Jump to content

Renault CLIO 2 problem gašenje


keljo_cro

Recommended Posts

Poštovani,

 

Imam clio 2 2000/2001 godina 1.4 16V.

Auto pali i vozi , ali kad stanem i u leru ga pustim da radi nakon sto se zagrije se ugasi. Opet ga bez problema upalim , te nakon nekog vremena 2-3 min se ugasi. 

 

Mijenjao bobine, senzor protoka zraka, svječice, senzor radilice, nosio na ono lasersko čišćenje dizni etc.. da bi mi rekli da je vjerojatno u kompjuteru problem.

 

Da li netko ima nekog električara za preporučit jer bi trebao popravit auto do godišnjeg. 

 

Unaprijed hvala

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • keljo_cro

    61

  • DraganST

    26

  • frenchkey

    18

  • dario radić

    8

Ne kuzim te mehanicare,pa valjda je logicno krenut od najbanalnije stvari,najlakse je rec mjenjaj...

Kao prvo promjeni mehanicara a kao drugo napravi ono sta sam mozes:dezodoranom spricaj na sve sta je povezano sa usisom,prati promjene zvuka pri radu motora dok to radis i saznat ces vuce li gdje fals zrak,ako ne vuce onda pocisti sve sta se nalazi oko zaklopke gasa,ja sumljam na zaprljanost motorica ler gasa.

Link to comment
Share on other sites

Znaci bio na kompjuterskoj dijagnosici kod 1. Majstora. Spojio ga na neki sugavi komp i kaze nema greska.kao kod njega je "radio" 1 sat i nije se ugasio. Ajde pljunem ja 150 kn i vozim doma. Sparkam se i ugasi se..kaze mestar mijenjaj svjecice, ajde daj 120 kn za 4 nove pa JEL kad sam vec tam promijeni i filter zraka. Opet se gasi. Pukne mi film vozim ga ja kod ROCE. auto radili 8 sati i zovu da su 3 bobine neispravne- zamjena 2000 kn. Ja reko sigurno i nije kraj, da bi se oni meni kunuli da je TO TO.. ajde zamjeni, ali auto se opet gasi.. ja reko odustajem i nosim ga 3 majstoru. On promjeni senzor radilice i procisti dizne jel navodno 1 cilindar je radio na 30%.kazu testirali ga i ne gasi se. Ja sretan platim 800 kn i dodem doma kad ono ćorak. Zgasi se. Vracaj im ga nazad da bi nakon analize od 4 dana rekli da je u kompu problem. Zadnji majstor je bio 10 godina voditelj servisa u Renaultu. Sad sam vec luuud..od pocetka sam citao na forumima da je moguce motoric ler gasa ali to 3 servisera nisu nikad spomenula. Ja se u to kuzim ko krava u balet zato platim i mislim ljudi znaju posao, kad ono kriminal...uzas.

Probat cu jos motoric ler gasa ako nije molit cu lijepo majstora iz Karlovca da mi date adresu ili broj.

Hvala

Link to comment
Share on other sites

Dobro su te očerupali i prošetali. :dobroje: Reklamiraj te uzaludne popravke i vrati pare u džep barem.

Link to comment
Share on other sites

Evo danas bi trebao podignuti auto kod zadnjeg mehanicara. :-(

Zvao ga opet da pitam jel su pregledali i ispitali/procistili motoric ler gas, onako na brzinu odgovara " ma sve smo provjerili...cak i instalacije!"

Iskreno sumnjam.

Ako je netko voljan, da mi samo objasni ili neku sliku postavi gdje je taj prokleti motoric ler gasa da ga skinem i procistim, tj. Moj stari jer ja nisam neki mestar.

Hvala puno. Ipak cu nade polozit u ovaj forum , a ne u mehanicare.

P.s. vise nikad ne kupujem stari auto.. :-)

Link to comment
Share on other sites

Sad nakon ovoga jos vise sumljam na motoric ler gasa,njegov neispravan rad se manifestira tako da dok god auto radi na leru nece se ugasiti ili ce jako rijetko,dok ce recimo nakon voznje stajanjem na semoforu ili slicno,ugasit se.

Najlakse ces ga nac(crijevo filtera zraka ti je spojeno na klapnu gasa,kad skines crijevo vidjet ces zaklopku i jedan manji kanalic do njega,kroz kojeg zrak prolazi kad je klapna zatvorena.sa vanjske bocne strane je motoric zaserafljen u tom kanalu)

Ako gdje zapnes,pitaj...

Link to comment
Share on other sites

a budem ga probao skinut , tj. nac pa cu ga pokusat očistiti. Ako nije to onda je kompjuter ziher. Navodno kad se temperatura digne neki elementi u kopjuteru se zagriju i poremete mu se parametriu i on se ugasi. Nakon ponovnog startanja on se opet upali i radi u leru ( ovisi cca 1-2 min i ugasi se ). Kad je hladan nema majci da se ugasi. Jer veliki problem zamjeniti kompjuter ? tj. misliso sam na neki otpad ici i uzeti iz nekog karambola komp pa da mi ga netko promijeni ili ima tko kakvu ideju ili preporuku majstora.

 

Sad i ja sumnjam u klapnicu ler gasa. Ne vjerujem da nitko to nije pogledao , ma da je ovaj zadnji reko da je.. 

