Jump to content

Diskovi i plocice


goran_zg

Recommended Posts

Kad se gleda sve skupa, da, cifra je povelika i ovako kroz aftermarket.

Sve to je zahvaljujući stražnjim diskovima koji su s integriranim ležajem u sebi.

Premda postoji opcija da se diskovi mogu kupiti bez ležaja, takvi se ne mogu montirati jer treba u njih uprešati ležaj.

Tu onda često puta dolazi do "lomljenja koplja" kod kupaca, jer bi htjeli uštedjeti, a postoje samo dvije opcije:

ili da se ugrade rabljeni ležajevi iz starih diskova ili novi pa onda cijena opet dođe na jednaku s time da je uvijek bolja opcija

kad su već ležajevi tvornički uprešani.

 

Ja osobno isto preferiram ATE kao prvi brand (takve i vozim na svom autu), a TRW odmah iza njega i nekako bih rekao da su najčešće traženi brandovi, a isto tako su i najčešći njihovi kočioni sistemi na vozilima.

 

Sve u svemu, kad je Renault u pitanju i kupovina svih diskova i pločica na vozilu, to je poprilično dosta novaca na ovaj ili onaj način,

ako uzmemo u obzir poznate i kvalitetne već isprobane brandove.

Link to comment
Share on other sites

Samo da napomenem , da se ni za živu glavu uzimaju zadnji diskovi bez ležajeva , pa se u njih uprešavaju stari , jer je to kratka vijeka i na kraju duplo skuplja opcija.

Link to comment
Share on other sites

Samo da napomenem , da se ni za živu glavu uzimaju zadnji diskovi bez ležajeva , pa se u njih uprešavaju stari , jer je to kratka vijeka i na kraju duplo skuplja opcija.

 

Da, to je točno i najispravnije, samo meni kao trgovcu kad to kažem onda ispadne da želim uzeti novce bez pokrića, da se tako izrazim.

Ali na kraju to opet dođe na to i prođe se skuplje.

Inače svakako treba uzeti u obzir i jeftine brandove koje osobno izbjegavam, što zbog loše kvalitete diskova, što zbog loše kvalitete ležajeva u njima,

a neke drastične velike razlike u cijenama i nema.

Link to comment
Share on other sites

Ak ti kaj znaci Tokic sad ima akciju na Ferodo ploce, plocice, pakne (-25 %)

Link to comment
Share on other sites

Bas sam jucer za lagunu trazio prednje disk plocice, raspon cijene je bio fantastican. od 201 kune za neke plocice cudne firme kod Tokica pa do 650 kuna za TRW u intercarsu. Na kraju narucio ATE s nekim popustom za 350 kuna jer nista nemaju na stanju trenutno. TRW ispadne nekako bezobrazno skup, a ne vjerujem da je ista osjetno bolji.

Link to comment
Share on other sites

Bas sam jucer za lagunu trazio prednje disk plocice, raspon cijene je bio fantastican. od 201 kune za neke plocice cudne firme kod Tokica pa do 650 kuna za TRW u intercarsu. Na kraju narucio ATE s nekim popustom za 350 kuna jer nista nemaju na stanju trenutno. TRW ispadne nekako bezobrazno skup, a ne vjerujem da je ista osjetno bolji.

 

Ja možda imam doma jedan set tih ATE disk pločica za Lagunu II (ako se radi o modelu s tvorničkim alu naplatcima 16").

To sam nešto mijenjao, kao budem ja to prodao brzo, pa mi ostalo.

Ali moram provjeriti jesu li točno to te i dao bi ih za 250,00 Kn.

 

No sad je kasno, a i nemam sve podatke za vozilo, tako da je moguće da to i nije to....

Edited by lageros-zg
Link to comment
Share on other sites

Ak ti kaj znaci Tokic sad ima akciju na Ferodo ploce, plocice, pakne (-25 %)

:

Prednje pločice:(š-64587)

ATE 627kn/set

Ferodo 351kn/set

TQ 199kn/set

LPR 235kn/set

Prednji diskovi:(š-41360)

ATE 469kn/kom

Zimmermann 379kn/kom

Bosch 328kn/kom

Ferodo 346kn/kom

TQ 219kn/kom

Zimmermann 730kn/kom sportski disk

Zadnje pločice:(š-48892)

ATE 425kn/set

Ferodo 165-289kn/set

Valeo 245kn/set

LPR 139kn/set

Zadnji disk komplet+ležaj:(š-82854)

SKF 735kn/kom

SNR 725kn/kom

Mast za kočnice:(š-74912)

ATE 40kn

Ulje za kočnice po izboru(Bosch,ATE,Ferodo,Total,INA,Selenia...)

