Jump to content

Clio III - dim kod volana, brisači i ostalo


Sinisha

Recommended Posts

Dakle, danas se vozim po autoputu i špricam šajbu da operem govna od ptica...

i minutu nakon obavljenog pranja osjetim neki smrad po paljevini i skužim bijeli dim negdje na predjelu između volana i ključa...

Naravno u panici odmah stanem na prvo ugibalište... ugasim auto... dim je prestao...

Nakon par minuta upalim auto i više nije ništa dimilo...

U konzultaciji s nekim majstorom dobio sam info da je moguće krepala ručica brisača... tj nešto u njoj...

Preporuka je bila da ipak provjerim i očistim drenažne kanale da se nisu slučajno zaštopali...

Nakon skidanja plastika i svega ostalog uspio sam nešto malo očistiti ali stvarno ništa što bi nešto moglo zaštopati...

Nakon toga sam probao upaliti brisače, oni rade normalno, međutim, ne radi mi špricanje vode na šajbu...

 

Ima tko kakvih pametnih prije nego odem kod nekog majstora koji će me oderat...??   :(

Link to comment
Share on other sites

Bez skidanja obloge oko volana nemožeš ništa znati, ali zbog bijelog dima i činjenice da ti sad neradi pumpa za pranje šajbe izgorio ti je dio elektro sklopa na ručici.

Kada se skine ručica tek onda ćeš moći vidit da li se može popraviti (prelemiti) ili ćeš, kako french kaže, morati u nabavku nove ručice. 

Link to comment
Share on other sites

Meni je isto otisla. Isto tako. pocelo se pusiti oko nje i kod volana kad sam spricao sajbu malo duze u mjestu. I vadi je van jer meni i nakon skoro 1g kad dodjem nosom do nje smrdi. Nova je oko 1200 i vise. Ja sam nabavio polovnu za 400 ali kao nova.

Link to comment
Share on other sites

Otpusti volan za namjestanje po visini i spusti ga dole i gurni ga prema sebi sto vise da imas mjesta. Plastika gore ti je na dvije kopce i ona guma rastezljiva. Odvoji ju prema tabli koliko mozes. Dolje ispod imas dva vijka za donji dio pa ih skini. Kad to maknes onda ces imat bolji uvid u rucicu. Ona ti je na dvije kopce gore i dolje i ima svoje dvije sine. Njih pritisnes i izvuces rucicu ali pazi jer imas jedan mali konektor od rucice. Njega oprezno odvoji tankim srafcigerim. Tada ju samo izvuces van a konektor ima svoje zljebove i vodilice tj gdje se zica od njega sakriva pa si pogledaj kako je stajao. Nije tesko nista. Rucica izlazi sa komandama od radia i sve je zajedno.

Link to comment
Share on other sites

Savjet: tko nema ideju (ne zna) kako skinuti plasticne obloge oko volana - nek se ne upusta ni u promjenu ručica. Cisto dobronamjeran savjet...

Link to comment
Share on other sites

99% da se ista neće moći promjeniti bez skidanja zračnog,a zatim i volana...a za zračni nemaš odgovarajući ključ kod kuće 100%

Link to comment
Share on other sites

Marrky netocno. Ja sam nekidan skidso jer sam mjenjao sa starog na ovaj plocu od elektronike za pojacavanje. Mojbsavjet jeet jedino da otpoji akumulator minus jer ce mu kad isteka konektor upalit se svjetla i zvucno pistat.

Link to comment
Share on other sites

Na vozilima iz PSA koncerna to redovito odlazi (truba radi/ne radi...duga svjetla se sama od sebe prevace na oborena, zmigavci se gase nan 2-3 blinka itd) i treba airbag i volan skinuti. Ne znam kako je na Renaultu.

Link to comment
Share on other sites

Pa sad kazem da na cliu 3 za to netreba skidat volan. Govorim o tim komandama. Za airbag mislim da da.

