Jump to content

Megane 2 1.6 16v problemcici


dsetka6

Recommended Posts

Pozdrav svima..

Kupio sam nedavno megane 1.6 16v grandtour 2006.g. sa plinskom instalacijom landirenzo..

Auto radi lijepo na benzin,iako se zna malo zatresti motor,sto se osjeti vise kad se vozi na plin..to bih pripisao nosacu motora,onaj s lijeve strane..kazu da je oko 300-400kn..kad radi na plin dosta se cuje i ono "kliktanje" plina,kazu da je to normalno za taj landirenzo da je malo glasniji..i na plin kad stojim na semaforu auto kao da se trese a kad prebacim na benzin onda je miran..osjeti se i plin kad se stoji na mjestu..

Termostat treba isto promijeniti jer je otvoren,temperatura mi stoji na drugoj crtici a kad stoji auto ona se popne do sredine skoro..

Hoce li se sve to rijesiti promijenom termostata i nosaca motora?

I danas mi se auto zakljucao sam od sebe..otkljucao sam ga i hocu uci on se zakljuca..kartica je ona koja se ne treba stavljati nego pali kad je blizu auta..

Imam jos nejasnoca oko tempomata..o tome kasnije..ovo mi je bitnije... hvala

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dsetka6

    45

  • Brainmind

    7

  • scenicRXE

    7

  • Smuchac

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Landi Renzo medovi injektori koje ti imaš se čuju i to je tako, ostalo malo treba poštelati, malo korigirati smjesu i zamjeniti filter, i treba znati koliko imaju ti med-ovi km na glavi!

 

Pozz

Link to comment
Share on other sites

Hvala na odgovoru..

Sto se nosaca motora tice,ako je neispravan dali se pomice rucica mjenjaca kad hocu ubrzati i kad pustim gas..meni se to dogadja,i kao da auto cupne malo..to.je zbog toga?

Sto znaci na volanu tipka R i tipka O..to je nesto vezano uz tempomat ili?

Bio sam ukljucio tempomat (upali se zelena lampica na konttolnoj ploci) i sve radi i + i - ..onda sam probao ono sto se upali crvena lampica i nesto sam stisnuo R ili O i pojavila se lampica ubrizgavanja,ona narancasta..ali sam to ugasio i onda se i lampica ugasila..sto to znaci?

I jos nesto,danas otkljucam auto i on se sam zakljuca..stavim karticu da palim auto i on se zakljuca i otkljuca i tako dva tri puta..inace je sve ok..sve radi kako treba..

Link to comment
Share on other sites

Pokazivac temperature mi stoji malo iza druge crtice,to je znak da ne valja termostat?

Auto je 1.6 16v lpg i na benzin dobro radi a na plinu se auto trese..

Pokusao sam staviti sliku da se vidi pokazivac ali nisam uspio..

Link to comment
Share on other sites

Da napomenem pokazivac temperature se pomakne prema sredidi tj prema 3 crtici kad vozim sporije ili kad auto stoji,kad opet krenem voziti onda se spusti ma tu razinu do 2 crtice tj malo iznad nje

Link to comment
Share on other sites

Onda je termostat  kriv 99%.

Ostao je otvoren i kad nema strujanja zraka podigne temperaturu, čim se počne hladiti temp. pada jer se termostat ne zatvara.

Link to comment
Share on other sites

tako sam i mislio.. hvala :)
dali se moze samo termostat izvaditi iz kucista i staviti drugi u isto kuciste i vratiti ga natrag?

i sta znaci kad mi je posuda antifriza crna,tj izgleda da ima ulja? Brtva glave? dali pusta na termostatu?

auto je s plinom dali to moze biti zbog toga,jer na plin se auto trese kad radi..a na benzin je sve ok..

(brat mi ima isto auto s plinom i posuda mu je isto crna i navodno da je od plina.od crijeva koja su se "potrosila" iznutra...)

e sad sta je problem..ne znam..

Link to comment
Share on other sites

Nećeš ništa postići zamijenom samo termostata , zamijeni čitavo kućište , pošto ti zbog njega vjerovatno miješa vodu i ulje , jer ono brtvi i jedan uljni kanal.

