Jump to content

Clio III - dim kod volana, brisači i ostalo


Sinisha

Recommended Posts

Nevjerujem. Ovo je doduse isto polovna. Nova kosta 1900kn. Dogodilo se to kad sam vozeci AC cesto povlacio rucicu prema sebi da perem sajbu. Isto kao i prvi put. Pa zar se to nesmije?

Link to comment
Share on other sites

Možda bi nova trajala koliko i prva? Nešto svakako ne štima, ne može škoditi da provjeriš koliko struje vuče taj motorić.

Link to comment
Share on other sites

Budem. Hvala na savjetu.

Motoric za pranje sajbe ili motor brisaca?

Edited by Zrmi RS
Link to comment
Share on other sites

Možda ubaciti neki relej nebi bilo loše da se smanji opterećenje ručke

Link to comment
Share on other sites

Ako vas mogu utješiti ,jednom sam vozio ranga rovera i prekidač od podizača stakla je isto zadimio ,kad sam ga rastavio sve je u njemu bilo spaljeno ocu rec da se to događa i na skupljim autima,a reno je poznat po tome da ga voze ljudi koji vole upoznat svoj auto

Link to comment
Share on other sites

Budem. Hvala na savjetu.

Motoric za pranje sajbe ili motor brisaca?

Pogledaj obadva, jer se motor brisaca pali kad peres stakla. Stvarno žešća glupost[emoji35]
Link to comment
Share on other sites

Budem. Hvala na savjetu.

Motoric za pranje sajbe ili motor brisaca?

 

Krenuo bih od motora za pranje po onome što si napisao, ali provjeri oba za svaki slučaj.

Još da je nekako saznati koja je uobičajena struja koju vuku ti motori...

 

@mata: Zašto glupost? Pa kad pošpricaš šajbu ne vidiš niš pred sobom dok brisači ne odrade.

Edited by borny
Link to comment
Share on other sites

Ma žešća glupost to što što mu se desilo 2x, i to što ta ručkica napravi problema i troškova.

Zamisli da odeš sa autom po zimi 1000km i da se pokvari, a cesta slinava i blatnjava. Pranje stakla trebaš svako malo, možeš se ubiti. Stajati svakih par km i ručno prati nema smisla, vučna košta boli glava, a ovlašteni trlja ruke.

Link to comment
Share on other sites

Nasao drugu. Doduse ova nije imala komande za volan. Rastavio obje i prebacio samo tu rucicu. Za sad je opet sve ok. Al jbga 500kn. Trazio je 600.

Link to comment
Share on other sites

koliko ampera povuče pri pranju šajbe nisi mjerio?

Link to comment
Share on other sites

Ma nisam ti ja bas za te stvari niti imam instrument. Ovo sam nabrzinu zamjenio. E sad zanimljivo Je to sto je sama rucica iz 2005 godine. Sad sam stavio sa kraja 2007.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Evo identičan slučaj. Dakle peti slučaj u ovoj temi (šesti sa Zrmijevim ponavljanjem problema). Cura jutros išla na posao i odjednom dim i užasan smrad u kabini, iz čista mira, nijedna lampica ne gori. Nije znala šta je. Ugasila auto i prestalo se dimit, dala kontakt, evo ponovno i dima. Naravno, usrala se i zvala Oryx asistenciju (dobila ju besplatno u T-comu) i odvezli auto na popravak. Rekli su joj da je motorić brisača otišao, kratki spoj. Kaže da se iz desne ručice dimilo kao blesavo. I onda kad sam to pročitao odmah sam se sjetio ovog topica. I na kraju su ti dečki iz Oryxa zvali majstora, a majstor kaže da je to poznat problem tih Clija. A majstori će ju sad dobro oderat.

Nevjerojatno kakve se stvari događaju. Clio dCi kraj 2006. godine rađen za toliko hvaljeno njemačko tržište.

Edited by VedranSB
Link to comment
Share on other sites

Evo identičan slučaj. Dakle peti slučaj u ovoj temi (šesti sa Zrmijevim ponavljanjem problema). Cura jutros išla na posao i odjednom dim i užasan smrad u kabini, iz čista mira, nijedna lampica ne gori. Nije znala šta je. Ugasila auto i prestalo se dimit, dala kontakt, evo ponovno i dima. Naravno, usrala se i zvala Oryx asistenciju (dobila ju besplatno u T-comu) i odvezli auto na popravak. Rekli su joj da je motorić brisača otišao, kratki spoj. Kaže da se iz desne ručice dimilo kao blesavo. I onda kad sam to pročitao odmah sam se sjetio ovog topica. I na kraju su ti dečki iz Oryxa zvali majstora, a majstor kaže da je to poznat problem tih Clija. A majstori će ju sad dobro oderat.

