Jump to content

Renault CLIO 2 problem gašenje


keljo_cro

Recommended Posts

Relej izvana izgleda prilično loše,sigurno je u lošem stanju i unutrašnjost.Otvori ga i očisti iznutra ili nabavi novi.Također dobro očisti i postolje releja sa priključcima gdje se spajaju žice.

Definitivno imaš problema sa lošim spojevima (u releju,relej i postolje,žice i postolje)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • keljo_cro

    61

  • DraganST

    26

  • frenchkey

    18

  • dario radić

    8

Ako mozes samo objasnit kako da pocistim postolje releja? Ok releje cu kupit nove, to nije problem ( sva 3 komada) , ali postolje je vezano sa zicama za Kutiju s osiguracima, a te ga ne mogu rastavit. Ili imas kakvu ideju?

Ne razumijem kako da gurnem brusni papor izmedu prostora za capice releja postolja.

Sorry kaj gnjavim ali nisam neki expert u tome.

Relej izvana izgleda prilično loše,sigurno je u lošem stanju i unutrašnjost.Otvori ga i očisti iznutra ili nabavi novi.Također dobro očisti i postolje releja sa priključcima gdje se spajaju žice.

Definitivno imaš problema sa lošim spojevima (u releju,relej i postolje,žice i postolje)

Ako mozes samo objasnit kako da pocistim postolje releja? Ok releje cu kupit nove, to nije problem ( sva 3 komada) , ali postolje je vezano sa zicama za Kutiju s osiguracima, a te ga ne mogu rastavit. Ili imas kakvu ideju?

Ne razumijem kako da gurnem brusni papor izmedu prostora za capice releja postolja.

Sorry kaj gnjavim ali nisam neki expert u tome.

Relej izvana izgleda prilično loše,sigurno je u lošem stanju i unutrašnjost.Otvori ga i očisti iznutra ili nabavi novi.Također dobro očisti i postolje releja sa priključcima gdje se spajaju žice.

Definitivno imaš problema sa lošim spojevima (u releju,relej i postolje,žice i postolje)

Link to comment
Share on other sites

Priključke na postolju releja probaj očistiti štapićima sa vatom natopljenom alkoholom ili nekim kontakt sprejom,nemoj gurati brusni papir.

Postolje se može kupiti posebno http://www.renaultgenuineparts.com/7703297567-relay-support-r21/ pa se može i skinuti sa kutije osigurača.

 

http://euroauto.ru/photo/tp3/40021670-0-02.jpg

http://euroauto.ru/photo/tp3/40021670-0-01.jpg

 

@french - nema to veze sa posoljenim cestama nego sa lošim brtvljenjem kutije gdje su osigurači i releji.

Link to comment
Share on other sites

Po nekoj logici, da je imalo loš kompjuter ili relej, ne bi se auto nikako upalilo.I nije lako naći ECU za Renault vozila, na svaki model (motor) ih ima nekoliko vrsta (been there,done that)

 

Ne znam da li je autor probao čiščenje klapne do sad, ali po simptomima izgleda da je upravo klapna prljava.

 

Ima na youtube dosta primjera kako očistiti to:

 

https://www.youtube.com/watch?v=42nRKYEXDZ8

 

Ovdje imaš na jednom clio motoru, dio od 0:13 do 0:20 je taj dio koji tebi treba očistit, znači taj okrugli ulaz gumenog crijeva pošpricat nekim carb cleanerom, možeš sprejati ( ne previše) i dok motor radi tj. netko dava gas a ti špricaš li ga špricaš dok ne vidiš čisto leptirasto tijelo.

 

https://www.youtube.com/watch?v=DAJosxh-RkQ

Link to comment
Share on other sites

Te releje nemoj uopće čistiti nego kupi nove i zamjeni, pogotovo ta dva šta se griju. Ako ti je taj relej na slici tako jako oksidirao izvana siguran sam da je ušla vlaga i unutar njega, pa kao rezultat imaš loš spoj na kontaktu releja, pa zbog toga dolazi do iskrenja na tom mjestu i zagrijavanja.

 

Postolje isto trebaš dobro, dobro, srediti kako ti je reko trigi.

Link to comment
Share on other sites

pa imaš more kontakt sprayeva čak i one koji samo otapaju oksid plus one koji održavaju kontakte. samo nasprejaj tu kutiju, ne žali. Pusti da se osuši pa ponovi, i na kraju zaštitnim kontkt sprayem

Link to comment
Share on other sites

Evo na tvojoj slici sam ti označio relej pumpe goriva (relej "L"). Pripazi na amperažu kad budeš kupovao nove (piše ti na svakom releju od koliko je ampera).

 

post-14075-0-17691800-1406278031_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Objašnjenje za ostala dva releja:

 

 Relej H (gornji desni na slici) - blokada ubrizgavanja. 

 Relej M (donji desni na slici) - ventilator hladnjaka.

 

Ovoga od blokade ubrizgavanja isto obavezno promjeni.

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Priključke na postolju releja probaj očistiti štapićima sa vatom natopljenom alkoholom ili nekim kontakt sprejom,nemoj gurati brusni papir.

