Jump to content

Koji set kvačila? LUK -Valeo - Sachs


gorangrubi

Recommended Posts

Vozim Renault Megane II, 2004, 60 KW, 1,5 dci, 200.000 km. Mijenjač mi je malo postao pretvrd te mi je majstor predložio da uskoro počnem razmišljati o promjeni kvačila. Za LUK set kvačila traži 1400 kn + 600 kn za potisni hidraulični ležaj + 600 kn za ruke ili ako ja nabavim svoje dijelove onda mi traži 900 kn za ruke. Negdje sam pročitao da LUK ima problema sa tim potisnim hid. ležajem. Majstor kaže da Valeo je mekaniji i brže se troši od LUK-a koji je tvrđi na kvačilu i sporije se troši. Ja bih najradije Valeo budući da su mu i originalni dijelovi Valeo. I gdje najpovoljnije mogu nabaviti takve dijelove? Kad već to mijenjam što bi još moga prominit na autu s obzirom na godište i kliometražu? Neki forumi spominju i nekakav cilindar kvačila, pa donji nosač motora...Uglavnom kad kvačilo bude rastavlja, što bi još moga usput prominiti?

Edited by gorangrubi
Link to comment
Share on other sites

Mislim da majstor previse za ruke trazi. Imas partnera foruma lageros pa priupitaj. Mislim da je kod njega to jeftinije

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Imao sam LUK na R19 16V. Bio je prilično tvrd.  Na Cliju imam Valeo set i kad sam ga stavio kuplung je bio mekši od gasa. Sad već ima oko 30,000km. Stvrdnuo se i jedva lagano zapinje kao kad ti fali ulja u bužiru od kočnice na biciklu, ali takav je bio i originalni. 600kn su bile ruke.

 

Mislim da taj majstor želi zaraditi na tebi jer taj kuplung kod kolege Lagerosa možeš nabaviti za nekih 1100kn, tako da je tih 300kn razlike koliko je kuplung kod njega skuplji taman kompenzira tako što ti uzme više za ruke ako doneseš svoje dijelove.

Link to comment
Share on other sites

Ja bih molio ako je moguće dobiti komopletan broj šasije, jer mi se u Renault katalogu pojvaljuju dvije opcije, do i od broja motora, a bez broja šasije to ne mogu znati.

A cijene se samo za set kvačila 2p (lamela i potisna ploča) od Renault Originala kreću od 1.080,00 Kn - 965,00 Kn (original, ne reparirani),

dok potisni hidraulični ležaj ima isto tako dvije opcije te se meni čini da je jedna koju imam već na stanju, a po cijeni od 495,00 Kn/1kom (LUK-ov).

 

Eto, za sada toliko pa se čujemo za dalje, s time da bih molio ako se netko bude javljao, da mi se javi u inbox ili na email lageros1@lageros.hr jer ne stignem puno pratiti teme.

 

Hvala unaprijed na razumijevanju.

 

LP

 

Anđelko

 

LAGEROS d.o.o.
 
A.K. Miošića 52
10410 Velika Gorica
Hrvatska - Croatia
T: +385 1 622 1 223
F: +385 1 626 0 010
E: lageros1@lageros.hr
w. http://lageros-auto-moto.webs.com
 

Link to comment
Share on other sites

U sk je skidanje getribe i montiranje kvacila 500 kn. Kod vecine majstora.

Link to comment
Share on other sites

U setu kvacila u LuK-ovoj kutiji se moze naci lamela koju je proizveo Valeo. Slicno i sa Sachsom. Uglavnom, kupi bilo koji set, po mogucnosti najjeftiniji, jer je to sve ista prica. Bitno je samo da se ugradi na pravi nacin, i s odgovarajucim alatom. Cijena je na netu oko 160 € za lamelu, korpu i lezaj, da se znas ravnati. ;)

Link to comment
Share on other sites

Na svoje oči sam vidio set kvačila originalni za BMW trojku gdje su bila napisana sva tri proizvođača za koje si pitao.

Znači, pisalo je doslovno na metalnom dijelu LUK-Valeo-Sachs. Očito su umreženi.

Link to comment
Share on other sites

U Kiveli u Kostreni (ovalsteni servis fiat alfa lancia i kia) zamjena kuplunga (lamela korpa potisni + sajla od kvacila) na matizu starom za ruke su uzeli 400 kn a 750 mislim za materijal sve skupa... ocito ih je jako stisnula kriza !

