzavas, klizi ti lamela...

Link to comment
Share on other sites

2 brzina i kočnica Lamela ne proklizuje.. U višim brzinama, 5 i 6 čini se da malo proklizuje.. Kolika bi tu bila cijena izmjene cca?

Link to comment
Share on other sites

javi se u lageros d.o.o i trazi anđelka i reci da si s RKH (tu je i on, pa mu mos poslat pm) ... jako povoljan

Link to comment
Share on other sites

Kod mene dok je hladno il dok je pun auto u 4. i 5. cim se turbo zalaufa okretaji odu, pa tek polako lovi ostatak... sad dok je toplije skoro pa ne klizi... ima to veze s temperaturom?? Al u svakom slucaju lamelu budem mjenjal cim prije.

Link to comment
Share on other sites

Menjac u petu, obrtaji na 3000 rpm, dignuta rucna.. Polako otpustati kuplung, ako se ugasi, lamela je OK. Ako nastavi da radi, lamela je proklizala.

Sa dizelom isto tako, samo 2000 rpm.

Jedino moze biti problem ako je elektronska rucna kocnica.

Link to comment
Share on other sites

Kod mene dok je hladno il dok je pun auto u 4. i 5. cim se turbo zalaufa okretaji odu, pa tek polako lovi ostatak... sad dok je toplije skoro pa ne klizi... ima to veze s temperaturom?? Al u svakom slucaju lamelu budem mjenjal cim prije.

Ima veze s čipom.

Link to comment
Share on other sites

Menjac u petu, obrtaji na 3000 rpm, dignuta rucna.. Polako otpustati kuplung, ako se ugasi, lamela je OK. Ako nastavi da radi, lamela je proklizala.

Sa dizelom isto tako, samo 2000 rpm.

Jedino moze biti problem ako je elektronska rucna kocnica.

 

Ako to misliš da se radi dok auto stoji na mjestu, onda moram reći da je to što si predložio izuzetno loše za motor, pogotovo za radilicu! :mad:  To rade majstori koje nije briga za tuđi auto i to ne bi nikad napravio na svom autu!

 

Meni bi lamela na Cliu klizila na sljedeći način: gas do kraja, dugi brzi zavoj i u jednom trenutku okretaji bi odletjeli. Ista stvar se znala događati i pri naglim promjenama smjera.

Link to comment
Share on other sites

ima veze, i meni je tak znala klizat al tek kad je jebeno pri kraju bila... pun gas na 4000 rpm i skoro sam zletio van jer sam ocekivao da ce naprijed povuc, a ono kuki, ja samo inercijom vanka pa je bilo drz nedaj s guzicom...

Link to comment
Share on other sites

Meni Anđelko (lageros) za Clio dci poslao cijene seta kvačila od oko 950 kuna (3 različita proizvođača). Većina servisera uzima da je to posao od 5h puta satnica. Sad koliko košta Set za tvog ne znam, ovo je kaj meni predstoji uskoro.

Meni je proklizala lamela prvi put na ubrdica s punim autom ljudi u trećoj brzini naglim dodavanjem glasa. Od tada vozim malo defenzivnije, i kad sam sam ne kliže toliko, ali vidim da dolazi vrijeme kad odgađanje tog popravka neće biti moguće.

Link to comment
Share on other sites

Marek, nachipam ti ja tvoj bike pa bus videl kak bu proklizaval hehe... medo, kakve veze lamela ima sa zavojima?

 

Ne znam točno u čemu je fora, ali kad smo skinuli lamelu bila je praktički gotova. Skužili smo da je lamela, jer kad pustiš naglo kvačilo kod mijenjanja brzina na krivim okretajima, motor bi trebao naglo trznut gotovo kao udarac. Lamela koja klizi ne udari nego sekundu-dvije spušta okretaje. Ovo ne vrijedi u slučaju dvomasenog zamašnjaka. Najčudnije je bilo to što sam bez problema kretao na uzbrdicama s takvom lamelom, a u zavoju klizi :nezna:

 

Nakon promjene kompletnog seta kvačila problem je nestao.

 

Edit: BTW kod izmjene kvačila ide getriba dolje pa je dobro odmah promijeniti ulje u getribi, a kod dizla bi trebalo odmah provjeriti dvomaseni zamašnjak ako ga ima. Inače dečki su mi rekli da ako se ne promijeni kuplung koji proklizuje da mogu stradati sinhroni u getribi i svašta nešto, pa.... ja to ne bi odgađao.

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

To su ludosti odgađat minjat kvačilo koje kliza čak i povremeno, zamisli da prestižeš u brdu šleper npr. u pola šlepera klizne lamela, a auto odozgo, a ti ni tamo ni amo. Nije se s tim igrat, to je pogon jbg. Moze se prigrijat lamela pukne feder il nešto, probije deklo ka metak, i eto problema tek onda.

Link to comment
Share on other sites

ja sam odgađao izmjenu nadajući se da ću okrenut 300 kkm s originalnom, ali *ebi ga, morao mijenjati na 290 kkm :bigl:

Da nije žena vozila doguro bi ja do 3 stoje s istom  :cice:

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.