Jump to content

Žalba STP


Smuchac

Recommended Posts

Prijateljev Ritmo Abarth je popustio na senzoru pritiska ulja od navijanja u STP.

Pisao sam o tome prije 2g da sam iz svog auta za ovratnik izbacio majmuna koji je navijao do blokade.

Majstor si dozvoljava uništavati tuđe jer ima udjela u vlasništvu STP.

Link to comment
Share on other sites

Slažem se mata i milos, ja sam u 8mj. sa svojim 1.9dci bio na tehničkom, i lik ga dere u blokadu, ja gledam i ne vjerujem... mora postojati neka granica zato jer ovo šta rade je bezobrazno.

Link to comment
Share on other sites

Kratak fitilj mi nije baš na ponos, ali ako ga zamolim da ga ne blokadira i onda namjerno radi i ceri se, onda izgorim ko osigurač. Dobro je prošao da ga nisam tresnuo.

Sad sam bio sa Mercedesom u istoj STP i bio je taj lik i kad me skužio samo me prepustio kolegi koji je bio više nego ok. Riječ mu nisam rekao i nije ga tjerao preko 3000 rpm.

Znači može se kad se hoće.

Link to comment
Share on other sites

Ali oni moraju ispitati kada se blokada uključuje, zar ne? Znam da taj podatak uvijek piše na onom izvještaju...

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nije im dovoljna temperatura za mjerenja pa onda ko divljaci nabijaju po gasu.

Inace od kad ne koristim veze za prolaz nisam isao sa hladnim autom na tehnicki ili ako bi dovezao kamionom auto bez tablica bi ga pustio da radi bar pola sata prije kanala i onda nema nepotrebnog izdrkavanja. 

Ali da ima debila ima, na ljeto sam isao sa nexusom na tehnicki i cekam red a dva djelatnika sa dal je kajen ili kakav x5 ml ili nesto slicno, ugl v8 motor sa krasnim zvukom..e pa ta dva pajdota se 15ak min vozali u krug oko stanice po parkingu pa napred-nazad pun gas pa se malo oslobodili da ce zadriftati( a auto je netko pustio da mu obave pregled) i usljed pokusaja drifta sa zadnjim desnim bokom u parkiranu prikolicu od tegljaca pras ???? suze su mi doslovno frcale od smijeha kako je zavrsilo neznam ali sam bio zadovoljan

Link to comment
Share on other sites

Piše kad je blokada ali ne trebaju ići do nje. Nakon tog događaja pitao sam u 3 STP i rekli su da ne treba do blokade, dovoljno je do 3500-3800 rpm.

Link to comment
Share on other sites

Sad sam malo gledao svoje papire iz prijašnjih godina. Na svima piše da je nominalna blokada između 4600 i 4800 (kasnije 4900), a kod mene uvijek isključuje na oko 4100 +/- 100 (varira) te svuda piše da je to loše. Nkad nisam sam nabijao gas preko 3000 ni u kojim okolnostima.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ma imaju oni neki naputak o tome, neda mi se sad tražit, navodno moraju nabijati gas do nekih okretaja, do kojih nemam pojma

 

Link to comment
Share on other sites

Iznad kojih okretaja možemo mi njih nabijat kad to rade?

Link to comment
Share on other sites

A zašto se svi bojite razvrtiti dizele? Mislim ako je zagrijan što će mu biti?

Link to comment
Share on other sites

Pa kad svi paničare oko toga. Eto, meni na zadnjem tehničkom piše za clio di-zlo 4000rpm (loše). Zavrtio ga je 2-3 puta do 4k, moš mislit strašnih okretaja. Niš se nije razletilo, možda drugi put :)

Link to comment
Share on other sites

Stvar je što auto ima npr blokadu na 4800, a on ful gasom ubrzava i inercijom debelo prelazi 5000, nekad na 5500.

U tom slučaju kod mene nastaje kratki spoj, naboj izbija na površinu, posljedično mi se stisnu šake i inercijom krenem...

Link to comment
Share on other sites

Cesto nije zagrijan kao prvo jer si u koloni sat vremena..

Drugo nema sta da se tuce u blokadu neopterecen. Kad je pod opterecenjem ja i svog mogu drzat ako hocu 10 min u blokadi, ima mekanu blokadu i samo smanji snagu na zadnjih 10 okretaja pred blokadu. Cesto mi se pri spananju dogodi da sam u blokadi a po motoru ne bi nikad rekao. Samo prestane ubrzavat. Nece mu biti nista. Al na leru, iskreno nisam siguran sta bi se dogodilo... Pa i da je skroz zagrejan.. Blokadiranje nije zdravo ni na jednom motoru kako pa ni na dizelu... I zasto bi se taj na tehnickom izivljavao na tvoj racun...

Filip sigurno bi ti dosao do vecih okretaja od 4100. Ali nemoj ga testirat ako nisi siguran...

1.9dci ima nisku kompresiju za dizla (17:1) pa mu visoki okretaji nisu problem.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Osobno mislim da su STP-ovi žešća prevara i da one ne trebaju uopće postojati nego se te kontrole trebaju obavljati na sasvim drugi način.