 

Jako brzo cu i ja morat uzet set kvacila za 307, lageros mi je vec posalo cijenu i uredu je a za ruke vjerojatno u istom ovom servisu...

Edited by hyko
Link to comment
Share on other sites

U rijeci kod dvorane mladosti jako jecti majstor i dibar, daje i garanciju na svoj rad i naravno racun. U Ri najjeftiniji dijelovi.

E da mislim da je "Luk" na meganu original. Pod navodnicima iz gore navedenog

Link to comment
Share on other sites

Samo da pitam, da li je itko od Vas pročitao što sam ja ponudio i što sam tražio da budemo sigurni što ponuditi, jer to je dosta bitno, kako za ugradnju, tako i za cijenu dakako ;)

 

S druge pak strane oko proizvođača, da, svi oni međusobno surađuju i kod francuskih vozila je lamela najčešće "pošarana" sa LUK i VALEO logom, dok potisni ležajevi mogu biti i od nekih trećih proizvođača kao što je to FTE Germany ili SKF pa čak i TRW, te isto tako to sve možete pronaći i u aftermarket kutijama tih istih proizvođača koji rade setove kvačila.

 

Dakle, još jednom pokušajte obratiti pozornost na ono što sam napisao gore u ponudi pa vjerujem kako cijena je i više nego dobra i na taj način za ovaj model auta iz teme nije potrebno tražiti aftermarket brandove, jer su cjenovno čak i skuplji.

 

I još jednom za kraj, da se ne izgubi u "prijevodu"..... broj šasije molim za svako vozilo i upit.

 

Hvalim lijepo :)

 

Anđelko

 

Lageros d.o.o.

Link to comment
Share on other sites

Nekužim kako nekom može biti puno 400 kn za promjenu kvačila? Pa ako je to puno bolje ne voziti auto nego preći na bicikl.

Ja da sam serviser nebi ispod 100 eur ni razmišljao prljat ruke. Mislim da su cijene rada kod nas premale i da bi svi trebali dići cijene gore i da se malo više cijeni rad i znanje automehaničara. U njemačkoj te neće mehaničar ni pogledat bez 200 eur ali zato tamo ljudi bolje žive. Ko nemože vozit auto taj vozi paciklo ili romobil.

Link to comment
Share on other sites

Nekužim kako nekom može biti puno 400 kn za promjenu kvačila? Pa ako je to puno bolje ne voziti auto nego preći na bicikl.

Ja da sam serviser nebi ispod 100 eur ni razmišljao prljat ruke. Mislim da su cijene rada kod nas premale i da bi svi trebali dići cijene gore i da se malo više cijeni rad i znanje automehaničara. U njemačkoj te neće mehaničar ni pogledat bez 200 eur ali zato tamo ljudi bolje žive. Ko nemože vozit auto taj vozi paciklo ili romobil.

ti onda drugi put kad budes isao kod bilo kojeg majstora bilo kaj zamijenit reci mi da ti duplo naplati jer ti je njegova cijena premala

pises totalne gluposti

ak ti je toliko glupo u ovoj drzavi odi u svemogucu Njemacku pa tam zivi

Link to comment
Share on other sites

Nekužim kako nekom može biti puno 400 kn za promjenu kvačila? Pa ako je to puno bolje ne voziti auto nego preći na bicikl.

Ja da sam serviser nebi ispod 100 eur ni razmišljao prljat ruke. Mislim da su cijene rada kod nas premale i da bi svi trebali dići cijene gore i da se malo više cijeni rad i znanje automehaničara. U njemačkoj te neće mehaničar ni pogledat bez 200 eur ali zato tamo ljudi bolje žive. Ko nemože vozit auto taj vozi paciklo ili romobil.

 

Dakle i ja moram rec da pises totalne ali totalne gluposti (po meni)... npr. cijena jednog medicinskog pregleda npr ultrazvuk bubrega ti je cca 200 kn u rijeci... znaci netko tko radi na stroju od 60 000 eura i vise, sa zavrsenim fakultetom + specijalizacijiom, sa ulupanim masnim parama u skolovanje, aparaturu i slicno radi za cca 400 kn na sat (za taj pregled izgube oko 30 minuta)... a sad ce jedan mehanicar sa 4 razreda srednje skole bez potrosene lipe na neko vise obrazovanje i alatom koji je 0 naprema ovome naplatit promjenu kvacila preko 400 kn... hvala bogu da su se malo cijene automehanicarskih radova spustile i na razinu ostalih cijena...  i btw. ono najbinije kad automehanicar pogrijesi klijenta ili posalje u k.... ili ako je jako posten mu to nazad popravi... greska kod medicine se jako skupo placa...

