Jump to content

Twingo ugradnja serva


mxisoni

Recommended Posts

Bok,

Dali je itko ugradivao naknadno servo u twinga 2003 god?

I dali je to uopce izvedivo? Bilo kakva sugestija bi dobro dosla..

Hvala pozz

Link to comment
Share on other sites

nije neka mudrost, twingo ima elektricni servo, treba ti cijeli sklop iz drugog auta i to je to, taj cijeli sklop je nova sipka volana sa elektromotorm :), struja se lahko rijesi, mada na tom autu servo i nije bas neophodan.

Link to comment
Share on other sites

Tako san i predpostavia.. A za struju postoji vec dzek na njemu ili treba vuc novi vod?

P.s znan ja to ali curi je servo potreban pa eto zasto da je malo neusrecim sa tim. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

zavisi od auta do auta, nalazio sam neke sa el. pripremom a neke bez, al struje se lahko rijesi, ako neznas sam, svaki auto elektricar ce ti to srediti za sicu.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 1 month later...

ja sam unazad godinu dana...cak imam i jedan set viska ali je neki mestar na otpadu okrenuo volan vise nego je potrebno pa su torque senzori otisli van rangea, pa ako ti se da igrat mogu dat po niskoj cijeni...imam i centralinu i ozicenje...posla par sati

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

znam da ovo više nije aktualno ali jedno pitanjce...gdje da tražim žice za servo da provjerim dal postoje...moja žena želi servo...kupili twingo a rekao čovjek da ima servo samo da ne radi zato jer nije radio brzinomjer...kupljen senzor ...ispalo da to nije taj senzor jer smo kupili za model sa servom i eto saznali da serva nema.... sad kad smo staivli pravi senzor brzinomjer radi ali serva nema 😞 sva iskustva su mi dobrodošla jer ću konverziju radit sam...hvala :)

 

Link to comment
Share on other sites

Mislim da te prevario. Gume na 2,8 i eto serva

 

Poslano sa mog Mi 9T koristeći Tapatalk

 

 

 

 

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

znam da ovo više nije aktualno ali jedno pitanjce...gdje da tražim žice za servo da provjerim dal postoje...moja žena želi servo...kupili twingo a rekao čovjek da ima servo samo da ne radi zato jer nije radio brzinomjer...kupljen senzor ...ispalo da to nije taj senzor jer smo kupili za model sa servom i eto saznali da serva nema.... sad kad smo staivli pravi senzor brzinomjer radi ali serva nema [emoji20] sva iskustva su mi dobrodošla jer ću konverziju radit sam...hvala [emoji4]
 
Probaj nac na netu program renault visu i dialogys. Gdje imas sve objasnjeno kako se skida i sheme instalacije kao i debljine vodova. Pogledaj sta trebas od konektora i na kojim pozicijama pa kad dodes na otpad ili gdje ces vec skidat znat ces sta kupiti. Uglavnom ako i nemas instalaciju zica u kabini to se sve skine sa donora.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Pricao s elektricarem o ugradnji serva, i kaze on da ne zna kako bez abs-a sloziti da se gasi servo na vecoj brzini, sad me zanima dal je svaki twingo sa servom imao abs? 

Link to comment
Share on other sites

ne, moj nije imal abs a imal je sve ostalo... bil je 2004, daklem ph2

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

servo je stigao...struja ipak nije toliko problematična ko što se očekivalo...imam diagram i imam svega 5 žica za koje moram pronać odgovarajući put...dalje me zanima mehanički dio...dal za skinut letvu moram odradit sve što kaže dialogys ili mogu preskakat korake...tipa ne skidat nosač motora i katalizator nego letvu izvuč van na jednu stranu kad ju oslobodim...u manualu ima masa koraka za koje baš i nemam alat 😕 pa moram smislit alternativu

Link to comment
Share on other sites

Baci oko na auto, ako se dobro sjećam, neke verzije twinga, čini mi se one najstarije imale su komplikaciju dolje iza motora, nosač motora, letva i auspuh su bili zapetljani i bilo je pipkavo to rastavljati.

Link to comment
Share on other sites

Zato i pitam jer mi se cini kao da ce se mozda dat izvuc na suvozacevu stranu al na oko to izgleda izvedivo a u zbilji sam se mozda zaje... a ako ostavim ovu letvu i samo nataknem stup s motorom? Dal ce to radit probleme? I dalje ce bit masu okretanja al me zanima dal se da vozit auto il je preosjetljiv

Link to comment
Share on other sites

Danas do mene stigla informacija da su letve iste za servo i bez? To mi nema bas nekog smisla a vidim i da postoje razliciti OEM brojevi za onu sa servom i onu bez...ima li tko tu da potvrdi moje razmisljanje?

