Jump to content

Renault CLIO 2 problem gašenje


keljo_cro

Recommended Posts

Znači opet.. mislim da nije klapna gasa.

 

Auto upalim, dok je hladan radi pod automatiskim čokom. Auo vučer , ne drma , sve 5. Digne se temperatura na 90 sutpnjeva i indikator topline upali ventilator i to sve odrađuje. 

Auto vozim, stanem , vozim stanem, ali nekad kad stojim duze vrijeme on se ugasi i ponaša se ko da mu nestaje benzina - onako zatrokira i bum ugasi se .

 

Okrenem ključ , zapalim ga ko da nista nije bilo i opet on radi ( u leru) neko vrijeme do 5 min i ugasi se.. tako mogu do imendana..

 

Jedan elektroničar mi kaže da nije siguran da je kompjuter. Ako mogu nabavit neki s furde ili otpada bas takav da ce ga on isprogramirat ( povuć podatke iz ovog trenutnog i prebacit u taj "novi" , ali moram bit siguran da me kompjuter tj ECU zeza.).

 

Ma 100 majstora, svaki ima svoju teoriju , vec mi ih je puna kapa.. zapravo ni novci nisu problem , ali samo da se to riješi pa makar kostalo i 500€ - jer ova agonija me ubija..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • keljo_cro

    61

  • DraganST

    26

  • frenchkey

    18

  • dario radić

    8

Indikator temperature zna popizdit i slat kompjuteru netocne informacije pa on zna motoru slat svasta. Vidi njega.

Link to comment
Share on other sites

Indikator zamjenjen ( NAVODNO ) - vidim da se novi sjaji.. jel on ispod filtera zraka mašine?

Link to comment
Share on other sites

Možda je problem u nekom lošem kontaktu na konektorima senzora,računala,itd...

Link to comment
Share on other sites

Činjenica je da imaš jedan problem koji je najvjerojatnije uzrokovao bivši vlasnik ili njegov mehaničar. Bezveze je mijenjati nasumično dijelove, a cijelo vrijeme ti je npr. klapna usisa u banani zbog nestručnog čišćenja i pušta previše zraka na leru.

 

Ovo je jedan od problema koje je zeznuto otkriti jer se rijetko događa i iskušava ti strpljenje. Najgore je što bivši vlasnik najvjerojatnije zna o čemu je riječ....

Link to comment
Share on other sites

Odveo ga na kraju jednom elektronicaru u dubravi. Covjek me na 1.iznenadio. znaci nakon moje 2 recenice preko telefona on se nadovezao i ispricao mi sve moje simptome.. ostao sam iznenaden!!! Odfurao auto i sutra ce ga pocet nadam se radit. Reko je da 90% zna u cemu je kvaka, ne zeli rec 100% da ne bi bilo , ali ce se sredit nada se. Ovo je veliko olaksanje jer do sada sam uvijek dobio odgovre:" dovedite ga vidjet cemo" - bez ikakvih nada da bi mogli znat u kojem smjeru bar ici. Dok je ovaj znao tocno sve.

Tako da javim kako je proslo..keeping my fingers crossed :-)

Link to comment
Share on other sites

update . Elektroničar promijenio kompjuter, vozio ga 2 dana i kaze riješeno!! JA platim novi komp, ruke i svu zajebanciju 900kn , dodem doma i auto se ugasi nakon 5 minuta rada u leru.. Zovem ih opet i vozi ga nazad, da bi vratili majstori kompjuter ( stari ) koji se ponaša identično . Ja reko kaj sad? oni zaklopili sve, vratili novce , i rekli da se oni s tim neće zajebavat. Sretno bilo i doviđenja..

 

Ostaje mi nazvat Markotu u Dugu Resu da vidim kaj ce on rec.. inace prodajem tj. poklanjam auto za smiješne novce...

 

:((((((

Link to comment
Share on other sites

update . Elektroničar promijenio kompjuter, vozio ga 2 dana i kaze riješeno!! JA platim novi komp, ruke i svu zajebanciju 900kn , dodem doma i auto se ugasi nakon 5 minuta rada u leru.. Zovem ih opet i vozi ga nazad, da bi vratili majstori kompjuter ( stari ) koji se ponaša identično . Ja reko kaj sad? oni zaklopili sve, vratili novce , i rekli da se oni s tim neće zajebavat. Sretno bilo i doviđenja..

 

Ostaje mi nazvat Markotu u Dugu Resu da vidim kaj ce on rec.. inace prodajem tj. poklanjam auto za smiješne novce...

 

:((((((

 

100% da je negdje loš kontakt.

A servisima se neda time zafrkavati jer će ga možda tražiti 2 dana koje ti neće moći naplatiti

Link to comment
Share on other sites

frendu na audi 80 pet godina trzao motor u raznim režimima, nikakva dijagnostika nije pomagala, kod majstora uvijek dobro radio. Mijenjao hrpu dijelova, na kraju odustao. Prije 6 mjeseca crkla mu bobina (ima 1 centralnu), na otpadu kupio polovnu. Nikad više zatrzao nije.