 

promjena plocica... pred godinu dana su me oprali za 150 kn u bosch servisu danas isti servis trazi 75 kn... a nadam se da svi znamo koliko je vremena potrebno za tako nesto napraviti...

Edited by hyko
Link to comment
Share on other sites

600kn ja placam i di god sam pitao cijena od od 500-750kn kako tko i ovisi kak ti je hitno

plocice mijenjam sam, ulje isto te kasnije to ulje dajem deckima sto pile drva jer njima to suzi kao lubrikant da im lakse klize drva

Link to comment
Share on other sites

150kn je sat u servisu na trsatu kod dvorane mladosti. Zamjene pakni po osovini 75kn

Za kvacilo ak si majstor ti ne treba vise od 2h.

I kao sto je gore vec napisano je**m ti kad ti majstor s srednjom ima 4, 5 puta vecu satnicu nego inzenjer doktor ili sl... Sve je napisano necu da ponavljam.

Moje dosadasnje iskustvo platio zamjenu diskova i pakni uz varenje spuha, a mehanicar naslonio auto naprijed na neki ku**c, sjebao tablicu i polomio branik, sva sreca se ne vidi sem tablice al racunajte stetu, a kad sam dosao bilo je a zao mi je.....

Da napomenem za branik nije bilo na trsatu

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

Za kvacilo ak si majstor ti ne treba vise od 2h.

 

mislim da ti ovo ne drzi vodu bas

 

kad je na mojem mijenjanjo stajao sam kraj majstora cijelo vrijeme

i trebalo mu je oko 4 sata s tim da se nije bas zurio jer mi je to servis od kuma

da je radio kak treba oko 3 sata bi mu trebalo

 

nisu svi auti isti

na mojem je morao ici most dolje, mjenjac, letva volana i tak

ima posla

 

i inace naplacuje 400-500 kn izmjenu kvacila

zavisi koji auto

Edited by scenicRXE
Link to comment
Share on other sites

Ako meni ponekad teže šalta brzine, je to do kvačila ili getribe?

Link to comment
Share on other sites

Ako meni ponekad teže šalta brzine, je to do kvačila ili getribe?

Provjeri koliko ima ulja u mjenjacu

za pocetak bilo bi dobro ga promjeniti

Link to comment
Share on other sites

Spojka dobro odvaja. Znači jedino mi ostaje provjeriti ulje u mjenjaču, je to kompliciran postupak?

Link to comment
Share on other sites

u k.... ili ako je jako posten mu to nazad popravi... greska kod medicine se jako skupo placa...

 

 

 

Znaš li ti iti jednog doktora u Hrvatskoj kojemu je oduzeta licenca za rad? Koliko ih je u zatvoru? E sad si ga pretjerao. Koliko je moja žena (dr.sc.) uložila u svoje obrazovanje, a radi za 6 kkn (ako i to dobije)? Kolika je meni satnica, a radim sa strojevima od preko 1000000 kn (isto tako s fakultetom). Slažem se s tobom da su mehaničari precjenjeni, ali ima i drugih zanimanja (liječnici sigurno nisu podcjenjeni) za koje se i ne zna, a podcjenjeni su da boli glava.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Odi vidi u DE tarifu kod mehanike pa onda piši da su kod nas mehaničari precjenjeni problem je što smo mi u globalu sirotinjska država a zna se i znanstveno je dokazano da siromaštvo negativno utjeće na IQ.

 

Kad vidim da neko napiše da je 400 kn puno za promjenu kvačila dobijem osip.

 

To je onaj hrvatski sindrom, ja bi da se vozim ali đabe. E pa nema više komunizma, dobro došli u kapitalizam i EU koju ste čekali hehe.

 

I još jedna stvar, budite sretni da je i 400 kn promjena jer SIGURNO će cijene ići gore. Al nije sve crno, kad se rad bude više cijenio i vaša će djeca jednog dana dobro živjeti od obrta npr i netreba za sve u životu ići na fax.

 

Njemačku i drži najviše malo i srednje poduzetništvo i gomila obrtnika a kod nas je prvo ić na fax, preselit u ZG, partijat i ništa ne radit u nadi da će samo kad mahne diplomom dobit posao menađera od 20.000 kn. Zato i jesmo tu di jesmo.

Link to comment
Share on other sites

Ne možeš se uspoređivati s Njemačkom. Pa razmisli malo koliko u Njemačkoj zarađuje dr.sc. Tehički znanosti pa to usporedi s plaćom istog u RH. Isto je i s mehaničarima, jednostavno je cijena rada takva, s tendencijom prema dole.

