Jump to content

klima razlika 26°C i 27°C


brzi16v

Recommended Posts

Prilikom rada klime na ručno ili automatski svejedno kada stavim na 26 °C puše zrak koji je onako više mlak....i takav je stalno bez obzira na brzinu puhanja, zatim stavim  na 27 °C i tada puše stalno jako jako vruć zrak, ono razllika je stvarno ogromna za 1 °C....   neko slično iskustvo, senzor?

Link to comment
Share on other sites

po meni;

da je u autu 50 stupnjeva on bi vjerojatno puhao na tih 27 st mrzli zrak da čim prije spusti sa 50 na 27.

tak manje više radi i klima u mom uredu

Link to comment
Share on other sites

I kod mene na Laguni je ista stvar. Na 26°C još kao hladi, a na 27°C počne  grijati.

 

Meni su rekli da je tako klima radi. Odnosno kad naštimaš tem na klimi 27°C ili više onda neće hladiti.

Malo mi je to "glupavo" ali se nisam dalje bavio s tim "problemom"

Meni je temp u autu ionako uvijek (liti-zimi) na 22°C 

Link to comment
Share on other sites

e bas to kako kazes do 26 imas osjecaj da puse hladni tj blago topli zrak a na 27 toliko puše toplije da je to drastična promjena..znaci to su im neke od bolesti

Link to comment
Share on other sites

Mislim da mu je 26°C gornja granica do koje uopće pali klimu i rashlađuje auto. Možda izmjenjivači toplin enisu projektirani za veće temperature.

 

Nisam se nikad zamarao s tim jer i u nagorim ljetnim vručinama držim temp na 22°C i prvih par km ventilator puše jako (ispuni sve crtice na displeju  klime) i onda se umiri i padne na 3 ili 4 crtice. 

I moram reći da puno učinkovitije hladi nego na meganu od brata ili scenicu od oca.

Link to comment
Share on other sites

IMHO podesavanje temperature nije temperatura zraka koja piri nego je temperatura u autu. Komp sa nekim algoritmom odlucuje koliko jako treba ventilator piriti da bi sto prije dostigao i odrzao temperaturu a zrak uvijek stavlja na najlafnije ili najtoplije da bi bilo najbrze hladjenje i onda prilagodjava dalje...

Link to comment
Share on other sites

Mislim da brkate rucnu i automatsku,kolko sam ja skuzio na rucnoj on dere ono kolko celzijusa stavis a automatska dere da sto prije skine temp unutra na zeljenu

Link to comment
Share on other sites

Mislim da brkate rucnu i automatsku,kolko sam ja skuzio na rucnoj on dere ono kolko celzijusa stavis a automatska dere da sto prije skine temp unutra na zeljenu

Ručnom klimom nemožeš definirati temperaturu koju očeš u autu.

Nemožeš joj dati da puše dok ne postigne 25°C u kabini.

Ručnom klimom reguliraš intezitet puhanja prema vlastitom osječaju ugode.

 

Automatskom definira<š željenu temp i onda on sam određuje šta će i kako napraviti da što brže dođe do željene temp.

 

 

Ali ovdje je bilo drugo pitanje.

 

Pitanje je zašto automatska klima u Meganu II kad staviš na 26°C puše hladno, a kad staviš na 27°C počne puhati vruči zrak.

 

Odgovor koji je mene zadovoljio (a nemora biti istinit i točan) je da su to isprogramirane postavke automatske klime.

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

Ručnom klimom nemožeš definirati temperaturu koju očeš u autu.

Nemožeš joj dati da puše dok ne postigne 25°C u kabini.

Ručnom klimom reguliraš intezitet puhanja prema vlastitom osječaju ugode.

 

Automatskom definira<š željenu temp i onda on sam određuje šta će i kako napraviti da što brže dođe do željene temp.

 

 

Ali ovdje je bilo drugo pitanje.

 

Pitanje je zašto automatska klima u Meganu II kad staviš na 26°C puše hladno, a kad staviš na 27°C počne puhati vruči zrak.

