Jump to content

Potrošnja struje ugašenog auta


Med0

Recommended Posts

Jučer dok smo mijenjali akumulator na Twingu II TCE izmjerio sam ampermetrom da auto troši 0.5A struje u mirovanju. Auto je ugašen, sva vrata zatvorena, sva svjetla isključena, auto radio ugašen, ključ vani.

 

To je prilično puno s obzirom da moj Clio vuče 3-5mA odnosno tri reda veličine manje.

 

Nisam se sjetio  čupati osigurače i tražiti uzrok po onoj vrućini. S obzirom na struju izgleda kao da negdje neka žarulja radi. Ima li možda netko ideju što bi to moglo biti i je li to normalno?

Link to comment
Share on other sites

treba nekih 10tak minutra sigurno dok racunar pogasi sve sustave te se i sam stavi u deep sleep mod. 


menjanje akumulatora je pak nesto so ce ga sigurno probuditi.

Link to comment
Share on other sites

Probaj ga zaključati pa vidjeti koliko troši.

 

I ovo što MilosB kaze, pricekaj 10 min pa provjeri. Tj. ne odspajaj ampermetar 10-ak min.

Edited by IcyTexx
Link to comment
Share on other sites

Sumnjam da je do kompa jer oba auta imaju isti ECU (Siemens SIM32).

 

Ako ne bude odgovora budemo jednog lijepog dana kad se vratim iz Zadra testirali sa strujnim kliještima da ne skidam klemu, pa osigurač po osigurač.... samo moram nabaviti strujna kliješta jer moja mjere samo AC :(

Link to comment
Share on other sites

Jučer dok smo mijenjali akumulator na Twingu II TCE izmjerio sam ampermetrom da auto troši 0.5A struje u mirovanju. Auto je ugašen, sva vrata zatvorena, sva svjetla isključena, auto radio ugašen, ključ vani.

 

To je prilično puno s obzirom da moj Clio vuče 3-5mA odnosno tri reda veličine manje.

 

Nisam se sjetio  čupati osigurače i tražiti uzrok po onoj vrućini. S obzirom na struju izgleda kao da negdje neka žarulja radi. Ima li možda netko ideju što bi to moglo biti i je li to normalno?

 

Ne znam točno što bi moglo trošiti, ali malo teorije nije na odmet :)

 

2 reda veličine :)

Kod te snage trošila (6W), treba točno 5 dana da se isprazni akumulator, pod uvjetom da je akumulator 60 Ah. Za dva dana bi pao na manje od 70% kapaciteta, što trajno smanjuje maksimalni kapacitet akumulatora.

 

p.s. znam da je snaga za takvo što premala, no... nema li TCE onaj sustav za podmazivanje osovine turbine kad se motor ugasi?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Med0, uzrok ćeš naći samo onako kako si i sam rekao, nikako drugačije, vađenjem osigurača jednog po jednog. Ne trebaju ti klješta, spoji ampermetar i vadi jedan po jedan osigurač (naravno vraćaš ga odmah nazad ako se struja nije promjenila). Kad struja propadne na mili Ampere u tom krugu je došlo do "curenja" struje. Tada skidaš istom filozofijom jedan po jedan potrošač koji je spojen na taj krug i dobit ćeš odgovor tko ti muze struju.

Kreni sa osiguračima u motornom prostoru pa onda sa osiguračima u putničkom prostoru (kad budeš ove pregledavao nezaboravi s nečime držati pritisnut pipak na vratima).

Link to comment
Share on other sites

Tako će i biti. Kliješta sam htio uzeti radi komfora da ne skidamo ponovno minus klemu.

 

Jednog lijepog dana kad burke bude od volje istražit ćemo o čemu se radi i napisat ću što smo našli.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.