Jump to content

Clio III - dim kod volana, brisači i ostalo


Sinisha

Recommended Posts

A jbg mata, više nas je takvih. I opet na kraju sve to platimo  i kao da ništa bilo nije. Uzaludna rasprava i razgovor, na kraju isto završi.

Link to comment
Share on other sites

Jel ima onda ko kakav razbijeni Clio sa čitavom i ispravnom ručicom za prodat povoljno?!? :)

 

Ili zna di bi se to dalo nabavit a da nije po "ovlaštenim" cijenama...

Link to comment
Share on other sites

Jel ima onda ko kakav razbijeni Clio sa čitavom i ispravnom ručicom za prodat povoljno?!? :)

 

Ili zna di bi se to dalo nabavit a da nije po "ovlaštenim" cijenama...

I da li ima tko PART NUMBER od tog te ručice?

Link to comment
Share on other sites

Evo... danas sam rastavio sve kak je Zrmi RS napisao (Hvala na info!)...

Skine se maska prvo dolje, pa onda iznad volana... i onda se otpuste kvačice, odspoji prednji konektor (zeleni) i dva konektora iza

i cijeli modul izađe van...

I onda se cijeli modul da rastaviti do sitnica kao što vidite na slici... sve se drži sa kopčicama...

 

I uglavnom, vidi se komad plastike koji klizi po pločici, kad se počne stiskat ručica prema sebi zbog špricanja tekućine po šajbi..

to je izgorelo i na pločici je rupa na tom djelu... dakle ne treba mi čak ni cijeli modul nego samo ručica iz tog modula...

evo slika niže...
(brojevi na slici su od cijelog modula)

post-13775-0-37785700-1403350756_thumb.j

post-13775-0-75176400-1403350760_thumb.j

post-13775-0-29252700-1403350766_thumb.j

post-13775-0-14491100-1403350772_thumb.j

Edited by Sinisha
Link to comment
Share on other sites

nema tome spasa više...traži ispravano...čini se da što god taj delphi proizvede je za qrac...kakvo je to projektiranje kad ime je okolna plastika počela gorit...koji qrac...i od kud  tu opće takva struja da ovo napravi..vjerovatno je mikroprekidač imao jako loš kontakt...

Edited by marrky112
Link to comment
Share on other sites

Kao sto vec davnih dana napisao da je taj Renault zaista lose kvalitete i neke stvari da stvar bude gora nisu ispravili.

Link to comment
Share on other sites

jbt nauka oko skidanja rucica
na laguni sam svakih par dana skidao rucice zato sto su mi se potrosile gume od pojacavanja

Link to comment
Share on other sites

^

Da i sta sad? Tebi ako je nauka oko ovoga gdje se pusi oko volana onda nemam rijeci za tvoje prihvacanje stvari oko Reno kvalitete.

Link to comment
Share on other sites

To je uzas. Ne znam kako bi reagirao da vidim dim oko table a da nisam citao o ovom problemu? Vjerovatno bi tablu zasuo prahom za gasenje. Ne mogu vjerovati da nitko iz renaulta nije reagirao i napravil opoziv tih vozila jer je to cest slucaj. Kad je zrmi to spomenuo prije pomislio sam da eto..covjek nema.srece ali vidim da nije usamljen. I to kao nitko iz renault korporacije ne zna?

Link to comment
Share on other sites

Boli njih ona stvar. Sad mi je drago da sam sve zivo dobivao na garanciju. A sramota za njih.

Link to comment
Share on other sites

izgleda da bi trebalo preventivno ugraditi kakav relej prema pumpici od brisača

Link to comment
Share on other sites

Onda smo i sami krivi, nek nas muzu kad smo konji. Nedopustivo je da se tako nešto desi na autu koji je tek izašao iz garancije, a oštećeni vlasnici kupuju rabljeno i šute, umjesto da im se krvi napiju dok ne poprave. Uhhh kako me ovo razj...o! Teško me izbaciti iz takta, ali na ovakve budalaštine palim iz prve.

 

Slažem se potpuno i sve stoji.

 

Slučaj iz Švicarske: liku se razletio motor na RAV4 kojem je opća garancija istekla godinu dana ranije. Auto je redovno održavan i nije imao ni 80,000km. Došli su iz Toyote po njega, duboko mu se ispričali što mu se to dogodilo, besplatno mu ugradili novi motor u auto, a svo to vrijeme je vozio zamjenski RAV4.

 

A mi o svmo trošku mijenjamo sami te ručice.

 

Kad mene krenu muljati onda sam uporan, glasan i nepopustljiv dok ne dobijem ono što mi pošteno pripada, a ekipa me gleda kao na budalu koja tjera neku svoju pravdu. A mi smo ovce pa nas šišaju i zato ima  vune posvuda....

Link to comment
Share on other sites

A zar misliš da je to njima tako palo s neba? Da oni imaju takvu uslugu zato jer su se pravili fini i gunđali sebi u bradu zadnji xyz godina?

 

To što smo mi takav mentalitet da uzimamo stvari zdravo za gotovo tako kako je nas je i dovelo do toga.