Link to comment
Share on other sites

update . Elektroničar promijenio kompjuter, vozio ga 2 dana i kaze riješeno!! JA platim novi komp, ruke i svu zajebanciju 900kn , dodem doma i auto se ugasi nakon 5 minuta rada u leru.. Zovem ih opet i vozi ga nazad, da bi vratili majstori kompjuter ( stari ) koji se ponaša identično . Ja reko kaj sad? oni zaklopili sve, vratili novce , i rekli da se oni s tim neće zajebavat. Sretno bilo i doviđenja..

 

Ostaje mi nazvat Markotu u Dugu Resu da vidim kaj ce on rec.. inace prodajem tj. poklanjam auto za smiješne novce...

 

:((((((

Ako imaš volje i spreman si izdvojiti još poneku kunu pitaj ovog odličnog dijagnostičara...http://tidala.bloger.index.hr/

Link to comment
Share on other sites

Jeli mjeren pritisak pumpe goriva u momentu gašenja?

 

Nije.. znači sve smo probali tj. majstori su sve isprobavali ali niti jedan od njih nije dirao niti spominjao pumpu. Još je samo to ostalo!

 

moram naci majstora koji je voljan to sve raskopat i isprobat. Svi oni promjene senzor i uzmu lovu, a ovo malo posla kaj se treba namučit nitko neće radit.

 

kak se mjeri taj pritisak pumpe goriva?

Link to comment
Share on other sites

100% da je negdje loš kontakt.

A servisima se neda time zafrkavati jer će ga možda tražiti 2 dana koje ti neće moći naplatiti

 

promijenio je cijeli kompjjuter ako na to mislis. ili mislis na losi kontakt "negdje" na svim tim spojevima i konektorima oko mašine*?

Link to comment
Share on other sites

promijenio je cijeli kompjjuter ako na to mislis. ili mislis na losi kontakt "negdje" na svim tim spojevima i konektorima oko mašine*?

Meni je stari na Mercedesu ima slicne simptome, doduse njemu bi se zna ugasit i u voznji! A krivac je bija relej od pumpe goriva. Tj kontakti/postolje...
Link to comment
Share on other sites

promijenio je cijeli kompjjuter ako na to mislis. ili mislis na losi kontakt "negdje" na svim tim spojevima i konektorima oko mašine*?

 

na nekom senzoru ili na samom kompu. Ili negdje na instalaciji.

Možda je masa negdje loša...

Link to comment
Share on other sites

Elektricar provjerio instalaciju. Kaze sve ok. Gle to su "njihove" rijeci. Vise nikome ne vjerujem. :(

Link to comment
Share on other sites

keljo ajde ti provjeri ovo šta je Megane16v spomenuo, relej pumpe goriva.

 

To možeš i sam, netreba ti nikakav meštar. Relej ti se nalazi u prostoru motora desno od akumulatora unutar velikoga crnog plastičnog kučišta. Skini poklopac i ugledat ćeš osim osigurača i postolje sa relejima. Evo ti u prilogu raspored i popis releja.

 

 Releji.pdf

 

Relej pumpe ima oznaki B na slici. Njega iščupaj i pogledaj u kakvom su mu stanju konektori, a isto tako pogledaj njegove konektore na tom postolju. Ovdje vrlo lako uđe voda i vlaga pa može doći do oksidacije kontakata (lagano pozelene) i onda relej ne radi dobro. Očisti ih sa finim brusnim papirom pa ubodi relej nazad i probaj upaliti auto.

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

ili kupi druge releje

30 kn komad je na zagrebackoj cesti u jednoj trgovini s autoelektrikom

Link to comment
Share on other sites

keljo ajde ti provjeri ovo šta je Megane16v spomenuo, relej pumpe goriva.

To možeš i sam, netreba ti nikakav meštar. Relej ti se nalazi u prostoru motora desno od akumulatora unutar velikoga crnog plastičnog kučišta. Skini poklopac i ugledat ćeš osim osigurača i postolje sa relejima. Evo ti u prilogu raspored i popis releja.

attachicon.gifReleji.pdf

Relej pumpe ima oznaki B na slici. Njega iščupaj i pogledaj u kakvom su mu stanju konektori, a isto tako pogledaj njegove konektore na tom postolju. Ovdje vrlo lako uđe voda i vlaga pa može doći do oksidacije kontakata (lagano pozelene) i onda relej ne radi dobro. Očisti ih sa finim brusnim papirom pa ubodi relej nazad i probaj upaliti auto.

post-14213-0-03586700-1406223961_thumb.j

post-14213-0-02002800-1406223984_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

 

 

i jel se jos gasi sad kad si to ocistio

ako nisi bilo bi dobro da si i naspricao sa kontakt sprejem

:)

Link to comment
Share on other sites

Postolja su drugacije oznacena.

Jeda je zeleni. Budem ga osmirglao i probao pa se javim.

Hvala na shemi

Link to comment
Share on other sites

Releje osmirglao, i ista stvar. Mozda se meni cini ali moozda je koju minutu duze radio. Vidim da su postolja releja zelenkasta i to dosta. Njih nisam mogao pa necu donosit zakljucke dok njih ne pospricam kontakt sprejem.

Eto..

Link to comment
Share on other sites

E da. Od 3 releja u tih 5 minuta koliko su radili 2 su se zagrijala jako, dok je jedan bio hladan.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.