1/1L od 51kn

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ja sam promijenio prednje, stavio Ferodo diskove i pločice, nakon 1000 km počeli mi cviljeti, samo nisam siguran da li cvile prednji ili stražnji

budući i da su mi stražnji malo istrošeni.

Link to comment
Share on other sites

cvile ti prednje pločice 99% potrošila se gumena naljepnica na onoj pločici do klipa na čeljusti i sad tu prilikom kočenja vibrira metal na metalu i cvili...pretpostavljam da se to čuje samo pri laganom kočenju....ja više nikad ferodo neću stavit,samo zbog toga...a original poličice su isto od feroda,ali nisu mi cvilile ni 5% od ovoga

Link to comment
Share on other sites

Ja otkako sam promijenio plocice preporodio se prednji kraj nis ne lupa isto su gore bile ferodo plocice

Link to comment
Share on other sites

cvile ti prednje pločice 99% potrošila se gumena naljepnica na onoj pločici do klipa na čeljusti i sad tu prilikom kočenja vibrira metal na metalu i cvili...pretpostavljam da se to čuje samo pri laganom kočenju....ja više nikad ferodo neću stavit,samo zbog toga...a original poličice su isto od feroda,ali nisu mi cvilile ni 5% od ovoga

 

Da upravo tako, cvile mi samo pri laganom kočenju ko da se zaustavlja vlak hehe

Nego hoće to prestati nakon određene kilometraže ili? Mislim da su mi na starim diskovima bili TRW pločice koje 

su se istrošile negdje oko 1/3 i one su cviljele, valjda zbog istrošenosti diskova. Nego netko mi je spomenuo čak 

i da se rub diska može istokariti i tako ukloniti cviljenje, ako disk nije previše istrošen.

Edited by gorangrubi
Link to comment
Share on other sites

Meni su orginalne jos plocice na megane i TRW..... sporkaju brutalno felgu i cvile na laganom kocenju....iza ovog samo ATE stavljam s njima sam bio prezadovoljan

Link to comment
Share on other sites

Jel ima neka referentna vrijednost koliko "kratkog vijeka" su stari lezajevi koji se upresavaju u nove zadnje diskove? 

Link to comment
Share on other sites

Da upravo tako, cvile mi samo pri laganom kočenju ko da se zaustavlja vlak hehe

Nego hoće to prestati nakon određene kilometraže ili? Mislim da su mi na starim diskovima bili TRW pločice koje

su se istrošile negdje oko 1/3 i one su cviljele, valjda zbog istrošenosti diskova. Nego netko mi je spomenuo čak

i da se rub diska može istokariti i tako ukloniti cviljenje, ako disk nije previše istrošen.

Ako si stavio i nove diskove ruba još nakon tako malo km ne smije biti....cviljenje neće nestat dok ne staviš pločice koje na stražnjoj strani imaju kvalitetnu gumu ili neki materijal koji se neće potrošit....
Link to comment
Share on other sites

Evo jedan mali update trenutno važećih cijena pa sljedećih 15-ak dana,

a vezano za diskove i disk pločice Renault Meganea II

Bitna napomena je da se cijene mijenjaju ovisno o znatnijoj promijeni tečaja Eura ili uslijed promijene cijena dobavljača, što može biti na više ili niže.

 

 

- Kočioni diskovi, prednji, 260mm, ventilirajući - za modele 1.4 16V

TRW = 260,00 Kn x 2 = 520,00 Kn/2komada

ATE = 288,00 Kn x 2 = 576,00 Kn/2komada

CIFAM = 235,00 Kn x 2 = 470,00 Kn/2komada

BREMBO standard = 280,00 Kn x 2 = 560,00 Kn/2komada

BREMBO MAX narezani = 370,00 Kn x 2 = 740,00 Kn/2komada

ZIMMERMANN standard = 284,00 Kn x 2 = 568,00 Kn/2komada

ZIMMERMANN SPORT bušeni = 550,00 Kn x 2 = 1.100,00 Kn/2komada

A.B.S. = 225,00 Kn x 2 = 445,00 Kn/2komada

 