Link to comment
Share on other sites

A mozda da probas reprogramirat ecu kao sto sam ja na dizelu

Link to comment
Share on other sites

sve prijedloge primam , jer su me svi mehaničari odbili... :(

ako nije do motorića ler gasa, ja bi reko da je negdje slabi/oksidirani spoj. Na nekom od senzora ili samom ECU

Link to comment
Share on other sites

Samo napomena. Danas dolazim kod mehanicara podignut auto. Znaci kad sam ga dopeljao reko je da je konpjuter javio 2 greske. Zastopana 4. Dizna i senzor radilice. Zamjenio on to i naravno opet se gasio ali uzeo 800 kn. Da bi mu ga vratio, auto je tamo stajao 8 dana, navodno je i neki elektronicar ispitivao kablove bla bla bla ali nista nisu napravili...uglavnom ja podizem auto i hvala dovidenja kad ono auto mi nekako bucan na gasu. Dofuram se ja doma , sagnem se ispod auta misleci da se auspuh zbusio ili nekaj , kad ono sve ok. Dignem ja haubu kad ono imam kaj za vidjeti. Fali cijela usisna grana , filter nema , nicega.. ja reko pa ovo ima samo kod nas.. zovem ja njega , a lik meni :" pukla mi cije doma pa sam se s tim zajebaval, pa sam zaboravio to zmontirati.."

Uglavnom Rihtarić u Brestju za mene od sad 0 bodova..

Link to comment
Share on other sites

Bas razmisljam , a ono sve preporuke - da se detoniras!!!!

Uglavnom nadam se da je elektronicki kvar da vise to skinem s dnevnog reda jer mi ga je vec puna kapa. Svakog kog sam do sad zvao ide na godisnji, a ja cu izgleda biciklom :-(

Link to comment
Share on other sites

Slobodno skini nekog svetca ili majku neciju,mislim da ti u tvom slucaju moderatori nece zamjerit.

Pa za sta si ti njemu platio,da izucava zanat na tvom autu.

Mislim da ga pitas kak radi 4taktni motor s unutarnjim sagorijevanjem,da bi rekao-tok,tok,tok.

Najlakse je pobrat 30posto rabata na dijelovima i 2glave za zamjenu dizne i naspricat senzor kontakt sprejem,a posla sat vremena uvrh glave...

Otpeljaj mu auto i nek slozi kak zna i umije ili nek ti vrati pare...

Mozes ga i izbit iz cipela,odes u remetinec,na more tak i tak nemas s cim ;)

I pitaj ga jel ono baš,baš pisalo da je zastopana 4 dizna,da mu se mami nije postopalo kaj?

Na dijagnostici je moglo pisat missfire na 4om cilindru a uzroka tu moze biti malo vise

Edited by dario radić
Link to comment
Share on other sites

Neda mi editirat...

Koliko vidim sva tri mehanicara su prckala oko stvari vezanih za ajmo rec greske missfire i senzora GMT,znaci bobine,svjecice,senzor gmt,dizne i tko zna po cemu jos...

Neznam kako auto radi dok radi i kako ide,ali prvo sta bi gledao nakon motorica ler gasa a da imam ovu vodilju bi bila faza.

Link to comment
Share on other sites

Nije motoric sigurno. Zamijenil sam ih barrm 10 do 15 na cliu....twingu....meganu.....nijedan nije imamo takve nazovimo to nuspojave kao tvoj. Znaci na leru obrtaji se povecaju il smanje....i tako uzastopce. Al da bi se ugasil auto, nikaf mi se to nije dogodilo.

Link to comment
Share on other sites

Meni je vw polo sam poceo dizat okretaje, pa ih spustat i tako u krug.

Kad bi ga ugasija pa upalija radio bi normalno, pa za par minuta opet isto.

Dosa je covik i kalibrira klapnu gasa, nakon toga radio je godinu dana najnormalnije, proda sam ga takvog i nikad problema.

Nemam pojma, evo pisem bzvz, mozda je i ovo...

Link to comment
Share on other sites

  1. Bježi od majstora koji kaže da je problem u kompjuteru. Taj ne zna što je kompjuter i zna popravljat samo frgiće. Nikad nije problem u kompjuteru auta.
  2. Trebao si talentima u Roci reći da ti vrate tvoje bobine i neka si svoje uzmu natrag kada su se kleli da je u njima problem.

Ovo bi mogao biti regulator tlaka goriva.

Link to comment
Share on other sites

 

  1. Bježi od majstora koji kaže da je problem u kompjuteru. Taj ne zna što je kompjuter i zna popravljat samo frgiće. Nikad nije problem u kompjuteru auta.
  2. Trebao si talentima u Roci reći da ti vrate tvoje bobine i neka si svoje uzmu natrag kada su se kleli da je u njima problem.

Ovo bi mogao biti regulator tlaka goriva.

 

 

Gledao sam nedavno na VOX.de kako to u Njemačkoj rade. Isto su prepuni takvih servisa di samo znaju mijenjati i posle se čuditi "ipak nije bilo to".

Pa savjetuju ljudima nek odvezu auto u servis i traže dijagnostiku, jer na taj način oni moraju pronaći kvar i otkloniti ga, da bi mogli s sigurnošću reći da je to bilo to, a kupac samo plaća vrijeme i dijelove koji su zamijenjeni. Al to je razina do koje mi još nismo došli i naš je zadatak da maltretiramo ove u servisu dok ne dođemo do toga.

Znači ako meho veli možda je bobina reci da nek proba prvo, (ima načina da se istestira) pa ako je da onda kupuješ novu.

Ti mehaničari uglavnom imaju hrpu autiju na dvorištu i dijelova pa mogu malo kemijati.

Link to comment
Share on other sites

Meni se gasio radi motorica ler gasa,znaci cim bi pustio gas ugasio se i nije htio upalit bez gasa...

Raskopao sve s klapne,pocistio,vratio i radio je najnormalnije,cak nisam ni komp resetiral.

Link to comment
Share on other sites

A gas imas na sajlu ili na struju

Mislim da ovo programiranje klapne gasa vrijedi samo za one na struju

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.