Jump to content

Megane II ph1 1.9dci 3dr sport


MilosB

Recommended Posts

15.5xxET za taj auto je super. Full interijer ili počupan? Na kojim gumama?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

15.5 je pun interijer. Rezervni kotac, akumulator za Kristijana rezervni i cijeli alat.

A poslije kad su poceli problemi je bez izvadjeno sve to i nasloni zadnjih siceva...

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Edit: gume 225/40R18 dunlop sport max rt

Link to comment
Share on other sites

Vrhunski.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Brži si od stock 197/200

Link to comment
Share on other sites

Hvala. Odg sam i za gume gore (s zakasnjenjem)

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Odlicno!

Xenoni samo bljeskaju na šaltanju.

Sad složi kako treba pa vrati Civicu gdje mu je mjesto.

Link to comment
Share on other sites

Ja cu se raniti....

Crevo koje je stavljeno izmedju MAF-a i turba se skupi... Pa neznam dal bi plakao ili sta...

Probao sada s golim turbom bez usisa i ide super (znaci bez MAF-a i tog spornog crijeva)

Vratim crijevo i ostavim MAF iskopcan opet problem..

Izvadim (nov pre 3000km cca tj kad je radjen veliki servis) filter zraka i opet sve ok...

Zakljucak. Kombinacija filtera i tog crijeva dovodi do toga da se to crijevo skupi pod vacuumom.

Kolko zivaca bi si ustedio da sam se toga sjetio u subotu....

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ocito je ovako nesto jedno pravo rjesenje...

8db4a8c9dcdd230c8718c8aa2cde2fd8.jpg

Link to comment
Share on other sites

Za tu količinu zraka i tlaka, vjerojatno je potrebno full metalni usis montirati i neki filter koji je minimalno restriktivan.

Link to comment
Share on other sites

razmisljao sam ona creva sto se koriste za pumpe za vodu koja imaju u sebi spiralnu zicu, nesto ovog tipa.

HTB1Qg3BGVXXXXaYXpXXq6xXFXXX6.jpg

ili isti takvo ali gumeno. pa ce mo videti. ovo je "problem" koji definitivno nisam ocekivao, a u medjuvremenu cu odraditi ovako da vidim dal ce pomoci.

767994d4141a927a4bd13a401a10efea.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Ciljaj da ti je cijev koju ćeš stavit za usis iznutra što "ravnija" tj da nema nikakva izbočenja ili slično, ne mogu se sjetit gdje sam to gledao ali dokazali su kada je cijev rebrasta iznutra da smanjuje protok zraka na neku foru..

 

 

 

 

 

Edited by Optimista
Link to comment
Share on other sites

ovo sto gledam su glatka :) 

idem za vikend u pevec,bauhaus itd da vidim sta se nudi

Link to comment
Share on other sites

Sto manje gume a vise zeljeza, razliku u tezini si i tako nadoknadio tlakovima :aua:

A kutiju od filtera mislim da mi je ostala pa ces javiti ako ti treba citava.

Link to comment
Share on other sites

cak mi palo na pamet povariti kao sto sam na ispuhu :D samo ipak malo ljepse :D 

sutra cu skinut dole i pogledati sta kako mogu ako me ne opere kisa :) 

Link to comment
Share on other sites

Iskoristio sam situaciju s crijevom da istesitram koji tocno elementi prigusuju protok.

Kad se izvadi filter i okvir filtera se vrati u airbox, problem ostaje. Sto daje zakljuciti da je sam airbox prilicno restriktivan a ne sam filter.

Usput sam se isao vozat i videti kakve su mi opcije za zamenu crijeva nekim boljim. Prvo sam ovo nasao, medju nautickim programom no 100kn/m za 1.5" a meni treba 2.5 ili 3" a nje ni nemaju

Pa sam nasoa ovo drugo koje mi je taman. Moram samo kupiti i provuci do ispred.

Za sutra sam spremio posudjeni K&N pa da vidimo dal ce on imati dosta veliki protok. .

Ako ne bude imao probacu jos samo tvornicki airbox izrezat s prednje strane.

Nakon toga svakako mijenjam crijevo neovisno gde ce isto biti smjesteno tj gde ce filter biti ali kao sto rekoh. Koristim ga za testiranje...bb6b995fe06d6850a8e86f7a06482316.jpg46202cafb6c540a57656d785e5192645.jpg

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

na kraju sam kupio ono najvece crevo koje se gore vidi na slici. (76mm unutrasnji precnik) 

prosli vikend sam krenuo "gledat" ovo oko cijevi ali nisam uspio provuc najveci je problem sto mora proci ispod kocionog cilindra a iznad menjaca i tu se treba poigrat, no nisam imao ni neku gljivu bas koja bi bila dostatna pa sam odustao jer mi se cinilo kao previse posla u tom momentu. 

pa sam samo bio rjesio ovo crijevo koje mi je zadavalo glavobolje: 

35925970091_85d86d8076_o.jpg20170401_143101_zpskdjovuro by Milos Balunovic, on Flickr

crevo se vidi tu ispod izlaza iz turbine, hidraulicno gumeno. reseno je privremeno na nacin da se nasao os jedan plasticni usis na turbo koji pase precnikom, i spojilo skroz do ove originalne plasticne cevi usisa, i onda samo iz vana obuhvatilo crevom da ne "curi" zrak.

airbox je izrezan :D

36059199295_fe67a6dec1_o.jpg8db4a8c9dcdd230c8718c8aa2cde2fd8_zpsbfbt6gmm by Milos Balunovic, on Flickr

i moram priznati da ima jako sexy zvuk. 

