Jump to content

clio 1.9d trokira dok je hladan


gogo1816

Recommended Posts

pozdrav,evo imam problem sa motorom na kojem je napravljena generalka prije 6000km,auto upali kao najnoviji benzinac cim kljuc okrenem ali onda radi na 3 cilinda dok se ne zagrije,odprilike minutu,nekada je to 5 sekundi a nekada 2 minute...primjetio sam da ne radi 1. cilindar, napominjem da su dizne nove. Kad se motor zagrije radi besprijekorno. Dali je netko imao sličnu situaciju,šta da radim??hvala unaprijed

Link to comment
Share on other sites

procitao sam jos na nekom forumu,lik je imao isti problem,kaže da je rješio tako da je u rezervoar goriva ulio atf ulje (od prije znam za dvotaktol),kaže neka 2% u odnosu na količinu goriva,da bolje pomaže i podmazuje bosch pumpu i dizne i da od tada auto pali i radi super...šta mislite o tome?grijači su mi svi novi i ispravni,crijeva za dovod i povrat goriva su komplet nova,nepovratni ventil ima,zraka u gorivu nema...nemam vise ideje sta bi moglo biti...

Link to comment
Share on other sites

kompletna generalka u kojoj sam osobno sudjelovao tako da znam sta je i kako je napravljeno...

 

dali ima netko iskustva sa razno raznim aditivima,naprimjer aditiv za čiščenje bosch pumpi,dizni i kompletnog sistema goriva,za čišćenje naslaga na ventilima i sl.?

Link to comment
Share on other sites

ma znam da nebi smjelo biti naslaga,više me zanima dali djeluju ti aditivi...Da,dok je hladan dimi bijelo jer prvi cilindar ne radi,čim se upali prestane dimiti tj dimi normalno.Probao sam zamjeniti prvu i treću diznu da vidim dali je do dizne,treći cilindar radi normalno na diznu sa prvog a prvi cilindar opet šteka na dobroj dizni sa trećeg cilindra,tako da po meni nije,a i kažem,novi su ulošci,preštelane su sve jednako,nema ni 1000km

Link to comment
Share on other sites

ma znam da nebi smjelo biti naslaga,više me zanima dali djeluju ti aditivi...Da,dok je hladan dimi bijelo jer prvi cilindar ne radi,čim se upali prestane dimiti tj dimi normalno.Probao sam zamjeniti prvu i treću diznu da vidim dali je do dizne,treći cilindar radi normalno na diznu sa prvog a prvi cilindar opet šteka na dobroj dizni sa trećeg cilindra,tako da po meni nije,a i kažem,novi su ulošci,preštelane su sve jednako,nema ni 1000km

 

A kako znaš koji cilindar ne radi dobro?

Link to comment
Share on other sites

upalim auto kad je hladan,on trokira (čujem po zvuku,trese se,obrtaji skaču...) i onda redom otpuštam lajtunge sa dizni,kad otpustim lajtung sa prvog cilindra/dizne zvuk motora se NE mjenja a kada otpuštam ostale tri svaki put se čuje promjena u radu motora jer radi na  (u tom trenutku) 2 cilindra,čim stegnem natrag čuje se promjena na bolje...kad se zagrije probam ponovno i tada vidim da reagira i na prvoj dizni/cilindru jer tada radi normalno na sva 4 cilindra...auto ide dobro,vuče,ima snage...jedino taj hladan start zeza

Link to comment
Share on other sites

aha :) reko bi da ti nes nije u cilindru dobro. Da ne dobiva gorivo pretpostavljam da bi onda cijelo vrijeme bilo tako... grijace si prekontrolirao? Prije sam i ja imao takvoga clia,grijaci su mi svake sezone barem po jedan krepali.

Link to comment
Share on other sites

grijaci su novi ali provjerio sam sve,svi su u redu. Da nesto ne valja sa prvim cilindrom pokazalo bi se na kompresiji na hladno a i nebi kasnije auto dobro radio,on nakon minute radi kao da je maloprije iz tvornice izasao hehe...jesi li kada stavljao dvotaktol ili atf u rezervoar da se pomješa sa naftom radi boljeg podmazivanja dizni i pumpe??

Link to comment
Share on other sites

cuo sam i ja da bi se 2taktol mogao uliti jer je eurodiesel suhi. Ali nisam imao nikakvih problema s tim pa nisam. Kolko km imas da si radio generalku? Ja sam na R19 isto 1.9d otvarao motor na 220k(osla btrva glave) i jos je meho reko da su cilindri ok. Samo sam reparirao glavu/ventile dok je bio otvoren. A bio je iz uvoza i mozda imao koju stotku vise...

A u kakvom ti je stanju bosh pumpa? Jesi to kaj dao ispitati? Ako imas puno km mozda bi ju trebalo postelati?

Link to comment
Share on other sites

6000km nakon generalke,imao sam problema sa bosch pumpom i diznama,dizne su nove a i bosch pumpu sam promjenio vjerujem da je dobra,auto super ide i pali tako da nevjerujem da je do pumpe,stavio sam 250ml dvotaktola na 15 l goriva,pustio sam ga da radi i malo se provozao,stvarno se na uho čuje i osjeti da mekše radi motor,tiši je i uglađeniji i za nevjerovati kad se zagrije i normalno radi skoro da se i nevidi dim...sada cu vidjeti ujutro dali ce imati utjecaja na paljenje i hladan rad,ovdje kod mene najavljuju -15 za ujutro,ko naruceno hehe

Link to comment
Share on other sites

6000km nakon generalke,imao sam problema sa bosch pumpom i diznama,dizne su nove a i bosch pumpu sam promjenio vjerujem da je dobra,auto super ide i pali tako da nevjerujem da je do pumpe,stavio sam 250ml dvotaktola na 15 l goriva,pustio sam ga da radi i malo se provozao,stvarno se na uho čuje i osjeti da mekše radi motor,tiši je i uglađeniji i za nevjerovati kad se zagrije i normalno radi skoro da se i nevidi dim...sada cu vidjeti ujutro dali ce imati utjecaja na paljenje i hladan rad,ovdje kod mene najavljuju -15 za ujutro,ko naruceno hehe

 

A kod toga auta nema neke mudrosti. Ako je kompresija ok, ako su grijači ok, onda može biti problem jedino u opskrbi gorivom... 

Pogotovo pošto se to događa samo kod jednog cilindra...

Link to comment
Share on other sites

Na prijašnjem autu redovito sam točio dvotaktol, 0.5L ulja na puni rezervar nafte. Nikad ni sa čim nisam imao problema, prodao auto sa 440tkm. Samo sam jednom dizne podešavao i 2 puta mijenjao grijače. Filter nafte mijenjao sam na 20tkm.

Link to comment
Share on other sites

jesi li kada koristio aditiv za čiščenje dizni,bosch pumpe u biti cjelog sistema goriva?neznam ima li to smisla isprobati

Link to comment
Share on other sites

probati cu onda sutra kupiti neki aditiv pa da vidimo,evo jutros na -8 upali na zub ko benzinac ali opet dimi minutu i radi na 3 cilindra,dalje sve super

Link to comment
Share on other sites

imam negdje papirić šta mi je majstor dao,oko 27 su sva 4 cilindra ako se nevaram,nema odstupanja sva 4 su tu negdje,ali mjerilo se i na hladno i kad se zagrije,neznam točne vrjednosti ali uglavnom je u redu

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.