Jump to content

ugradnja putnog računala na Clio 03.god.


nixon45

Recommended Posts

post-12612-0-14452000-1413904386_thumb.p

post-12612-0-95261900-1413904547_thumb.p

Evo uspio sam.

Moja thalia u originalu isto nije preko 172 isla.

Kad sam usis i ispuh slozio,auto je stvarno zivnuo,igrao sam se i duljinom cijevi od usisa i slozio da na visim okrwtajima bolje vuce.

Sad ide 11 sek do 100 i ima krajnju 185.to je sve na plinu mjereno.

Edited by dario radić
Link to comment
Share on other sites

Onda znaš kak je. Kad sam ga kupio - ma super je, to je samo auto...pa je onda bilo - mogao bi maglenke staviti....sada - a da stavim instrument s bijelom poglogom... a zvučnici na stažnju ploču.. i tak! :D

Ja ionako sve kupujem prek ebaya ili na auto otpadu tak da to i nisu neki novci. To bi ionako u birtiji potrošio da ne šarafam po autu.

Kod mene slična situacija.Ja ne nadograđujem lagunu, nego popravljam ono što se pokvarilo. U manjoj mjeri su ti kvarovi plod mojih rastavljanja i proučavanja. Ponekad i popravim nešto :)

Link to comment
Share on other sites

Koje su godište te vaše thalie kad nemaju brojač okretaja originalno montiran?

Po prednjim svjetlima to je Clio 2 phase 2, a ovaj moj koji je phase 1 ima đirometar.

Vrlo vjerojatno je razlog tvornica i mjesto gdje se proizvela kao i za koje se tržište proizvodila (istočna europa) i onda za smanjiti prodajnu cijenu skidaju sa auta razne stvari.

Link to comment
Share on other sites

moja je 2003.godina,od opreme u originalu ima samo 2 zracna jastuka,cak ni servo nema :(

Link to comment
Share on other sites

moja je 2003.godina,od opreme u originalu ima samo 2 zracna jastuka,cak ni servo nema :(

Isto takva je i kod mene situacija. Hvala ti za slike! Takav je i moj kilometar sat.

Edited by Vladek
Link to comment
Share on other sites

Znam da kad tablu koja ima komp spojis u auto da nemas ispisane one kilometre koji se ponistavaju.

 

Imaš, ali kompu moraš dati nalog pritiskom na botun na ručici da izmjeni prikaz. Nemogu biti u isto vijeme prikazani ukupno prijeđeni kilometri i ovi kilometri koje poništavaš, jer im je prikaz na istom mjestu na LCD displeju.

 

post-14075-0-99926700-1413981473_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Propala mi rucka,covjek je imao istu kao i ja,tako da moram traziti dalje...

Dragane,kakvo tipkalo bi trebao staviti,ako odustanem od rucice?

Link to comment
Share on other sites

Stavi obično tipkalo bez klika, tj da ne može ostati u donjem položaju. Nešto kao što su traktori imali za trubu.

Link to comment
Share on other sites

Propala mi rucka,covjek je imao istu kao i ja,tako da moram traziti dalje...

Dragane,kakvo tipkalo bi trebao staviti,ako odustanem od rucice?

 

Probaj nazvati 

Branko

 

Ima dvorište u Sesvetama gdje raskapa Renaulte i Dacie. Od njega sam ja nabavil ovu ručicu jako povoljno. 

Link to comment
Share on other sites

Kao šta je i mata rekao ide bilo kakvo tipkalo.

Možeš i samu žicu, koju ćeš spojiti na tablu, rukom spajati na masu i glumiti tipkalo. 

 

U stvari ovo možeš odmah napraviti dok čekaš novu ručku, jer ionako moraš tu žicu provući. Bar ćeš odmah moći testirati da li sve skupa šljaka kod tebe.

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

Ako je kompjutor ustvari displey na instrument ploči, čemu služio onaj središnji displey na armaturi?

Link to comment
Share on other sites

Aha...vidim da ima jeftino za kupiti prek njemačkog ebaya. Mislim da bi me sve sa drugim poklopcom armature došlao nekih 50 €. A na što se spaja?

Link to comment
Share on other sites

Na pripremljenu instalaciju koju clio ima a thalia nema..

Uglavnom moras i senzor u retrovizor stavljat i jos kojekakve pizdarije,totalno neisplativo...

Jesi kupio kilometar sat?

Edited by dario radić
Link to comment
Share on other sites

Na pripremljenu instalaciju koju clio ima a thalia nema..

Uglavnom moras i senzor u retrovizor stavljat i jos kojekakve pizdarije,totalno neisplativo...