Link to comment
Share on other sites

sve to stoji nismo mi Švica a i nisu auti za naše tržište te kvalitete kao za njihovo

kod nas još ide žnj klasa automobila sta se tice vanjskog izgleda i kvalitete cista 0.

neki dan radio novog clia jbt još uvjek piše tlbalk i sav je u klincu ništa novog

neko to nevidi i kad kupi novo auto sve mu je super ali ja takve stvari odmah vidim

ne govorim sad o kvaliteti ali i tu ima razlike

vec kako je složen to izgleda kao da su se djeca igrala

razliciti luftovi itd

jedan takav auto nebi nikad završio na njihovom tržištu.

unazad koju godinu gledao sam mazdu 6 jedna parkirana pored druge ista boja isto godište isto sve

jedna za talijansko tržište druga za hrvatsko

razlika se vidi iz aviona

za pocetak ovoj našoj su branike fulali 3 nijansi u boji naspram karoserije za razliku od talijanske

vrata se zatvaraju kako se zatvaraju moglo je to puno bolje,

na prednjem lijevom blatobranu napred luft između haube i blatobrana samo sta nedira haubu

ostali luftovi kako tako jednostavno nije to kako treba biti

ova talijanska je napravila 300,000 i uz redovito održavanje nije imala nikakvog kvara

Link to comment
Share on other sites

To što je namjenjen za Balkan za nas ne bi trebalo imati veze. Da li su ti auti kupljeni na popustu 20,30 ili 40% ? Da li je rečeno da nisu iste kvalitete? Jesu li rezervni dijelovi i servis jeftiniji nego u ostatku EU? Da li su Zrmi, Sinisha i ostatak vlasnika kojima se tako nešto desilo dobili drugi dio u ovlaštenom sa 40-50% rabata jer je ugrađeno smeće koje ne može izdržati el. motor od nekoliko W?! Sad će pojedinci reći što očekuješ od rabljenog? Očekujem da se prije potroši i raspadne motor, ovjes i karoserija nego se zapali ručica brisača. Kao što Medo kaže ovce smo za šišanje i navikli smo na tako. Zašto se ne skupi 20-30 takvih vlasnika pa pozovu novinare pa nek se čuje. Zanima me da li Englezi i Njemci imaju takvih problema sa istim autima?

Naša je greška što samo pojedinci traže zadovoljštinu i to pojedinačno. Naravno da će te otprditi ako si sam i nisi dovoljno glasan. Da se narod ujedini pa počne tražiti svoje drugačije bi se ponašali.

Edited by mata73
Link to comment
Share on other sites

nebi trebalo imati veze ali kod nas se uvjek prodaje smece

bez obzira dali kupiš skupo ili jeftino uvjek dobiješ smece

jer kvaliteta nicega se ne provjerava tako da je za nas sve dobro

jednostavno nema nikakvih kontrola.

Link to comment
Share on other sites

Kitu bi oni nama slali šrot aute i prodavali kada bi znali da će im se ti auti vratiti kroz zatvoren izlog.

 

Oni nama vrte visokobudžetne reklame "RENAULT QUALITY", a nama se auti zapale i sami to krpamo na autu koji smo platili 12-15-20 soma €ura??

 

Vratio bi im se tamo bez smiješka i pitao ih kakvo su mi to smeće prodali!? Potrošački kod, Što vas žulja, Provjereno, Index.hr, Sud časti pri HGK, Trgovački sud, pa da vidiš kako će oni tebe nazvati da se problem riješi kad svugdje bude brujalo da ti se auto zapali kada brišeš stakla po kiši.

 

Ne bi me čudilo kad bi iz toga proizišlo da su auti trebali biti opozvani da se to promijeni, a uvoznik to nije napravio zbog veće zarade... a onda bi ih tužio za sustavno zanemarivanje, te dovođenje života i imovine u opasnost. Imamo mi dobre zakone samo ih ne koristimo.

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

boli njih briga za ljude sta kupuju

samo im je bitno da sta više zarade

a žaliti se možemo upravi vodovoda.

Link to comment
Share on other sites

Slažem se potpuno i sve stoji.

 

Slučaj iz Švicarske: liku se razletio motor na RAV4 kojem je opća garancija istekla godinu dana ranije. Auto je redovno održavan i nije imao ni 80,000km. Došli su iz Toyote po njega, duboko mu se ispričali što mu se to dogodilo, besplatno mu ugradili novi motor u auto, a svo to vrijeme je vozio zamjenski RAV4.

 

A mi o svmo trošku mijenjamo sami te ručice.

 

Kad mene krenu muljati onda sam uporan, glasan i nepopustljiv dok ne dobijem ono što mi pošteno pripada, a ekipa me gleda kao na budalu koja tjera neku svoju pravdu. A mi smo ovce pa nas šišaju i zato ima  vune posvuda....

A vlasnik RAV 4 u tom slučaju na balkanu bi dobio nogu u guzicu , znam lično bivšeg vlasnika RAV 4 2.2 D4D, koji je duboko razočaran u Toyotu , zbog neriješenog problema prevelike potrošnje ulja od prvih kilometara koji nikad nije riješen , samo malo ublažen (drugi klipovi i karike) prodao ga je nakon 3 godine i kupio novog Dustera , i ne može ga nahvalti , kaže jeste sirov u odnosu na RAV-a , ali nakon 2 godine i 90.000km nikakvih problema nema , samo sipaj i vozi...

Edited by djordjep80
Link to comment
Share on other sites

Po auto treba ici van. Najbolje mozda austrija po novi. Samo je problem financiranja. Ako se dize gotovinski kredit treba van po auto. Ja sam kupio megane i jedan poznanik je bio prodavac u renaultu u dizeldorfu. Pita kakav sam kupio? Ja mu dam broj sasije i covjek u cudu. Takav se u njemackoj nije mogao kupiti. Po polovnjak isto treba van ici. Tamo je "roba"puno bolje kvalitete. I zbog cesta koje su vecinom u puno boljem stanju nego hr.da gorivo ne spominjem. U hr tek unazad dvije god imamo dobro gorivo. Ovo prije je uzas bio. Dovoljno da naudi autu

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

i na kraju... stigao modul brisača iz Ogulina za 300 kn...

modul je bio u verziji bez komandi za radio, međutim, kako je izgorjelo na pločici od ručice, nju sam zamjenio sa ovom novom/rabljenom

i sad sve šljaka opet...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.