Jump to content

Problemi sa Twingom 1.2 16v, 2011.


Blue_Knight

Recommended Posts

Pozdrav, u siječnju 2012. sam kupio novi Renault Twingo 1.2 16v, osnovni problem toga auta je što ne ide nikamo, motor je strašno trom i polumrtav, lakšu uzbrdicu na 20-30 km/h nije u stanju savladati u 2. brzini nego se treba ubaciti u 1.

Prije ovog Twinga imao sam Polo 1.4 8v 60 ks 1998., Twingo 1.2 8v 58 ks 2001. i Corsu 1.2 16v 75 ks i svi auti su išli ko metak, pogotovo Corsa.

Auto sada ima 13000 km, garancija je 4 godine, dakle još je gotovo 2 godine pod garancijom, u ovlaštenom Renault servisu Autocentar Kos u Koprivnici gdje sam ga i kupio su ga nekoliko puta pregledavali i po njima je sve ok, dobivao sam idiotske odgovore "da je to težak auto, da je normalno da tako slabo vuče i da ne može bolje te na kraju da ako nisam zadovoljan neka ga prodam i kupim si neki drugi auto" nakon što sam tražio da bar promijene software motora za koji kažu da od kraja 2011. godine nije izašla nijedna nova verzija a sve ne bi li auto bar malo živnuo.

Ostali problemi sa njim su da ujutro kod hladnog starta odmah nakon paljenja dok auto onih prvih par sekundi radi u leru se iz prostora motora čuje vrlo glasno zavijanje od po sekundu zvuka, sekundu tišine i tako dok se auto ne zagrije u vožnji, kazaljka goriva u zadnjih 10-tak tankiranja a uvijek ga točim do vrha pokazuje da mu do punog tanka fale najčešće 2 crtice a ponekad i jedna ali onda nakon 20-tak km vožnje i ta druga crtica nestane za što u ovlaštenom servisu kažu da moraju vidjeti da je to uistinu tako kako kažem pa pošto nemam snimljeno sljedeće tankiranje do vrha planiram odraditi uz nekoga iz ovlaštenog Renault servisa.

Nadalje od samog preuzimanja auta auspuh u stražnjem loncu proizvodi zvuk prduckanja kao da je probušen ili da su u stražnji lonac ugurana 2-3 krumpira i pritom onaj vrh auspuha što viri 10-tak cm ispod branika neprestano vibrira i trese se uz pomak gore dolje od nekih 5 mm.

Majstor u servisu za auspuhe kamo sam odvezao auto samo da provjerim jeli takav zvuk auspuha uistinu kao što kažu u ovlaštenom Renault Autocentar Kos servisu u Koprivnici sasvim normalan i nazivaju to "reskim zvukom rada 1.2 16v motora na Twingu" čim je čuo kako auto radi u leru i vidio kako se auspuh trese kaže da tu vibraciju najvjerojatnije proizvodi nepravilni rad motora te da stoga dolazi i do ovog zvuka probušenog stražnjeg lonca.

Ukoliko netko zna kako i gdje riješiti neki od ovih problema molim savjet... :)

Link to comment
Share on other sites

Ako su u Kos-u takvi neznalice ili neprofesionalni...pa promjeni i odi u...

Auto Kržak,.....ili dodji do karlovca u ZAK...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Odgovor iz autoservisa Meic na online postavljeno ovo pitanje... :(

Iz Renault Hrvatska jos ni glasa, valjda inspiciraju situaciju... :(

      "Prema Vasem opisu kupili ste lose vozilo . Sve primjedbe bi trebao otkloniti ovlasteni servis . Ako to ne možete rijesiti u Vasem servisu kontaktirajte Renault Hrvatska i zatražite pomoć da se vozilo dovede u ispravno stanje . Krajnja je mogućnost da pomoću pravnog stručnjaka tražite svoja prava na sudu ."

Link to comment
Share on other sites

a odgovor servisa meic je jedan od smjesnijih....kupili ste lose vozilo hahahah....nije vozilo lose nego im malih poteskoca.....

Link to comment
Share on other sites

Jesi mu onako pošteno dušu izvadija i dobro ga razgazija ,naravno uz poštivanja sva pravila o sigurnosti u prometu , nisan neki stručnjak al očito ima "upalu pluća" ,tipa nepravilan prigušen rad motora uzrokovan lošom smjesom goriva /zraka itd kojeg regulira pretpostavljam elektronika/kompjuter . što bi se reklo domino efekt jedan problem vuče drugi ,no valjda će se naći rješenje i na kraju biti sve u redu ! :)

Edited by SpužvaBob
Link to comment
Share on other sites

Nisam, auto u vise od 2 godine ima samo 13 000 km, najkatastrofalnije da mi 2 majstora cim vide kako se motor i auspuh tresu i vibriraju kod rada u leru odmah kazu da tu nesto nije u redu i neka inzistiram da to srede a ekipi u ovlastenom servisu "je to sasvim normalno" i "kompjuter im ne pokazuje nikakvu gresku".