Jesi kupio kilometar sat?

 

Ma nisam još jer sam imao nešto više posla pa nisam stigao se time baviti. Našao sam preko 10 satova koji mi se sviđaju ali nisam siguran da li su sa kompjuterom. Uglavnom upravo šaljem poruke prodavačima da mi poašlju veće / bolje slike stražnje strane ploče, pa ću vidjeti. Uglavnom cijena je oko nekih 50€.

Našao sam kod nas ploču od Sporta, kakvu ti imaš, ali kako sam već naveo ne sviđa mi je što ide do 8K okretaja i 260. Moja sat je do 200 km, a ove koje gledam su do 7K okretaja i 240. 

Link to comment
Share on other sites

Sve u svemu propali posao,pokazuje samo prosjek brzine i predenu kilometrazu,na svemu ostalome blicaju crtice!

Link to comment
Share on other sites

Probaj drzat tu tipku i istovremeno dat kontakt

To bi trebao biti test mode

Barem je kod mene tek tvornicki

I ak ti na jednom dijelu pokaze neka slova ponisti to i onda probaj

Link to comment
Share on other sites

Evo jesam,sad vise ne blicaju lampice,sad su crte samo,javim vise poslije voznje...

Link to comment
Share on other sites

Ma nista...

Pokazuje prosjecnu brzinu i prijedene kilometre.

Za potrosnju pise 0.0 a to me najvise i zanimalo...

Ima li nacin da se slozi da to pokazuje?

Link to comment
Share on other sites

E hebi ga, ako pokazuje 0,0 onda mu nedostaje info "Fuel flow rate". Inače to ti je žica koja dolazi u crveni konektor u pin br.7.

Bez te informacije pokazuje samo to šta si i rekao plus još možeš vidjeti količinu goriva u tanku u litrama.

 

Idi opet u "Test mode" i trebao bi ti izbaciti grešku "d" (izostajanje prije spomenutoga signala) kao i količinu goriva u tanku. 

 

Inače taj signal vuče direktno iz kompa ubrizgavanja (za Clio II faza 1, dok za fazu 2 taj info ide preko Can Bus-a). Za naći točno na koji se pin ubosti, treba znati točno koji komp imaš ugrađen i onda orati po internetu za naći koji je točno pin izlaz za tablu.

 

Također nemaš ni info o količini ulja u motoru, jer nemaš montiran davač.

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

Hmm,nemam ni podatak o kolicini goriva a isto tako ni za ulje nista ne pokazuje.

Dok je u test modu,odvrtio je on svoje dva kruga,ali nikakvu gresku nije izbacio.

Mozda sam ga trebao pustiti da duze vrti,ja sam ga sa gumbom za ponistelje prekinuo.

Dragane,ukoliko saznam taj kod kompa,oces li moc saznati nesto vise,da ovo sve nebude uzaludan posao?

Odkud samo vadis te podatke,priznaj sklapal si cliace u francuskoj :D

Link to comment
Share on other sites

Dok ti je u test modu onda sa tipkicom na ruckici prebacujes dok ne dodjes do slova

I onda ih ponistis s tipkom za ponistavanje

Link to comment
Share on other sites

Odkud samo vadis te podatke,priznaj sklapal si cliace u francuskoj :D

 

Pročitao si me.  :D

 

Malo sam gledao za svoje auto i došao sam do vrlo ohrabrujućih podataka (vrlo vjerojatno će kod mene biti plug-n-play).

Kod mene je ECU, Sagem SAFIR 2 (35 pinski). Tražeći po netu info o njegovim pinovima naletio sam i na objašnjenje za pinove i na elektroshemu ubrizgavanja baš za ovaj ECU i baš za moj motor (D7F 720). 

 

Jučer sam provjerio shemu u stvarnosti i utvrdio sam da je signal protoka goriva već originalno ožičen i ide mi od ECU-a, pa preko jednoga konektora/spojnice u motornom prostoru ta žica odlazi prema kabini. 

Krajnju potvrdu da mi instalacija postoji ću potvrditi kada budem skinuo armaturu i pogledao crveni konektor na displeju.

 

Pogledaj koji je kod tebe ECU. Nagni se i sa njegove stražnje strane imaš naljepnicu sa oznakom kompa. Također stavi koja je točna oznaka tvoga motora pa ću pokušati potražiti.

 

Info o količini goriva u tanku će ti pokazati kada uđeš u test mod i nakon šta pritisneš tipkalo na ručici. Nakon ponovnog pritiska na ručicu će ti izbaciti i info o pojedinim greškama (kod tebe će biti ispisana greška "d" koja ti označava grešku na signalu protoka goriva).

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.