Jump to content

CLIO II pranje svjetla i vjetrobrana


riceburner

Recommended Posts

da i tu bude topic kak se spada i lako vidljivo.

prije nego odem u servis pljunt barem 1000kn mozda bude tu koji savjet, dakle da rezimiram

 

auto je clio II ph II 2005

 

do proslog tjedna pranje stakla i svjetla je radilo normalno, a sad u petak jednostavno je prestalo radit.

tekucine za pranje ima, nigjde nista ne pusta, obje pumpe se ukljucuju, ali ne bacaju nista van, cak sam i odspojio akumulator,

cetkicom za zube procackao ispred ulaza u pumpu iz rezervoara, ali nema pomaka na bolje, sve isto pumpe se ukljucuju, zuje, ali nista ne baca van na izlaze...

 

ako ima tko kakvih jos prijedloga sto ucinit slusam i zahvaljujem!

 

 

Link to comment
Share on other sites

nisam bas shvatio kaj si htel reci, cudno je u celoj prici kaj obje pumpe imaju isti simptom, da je samo na jednoj problem ok, ali obje u isto vreme cudno, sva crijeva su ok, ne propustaju zrak sa strane...

Link to comment
Share on other sites

imaš samo jednu pumpu,samo joj se mjenaja smjer okretanja ovisno koju šajbu želiš prat...odgovorio sam ti u onoj drugoj temi što ti je problem...pumpica mora dole sa auta ,ako ju misliš popravit

Link to comment
Share on other sites

mozda se je rupica zastopala od smeca i italoga pa ne moze povuci vodu

Link to comment
Share on other sites

evo ti i tu

moras skinuti rezervar od tekucine za stakla, nakon toga iz toga izvadis pumpe za tekucinu
pumpe na sebi imaju jednu gumicu koja je kao ventil, stvar je u tome da se s vremenom gume rasire i ne prolazi voda, treba ih odrezati sa svake strane sa cca 1mm i onda ce opet sve raditi

Link to comment
Share on other sites

dobro, hvala  svima jos jednom

 

znaci ne gine mi rastavit pol auta :( bez skidanja mehanizma za brisace i motora nema teorije da se rezervoar izvadi van

 

@brainmind: sonax tekucina se koristi od prvog dana...

Edited by riceburner
Link to comment
Share on other sites

da, moras skinuti brisace, motor za brisace mislim da se cak i ne mora skidati, ne sjecam se da sam ga skidao kad sam to cistio kod sebe.
uglavnom, ako nemas alat onda je jebata za napravit to doma(treba ti izvlakac radi brisaca)

Link to comment
Share on other sites

rastavio sam vec sad za vikend sve do rezervoara, brisaci i sve plastike su vani, menjal sam filter kabine usput :)

nisam ziher ako bude islo bez skidanja motora, nekak mi to na knap zgleda...

Link to comment
Share on other sites

Kad si skinuo brisače izvadi kompletan rezervar vani. Mora izaći bez diranja motora brisača. Gumice koje kolege spominju ima samo pumpa za pranje prednje i zadnje šajbe (unutra je mali klip sa dvije gumice na krajevima). Ova pumpa za pranje farova to nema jer uvijek vrti u istom smjeru. Čudno je da su obje u isto vrime prastale prskati. Najbolje da izvadiš rezervar, otkačiš pumpe i sve dobro očistiš (rezervar i usise pumpi). S obzirom da obje normalno vrte jedino mi pada na pamet da ti je nešto upalo ili se nataložilo u rezervar pa je to zaštopalo obje pumpe.

Da li ti radi pranje zadnje šajbe?

Link to comment
Share on other sites

nista ne radi, za farove isto radi kao i za sajbe, jer se naizmjenice peru farovi, prvo lijevi i onda desni i cuje se razlika u tonu kad radi pumpa, pa onda znaci da se isto vrti svaka u svoju stranu i isto idu dvije cijevi van kao i iz ove za sajbe...

rezervorar zgleda kao nov, nema taloga niti icega u njemu, cak nije ni pozutio :) ipak auto ima samo 35000km :D

Link to comment
Share on other sites

netreba rezervoar dole skidati,samo pumpicu potegni prema gore,izaci ce van,odstekas konektore i crijeva.

meni je moja bila crkla i tako sam skidao,samo ja nemam pranje farova i nemam iza prskalice,jer se radi o thaliji!

sa starom sam otisao u tokic i kupio neku od vw-a koja je bila ista po dimenzijama i priključcima,samo sam konektor precvikao i stavio stopice na njega i radi vec 2 godine a pumpica je kostala manje od 50kn :D

Link to comment
Share on other sites

rezervoar je dosta veci i sve je na knap naprama cliu/thaliji koji imaju samo pranje vjetrobrana...

nikakvo cvikanje i kemijanje ne dolazi u obzir jer auto zelim da ostane original, ako se bude ikada prodavao da dobijem cim vise za njega...