Postolje se može kupiti posebno http://www.renaultgenuineparts.com/7703297567-relay-support-r21/ pa se može i skinuti sa kutije osigurača.

 

http://euroauto.ru/photo/tp3/40021670-0-02.jpg

http://euroauto.ru/photo/tp3/40021670-0-01.jpg

 

@french - nema to veze sa posoljenim cestama nego sa lošim brtvljenjem kutije gdje su osigurači i releji.

 

 

 

 

Priključke na doljnjoj strani postolja očistio ćetkicom za zube natopljenom alkoholom, kao i releje. Nakon toga su sva tri releja ispitana i otvaraju/zatvaraju - što je i elektroničar potvrdio da su ispravni ( danas ujutro). Još sam otišao u tokićć i sve našpricao kontakt sprejem.

Moguće da je duze trebalo da se auto ugasi, ali kad se jednomu gasio , nakon ponovnog paljenja nije izdrzao duze od 3 minute.

Link to comment
Share on other sites

Evo na tvojoj slici sam ti označio relej pumpe goriva (relej "L"). Pripazi na amperažu kad budeš kupovao nove (piše ti na svakom releju od koliko je ampera).

 

attachicon.gifReleji.jpg

taj je najvise oksidirao. Od svih, zapravo su svi ali taj je najvise. Otvarani su , i unutra su ok. budem promijenio releje, ali nema zamjenskih :( . Dosao u Tokić i majstori imaju samo oriđiđi koji kosta 250 kn. Iskreno ja sam sva 3 isprobao na svim mjestima i sad sam ih pomijesao. 

 

Budem probao s nekog clia nać relej i promijenit za probu, a sve cu dobro par puta našpricat.

 

Hvala svima jos jednom od srca na uloženom trudu i savjetima. Ioako nista ne riješim znajte da jako cijenim trud i pomoć,

Link to comment
Share on other sites

ima zamjenskih

 

ja sam kupio u jednoj trgovini na zagrebackoj cesti

ne znam kak se zove trovina al imaju samo autoelektriku

i jedan je 30 kn

Link to comment
Share on other sites

taj je najvise oksidirao. Od svih, zapravo su svi ali taj je najvise. Otvarani su , i unutra su ok. budem promijenio releje, ali nema zamjenskih :( . Dosao u Tokić i majstori imaju samo oriđiđi koji kosta 250 kn. Iskreno ja sam sva 3 isprobao na svim mjestima i sad sam ih pomijesao. 

 

Budem probao s nekog clia nać relej i promijenit za probu, a sve cu dobro par puta našpricat.

 

Hvala svima jos jednom od srca na uloženom trudu i savjetima. Ioako nista ne riješim znajte da jako cijenim trud i pomoć,

 

Kako misliš pomiješao? To možeš napraviti ako su svi iste amperaže, a ako nisu onda ih moraš staviti točno kako su bili. Ako staviš nekoga male amperaže na mjesto gdje dolazi veća (veći potrošač) izgoriti će ti kontakt u releju ili će se zavarit.

Link to comment
Share on other sites

zar nije moguće i da je pumpa goriva dala svoje? Pogotovu ako se vozi na rezervi pa se slabo hladi gorivom

Link to comment
Share on other sites

Kako misliš pomiješao? To možeš napraviti ako su svi iste amperaže, a ako nisu onda ih moraš staviti točno kako su bili. Ako staviš nekoga male amperaže na mjesto gdje dolazi veća (veći potrošač) izgoriti će ti kontakt u releju ili će se zavarit.

Svi su isti i site amperaže. Zapčravo na njima pišu iste oznake , ne pišu amperi.

 

Budem probao kupiti zamjenske

 

ovako izgleda ovaj relej od pumpe goriva.. čini mi se ok

zar nije moguće i da je pumpa goriva dala svoje? Pogotovu ako se vozi na rezervi pa se slabo hladi gorivom

da li pumpa radi ili ne radi ili bi mogla zafrkavat? iskreno u 80% vremena se vozim od 1/3 rezervara prema rezervi.

post-14213-0-72251500-1406282490_thumb.j

post-14213-0-81942500-1406282494_thumb.j

post-14213-0-71103200-1406282498_thumb.j

post-14213-0-77745400-1406282502_thumb.j

post-14213-0-88839400-1406282506_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Po nekoj logici, da je imalo loš kompjuter ili relej, ne bi se auto nikako upalilo.I nije lako naći ECU za Renault vozila, na svaki model (motor) ih ima nekoliko vrsta (been there,done that)

 

Ne znam da li je autor probao čiščenje klapne do sad, ali po simptomima izgleda da je upravo klapna prljava.

 

Ima na youtube dosta primjera kako očistiti to:

 

https://www.youtube.com/watch?v=42nRKYEXDZ8

 

Ovdje imaš na jednom clio motoru, dio od 0:13 do 0:20 je taj dio koji tebi treba očistit, znači taj okrugli ulaz gumenog crijeva pošpricat nekim carb cleanerom, možeš sprejati ( ne previše) i dok motor radi tj. netko dava gas a ti špricaš li ga špricaš dok ne vidiš čisto leptirasto tijelo.