- Kočioni diskovi, prednji, 280mm, ventilirajući - za modele 1.6 16V i jače, kao i dizel modele

TRW = 260,00 Kn x 2 = 520,00 Kn/2komada

ATE = 342,00 Kn x 2 = 684,00 Kn/2komada

CIFAM = 280,00 Kn x 2 = 560,00 Kn/2komada

BREMBO standard premazani = 340,00 Kn x 2 = 680,00 Kn/2komada

BREMBO MAX narezani = 405,00 Kn x 2 = 810,00 Kn/2komada

ZIMMERMANN standard = 300,00 Kn x 2 = 600,00 Kn/2komada

ZIMMERMANN SPORT bušeni = 570,00 Kn x 2 = 1.140,00 Kn/2komada

A.B.S. = 200,00 Kn x 2 = 400,00 Kn/2komada

 

- Kočione disk pločice, prednje:

* za modele do 09/2005 godine, BOSCH kočioni sistem na vozilu

TRW = 250,00 Kn/set

ATE standard = 240,00 Kn/set

ATE CERAMIC = 505,00 Kn/set

CIFAM = 150,00 Kn/set

BREMBO = 265,00 Kn/set

FOMAR FRICTION = 165,00 Kn/set

ZIMMERMANN = 227,00 Kn/set

A.B.S. = 175,00 Kn/set

 

* za modele od 10/2005 godine, ATE kočioni sistem na vozilu

TRW = 275,00 Kn/set

ATE standard = 330,00 Kn/set

ATE CERAMIC = 505,00 Kn/set

CIFAM = 220,00 Kn/set

BREMBO = 405,00 Kn/set

ZIMMERMANN = 335,00 Kn/set

A.B.S. = 245,00 Kn/set

 

 

- Kočioni diskovi, stražnji, 240mm, puni, s uprešanim ležajem kotača:

RENAULT OE (original) = 585,00 Kn x 2 = 1.170,00 Kn/2komada

TRW = 555,00 Kn x 2 = 1.110,00 Kn/2komada

ATE = 520,00 KN x 2 = 1.040,00 Kn/2komada

CIFAM = 480,00 KN x 2 = 960,00 Kn/2komada

SNR = 520,00 KN x 2 = 1.040,00 Kn/2komada

SKF = 630,00 KN x 2 = 1.260,00 Kn/2komada

 

- Kočione disk pločice, stražnje, TRW-Lucas kočioni sistem na vozilu:

TRW = 180,00 Kn/set

ATE standard = 225,00 Kn/set

ATE CERAMIC = 530,00 Kn/set

CIFAM = 120,00 Kn/set

BREMBO = 205,00 Kn/set

FOMAR FRICTION = 100,00 Kn/set

ZIMMERMANN = 160,00 Kn/set

A.B.S. = 110,00 Kn/set

 

 

Dakle, može se birati puno toga i zbog toga uvijeti su sljedeći:

 

 



Cijene su već snižene i s uračunatim PDV-om.
Roba se naručuje direktno iz uvoza i plaća se predračunski u cijelosti iznosa prije slanja narudžbe prema van.
Platiti se može gotovinski u trgovini ili putem interneta odnosno općom uplatnicom.
Trošak otpreme za ovakve pakete može biti i do 100,00 Kn s dostavom od vrata do vrata, ukoliko se roba treba slati na adresu,
a sve to zbog težine i glomaznosti paketa (ako se uzima sve kompletno za sve kotače)
Sljedeća narudžba se šalje oko 29.08., a roba u Hr dolazi kroz 3-5 radnih dana.
To znači da se sve mora izrealizirati minimalno 2 dana prije slanja narudžbe prema van.
Očekivani rok isporuke je oko 04.-05.09.2014. na naše skladište.

Inače narudžbe se šalju periodično u razmaku svaka 2 tjedna.

Za sada toliko i u slučaju bilo kakvih dodatnih pitanja stojim na raspolaganju.

Lijep pozdrav!

Anđelko Nizek
 
 
 
 
LAGEROS d.o.o.
 
