Jump to content

izmjena ulja - općenito o intervalima


filipbabok

Recommended Posts

Liqui Moly moja preporuka dobra ulja
Trenutno na Ravenolu i mogu reć odlično ulje

Poslano sa mog M2101K9G koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

pošto je i gdje se kupi?
 

Mislim tokic, 5 litara 200 kn..
Ali je 10w40. Na moru super, ali po kontinentalnoj zimi... hm. doduse imam garazu..
Link to comment
Share on other sites

ja sam na moru, a privlači me ovo tvoje ''tiši rad'' :bigl:

koja je razlika između leicht i superleicht?

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, marioaskz said:

Liqui Moly moja preporuka dobra ulja
Trenutno na Ravenolu i mogu reć odlično ulje

Poslano sa mog M2101K9G koristeći Tapatalk
 

Gdje ga nabavljaš???

Link to comment
Share on other sites

jedno je obicno a drugo je super [emoji38]
tebi nema pomoci [emoji13]
Jos se neda, 17000 km poslije
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, trapavi said:

Liqvi Moli ula odnedavno imaju u Pevecu.

još malo i tete na kioscima budu prodavale ulja

Link to comment
Share on other sites

Ma pitam za Ravenol, u Pevexu sam vidio da imaju dobru ponudu, samo su im cijene veoma zanimljive...

Poslano sa mog SM-G988B koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, frenchkey said:
2 hours ago, robyakarider said:
jedno je obicno a drugo je super emoji38.png
tebi nema pomoci emoji13.png

Jos se neda, 17000 km poslije

samo neka on klepece, bitno da ide

Link to comment
Share on other sites

Superlauf je jeftinije, obo obicno je skuplje, prvo sam mislio da je plavo noviji tip ali nije.. ima ih u pevecu ali je obicno oko 230+ kn 5 litri, sto je cijena za 5 litri Shell pureplus 5W40 kod Anđelka..
U tokicu je 189 kn 5itri.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
On 06. 07. 2022. at 18:07, Ivan1902 said:

Gdje ga nabavljaš???

Sorry kaj kasnim sa odgovorom,ulje nabavljam preko Lagerosa (Anđelko)

 

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Prvi puta sam na Cliu 5 (2020.) 1.5 Blue DCI sam mijenjao ulje. Imam problem da po mjeraču razine ulja ne kužim do kuda mi je ulje. Čak sam se jedan dan vozio jer sam mislio da će se ulje zacrniti, ali ništa. Kad izvadim mjerač cijeli je nauljen. Katastrofalno rješenje. Da li je to inače tako ili ja nekaj krivo radim?

Uglavnom specka kaže da u njega ide 5.7l, ja nasipao 5.6l, jer se bojim da nebude previše. 

Link to comment
Share on other sites

Ulje gledaj ujutro prije pokretanja motora.. Nakon sto auto "odspava" Izvadi šipku i obriši je pa onda je vrati i pogledaj stanje... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, macak said:

Ulje gledaj ujutro prije pokretanja motora.. Nakon sto auto "odspava" Izvadi šipku i obriši je pa onda je vrati i pogledaj stanje... 

Ma probao sam i to. Jednostavno kad obrisanu šipku vratim unutra i izvadim van cijela je nauljena. Ne kužim zakaj nisu stavili makar plastični završetak šipke kao na drugim autima.

Link to comment
Share on other sites

Okreni oko osi. Ne može biti na svim stranama jednako zauljena. Ako je ona pljosnata. Pogledaj skroz oko osi i gledaj gdje je najmanje zauljena. Jel ima oil check kad upališ? Skale s količinom?

Ili okrugla,svejedno. 

Iščupaju,obriši skroz onda vrati. Čekaj par sec i vadi. Rotiraj oko osi i traži gdje je najmanji nivo

Ako si ispustio skroz i ako si filter izvadio,količinu koju si stavio je odlična. 

Link to comment
Share on other sites

Da mijenjao sam i filter i ulje. Budem se još malo poigrao s time navečer. Nije mi auto sad doma. 

Zamijenio sam sve filtere na autu i mogu reći da je "kompliciranije" nego da Mercedesu, BMW-u, VW-u koje sam do sada servisirao. Nestandardni alat, loše lokacije i rješenja filtera i hrpa plastika koje ne sjedaju nazad lako...

Uljni filter ispod mašine na kojem se ne može ispustiti ulje iz čašice, filter goriva koji sam iz čašice jedva izvadio, filter kabine ne možeš ubaciti ako ga malo ne savineš.

Link to comment
Share on other sites

Tako mi je na FIAT. Moraš kotače u desno puni. Skinuti dvije plastike i filter je kod poluosovine. Otvaraš ga ulje zalije poluosovinu,škaru i tebe. Ogavni dizajn.  Filter kabine teško ide vina ijedan auto ako ga ne spigaš malo. 

Link to comment
Share on other sites

Ako ti je šipka ulja plosnata metalna uzmi fini brusni papir od 1000 i dobro je usjaji na dnu. Šipka s vremenom dobije patinu i onda se teže vidi nivo.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.