Link to comment
Share on other sites

Hebala vas njemacka u guzu al sad stvarno... naporni ste s njome i poredjenje cijene.

Za zamjenu turba su mi u srb (jbg tamo mi riknuo) trazili 100€ plus sav materijal i sve.

Ja sam rastavio sastavio i oprao sve sto se tice usisa znaci sve sve za ukupno 8h, od alata mi je trebao set gedora osnovni i jedan torx nastavak za skinut katalizator... auto od tada presao 10ooo km skoro i da je bilo greske bi se odavno pokazala. Pa je**m mu mater ako za 8h a sigurno ne bi isprao bas sve dijelove detaljno kolko sam ja. Znaci on mjesecno uz poslovni prostor za jedan auto i set geodra zaradi 3000€ napominjem srbija di je standard i place duplo nize!! a inzenjeri kojih jedva ima opcenito u svijetu u hr su placeni od 700 do max 1700€ rijetko ko je vise. Pa je**m mu kad se takvo znanje vise cijeni od svih ostalih.... isto ko i keramicari koji postavljaju plocice pa onda kad zavrsi kaze pa nisam ja placen da spremim za sobom.... ili ovi sto ugradjuju cijevi vodovodne pa onda nakon god dana pukne jedna pa nakon druge treca i tako svake god po jedna...

Sve osobna iskustva. je**m ti zanat, u hr prvo ljudi trebaju poceti raditi a onda naplacivati....

U Ri sam trazio mestra da mi potokari glavu na 2t motoru, svi su izmisljali treba ovako onako i trazili po 300-500kn naravno nisam lud za doslovce 15 min posla tolko platiti. Nadjem majstora, odma uzeo napravio kaze 50kn ja pitam pa kako tako malo, kaze napravio sam ti za 10minuta (ako i tolko) sat svog rada naplacujem 100kn, ima valjda 10 tokarskih, glodalica i brusilica. Raspricali se pokazao diplomu s takmicenja u nekadasnjoj jugi prvo mjesto u tokarenju.... znaci onaj ko zna sat naplacuje 100kn rada a kojekakvi segrti koji nis neznaju 300kn za 15min.....

Link to comment
Share on other sites

Hebala vas njemacka u guzu al sad stvarno... naporni ste s njome i poredjenje cijene.

Za zamjenu turba su mi u srb (jbg tamo mi riknuo) trazili 100€ plus sav materijal i sve.

Ja sam rastavio sastavio i oprao sve sto se tice usisa znaci sve sve za ukupno 8h, od alata mi je trebao set gedora osnovni i jedan torx nastavak za skinut katalizator... auto od tada presao 10ooo km skoro i da je bilo greske bi se odavno pokazala. Pa je**m mu mater ako za 8h a sigurno ne bi isprao bas sve dijelove detaljno kolko sam ja. Znaci on mjesecno uz poslovni prostor za jedan auto i set geodra zaradi 3000€ napominjem srbija di je standard i place duplo nize!! a inzenjeri kojih jedva ima opcenito u svijetu u hr su placeni od 700 do max 1700€ rijetko ko je vise. Pa je**m mu kad se takvo znanje vise cijeni od svih ostalih.... isto ko i keramicari koji postavljaju plocice pa onda kad zavrsi kaze pa nisam ja placen da spremim za sobom.... ili ovi sto ugradjuju cijevi vodovodne pa onda nakon god dana pukne jedna pa nakon druge treca i tako svake god po jedna...

Sve osobna iskustva. je**m ti zanat, u hr prvo ljudi trebaju poceti raditi a onda naplacivati....

U Ri sam trazio mestra da mi potokari glavu na 2t motoru, svi su izmisljali treba ovako onako i trazili po 300-500kn naravno nisam lud za doslovce 15 min posla tolko platiti. Nadjem majstora, odma uzeo napravio kaze 50kn ja pitam pa kako tako malo, kaze napravio sam ti za 10minuta (ako i tolko) sat svog rada naplacujem 100kn, ima valjda 10 tokarskih, glodalica i brusilica. Raspricali se pokazao diplomu s takmicenja u nekadasnjoj jugi prvo mjesto u tokarenju.... znaci onaj ko zna sat naplacuje 100kn rada a kojekakvi segrti koji nis neznaju 300kn za 15min.....

Slažem se u potpunosti, najprije početi raditi kako treba pa tek onda naplatiti.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.