Jump to content

Blokada paljenja ne radi!


SOVA

Recommended Posts

ma javio bi se on i prije nego stalno nešto popravlja i leži pod BMW-om :bigl:

Je je, jučer mu ledica za osvjetljavanje tablice nije radila pa ju je pokušavao popraviti na licu mjesta, ali nije išlo.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • SOVA

    25

  • frenchkey

    16

  • DraganST

    11

  • Ruske

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

To važi samo ako ti je IR daljinsko otključavanje auta. Ti si reka da je vozilo iz 2000. godine. Ako je tako onda imaš RF daljinsko i ta šema tebi neigra i da je imobilizator živ.

Garant ti je voda natopila konektor dekodera, a možda i još nešto, ali najbolje ćeš znat kad rastaviš.

Link to comment
Share on other sites

ma javio bi se on i prije nego stalno nešto popravlja i leži pod BMW-om :bigl:

 

 

Je je, jučer mu ledica za osvjetljavanje tablice nije radila pa ju je pokušavao popraviti na licu mjesta, ali nije išlo.

Ma totalno nas ignorira!

Nismo mu napeti, nemamo bubrege na nosu auta.

Link to comment
Share on other sites

Ruske hvala na informaciji!!!! Nadam se da to funkcionira i kad je imobilizator mrtav...

ja sam mislio da je to stvar u imobilizatoru...u cemu je onda stvar u mom slucaju?

 

 

 

To važi samo ako ti je IR daljinsko otključavanje auta. Ti si reka da je vozilo iz 2000. godine. Ako je tako onda imaš RF daljinsko i ta šema tebi neigra i da je imobilizator živ.

Garant ti je voda natopila konektor dekodera, a možda i još nešto, ali najbolje ćeš znat kad rastaviš.

tocno, IR je moj...

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ma totalno nas ignorira!

Nismo mu napeti, nemamo bubrege na nosu auta.

Došla maca na vratanca kad se auto pokvarilo. Inače ne bi ga lako više vidio na ovom forumu.

Link to comment
Share on other sites

nego, puše dobra bura, mogao bi sova samo vrata otvoriti, do ujutro auto suh ka drniški pršut

Link to comment
Share on other sites

Ajmo nazad na temu jer ste se puno raspričali a bezveze... NHF

Link to comment
Share on other sites

Ahhahahahaha...šta ste me uvatili u đir :)

U mene je RF sistem nema ono "ciljanja" u retrovizor kao kod ir :)

E jel iko ikad skida onaj komplet di stoje osiguraci, ja sam skinija poklopac osiguraca pa sam odvida 2 torx vide i skinija onu masku sa potenciometrima osvjetljenja i visine snopa i nakon toga ima jedna torx vida koja kao drži tu kutoju s osiguračima ali nakon sta sam je skinija opet to sve stoji nategnuto i neda se van...jel iko to skida da objasni postupak?

Link to comment
Share on other sites

ja sam to skidao, malo je zajebano, čak je negdje bio i tutorijal, ako nađem prikačim

 

ukucaj u google megane 1 uch i traži linčino, nisu to čevapi

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Izgleda da je prekid između imobilizatora i ECU-a odnosno da ECU ne dobiva signal od imobilizatora ...ima li ko šemu instalacije...pošizit ću aaaa :(

Link to comment
Share on other sites

Signal na ECU ti dolazi na njegov pin br. 59.

 

To ti je signal sa maksimalnom amplitudom od 5V.

Link to comment
Share on other sites

To sam ispita jucer i na autodati mi iznacuje da je pin 59 ventil prve šprice tako nešto a pin 58 je coded line tako pise. uglavnom na pinu 59 mi je napon 1.6V jel to ok ili mora bit blizu 5V?

Link to comment
Share on other sites

Moguce ako je vrsni napin 5V. Na meganeima iz tih godina bile su dvije kutije za osigurace pa mozda gledas krivu.

Link to comment
Share on other sites

 uglavnom na pinu 59 mi je napon 1.6V jel to ok ili mora bit blizu 5V?

Ne možeš to izmjerit običnim instrumentom već samo osciloskopom.

Link to comment
Share on other sites

Zašto osciloskopom? Pa nema u automobilu nigdje izmjeničnog napona... Ili je ovdje riječ o istosmjernom naponu koji mijenja amplitudu u vremenu?

Link to comment
Share on other sites

Radi se o podatkovnoj (digitalnoj) liniji i to možeš ispitati samo osciloskopom.

Link to comment
Share on other sites

Evo komp doša sa skidanja blokada i opet ne pali :(

Auto vergla i upali i odma se ugasi...ima li ko kakvu ideju pošizit ću više...

Pumpa goriva baca ka blesava, sve 4 bobine daju iskru... :/

Link to comment
Share on other sites

Pod greške DF054 i DF 055 sam naletija da je to greška injektora na cilindru 3 i 4.

Evo ti na ovom linku Tehnička nota sa objašnjenjem grešaka i kako ispitati električnu vezu kao i kako omski ispitati injektore (vidi stranice 17-25 i 17-26). Osim tih grešaka imaš i objašnjenje za sve ostale greške. Probaj vidit.

 

http://www.scribd.com/doc/27244333/Technical-Note-3475a

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

Evo sad sam zva Edu (bivši član foruma), i on mi kaže da nisu injektori nego valjda da ovaj lik nije skinija blokadu a ECU zapravo blokira injektore i da zato meni dijagnostika očita to kao grešku...pa ovo je za obisit se :/ 

Link to comment
Share on other sites

Tebi je ECU i dalje blokiran, a upravo tako se i ponaša.

 

Trebao si riješiti uzrok, a ne posljedicu originalnog problema.

Link to comment
Share on other sites

A uzrok je imobilizator (tebi uopće ne blinka imo lampica). Reka si da je sve bili pod vodom, mogući kratki spoj i imobilizator je mrtav. Provjeri osigurače ako još nisi (nisi još ništa o tome govorio).

Link to comment
Share on other sites

Evo ovako svi osiguraci su ispravni..svaki je izvadjen ispitan i vracen nazad. Lik iz zg iz firme Elektronik Alarm se kune da je blokada skinuta i da je prekinuo vezu sa imobilizatorom i da je auto sad bez koda. Danas ga opet spoijo na Clip i izbacio mi gresku DIESEL solenoid valve acknowled.circuit ...aj sad budi pametan koji dizel koji ventil..pa poludit cu. Lik mi kaze da mi je i ugradio nelu elektorniku isto u komp i da nema sanse da je blokada i dalje u kompu. Jel moguc problem u senzoru radilice iako ga ne izbacuje na Clipu?

Link to comment
Share on other sites

A koga ocistit kad je u mene benzinac? neznam sta je to uopce na benzincu a pise na clipu DIESEL. kaze mi sad ovaj iz zg da je moguce da je prebacia na mapu od dizela jer navodno su im u kompovima obe mape i da se to zna desit kod renaulta.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.