Auto cim ga mrvicu pustis na kuplungu odmah krepa, citao sam da na tome 1.2 16v ima neki senzor na radilici koji hoce otici...

Link to comment
Share on other sites

Nisam, auto u vise od 2 godine ima samo 13 000 km, najkatastrofalnije da mi 2 majstora cim vide kako se motor i auspuh tresu i vibriraju kod rada u leru odmah kazu da tu nesto nije u redu i neka inzistiram da to srede a ekipi u ovlastenom servisu "je to sasvim normalno" i "kompjuter im ne pokazuje nikakvu gresku".

Auto cim ga mrvicu pustis na kuplungu odmah krepa, citao sam da na tome 1.2 16v ima neki senzor na radilici koji hoce otici...

 

Vidio sam  na svoje oči u opelovom ovlaštenom servisu sljedeći scenarij:

zafira benzinac je povremeno lupal ko stari golf dok ga ujutro upališ na -15.

dođemo mi u servis, spoje oni na komp i vele niš mu nije, to je normalno :)))

komp ne pokazuje nikakvu grešku :) I nisu htjeli dirati dok komp nije pokazivao grešku, a za to je trebalo nekih 6

mj...moj savjet, odi u drugi servis. 

Ja servisiram u Čk (isto KOS), dečki su ok, mada nisam imao neke kompliciranije kvarove dosad.

Ali sitnice su rješavali promptno i bez prigovora (ispadala guma sa tadnjih vrata -riješeno za 5s., dobio novi ključ jer je stari slabo lovio- loš prekidač,zamijenili mi cijev na intercooleru jer je malo slinilo ...)

Kolega je u Lendavi (Slo) jako zadovoljan... 

Edited by vlovrec
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

sorry sto bumpam dvije godine star thread, ali zanima me kako je ova priča završila ?

planiram kupnju novog renaulta u 2016. i sve više osjećam da je to loša odluka :)

1.2 16 V motor se meni pokazao kao vrlo živ i dinamičan, zahvalan, povoljno održavanje, korektna potrošnja...

napravio sam preko 160 000 km i od kvarova bi izdvojio bobinu na 100 000, vilicu 5. brzine na 150 000 i seruckao mi je motor brisača...ostalo ulje, filteri 

Ovo što si ti doživio definitivno nije normalno, nadam se da si uspio riješiti i trajno otkloniti problem.

 

 

Link to comment
Share on other sites

sorry sto bumpam dvije godine star thread, ali zanima me kako je ova priča završila ?

planiram kupnju novog renaulta u 2016. i sve više osjećam da je to loša odluka :)

Uzmi auto u onom paketu sa 5 godina garancije i 5 godina održavanja...i točno toliko ga vozi. Za svaku stvar koja ne bude dobra im yebi mat3r i to je to...

Link to comment
Share on other sites

Uzmi auto u onom paketu sa 5 godina garancije i 5 godina održavanja...i točno toliko ga vozi. Za svaku stvar koja ne bude dobra im yebi mat3r i to je to...

hvala na savjetu, eto pričekati ćemo još par tjedana da vidimo kako su oni zamislili cijenu novog megana.

Po onome što se može zaključiti iz kojekakvih najava - ispod 140 000 neće ići s nekom korektnijom opremom...to će ujedno značiti i moju orijentaciju na Clia :)

Link to comment
Share on other sites

sorry sto bumpam dvije godine star thread, ali zanima me kako je ova priča završila ?

planiram kupnju novog renaulta u 2016. i sve više osjećam da je to loša odluka :)

1.2 16 V motor se meni pokazao kao vrlo živ i dinamičan, zahvalan, povoljno održavanje, korektna potrošnja...

napravio sam preko 160 000 km i od kvarova bi izdvojio bobinu na 100 000, vilicu 5. brzine na 150 000 i seruckao mi je motor brisača...ostalo ulje, filteri 

Ovo što si ti doživio definitivno nije normalno, nadam se da si uspio riješiti i trajno otkloniti problem.

 

 

 

Pa ti imas identicnu bilancu "kvarova" kao i ja na podjednakom broju kilometara... :) Meni je isto samo jedna bobina otisla i jedan osigurac od 40A koji je kostao 5Kn...doduse nije 1.2 vec 2.0, ali je Renault. :)

 

 

Kuma mi ima Modusa sa 1.2 16V motorom koji je sigurno tezi od Twinga i nisam primjetio da auto "ne ide"...naravno da ne vuce kao moj 2.0T, ali lijepo ide za tu snagu.

Edited by Dule
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.