Jump to content

1.9 dci (120 ks) slabo vuče do 3000 rpm


hayamoto

Recommended Posts

Pozdrav. Treba mi savjet ako je netko od vas imao slična iskustva sa autom. Naime, Megane 2, 1.9 dci mi slabije potegne do nekih 2800-3000 rpm, a nakon toga povuče jako i naglo. Recimo da auto skoro do 2500 rpm "nema turbinu", a nakon toga potegne kao lud. Primjetio sam da isto kad ga znam jače propuhat na višim obrtajima, kao da postane malo bolje, odnosno bolje vuče na nižim okretajima, ali za dan, dva opet isto. Ponekad znam onako naglo dodat te pustit papučicu gasa na nižim obrtajima par puta (kao "pocukat") i onda kao da se uključi turbina i jako potegne do kraja. Dal netko ima ideju na što da obratim pažnju?

 

Hvala

Link to comment
Share on other sites

Možda su u pitanju statorska krilca VNT mehanizma koja su ostala blokirana u položaju za visoke okretaje. Naravno, ako auto ima VNT turbinu.

Link to comment
Share on other sites

Naravno da ima VNT, Renault je to stavio jos u Espace 2.2 dT 1993. godine.

Da se vratim na problem..

Je li ovaj auto bese imao problem sa trosenjem ulja ili sam ja to nesto pomesao?

Kako bilo, najjeftinije je ti da krenes od EGR i usisnog kolektora. Potrebno je da se ocisti usisni kolektor i EGR, te da se nakon toga EGR aktivira preko Clipa. Ne bi bilo lose proveriti creva turbine, kao i ono prema intercooleru i sam intercooler, pogotovo ukoliko dosta dimi.

Turbinu bih ostavio za kraj.

Da li si bio na dijagnostici?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.