 

https://www.youtube.com/watch?v=DAJosxh-RkQ

 

 

ne znam di je to, ako mozes zaokruzit na slici.. ali mene ti direkt sajla gasa sa papučice ide na motor

post-14213-0-00346200-1406282664_thumb.j

post-14213-0-07651000-1406282670_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Svi su isti i site amperaže. Zapčravo na njima pišu iste oznake , ne pišu amperi.

 

Budem probao kupiti zamjenske

 

ovako izgleda ovaj relej od pumpe goriva.. čini mi se ok

da li pumpa radi ili ne radi ili bi mogla zafrkavat? iskreno u 80% vremena se vozim od 1/3 rezervara prema rezervi.

mogla bi i te kako, a kad se pregrije pogotovu. Nabavi polovnu pa probaj, nije baš da je jeftina pa da je mjenjaš po sistemu eliminacije

Link to comment
Share on other sites

mogla bi i te kako, a kad se pregrije pogotovu. Nabavi polovnu pa probaj, nije baš da je jeftina pa da je mjenjaš po sistemu eliminacije

da - vidiš - to se događa tek kad se auto zagrije, ali nikakvihh problema kod ubrzanja i dok vozim.. tek kad stojim 3-4 minute u leru..

Link to comment
Share on other sites

U tom momentu pompa ima najmanje hlađenje zbog slabog protoka goriva.

Kolega je imao tako problem na Corsi , npr. kad dugo stoji u koloni ugasi se , ali je on imao riješenje , jer kod Opela je bila ona vanjska pumpa , samo je zalije hladnom vodom da se ohladi i istog momenta pumpa proradi :D

Link to comment
Share on other sites

U zagrebackoj je prodavaonica elektro Cargo. Dali zamjenske releje. 3 komada 98 kn , u tokicu je 250 kn komad. Zamjenio sva 3 releja, auto upalio. Pustam ga u test pa javim

Link to comment
Share on other sites

U Tokića 250 kn "originalni" :??: . Na ovako nešto trenutno ispalim na živce. Šta znači originalni relej? Samo na izraz "originalni" ljudima kradu novce. Relej je relej i svi releji na svijetu rade na istom principu. Jedino treba voditi računa o amperaži radnog kontakta i rasporedu nožica.

Link to comment
Share on other sites

Opet se ugasio. Nista ostaje promjena pumpe goriva. :-(

 

E jbg. stari moj. Na osnovu tvojih slika releja i postolja bi sam 100% siguran da je to uzrok svih tvojih muka.

U svakom slučaju s obzirom kako je to sve skupa izgledalo zamjena/čišćenje releja i podnožja je trebalo odraditi jer bi vrlo brzo to bio uzrok novom problemu.

 

Ali mene jedna druga stvar fascinira. Obišao si mali milijun ovlaštenih servisa i meštara svih profila, koji su mijenjali razne dijelove na autu, a kad pogledam stanje releja nemogu se oteti dojmu da nitko od njih nije nikad otvarao poklopac da pogleda releje. Jer da je, onda bi sigurno netko od njih izvadio releje i prošao ih brusnim papirm (posao od cca. 12,5 sec).

I sad lagano popižđujem i tlak mi je na milijon i osamasto. I onda onaj naš veleumni kolega izjavi da se ništa nesmije odrađivati na autu u osobnom aranžmanu, jer se tako uništava Hrvatska ekonomija. Pa ako je itko doprinio Hrvatskoj ekonomiji onda si to ti keljo, jer si platio masu novih dijelova kao i njihovu ugradnju, a rezultat je SSDD.

 

Stekao sam dojam da si ti neki vrlo smiren tip. Da sam ja na tvome mistu i da su mi oni mudrijaši iz ovlaštenog promijenili 3 bobine i naplatili 2000 kn, a rezultat 0 bodova, trenutno bi se vratio tamo i tražio da ili osposobe auto ili da mi vrate moje stare bobine i naravo lovu, a sve skupa bi bilo popračeno prigodnim riječima i gestikulacijom sa malo većim decibelima.

 

Nije moje auto i ne znam osobno kelju, ali jbm im ja mtr svima. (uz ispriku vama forumašima na izrazu)

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

U tokicu su izrazito rekli da "nemaju original"! Tj. Ne postoji. Dosao tamo kod deckiju u ducan i dali mi najobicniji relej s 5 nozica i cak ima 30A. Tako da sam ovako "spalio" 98 kn za 3 nova umjesto 750 kn kod Tokica

Link to comment
Share on other sites

Btw. kada ti je auto ugrijan i radi u leru koliki broj okretaja pokazuje instrument na tabli?

 

Nemoj odmah kupovati novu pumpu. Pokušaj je kod nekoga posuditi ako možeš, za probu. Nemora značiti da je u njoj problem već kolege, kao i ja sam, nabacuju razne ideje za riješenje tvog problema.

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.