 

Odgovor koji je mene zadovoljio (a nemora biti istinit i točan) je da su to isprogramirane postavke automatske klime.

 

Vjerovatno je ovo sta i predpostavljas jer u mene u scenicu je maxs hladjenja 26 i poslje toga neman 27 vec maks temp tj. grijanje      E sad zasto su stavili 27 ? 

Da nije zbog nekih drugih trzista gdje su jos vece vrucine  pa je mozda drugacije podesen komp klime'

Link to comment
Share on other sites

U mene na 26 ugodno je osjeti se to hladno toplo (mlako) puhanje uz određeni stupanj brzine vrtnje ventilatora tokom voznje ali na 27 C jednostavno krene bas toplo puhat i bilo bi logicno da neki određeni intrval puse toplo i onda smanji toplinu ali to tolko grije da jednostavno nije ugodno.

Link to comment
Share on other sites

Isprogramirano je tako da 15 puse stalno hladni zrak, 27 stalno topli, to je kao sto na trici poslije 27 ima HI, iz razloga da kad trebate grijanje bez obzira na vanjsku temperaturu ili u slucaju da neki od temp senzora ne rade mozete i dobiti grijanje. Sve ostale stepene ispostuje u skladu sa vanjskom temperaturom, ako je hladno on ce i na 20 grijati da ugrije kabinu na 20 ako le toplo on ce i na 26 hladiti da kabinu ohladi na 26

Link to comment
Share on other sites

Isprogramirano je tako da 15 puse stalno hladni zrak, 27 stalno topli, to je kao sto na trici poslije 27 ima HI, iz razloga da kad trebate grijanje bez obzira na vanjsku temperaturu ili u slucaju da neki od temp senzora ne rade mozete i dobiti grijanje. Sve ostale stepene ispostuje u skladu sa vanjskom temperaturom, ako je hladno on ce i na 20 grijati da ugrije kabinu na 20 ako le toplo on ce i na 26 hladiti da kabinu ohladi na 26

tocno i na megane 2 , max je uvijek grijanje a min je uvijek hladjenje, a to pise i u user manualu za klimu.

 

a izmedju radi u ovisnosti o vanjskom senzoru temperature i trenutne temperature u kabini. 

Link to comment
Share on other sites

U mene na 26 ugodno je osjeti se to hladno toplo (mlako) puhanje uz određeni stupanj brzine vrtnje ventilatora tokom voznje ali na 27 C jednostavno krene bas toplo puhat i bilo bi logicno da neki određeni intrval puse toplo i onda smanji toplinu ali to tolko grije da jednostavno nije ugodno.

Tako je.

Ista stvar na automatskoj klimi na 197ici.

To je normalno: na 15C hladi makar bilo vani -10C, a na 27C grije makar bilo vani +47C.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

i kod mene isti problem - Automatska klima :(. Kad hoću ugrijat stavim na 27 i to je to. 

Edited by stanislav
Link to comment
Share on other sites

Kod mene situacija da je na 26°C puhalo jako toplo i od jednom prestalo, pa je puhalo to mlako kako vi kažete po komentarima, pa stavio par puta 27°C kad sam htio da bude baš toplo toplo, i sad opet kad sam probao na 26°C puše toplo ko i prije. :S

Link to comment
Share on other sites

Cao svima. Ja sam svoj problem sa klimom resio. Radilo se o grejanju, konkretno na 26c je grejalo kao ludo dok recimo na 25c vec je duvalo mnogo hladnije nego sto bi trebalo. AC se palio na nekih 23c iako je recimo spoljna temperatura 15c. Neki su spominjali da je senzor temperature kabine problem, koji se nalazi na mestu iza retrovizora u kabini, ali u mom slucaju nije (iako nisam ni skidao ni cistio isti).

Guglajuci za mogucim posledicama i resenjem ovog problema, naletim na jedan engleski forum na kojem je objasnjeno sta su moguci problemi i sta sve moze da se ucini da bi se ovaj problem otklonio.