Link to comment
Share on other sites

To nisam znao da farove pere naizmjenično, a ne oba odjednom. Ako je tako onda i ona ima isti klip sa gumicama i ona isto kao i ona druga vrti u oba smjera. Izvuci obje pumpe, odvoji donji dio (gdje izlaze dvije gumene cijevi i unutra ćeš naći taj klip sa gumicama na njegovim krajevima. One od se upotrebe deformiraju (rašire) i zbog toga klip nemože gibati (ostane blokiran). Sa brusnim papirom im vanjski rub obrusiš i sve vratiš nazad (dobro je obrušeno ako klip slobodno giba i ne zapinje).

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

Pumpe izvadi bez vađenja rezervara. One su bočno ubodene u rezervar pa ih treba gurnuti od rezervara prema motoru da ih odvojiš od rezervara.

Ovako izgleda taj klip sa tim problematičnim gumicama koje treba lagano obrusiti.

 

post-14075-0-19908700-1392631642_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

kolega puno hvala, drzi fige da bum mogel zvadit bez skidanja rezervoara, ali mislim da nebum :(

Link to comment
Share on other sites

@brainmind: sonax tekucina se koristi od prvog dana...

 

Ne koristim Sonax jer mi se čini razvodnjen, skup, previše razvikan i ne pere mi dobro. Sumnjivo mi je od prvog dana to kaj prodaju kod nas. Iz iskustva znam da u elektronici guma nabubri od raznoraznih agresivnih sredstava za čišćenje, pa se jako pazi da takav sredstva ne idu na brtve npr. Tko zna kaj je u tom Sonaxu.

 

Moj auto je isto godište kao tvoj. Koristim neku jeftinu tekućinu iz Kauflanda njemačkog porijekla koju kupim koncentriranu pa si sam miješam sa destiliranom vodom. Ne nagriza mi rub šajbe ni brisače. Mlaznice još uvijek široko raspršuju sitne kapljice, a nisam ih niti jednom čistio.

Link to comment
Share on other sites

Tako kaže manual za Clio 2. Evo ti u prilogu (problem je šta je na Slovenskom ali se da razumit).

 

 

super, hvala, al vidis tu na slici se vidi da je ovaj rezervoar malen, a kod mene je skroz dole prema kabini ispod poluzja brisaca, poslikam kad bum raskapal...

 

problem je kod auta kaj se ne vozi, tvoj medo se verovatno i koristi, a ovom prodje i 2 mjeseca da se ne makne iz garaze...

Link to comment
Share on other sites

nema veze koliki je rezervar,tebi je bitno pumpice izvaditi van,nemas kaj na rezervaru dirati.

kad ih izvadis prije nego ih raskopas utvrdi o cemu se radi,moguce da su crijeva zastopana ili nesto drugo,nemora biti ona gumica!

 

uzmes si posudicu s vodom,dvije žice i probas direkt na akumulator,onda ces znati o cemu se radi...

Link to comment
Share on other sites

crijeva su sva prohodna, puhal sam kompresorom i uvek je zrak dolazio u rezervoar bilo sa straznjeg, prednjeg stakla, levog ili desnog fara.

daklem najvjerojatnije je ovaj klipic kaj ide levo desno :) bumo videli kad se rastavi...

Link to comment
Share on other sites

Izgleda da je kod tebe onaj veliki rezervar tako da ćeš nažalost ipak tribat skidati motor brisača. Ali to ti nije nikakav problem, drži se cijeli sklop na dvije vide. Pumpe isto nećeš moći izvaditi bez skidanja rezervara jer nema slobodnog mjesta.

 

post-14075-0-67419100-1392638534_thumb.j

post-14075-0-95753700-1392638546_thumb.j

post-14075-0-85962400-1392638556_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.