Jump to content

Renault megane 2 1.5dCi nema snage


Guest

Recommended Posts

Evo moja Megan me opet iznevjeri..

Naime krenem iz kući s posla i primjetih da kad joj dodam gas i prmjenim u vecu brzinu, prilikom pada okretaja cujem huk, i odjednom napravi veliki huk i cuke malo, primjetih da vise nema snage iako u 1. i 2. brzini krece ok (ne silujem nikad auto prilikom starta) Također sada prilikom svake promjene cuje se huk, pa da pitam sto bi moglo biti, nadam se da nije turbina opet, iako mi tako izgleda, jel sam je mjenjao sa repariranom prije 1.5g. Pa ako moze mala pomoć

 

:blink:

Link to comment
Share on other sites

crijevo od turba možda ispalo

Edited by živac
Link to comment
Share on other sites

Crevo od intercoolera, ili od turba. Proveriti i pletenicu auspuha, kao i kat. Mozda se zapusio i gusi auto.. Ja bih tim nekim redom proverio sve to.

Link to comment
Share on other sites

Nažalost ništa od navedenoga.. Sva crijeva su na mjestu, mislim da ću morati kod majstora ipak, sve me strah da mi minimalno 700€ ne gine..

Link to comment
Share on other sites

Evo moja Megan me opet iznevjeri..

Naime krenem iz kući s posla i primjetih da kad joj dodam gas i prmjenim u vecu brzinu, prilikom pada okretaja cujem huk, i odjednom napravi veliki huk i cuke malo, primjetih da vise nema snage iako u 1. i 2. brzini krece ok (ne silujem nikad auto prilikom starta) Također sada prilikom svake promjene cuje se huk, pa da pitam sto bi moglo biti, nadam se da nije turbina opet, iako mi tako izgleda, jel sam je mjenjao sa repariranom prije 1.5g. Pa ako moze mala pomoć

 

:blink:

 

Blowoff ventil na turbini?

Link to comment
Share on other sites

Blowoff ventil na turbini?

Pa nema 1.5 dCi ugrađen "blow off" ventil.

Link to comment
Share on other sites

Imao sam isti problem na cliu III. Meni je lampicu u upalio tek za nekih 50 km. Kao što su dečki rekli neko crijevo od turbine prema nečemu je probušilo se (ko da ga je netko zarezao) i auto je radio kao da nema turbinu/turbo. 

Majstor stavio drugo crijevo (za 50 kn) i peglaj dalje ;) 

Link to comment
Share on other sites

Pa nema 1.5 dCi ugrađen "blow off" ventil.

 

Ne kužim se previše u probleme s dizlanama, ali turbina bi trebala imati neki wastegate/blowoff/nešto što kontrolira tlak turbine i ne dozvoli nagle promjene u tlakovima kod npr. naglog oduzimanja gasa, promjena brzine....

Link to comment
Share on other sites

Ne kužim se previše u probleme s dizlanama, ali turbina bi trebala imati neki wastegate/blowoff/nešto što kontrolira tlak turbine i ne dozvoli nagle promjene u tlakovima kod npr. naglog oduzimanja gasa, promjena brzine....

Dobro brainmind zbori,ima VNT turbinu. Statorskim krilcima regulira koliko ispušnih plinova ide na turbinu, a samim time i tlak punjenja.

Link to comment
Share on other sites

To sto su creva na mestima, ne znaci da neko nije i puklo negde. Ne bi bilo lose da pogleda mehanicar na dizalici, pa ako ne nadje nista, da spoji na komp.

Link to comment
Share on other sites

Blowoff ventil na turbini?

:bullshit: ne mogu da vjerujem, uozbiljite se  :D

Edited by stanislav
Link to comment
Share on other sites

Vrisnula turbina.. 2. puta u 1.5g, sada kupujem i stavljam novu. Jesam baksus za popi*dit.. 

Zato sam te lijepo pitao dali dimi auto, predpostavio sam da dimi ili dimucka. Koliko je bilo dima prije neg je vrisnula? Predpostavljam bijeli dim jel tak?

 

Zato je najbolje uzimat nove turbine jer ove rabljene skineš s jednog mrtvaca i napraviš drugog:) Ili barem reparirane kod renomiranog meštra s garancijom. Oće turbina otić kod starijih s puno km još ak se ne stavlja vrhunsko ulje papa. 

Čim si rekao da gubi snagu palo mi napamet da nije turbina. Jel fučkao dosta?

Link to comment
Share on other sites

Fuckao je kad se stusnulo kvacilo, prilikom promjene brzine, kad bi broj okretaja padao, a nisam primjetio da auto dimi nešto posebno, samo je profuckao jace u petak, te je izgubio snagu. Stavljam ELF oduvijek, auto ima 300 000, ali prije 25 000 sam stavljao repariranu, sad sam se odlučio za novu, samo tražim gdje je jeftinija i da se barem na rate može uzet, pa mi svaka preporuka treba.

Link to comment
Share on other sites

Samo pripazi da i nova ne prođe kao ova , jer turbo uglavnom ima razlog zbog čega ode i u većini slučajeva bude vanjski faktor.

Znači prije montaže premjeriti pritisk ulja , isprati motor sa skidanjem kartera , viditi stanje letećih ležajeva (zbog njih zna pasti pritisak ulja) , skinuti , provijeriti i očistiti dovod i odvod ulja na turbo , odvod uljnih para , čitav sistem usisa (cijevi i interkuler)

Tek nakon toga , kad se ustanovi da je OK , ide montaža turba.

Jer nisi ni prvi ni zadnji , kome je otišao turbo zbog neispoštovane procedure i uzalud bačene pare.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.