Prvo sto su spomenuli je "Evaporator Air Temperature Sensor" koji se nalazi na samoj klimi, skroz iza i iznad pedale gasa. To sam prvo skinuo jer su bili 99% uvereni da je to problem.

Da ne bih gnjavio puno evo slike gde se nalazi senzor:

senzor.jpg

Neko ce mozda morati da uzme novi senzor ali je meni "kontakt sprej" odradio posao. Sada imam "nijanse" toplog vazduha i svaki stepen duva razlicito, kao sto treba.

Da bi se doslo do senzora, potrebno je skinuti plastiku desno od pedale gasa, ispresavijati se nekako (ledja na patos). Takodje, ko ima debele prste, bolje da zamoli nekoga ko ima manje poput grisina :) Bukvalno sa dva prsta se senzor okrene za 45 stepeni i izvuce napolje. Senzor je dugacak nekih desetak cm.

Potrazio po netu proizvodjaca (kod mene je Delphi) i mislim da je to ovaj http://www.delphi.com/manufacturers/auto/sensors/cc/evaptemp/

Inace, vidim da je ovo cest problem kod mnogih a ja sam i na laguni pre ove imao isti problem.

Toliko od mene, nadam se da ce nekome pomoci :)

Link to comment
Share on other sites

Cao svima. Ja sam svoj problem sa klimom resio. Radilo se o grejanju, konkretno na 26c je grejalo kao ludo dok recimo na 25c vec je duvalo mnogo hladnije nego sto bi trebalo. AC se palio na nekih 23c iako je recimo spoljna temperatura 15c. Neki su spominjali da je senzor temperature kabine problem, koji se nalazi na mestu iza retrovizora u kabini, ali u mom slucaju nije (iako nisam ni skidao ni cistio isti).

Guglajuci za mogucim posledicama i resenjem ovog problema, naletim na jedan engleski forum na kojem je objasnjeno sta su moguci problemi i sta sve moze da se ucini da bi se ovaj problem otklonio.

Prvo sto su spomenuli je "Evaporator Air Temperature Sensor" koji se nalazi na samoj klimi, skroz iza i iznad pedale gasa. To sam prvo skinuo jer su bili 99% uvereni da je to problem.

Da ne bih gnjavio puno evo slike gde se nalazi senzor:

senzor.jpg

Neko ce mozda morati da uzme novi senzor ali je meni "kontakt sprej" odradio posao. Sada imam "nijanse" toplog vazduha i svaki stepen duva razlicito, kao sto treba.

Da bi se doslo do senzora, potrebno je skinuti plastiku desno od pedale gasa, ispresavijati se nekako (ledja na patos). Takodje, ko ima debele prste, bolje da zamoli nekoga ko ima manje poput grisina :) Bukvalno sa dva prsta se senzor okrene za 45 stepeni i izvuce napolje. Senzor je dugacak nekih desetak cm.

Potrazio po netu proizvodjaca (kod mene je Delphi) i mislim da je to ovaj http://www.delphi.com/manufacturers/auto/sensors/cc/evaptemp/

Inace, vidim da je ovo cest problem kod mnogih a ja sam i na laguni pre ove imao isti problem.

Toliko od mene, nadam se da ce nekome pomoci :)

Obični termootpornik kojeg sam ja kupio novog u Gašperova, jer sam vjerovao da je do njega. Srećom koštao je nešto sitno novaca tako da sam te novce uludo bacio. Na kraju sam unimerom ispitao otpor na pojedinim temperaturama, te zaključio da nije problem u senzoru. Klima je jednostavno takva da ako se namjesti na 25,5 puše topao zrak, dok na 26°C puše vrući (na manualnom modu). Ja sam i dijagnostikom pregledavao svoju klimu tražeći upravo uzrok zašto je to tako, da bi se na kraju ispostavilo da problema nema. Klima na mojoj laguni  jednostavno tako radi.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.