A.K. Miošića 52
10410 Velika Gorica
Hrvatska - Croatia
T: +385 1 622 1 223
F: +385 1 626 0 010
E: lageros1@lageros.hr
w. http://lageros-auto-moto.webs.com
Link to comment
Share on other sites

Jel ima neka referentna vrijednost koliko "kratkog vijeka" su stari lezajevi koji se upresavaju u nove zadnje diskove? 

 

Znam da je kriza ali ja bih sve novo radio kad je već sve rastavljeno. Moje iskustvo sa radnog mjesta (na industrijskim strojevima)  je da ležaj jednom stavljaš i jednom skidaš. Auto je stroj a ležaj je ležaj.

Ovaj oblik štednje često zapravo uzrokuje novi trošak (ubrzo ponovo sve rastavljati i na kraju mjenjati ono što je bolje bilo zamijeniti kad je bila zgodna usputna prilika).

Udradiš sve skupa i ne osluškiješ kada će prozujati. :)

Link to comment
Share on other sites

Znam da je kriza ali ja bih sve novo radio kad je već sve rastavljeno. Moje iskustvo sa radnog mjesta (na industrijskim strojevima)  je da ležaj jednom stavljaš i jednom skidaš. Auto je stroj a ležaj je ležaj.

Ovaj oblik štednje često zapravo uzrokuje novi trošak (ubrzo ponovo sve rastavljati i na kraju mjenjati ono što je bolje bilo zamijeniti kad je bila zgodna usputna prilika).

Udradiš sve skupa i ne osluškiješ kada će prozujati.

 

 

Shvacam ja bit zamjene diska sa upresanim lezajem, samo je moje pitanje bilo vise nekako retoricko, posto sam na Meganu II mjenjao zadnje diskove i upresavao stare lezaje i jos se voze, a auto ima debelo preko 100tkm sad. Druga situacija, sada na Laguni sam takodjer upresao stare lezaje i vratio stari senzor ABS-a i voze se zadnjih 20tkm bez ijednog zvuka. Da li je do majstora koji je pedantan ili je pak do lezaja, ne mogu tvrditi, ali cinjenica je da sam imao dva slucaja i u oba mi se pokazalo da nisam morao kupovati disk od 550-600kn/kom nego 250kn/kom. Ovo je samo moje iskustvo i svakako nije ohrabrenje da si to svatko radi. Ovo sam radio na svoju odgovornost i dobro prosao, cak sto vise odlicno.

 

S druge strane, rastaviti zadnji disk i ispresati/upresati lezaj u slucaju da ucvenga je dickin pim za odraditi. Znam da vecina nema prijatelja/mehanicara, pa placaju svaku minutu servisera, ali ja si mogu dozvoliti komotnost da dodjem kad hocu kod svoga, pa mi i to daje vjetar u ledja da isprobavam ovakve stvari. 

Link to comment
Share on other sites

Dobro ako ti nije problem to rastaviti i sastaviti sve stima. samo ja kakve sam srece bi prozujali za 500km. :) a nemam pajdu mehanicara.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Na vozačeovoj strani na prednjom disku se pojavila po sredini diska kružnica te

dodirom prsta se osjeti udubljenje po toj kružnici, kao da je netko šestarom

prošao po disku i tu ga zagrebao.. To su relativno novi Ferodo diskovi i pločice sa 25000 km.

Inače auto mi cvili kao stari vlak prilikom kočenja. I tako je bilo čitav vrijeme.

Link to comment
Share on other sites

heh, isto kao i kod mene osim udubljenja na disku...za cvrčanje su ti 99% krive pločice,ako su ferodo premier,potrošila se od vibracija gumeno-plastična naljepnica na pločici sa  strane do klipa,tamo je i stavljena da spriječi škripanje ali su se malo zehebali prilikom odabira materijala...ja sam kupio ate pločice i ugradit ću ih ovih dana...

Link to comment
Share on other sites

Becker

zadnji diskovi za megan 1,9dci 96kw komplet oba + pločice zadnje, set 121€ (cca 900 kn)

Vec sam Becker stavljao na Minija i bio zadovoljan, sad sam ih stavio na megane i 1000km prevozenih, zasada je ok, po iskustvu na miniju, bit ce u redu i dalje. Becker cu uzeti i za drugi auto kroz sljedecih mjesec dana.

Link:

http://www.ebay.de/itm/251901824821?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Edited by daniels1001
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.