Ako se zagrijani auto u leru ne može sigurno zaturirati do blokade onda je*eš takav auto odnosno njegov motor bilo da je dizel ili benzinac. Iako i mene bi smetalo da lik nabija po gasu k'o kreten samo zato jer misli da može.

Moj stari auto je imao blokadu na 7000 okretaja, ali u leru bi se zaletio do nešto iznad 7500, a možda i više pitanje je koliko je cajger kasnio iako je bio vrlo brz. Nisam nikad imao dojam da će se motor razletjeti zbog toga (i nije). Prije sam čuo da se događalo da prevrte motore na starim autima koji su imali (stara) mineralna ulja i frgiće bez blokade.

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

Danas sam bio na tehničkom sa meganom I, držao ga je na 3000 okr oko 15 sekundi i to je to. Točno se sjećam da ga je prije godinu dana isto tak držao ali jedno minutu ako ne i više. Valjda kak im se svidi, nekad duže, nekad kraće. Na putu do valjka (cca 2-3m dalje) mu se auto zgasio, al ajd, neću ga sudit, valjda doma ima sve automatike pa mu je ovo sad nekak čudno.

Na kraju je profufljo nešto u vezi ručne, to ga nisam razumio previše, zaljepio naljepnicu i reko "ajd vozi gazda" [emoji23]

Link to comment
Share on other sites

Ispada da ako si zelis dati "lufta" (onih famoznih 10 dana) da mozes komotno popraviti auto u slucaju da te sruse na tehnickom, a da pri tome ne placas kazne MUP-u dok se vozis do majstora i nazad u STP, svake godine ti se datum rege pomice za odredjen broj dana unaprijed. Jer dosao si u STP 10 dana prije i prodjes. Dok ti AO polica ima "stari" datum jer one uvijek vrijede do i od tog datuma. Pa sad, sto kada to dvoje tako ispadne iz "sync-a" nakon 2-3 godine?

 

Usput pitanje, koja STP u Osijeku ili okolici je za preporuku?

Edited by IvanOS
Dodano pitanje.
Link to comment
Share on other sites

policu možeš ugovoriti bilo kada i bilo gdje, nevezano za regu i tehnički.. 

mišljenja sam da bi svatko tko se ne kuži u auto trebao nekoliko dana prije rege otfurati auto kod svog mehaničara da ga pregleda ili čak na preventivni tehnički pregled pa bar znaš kaj ti ne valja i stigneš reagirati.. ajd platiš 2x ali te barem onda ne ganja murija i voziš se ko čovjek.. ..kolko je tehnički, 120kn tak nešto.. ak si član haka mislim da imaš pravo na jedan besplatni tehnički pregled godišnje..

Link to comment
Share on other sites

A zasto 2x placati. Ja odvedem auto na tehnicki uvijek 2 tjedna ranije, i uvijek mi je datum taj koji je. Nikada do sada nije bio drugi datum. Clio mi je prvu godinu bio do 03.04 tako nesto, a onda sam morao na put pa sam ga regao u 3. mjesecu pa je bio 31.3. i naravno da mi je bilo lakse kad imam vise dana. Uvijek ako napravite tehnicki u isto mjesecu kada istice bude do datuma koji je u tom mjesecu. Bilo je i padova, ali posto mi tehnicki vrijedi vozim dalje popravim i evo me ponovno i prodjem. Nikakvih problema. 

Link to comment
Share on other sites

Eto ukratko iskustvo sa STP Josipovac kraj Osijeka. Dosao oko 7:15, bio drugi u redu iza mene nitko. Tete na salteru izuzetno susretljive i raspolozene. Tehnicar je bio ljubazan i cinio se profesionalan. Prilikom eko testa nije bilo divljacke turaže motora i držanja u visokim okretajima, iako sam zagrijao auto prije dolaska za svaki slucaj. Amortizeri nisu gledani, ali njih cu svejedno mjenjat jer su testirani drugdje i pri kraju su. Ostalo sve uredno. Dojam i vise nego pozitivan. 

Datum do kad mi vrijedi tehnicki je kao i onaj prethodni, dakle nije mi se nista pomaklo jer sam dosao ranije. Kada stari istekne, krece novi, kao i polica AO.

Link to comment
Share on other sites

Ispada da ako si zelis dati "lufta" (onih famoznih 10 dana) da mozes komotno popraviti auto u slucaju da te sruse na tehnickom, a da pri tome ne placas kazne MUP-u dok se vozis do majstora i nazad u STP, svake godine ti se datum rege pomice za odredjen broj dana unaprijed. Jer dosao si u STP 10 dana prije i prodjes. Dok ti AO polica ima "stari" datum jer one uvijek vrijede do i od tog datuma. Pa sad, sto kada to dvoje tako ispadne iz "sync-a" nakon 2-3 godine?

 

Usput pitanje, koja STP u Osijeku ili okolici je za preporuku?

Zašto bi ti se pomaknuo datum unaprijed. Ja svake godine autu produljim registraciju (obavim tehnički)  01.11. (ako nije nedjelja) Bez obzira što mi registracija istječe 08.11. I svake godine mi je u prometnu upisan datum isteka 08.11. Sljedeće godine. 

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.