Link to comment
Share on other sites

Marrky netocno. Ja sam nekidan skidso jer sam mjenjao sa starog na ovaj plocu od elektronike za pojacavanje. Mojbsavjet jeet jedino da otpoji akumulator minus jer ce mu kad isteka konektor upalit se svjetla i zvucno pistat.

ok , išao sam za time kako je kod men napravljeno...jel ti misliš na komande od radija iza uparavljača ili...one se mogu bez skidanja volana skinut...ali onaj sklop za sa zavojnicom...ne znam...

Link to comment
Share on other sites

Zavojnica je nesto drugo. Za nju treba skinuti volan. Ali da mu je ona osla i zapalila se malo bi to vise osjetio. Vise smrada, grebe kod okretanja, ispadanje komadica iz volana i svjetlila bi mu lampica. Uglavnom te komande iza volana idu bez ikakvog skidanja. Skidao obje i sve sam rijesio.

Link to comment
Share on other sites

Ako si jos živ,prije skidanja bilo čega,skini kleme s akua jer ako se desi koji kuršlus,jastuk će te ubit ko miša.

Link to comment
Share on other sites

Ma Zrmi je u pravu. Nema ama baš nikakvog razloga dirati volan, zavojnicu i airbag, tj. nema nikakvog razloga dirati kleme akumulatora. Samo se skinu obloge i onda ručica ide vani (drži se sa dvije kopče).

 

post-14075-0-90318700-1403263603_thumb.j

 

@marrky112

 

Nije mi jasno zašto si ti trebao skidat volan. Kod svih je manje/više isto. Skine se obloga volana i ako se ručica drži vijcima, volan se zakrene u smjeru ručice koja se skida i tada su ta dva vijka dostupna ili u slučaju kopči, one se samo otkače i ručica ide vanka.

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

Ma pogrjesio sa,mislio sam da je riječ o zavojnici...ja na sreću s time nisam imao problema,a skidao sam volan kad sam svoju upgrade-o da si mogu napravit tempomat

Link to comment
Share on other sites

heba te koja drama, ne znaš jel bi bježo ili plako....hehe...kod megane se ja mislim te komande ne daju odvajat...

Link to comment
Share on other sites

dakle i ovaj sklop radi na principu bijelog dima...

Link to comment
Share on other sites

Daju marrky, daju. Odvidaš dva vijka i ide to vani. Sa donje strane isto ima po dva vijka, ali ja mislim da oni ne drže ručicu na mjestu nego služe da se otvori kučište elektronike od ručice.

Samo je problem u tome šta kod ovlaštenoga nemožeš kupit samo ručice nego sve u kompletu. 

 

post-14075-0-80789000-1403269075_thumb.j

post-14075-0-45260200-1403269089_thumb.j

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

eto sad znam jednu više...držao sam to sve u rukama,rastavio sve i lemio po tome,a na ove detalje opće nisam obraćao pažnju ili jesam ali sam zaboravio...

Link to comment
Share on other sites

Kad ovo vidim onda mi je muka. Pa zar ne znaju ni ručice napraviti da se ne zapale?[emoji35]

I ja se čudim, a gore čak i prekidači za retrovizore. Eeee jesu jadni.[emoji107] Mene zanima jel to uopće dođe do tvornice ili samo završi na forumima?

Link to comment
Share on other sites

Kad ovo vidim onda mi je muka. Pa zar ne znaju ni ručice napraviti da se ne zapale?[emoji35]

I ja se čudim, a gore čak i prekidači za retrovizore. Eeee jesu jadni.[emoji107] Mene zanima jel to uopće dođe do tvornice ili samo završi na forumima?

Ma koja tvornica, ne dođe ni do lokalnih ovlaštenih, a i oni ako su na forumu (bilo kojem) i vide ovako nešto ignoriraju.

Link to comment
Share on other sites

Onda smo i sami krivi, nek nas muzu kad smo konji. Nedopustivo je da se tako nešto desi na autu koji je tek izašao iz garancije, a oštećeni vlasnici kupuju rabljeno i šute, umjesto da im se krvi napiju dok ne poprave. Uhhh kako me ovo razj...o! Teško me izbaciti iz takta, ali na ovakve budalaštine palim iz prve.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.