Jump to content

Clio III - dim kod volana, brisači i ostalo


Sinisha

Recommended Posts

nemoj sad zaboravit slike

 

IMAG0634.thumb.jpg.4bfd8050f8c5d645d8e5f 

Evo kak to izgleda, no danas mi motor brisaca poceo srat. Prva i interval nekad nerade nego samo brzina 2. I kad ga vratim oni ostanu na pola stakla. Rucica nije jer sam odmah drugu ispravnu probao. Jel to do motora?

Link to comment
Share on other sites

Motor ti je vjv pun vode, i sad brika, zato ti je i vjv izgarala rucica.

Edited by kristijan1710
Link to comment
Share on other sites

Motor ti je vjv pun vode, i sad brika, zato ti je i vjv izgarala rucica.

nije bio vlazan. Barem ne onaj dio gdje ide mast. Neznam. 

Link to comment
Share on other sites

nije bio vlazan. Barem ne onaj dio gdje ide mast. Neznam. 

Danas sam na cliu 2 otvarao motoric brisaca, izvana sve super, identicna stvar se desavala. Unutra je cijeli bio crven, neki kontakti pokorodirali. Sve ocistio, stavio masti, slozio sve nazad i evo sljaka bez problema.

Link to comment
Share on other sites

tak ti je i meni bilo - ostane na pol stakla pa dva dana radi pa tjedan dana nema kiše pa dođe kiša i radi 10 minuta - na kraju je crkao motor.

Link to comment
Share on other sites

Dat cu mu jos jednu sansu. Jucer mi vrag nije dao mira i otvorio sam motor sam. Skinuo sam plastiku te sam one zlatne kontakte ocistio jer je na njima bila mast i bili su malo spigani pa mozda jedan nije imao kontakt no to nisam siguran. Vratio sam sve nazad, stavio novi silikon i za sad radi no moram jos testirat.

Link to comment
Share on other sites

provjeri usput odvodne kanale za kišu - ima li dosta mjesta da odlazi voda.

Link to comment
Share on other sites

provjeri usput odvodne kanale za kišu - ima li dosta mjesta da odlazi voda.

to nije problem. To je sve ok jer uvijek ocistim to i motor nije bio pod vodom nikad.

Link to comment
Share on other sites

Meni je bila ista stvar.Druga brzina radi a prva i interval ne.Zamijenio motor cca 350 kuna Valeo i sad radi.

Link to comment
Share on other sites

Dat cu mu jos jednu sansu. Jucer mi vrag nije dao mira i otvorio sam motor sam. Skinuo sam plastiku te sam one zlatne kontakte ocistio jer je na njima bila mast i bili su malo spigani pa mozda jedan nije imao kontakt no to nisam siguran. Vratio sam sve nazad, stavio novi silikon i za sad radi no moram jos testirat.

Ta mast koju si skinuo je dielektrična mast koja spriječava koroziju kontakata. Sad će ti kontakti počet hrđat.

Frend ima problema na Cliu III sa brisačima i ventilacijom. It has a mind of it's own, slično kako vi opisujete. Prvi puta mu je električar raskopao pola auta i kokpita, mjerio i skužio da su ručice u kabini problem. Nakon niti godinu dana problem se ponavlja. Čini se da se problema manifestira kad je vlažno i kišovito. Također auto nije poplavljen odnosno odvodi nisu zaštopani.

Meni se čini da je problem do tih ručica. Osjetljive su na vlagu odnosno loše kvalitete.

Link to comment
Share on other sites

vidio sam da se tom mašću mažu zalemljeni spojevi, pa se onda navuče termobužir. Time se spoj štiti od oksidacije. Inače, imao sam priliku razrezati jedan takav bužir u kojeg je ušla vlaga i nije mi se svidjelo. Čak mi se izolacija izolir trakom učinila kao bolje rješenje

Link to comment
Share on other sites

Za izoliranje spojeva na koje može doći vlaga ili voda treba koristiti termobužir s ljepilom.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Evo i meni je jutros zadimija kraj brisaća nakon šta san u vožnji pra šoferšajbu.Vozija san ženu na posa.

Koja panika,bija san iznad kambelovca na magistrali,kako san smota u desno,zaustavija se,ugasija auto i izvadija kljuć, uzeja vatrogasni aparat i čeka a žena je prije toga iskoćila vani.Fala bogu iza toga ništa više,smrdi paljevina ka 100 đavli.

Doša san doma i skinija gornju plastiku i prova brisaće.Oni rade samo pumpa za vodu na prekide,izgleda toćno na jednom mistu vata i onda radi,dima više nema ali san za sada odredija još ne stavljat plastiku ako bude nedajbože tribalo gasit.

 

 

Link to comment
Share on other sites

mogli su ubaciti kakav relej u jebeni prekidač, ovako čim malo više otpora se javi počme paljevina

Link to comment
Share on other sites

Kako bi tu relej pomogao?

Jednostavno je loš kontakt u ručici. Čuo sam o takvim problemima od nekoliko meni bliskih osoba koje voze Clio III.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 9 months later...

Evo da se pridružim klubu bjelog dima [emoji3]

Eto i meni u četvrtak ujutro dok sam išao na posao ručica brisača ispustila bijeli dim

Za sad rade brisači i intervali ali neradi motorić za vodu špricati i radio

Vađenje tog modula nije tako strašno za izvesti,samobse treba paziti na džekove sa žicama

Dali netko možda zna neki auto otpad gdje bih mogao pogledati novi modul,pošto novi kod Tokića košta 1800kn

Poslano sa mog D5803 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

 Posalji ga meni na popravak. Nikad ti vise nece izgorit. Vise infa u inbox ;)

Edited by frenchkey
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Može, ako ti se da sa tim zezat šaljem [emoji3]

Imaš pm [emoji846]

Poslano sa mog D5803 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Eto tko zeli neka me kontaktira na pm u vezi trajnog rijesenja da rucica vise ne pregori. Znaci posaljete je meni i problem se rijesi. No najbolje bi bilo je poslati prije nego sto pregori jel od kolege gore je sve izgorilo i spalilo plastiku. Cak i ako promjenite kao ja 4 rucice niste nista napravili jel se problem moze odmah pojaviti a rucice nisu jeftine. Eto moja traje skoro 3g. Ako tko zeli moze se javit na pm. Isti dan kad mi dodje odmah se rijesava i salje nazad. Tako da ste bez nje cca 2 dana. Nekad ako malo pocne dimit i odmah ste prestali s radnjom moze se spasiti. Eto. Javite se tko zeli. Lp

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Da pohvalim kolegu Zrmi RS da uloženom trudu i vremenu a bome i benzinu, složio čovjek ručicu,s tim da je morao letat okolo na okolo jer je moja bila spaljena do kraja

Ručica danas ujutro postavljena radi bez greške

Još jednom hvala kolegi

Ako stignem nabacim ili slike ili video kao se sve rastavljia i vadi modul da svima bude lakše i jednostavnije

Poslano sa mog D5803 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.