Link to comment
Share on other sites

Potvrđeno, letva je ista na modelu s i bez serva...ugradio danas stup i smjestio kompjuter od serva pod konzolu...u sl par dana cu to sve pospajat di treba i nadat se da sve šljaka :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Zapelo...struja spojena... Al servo ne funkcionira...kupljen rabljen i neprovjeren ni od vlasnika ni od mene...dijagnostiku za obd nisam spojio jer nemam stopice za obd pa ne mogu ocitat ako servo i dalje neku gresku. Neki put kad se upali auto cuje se nesto u motoru kao da bi se okrenuo a kad ga ja okrecem on je kao blokiran u jednom polozaju...nagađam da je problem elektronika ili torque senzor ... Ima neko iskustva dal se da popravit il provjerit ista?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Eto da javim ekipi i možda pomognem nekome u budućnosti, problem je bio u motoru serva koji nije dobivao struju iz nekog nepoznatog razloga...nabavio drugi stup i Twingo ima servo...tko god kaže da mu ne treba mislim da se vara jer je gušt parkiranja na skučena mjesta kud i kamo veći.

Ako će netko ugrađivati, a treba pomoć sa strujom, tu sam...doktorirao strujne dijagrame...barem na ovom polju :D 

Hvala svima na savjetima 

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 10. 09. 2020. at 20:57, jopa_22 said:

Zato i pitam jer mi se cini kao da ce se mozda dat izvuc na suvozacevu stranu al na oko to izgleda izvedivo a u zbilji sam se mozda zaje... a ako ostavim ovu letvu i samo nataknem stup s motorom? Dal ce to radit probleme? I dalje ce bit masu okretanja al me zanima dal se da vozit auto il je preosjetljiv

Sa el. servom meni jedino smeta da se gubi nešto na osjećaju po zavojima, sa običnim sam mnogo sigurnije ulazio u zavoje i mogao sam puno lakše procijeniti granicu, a isti je bio setup; gume i podvozje.

Sada kada čitam ovo, mooožda mi treba pomoć oko dijagrama struje. Možda, jer nisam siguran koliko je "problemčić" vezan uz mehaniku ( zadovoljavajuće stanje spona i gumenih zglobova i nedavno namještena optika trapa me uvjerava da je možda do senzora) Prilikom ulaska u zavoje na brzini 55 -75 km/h zna se dogoditi da volan jednostavno "premjesti" iz grubljeg u osjetliviji način okretanja volana, kao da preskoči zubac na letvi. Koliko to može biti do senzora ili elektromotora ili treba ići pregledati komplet stup i letvu?

Link to comment
Share on other sites

U potpunosti se slažem s tobom da je auto izgubio svaki osjećaj sigurnosti otkad je serva...sve je prelagano kako god okrenuo volan osjećaj je isti...a i ovaj osjećaj premještanja se desi s vremena na vrijeme...pitao sam kolegu koji ga isto ima s orginalnim servom i kaže da se to povremeno desi i njemu...doduše nije prvi vlasnik pa ne zna dal je to oduvijek tako al kod njega je zadnjih nekoliko godina koliko ga vozi...pošto auto vozi primarno moja žena ne istražujem trenutno kad i kako ni zašto se to dešava mada me to malo kopka u pozadini...možda netko od dugogoišnjih vlasnika ima kakav savjet?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pozdrav, takoder sam u fazi ugradnje serva na Twingao pa me zanima kud povuci + za napajanje, a da nije ko u originalu iz motornog prostora?

Imam komplet instalaciju od auta sa servom i on ima dovod iz kutije osiguraca kraju aku.

Ako je moguce izbjegao bi diranje tvornicke instalacije da ne rastavljam izolaciju i onu gumu kroz koju ide sva instalacija od motora u kabinu.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

to ti je samo jedna žica tako da ju provućeš uz ostatak instalcije iz motornog prostora, tako sam ja a vjerujem i drugi ali možda možeš s kutije od osigurača s bilo koje trajne struje. Meni je i ostale žice bilo najlakše spojiti u kutiji u motornom prostoru, tamo sam ih najlakše našao i povezao se na njih. U kabini sam ostavio samo napajanje koje se pali kad i auto i uzemljenje, ostalo sam vukao iz motornog prostora

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Pozdrav, napokon se naslo vremena za ugradnju serva, sve rastavljeno, jedino mi nije jasno di je predvideno mjesto za kompjuter od serva, nije da ima previse mjesta :D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.