Nevjerojatno kakve se stvari događaju. Clio dCi kraj 2006. godine rađen za toliko hvaljeno njemačko tržište.

nek samo izvade rucicu a ti na otpadu nadji drugu. Nemoj da oni prave da te ne oderu. Rucicu mozes naci za 20-50€ aali obrati paznju ko je proizvodjac. Delphi ili valeo da bi pasala...

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Izgorila opet! Treca po redu. Sto ciniti dalje? Kaze mi lega elektricar provjeriti motor brisaca. Rucicu imam ali ovo je previse. Ugradit osigurac, otpornik ili sto napravit da se ne ponavlja ovo?

Link to comment
Share on other sites

ugraditi relej, provjeriti motor i polužje brisača

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Izgorila opet! Treca po redu. Sto ciniti dalje? Kaze mi lega elektricar provjeriti motor brisaca. Rucicu imam ali ovo je previse. Ugradit osigurac, otpornik ili sto napravit da se ne ponavlja ovo?

Naći jako dobrog električara da provjeri instalaciju. Ostalo je sve čik pogodi.

Link to comment
Share on other sites

 

Naći jako dobrog električara da provjeri instalaciju. Ostalo je sve čik pogodi.

Motor mora dolje i na servis. On je ocito problem. Zvao sam sad elektricara. 

Link to comment
Share on other sites

Motor mora dolje i na servis. On je ocito problem. Zvao sam sad elektricara. 

Kupi novi. Mislim da je oko 700kn, Valeo.

Link to comment
Share on other sites

Pardon, 430kn za tebe. Valeo.

Ajmooooooooooooooooooooooooooooooooooo...nemoj da se vratim u RH prije nego što ga uzmeš. [emoji14]

Link to comment
Share on other sites

negdje ti zaljeva motor brisača i on jednostavno pregori zbog susreta vode i struje ili ga struja ubija. ne znam može li on crknut ako mu konstantno dolazi premalo struje pa se muči - međutim to bi primjetio u radu da ti sporije radi ponekad. možda mu dolazi negdje previše struje i ubije ga. glupo ti je mjenjat jedan za drugim ako ne ukloniš uzrok.

ja sam zamjenio prije dvije godine i radi ko beba - s time da sam proširio odvode za vodu da mi se ne čepe ili sam neke plastike maknuo - ne sjećam se više.

Link to comment
Share on other sites

negdje ti zaljeva motor brisača i on jednostavno pregori zbog susreta vode i struje ili ga struja ubija. ne znam može li on crknut ako mu konstantno dolazi premalo struje pa se muči - međutim to bi primjetio u radu da ti sporije radi ponekad. možda mu dolazi negdje previše struje i ubije ga. glupo ti je mjenjat jedan za drugim ako ne ukloniš uzrok.

ja sam zamjenio prije dvije godine i radi ko beba - s time da sam proširio odvode za vodu da mi se ne čepe ili sam neke plastike maknuo - ne sjećam se više.

Motor cu sutra odnjet elwktricaru cisto da vidimo u kakvom je stanju. Rucica u servisu 2400kn majko isusova. Ova sto sam nabavio odmah pregorila. Posudio sam s drugog sporta jednu i ona radi ali neigram se previse. U servisu kazu znaju za to i uzrok je navodno rucica koju su 4 puta mjenjali kataloski broj i ona kao radi s**nje. Neznam uglavnom vidjet cu sutra pa cu prvo motor mjenjat. Kojinje vama katalosku broj rucice? 

Link to comment
Share on other sites

ne znam jesi li mene pitao. moj auto je vulgaris - nije sport verzija tak da ne znam odgovor. ja sam u lageros osobno otišao po motor brisača (400 kuna keš). lijevalo je ko iz kabla a ja prema velikoj gorici bez brisača - jaooo. prošlo sve ok. 

stvarno treba neki dobar električar ispitati koliko struje dolazi do ručice i koliko do motora da se vidi ima li odstupanja. treba krenuti od najprimitivnijih stvari pa prema posljednjoj karici u lancu. ovdje stvarno ima ljudi koji znaju sto puta više od mene - možda ti netko preporuči nekoga ili sebe - zašto ne :)

Link to comment
Share on other sites

Motor je ok. No rucica je problem. No i to sam rijesio tj frend mi ju je prelemio. Na plocici postoji tanka nit koja spaja dvije metalne trake po kojoj setaju kotacici kad se rucica povlaci. Ta traka tj nit je jako lose napravljena i izgori. Uzeo je komad bakrene zice koja je posluzila kao nit nju zalemio za jednu traku i nju udubio u plocicu. Tockici idu po njoj bez beda. Malo je drugaciji osjecaj ali radi i nikad nece pregorit vise. Postam slike drugi put. Za 0kn popravak u odnosu na 2500kn rucice.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.