 

sad sam nabavio ovu gljivu, polovno za jako dobre pare jer prijasnjem vlaniku nija pasala. http://vi.raptor.ebaydesc.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItemDescV4&item=351867129906&category=44187&pm=1&ds=0&t=1497369484000&ver=0&cspheader=1 pa cekam da pristigne i onda se opet uloviti "igranja" oko iste

neznam I slusam vasa misljenja dal ici s 50mm cevi od gljive do turba, ili ce faliti "protoka" pa bi ipak bilo bolje da upakujem tu od 76mm na neki nacin. gledajuci povrsinu cevi, ova 76mm ima 2.25x vecu povrsinu nego 50mm... 

 

 

uz to smo zakljucili i da je usisna grana jako zatvorena

Dovod na plenum od grane je fi40, te je plenum izrazito malog volumena.  Pa je nabavljena jos jedna grana , te je ista prepolovljena ovako : 
35995375531_6f169abd31_b.jpg2017-07-24_12-04-16 by Milos Balunovic, on Flickr

pa je plan uzeti alu cev fi100, prepiliti uzduz, i na ovaj nacin (kao sto je "simulirano" s konzervom pasulja istog precnika) zavariti. naravno grana bi se dodatno skratila da to bude sve pravilnog oblika. 
35320771173_47d46856aa_b.jpg2017-07-24_12-05-03 by Milos Balunovic, on Flickr

sami runneri ka cilindrima su dosta velike povrsine tako da mislim da tu nije neki problem. a plenum bi trebao biti oko 3L volumena, dok je original bio manji od 1L... 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Uslijed necije nesrece ja dobih branike (prednji /zadnji) za sada je prednji montiran, ozadnjem otom potom "ima vremena"

Velika zahvala. (Treba ga jos povariti za sad privremeno montira)

96a5e406b6dc38c3fd93e8d4aad7e6d7.jpg

Link to comment
Share on other sites

U to dvorište samo prave pile ulaze! :yeah:

 Već i ovako moćno izgleda. 

Link to comment
Share on other sites

Da ne moram cekat 2 tjedna skoro na nove tablice i novu prometnu bi promjenio. Ima vremena :)

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

latest upgrade :)malo pojasnjenje i detaljnije slike za one koje zanima zadnja 2 upgrade-a

kao sto smo zakljucili vec usis do turba je izuzetno restriktivan. a nema ni prostora da se obezbedi protocniji. stoga sam odlucio na cold air intake s spuzvastim velikim filterom (fi170 dugacak 170mm) 

smestiti tako nesto bilo je moguce samo u branik ispod farova a do tamo je dug put.

fabrickog  airboxa vodi cijev koja ima 60mm vanjski promjer, a ja sam htio imati usis minimum 70mm ID (duplo veca povrsina od 50mm kolko je cca na najuzem dijelu tvornicki dovod) a to je zahtjevalo cijevi promjera 76mm i cilj je bio to sto duze zadrzati. tek je pri kraju suzeno na 55mm unutarnjeg promjera cijevi sto je isto kolko je i vanjski promjer usisa na turbu. 

no korak po korak:

tvornicki kanal za cijev ka airboxu ce biti iskoristen za prolaz cijevi, no isti je bilo potrebno prosiriti.
36933344785_7be1e5fd75_b.jpg20170814_185142 by Milos Balunovic, on Flickr
najlaksi nacin je bio iskriviti rub.
36793794441_304612fc80_b.jpg20170814_191448 by Milos Balunovic, on Flickr
I voila, cijev pase :) :)
36537280130_1e351c3c92_b.jpg20170814_190722 by Milos Balunovic, on Flickr

na kraju je ipak bilo potrebno izrezati komadic iskrivljenog lima kako bi koljeno moglo da stane ispod fara jer xenon farovi zauzimaju znatno vise mjesta iza nego sto to cine halogeni.
36100508254_39b8567a65_b.jpg20170816_111019_HDR by Milos Balunovic, on Flickr
36794998831_d58fbf5298_b.jpg20170816_111022_HDR by Milos Balunovic, on Flickr
36763709612_76fd352398_b.jpg20170816_111151 by Milos Balunovic, on Flickr
i sve pase:) 
36100499204_644c13a48c_b.jpg20170816_114031 by Milos Balunovic, on Flickr

napravljen je uporni nosac koji se oslanja na nosac traverze kako bi se osigurala odsutnost ikakvih vibracija, no to nije slikano.

nosac akumulatora je skracen, te sad akumulator sjedi i na toj cijevi dodatno sprecavajuci ikakve vibracije
36537276770_fe8ea1edd6_b.jpg20170816_172428 by Milos Balunovic, on Flickr

zadrzan maf (plasticna cijev je privremen, bit ce zamjenjen s gumenim asap :) 
36537275420_8880f2e40d_b.jpg20170816_172430 by Milos Balunovic, on Flickr

gotov proizvod
36099373124_b112c816e1_b.jpg20170816_173838 by Milos Balunovic, on Flickr

IAT temperature su svega stupanj dva vece od ambijentalne sto je ogroman uspijeh :D i jos vece poboljsanje

Link to comment
Share on other sites

je, al nije bilo para. :( a i netko to mora povariti :) na kraju.

mozda (akooo mi se bude dalo) napravim kompozitne cijevi pa dudu jos lakse :)

Link to comment
Share on other sites

a da navučeš onu mrežicu koja spriječava pordor vode u fliter da nebi bilo vodenih sportova (hydrolocking)?

nešto kao što je ovaj mulac stavio:

Link to comment
Share on other sites

moram ja jako posteno zagaziti u vodu da bi filter povukao a u takvom slucaju je ovo s videa beskorisno.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.