Dihtung glave nije sigurno , jer je metalni a još nisam imao prilike vidjeti izgoren dihtung na K4J/M

Edited by djordjep80
Link to comment
Share on other sites

Znaci 99% pusta na termostatu vodu ili ulje..nadam se da je to rjesenje i da ce s time svime biti sve kako treba..jer vidim da je i posuda rashladne tekucine prljava i da kao ima ulja unutra..

Pratim da vidim dali gubi vodu..ulje izgleda normalne bolje..iako bi mozda i ulje promijenio..

Covjek od kojeg sam ga uzeo rekao je da je u 7mj napravljen servis,imam i racun od dijelova a i pumpa vode se cini nova,na odnosu na ostale dijelove ona ima bas cisto sivi nosac..dok su ostali dijelovi oko toga prljavo sivi..onda je 99% i napravljen veliki servis

Link to comment
Share on other sites

Imam onu karticu koju ne trebam stavljati u auto da ga palim..e sad dogadja mi se kad dolazim do auta i otkljucam ga da se on sam zakljuca npr nakon 5sek..udjem u auto stavim karticu i auto se otkljuca i zakljuca 2,3,4 puta..

Kako to rjesiti? Dali ja nesto krivo radim mozda?

Link to comment
Share on other sites

Negde pravi kontakt na nekim od vrata - dugmence od zakljucavanja.

To sto imas ulje u posudi od antifriza ti je krivac kuciste termostata, mana na tim motorima. Promeni ga zajedno sa termostatom i bice sve ok.

Link to comment
Share on other sites

Hvala na odgovoru..svakako cu promijeniti kuciste skupa sa termostatom..

A sad me zanima kako naci to rjesiti taj problem zakljucavanja?

Link to comment
Share on other sites

Prvo, mobitel uvijek drzi dalje od kartice.

Meni je znala kartica ponekad divljati i ne bi znao zasto.

Bio u Brodu, izasao iz auta i idem staviti stvari u prtljaznik. Kad sam zatvorio vozaceva vrata, zazvonio je mobitel i auto se zakljucao. Kartica je bila na mobitelu. Onda sam plesao oko auta 10 min sve dok HF sustav nije proradio i na dodir kvake se otkljucao. Od onda ne drzim zajedno karticu i mob i nemam problema.

Da li imas onaj gumbic na kvaki izvana za zakljucavanje?

Link to comment
Share on other sites

kako bi trebao funkcionirati to otkljucavanje i zakljucavanje na gumbice kod kvake na vratima?
Dali kad se priblizim auto mogu otvoriti auto da ga ne otkljucavam ili moram na kartici otkljucati auto?
Koliko sam skuzio da prtljaznik mogu otvoriti bez da ga otkljucam na kartici..dva puta na prtljazniku stisnem onu tipku za otkljucavanje i mogu ga otvoriti..e sad ne znam kako treba normalno biti kad sve funkcionira kako treba...

Link to comment
Share on other sites

Otkljucavanje: uhvatis se za kvaku i on sva vrata otkljuca. Na gepeku pritisnes dugme za otvaranje. otkljucava samo gepek

 

Zakljucavanje. Pritisnes dugme na vratima ili crnu gumu u okviru renault znaka

Link to comment
Share on other sites

hvala...
probati cu sve opcije pa cu vidjeti sta i kako..

sto se tice lampice naracnaste (ubrizgavanje-mislim da oznacava) bila mi se upalila nakon krace voznje kad sam dosao kuci i trebam ugasiti auto i vidim da se upalila i da blinka..sto to znaci?
auto je na plin a znam da se na drugim markama auta koje voze na plin to zna cesto paliti i goriti neko vrijeme i da je sve ok..sad ne znam dali je to za renault normalno ili? :O

Link to comment
Share on other sites

to je takva lampica..nalazi se na lijevoj strani pokazivaca brzine..

 

LAMPICA-MOTOR%281%29.jpg

Edited by dsetka6
Link to comment
Share on other sites

Otici cemo da i to vidimo sta ce reci..mozda mi se zbog toga zna zatresti motor..iako je na plinu to jako primjetno..tj puno primjetnije nego na benzinu..

Link to comment
Share on other sites

masina se zatrese onako u navratima..nezz kako da to opisem..najvise osjetim to kad stojim i kad drzim kocnicu..kad pustim kocnicu jako malo se osjeti..a dok je na plinu to puno vise primjetno nego na benzinu...

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.